Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel - hetkel müüa!

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel - hetkel müüa!

PostitusPostitas mihkel » E Mai 28, 2012 1:44 pm

Nonii, mõtlesin, et teeks oma hallist massist ka siis teema. :D

Auto nüüdseks minu käes olnud aasta ja mõned nädalad. Ostes oli selline:
Pilt

Varustusega on nii, et seda ei ole... :D 4x vänttronic aknad ja 2x kangtronic peeglid, rääkimata siis muust luksusest.

Algselt midagi muud väga ei teinudki, kui lappasin vanast autost heli ümber ja mingised vallarid said ka alla pandud.

Pilt

Suve lõpus sai tiibadelt kerged roosteparandused ka tehtud.


Sügisel sai aga ostetud sisse 8g galandi mustad istmed, mis muutsid salongi palju viisakamaks. Tõsi küll, see on veel päris lõpuni siiamaani viimistlemata kuna pole lihtsalt viitsinud.
Tuli talv ja lumi ning kalla ja talla periood ja siis tuli kevad...
Kõigepealt hakkas märku andma sild, eelkõige parempoolne eesmine rattalaager. Samuti otsustas tükk aega pooletoobine olnud sidur viimaseid hingetõmbeid tegema hakata. Selge, siduri- ja kastivahetus. Kuna aga sellist tööd ma oma garaazis teha ei saaks ja sobiv garaaz asus mu kodust 140km kaugusel, siis tuli igaks juhuks veel enne rattalaager ära vahetada. Kuna ka kast oli vigane ja asenduskastile 5nda käigu sünkrot ei leidnud (võinoh, leidsin, aga 188€ tundus veits liiga palju :D), siis tuli osta terve uus kast. 2 päeva nokitsemist ja uus kast all. Kõik oli ca kuukese päris timm kuni sild hakkas üha rohkem märku andma. Algselt nagu ei olnudki väga hull seis ja sõbralt sai toodud terve komplekt kasutatud õõtsasid ja ring vedrusid 2.5 v6 8g galandi alt.
Lõpuks aga sai vahetatud:
* ees ülemised õõtsad + uued sarniirid
* ees alumised tagumised õõtsad ja parempoolne eesmine
* mõlemad eesmised rattalaagrid
* 1 kont
* kõik vedrud sai vahetatud kuna eesmised olid mõlemad puru ja üks tagumine oli passati oma :D
* 4x amordi tugipadjad, 2tk olid enne täiesti surnud ja 2tk olid pooletoobised
* tagumised amordid
Nimekiri sai päris korralik, ometi kolin sillast ei kadunud ja sai mitu korda käia targemate juures, enne kui "veale" jälile jõudsime. Nimelt B varuosa alumistel õõtsadel tuli mutri alla ka seibid panna. Raskus peal ja sarniir koonuses kinni, sai mutter kinni keeratud ja tundus täitsa tummine, aga kui üles tõstsid siis tegelikult käis ilusti ringi. Praegu vajavad veel tagumised käändmiku puksid vahetust ja siis oleks sild ideaalkorras. Samuti koputab vaikselt rihmavahetus uksele, mille käigus peaks ilmselt ka kaanetihendid ära vahetama, kuna sealt immitseb õli omajagu. :D
Samuti, kuna uued vedrud on v6 alt, on nüüd auto korralik maastur. Äärekivid ei tekita mitte mingisugust probleemi ja nina on suht jäik. Linnas talda andes saab koguaeg esirattad maast lahti. :D

Üldiselt võib autoga suhtkoht rahule jääda. Terve aasta (ca 45000km) sai sisuliselt tallamist, enne kui lagunema hakkas. Eelnevalt vahetasin ainult kondid ja ühe sarniiri ning kast ja sidur olid algusest peale mitte just esimeses nooruses. Samuti on 93a mitsu kohta väga korralik ja tugev kere. Enamjaolt pindmise roostega. Aasta-kaks peab veel eesti teedel vastu. :D

Tulevikuplaanid:
*Esi- ja küljelisad vaja üle värvida ja külge panna.
*Ilmselt tuleb makita madaldus teha, kuna madaldusvedrusid sellele inimliku hinnaga ei leia. Coilide kohta üks pakkumine tuli, aga seegi praegu liiga suur hind ja peab veel täpsemalt uurima, kas ikka sobivad nii lihtsalt alla. Tegu ei ole siis galandi coilidega (nende hind ca 700-800€) vaid 1g hyundai coupe omadega. Samuti võiks seljuhul olla 16-17 veljed madala profiiliga rehvidega, aga kuna sellele valemile neid samuti hea hinnaga ei liigu, siis las praegu olla parem korralike rehvidega 15".
*udukad
*tooniringi võiks ka peale saada ja võimaluse korral ka uus esiklaas.
*heli uuendada
*ees kettad ja klotsid ära vahetada
*poleer


Üldiselt kuna tagumised käändmiku puksid läbi hetkel, siis kaalun ka käändmike välja vahetamist ketaspidurile sobivate käändmike vastu. Ühesõnaga hea hinnaga võib mulle pakkuda udukaid, käändmikku ja 8g kaltsusisu tagaistmete küljetugesid ja musta peatuge.

Mõned pildid veel lõppu:
Pilt
Pilt
Viimati muutis mihkel, P Veebr 17, 2013 7:17 pm, muudetud 1 kord kokku.
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas ökosohver » E Mai 28, 2012 2:10 pm

piltidelt väga sile pill...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas mihkel » E Mai 28, 2012 2:30 pm

Noh eks ta niivõrd kuivõrd olegi. Kindlasti foorumi parimatega ei konkureeri, aga roostemurest on valdavalt vaba. Ainuke asi kui saaks poleeri ära teha, saaks värvkatte natuke läikima. :)
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas ökosohver » E Mai 28, 2012 3:46 pm

no sa v6id arvestada sellega et omad teatud sorti rariteeti ja minu teada siin foorumis on neid suht vähe.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas Zafari » E Mai 28, 2012 6:32 pm

Normaalses korras E50 galante enam palju järel ei ole jah tegelikult. Martinez ja mina oleme siin aktiivsed, ülejäänud suht vaiksed. Neid autosid ARKis arvel ca400 aga ega need ka enam ei sõida enam kõik.

selline link sulle pidurite vahetamise kohta. käändmikud on samad. vaja pidurite backplate'e, supporteid, loomulikult kettaid-klotse ja kapoti alla ketaspiduritega masina piduriõli jaoturklappi või mis iganes selle asja päris nimi ka on. ahjaa käsipidurisüsteemid ka muidugi. trossid peaksid vist sobima (peast ei mäleta)

siin hea detailne õpetus http://socallifestyle.com/rear_disc_tut ... orial.html
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas Martinez » E Mai 28, 2012 6:43 pm

ootan pilte kus laiendid küljes :) Annavad välimusele palju juurde.

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas mihkel » E Mai 28, 2012 7:25 pm

Zafari kirjutas:Normaalses korras E50 galante enam palju järel ei ole jah tegelikult. Martinez ja mina oleme siin aktiivsed, ülejäänud suht vaiksed. Neid autosid ARKis arvel ca400 aga ega need ka enam ei sõida enam kõik.

selline link sulle pidurite vahetamise kohta. käändmikud on samad. vaja pidurite backplate'e, supporteid, loomulikult kettaid-klotse ja kapoti alla ketaspiduritega masina piduriõli jaoturklappi või mis iganes selle asja päris nimi ka on. ahjaa käsipidurisüsteemid ka muidugi. trossid peaksid vist sobima (peast ei mäleta)

siin hea detailne õpetus http://socallifestyle.com/rear_disc_tut ... orial.html



Tänud selle õpetuse eest, uurin seda veidi täpsemalt.

Martinez kirjutas:ootan pilte kus laiendid küljes :) Annavad välimusele palju juurde.


Jah laiendid on juba lähiplaanides, aga igast muud pudipadi on teha omajagu, niiet küllap läheb veel aega ikka.
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas jackpuuk » N Mai 31, 2012 9:04 pm

Zafari kirjutas:Normaalses korras E50 galante enam palju järel ei ole jah tegelikult. Martinez ja mina oleme siin aktiivsed, ülejäänud suht vaiksed. Neid autosid ARKis arvel ca400 aga ega need ka enam ei sõida enam kõik.

selline link sulle pidurite vahetamise kohta. käändmikud on samad. vaja pidurite backplate'e, supporteid, loomulikult kettaid-klotse ja kapoti alla ketaspiduritega masina piduriõli jaoturklappi või mis iganes selle asja päris nimi ka on. ahjaa käsipidurisüsteemid ka muidugi. trossid peaksid vist sobima (peast ei mäleta)

siin hea detailne õpetus http://socallifestyle.com/rear_disc_tut ... orial.html

Häbi sul olgu ja see sul kasvagu (saba ma mõtlen :lol:).
Kes krt. siin seda tõugu massinat kõige rohkem kõpitseb?
Mihklile, tundub suht sile pill olema ja edu igastahes (tundub, et oled minu Gena teema kah läbi lugenud, :"hallimassi auto" :))
Zafari jutule lisaks, olen oma rännakutel seina ääres mõndagi siledat pilli näinud, lähemalt uurides on seisma jäänud tüüpiliste kerevigade pärast, no pole sealt midagi võtta :cry:.

Loodan, et sinu oma on sellises heas seisus kui kõneled, oma kiiksudega pill, aga paha ta pole. Natuke iseloomu omab (väiksed eripärad sõidu-ja käigukangi asendis), nendega harjub ruttu.
Vabandust teema solkimise pärast, kuid peale CRX-i normaalkonditsiooni saamist hakkan Genat keevitama ja müüki mu roheline sõbrakene ei lähe (vähemalt lähitulevikus ei oota teda ka metallihunt)!
Tegele roostetõrjega, see on suurim valukoht!
Edu ja kui tahad pilti teha, siis üritan oma kannika Gena seljas kuhugi kohale vedada :wink: !
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas Zafari » N Mai 31, 2012 9:43 pm

Jack sinu nimi jäi mingil põhjusel kirjutamata siia :D Anna andeks :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas mihkel » R Juun 01, 2012 12:10 am

jackpuuk kirjutas:Mihklile, tundub suht sile pill olema ja edu igastahes (tundub, et oled minu Gena teema kah läbi lugenud, :"hallimassi auto" :))
Zafari jutule lisaks, olen oma rännakutel seina ääres mõndagi siledat pilli näinud, lähemalt uurides on seisma jäänud tüüpiliste kerevigade pärast, no pole sealt midagi võtta :cry:.

Loodan, et sinu oma on sellises heas seisus kui kõneled, oma kiiksudega pill, aga paha ta pole. Natuke iseloomu omab (väiksed eripärad sõidu-ja käigukangi asendis), nendega harjub ruttu.
Tegele roostetõrjega, see on suurim valukoht!
Edu ja kui tahad pilti teha, siis üritan oma kannika Gena seljas kuhugi kohale vedada :wink: !



Jah eks täpsemalt uurides ikka leidub vigu. Muidugi noh lansekatel on uss kallal, aga sealgi ei midagi hullu, valdavalt pindmine...veel. :D Vähemalt võrreldes teiste e50tega mida ma näinud olen, ei tundu hull nii kapoti alt kui koopast vaadates. Tähelepanu tuleb sinna sellegipoolest pöörata. Aga põhjaalune ja karbid on küll üpris kaunid. Muidugi igast pisimõlgid rikuvad üldpilti päris palju ja noh muidugi väga tuhm värvkate on see kõige suurem murepunkt hetkel. Aga noh sellele ehk saab ükshetk abi kerge poleerimisega.

Muidu jah, autoga olen juba ammu ära harjunud. Ükshetk suudab mind siniseks vihastada oma sillakolinaga, aga samas teisel hetkel on jälle see, et alt pole see auto mind kordagi vedanud ja läbisõit on nüüdseks minu käes juba ca 55000km.

Mingi galantide ühispildi võiks kunagi teha küll. Kahjuks ma sinna "alla" eriti ei satu, aga tallinnas resideerun septembrist kuni mai lõpuni päris tihedalt.
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas mihkel » N Juun 07, 2012 4:36 pm

Sai algust tehtud poleerimisega. Esialgu vaid ühe pasta ja erinevate taldadega tehtud, aga vahe on juba niiviisigi mäekõrgune. Kui aega ja raha saan siis saab ülejäänud auto ka ära tehtud. Esialgu sai tehtud ainult kapott kuna pigieemaldusvahend sai otsa.

Pilt
Ülejäänd auto sitane ka ja päriselus see kontrast hetkel nii hull ei ole kapoti ja ülejäänud auto vahel, aga üldiselt kapott ikka väga ilus nüüd. :mrgreen: Siit pildilt näha ka kui kõrgeks see nina ikka läks v6 vedrudega. :mrgreen:
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas mihkel » E Juun 18, 2012 11:58 pm

Sai küll suure suuga lubatud, et teen lähipäevadel poleerimise ära, aga noh asi on vähe soiku jäänud, aga mitte kauaks. Asjad ootavad garaazis. :mrgreen:

Kõigi eelduste kohaselt peaks paari nädala jooksul saama ka ühed ilusad rohelised asjad mis käivad rattakoobastesse ja teevad auto madalaks. 8) Samuti sai stangelisad kodugaraazi toodud ja kui vedrud all, siis peaks need ka ära värvima ja külge panema.

Täna sai aga vähe nokitsetud ja istmete küljepostidel riided ära vahetatud. Tulemus hea. Ühtlasi istusin natuke tagaistmel juhi taga, iste minu järgi paigas. Persse kui mugav. Ruumi ka sitaks. :mrgreen:

Kaks moblapilti ka salongist, polegi siin ühtegi:
Pilt
Pilt

Istmetega nati veel vaja tegeleda, aga kuna tegelikult üldplaanis istuvad istmed normaalselt sees, siis ma pole viitsinud tegeleda. Nimelt tuleb vanade istmete seljatugede keskmine kronstein välja puurida (kinni punktitud) ja uute istmete jaoks mingi uus kronstein sinna leiutada või robustselt augud sisse puurida, eks näis. Samuti tuleb ikka taha aknalauale ka mingid kõlarid panna, kuna hetkel teevad heli ainult ees boschmanni 16,5cm ja tweetrid ning pagassis woofer ja kui heli on esiistme järgi paika timmitud, siis tagaistmel on tümpsumine liiga vali. Olid muidu tagaaknal ka kõlarid, ovaalid, aga need andsid saba ja üldse summutasid üsna palju woofri heli. Ühed herzi koaksiaalid on üle, ilmselt tuleks filtrid vahele panna ja kõrgsagedusi mängima panna sinna aknalauale. Teoorias kõlab hästi, eks praktikas ole mingiaeg näha. :D
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas Zafari » T Juun 19, 2012 6:41 am

Mina seadistasin endal näiteks nii et tagumisel aknalaual olevad ovaalid mängivad ka põhim. ainult madalat otsa. Kõrged/keskmised tulevad ainult eest ja päris hea on :)

Kust sa vedrud said ja mis hinnaga? Koos amortidega või jätad originaalid?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas mihkel » T Juun 19, 2012 9:03 am

Noh mul nii ei vea kohe kindlasti välja, kuna tagaistmel on kõrgeid helisid väga palju puudu.

Vedrud sain ühe kasutaja käest, ma ei teagi kas ta siin foorumis on tegev, aga sr'is erno, kes ehitab samasugust 1.8 galanti.
Esialgu plaanin jätta amordid samad, kuna 40mm ja tema ütles, et tal kusagil põhja ei käinud. Lisaks on mul taga uued sachsi gaasikad ja esimesed amordid ka korras.
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas Zafari » T Juun 19, 2012 8:31 pm

-40 vedruga ei pruugi tavaline amort väga kaua kesta. on inimesi, kes väidavad vastupidist aga kui kunagi sama asja kohta laiemalt uurisin siis enamus madalduse kasutajaid vahetas suht igal aastal ka amorte :)

Tagaistme kõrgemate helide kohta niipalju, et kuna ma sõidan 95% ajast autos üksi või kahekesi siis see helipilt, mis taga kuulda on ei huvita üldse :) ja väga vaja taga ka kuulata siis makil on vaja vaid üks lülitus teha ja taga ka kõrged-keskmised olemas :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas mihkel » T Juun 19, 2012 10:40 pm

No eks siis ole näha. Taga muidugi gaasikad ka, mis peaks veidi jäigemad olema, et ehk jäävad ellu. :D

Aga noh eks ma sõidan ka enamus ajast üksi või kaksi ja üldiselt olen helipildiga samuti rahul, aga noh eks heli ole juba selline asi ka, et süües kasvab isu. Alati võiks ju parem olla ja praegu nt tunnen, et võiks veidi kõvemat häält teha. :mrgreen: Mul kõlarid ja filtrid nagunii endal olemas ka, niiet miks mitte katsetada. Vaja ainult uued 6x9 ovaali katted leida, et viisakas välja näeks. :D
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas Zafari » K Juun 20, 2012 6:08 am

originaalkatteid ei taha jätta? Seda plastikresti seal sees tuleb vaid natukene näpitsatega välja murda ja vsjoo.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas mihkel » K Juun 20, 2012 9:28 am

Originaale mul küll enam alles ei ole, ei tea kas osteski seal originaalid olid, vaevalt. Igastahes katteid tahaks naguni mingeid hästi tavalisi ja originaalilaadseid, st selliseid, et teadmatu inimene ei saaks aru, et midagi tehtud on.
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas Zafari » K Juun 20, 2012 5:11 pm

ma arvan, et ma leiaks sulle originaalkatted sinna mõne õlle eest :) ootama pead ainult natuke kui ma maale satun.
mul on tegelikult ka pruun salong täiesti olemas.
Pilt

Kui tahad siis võime mõningatel teemadel arutada :) turvapadjaga ilusam rool jne. Enda autosse ma seda siiski ümber laduma ei hakka. Nende istmete nahk on muidugi täiesti läbi, seda ei tasu enam loota :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant 1.8 93a Mihkel

PostitusPostitas mihkel » K Juun 20, 2012 7:51 pm

Väga nunnu, räägib PS'is täpsemalt. :mrgreen: Ja nahkistmed mulle nagunii ei meeldi, eriti ilma konditsioneerita autos.
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 125 külalist