Galant 3.0 V6 24 Valve 151kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Galant 3.0 V6 24 Valve 151kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Martinez » P Jaan 02, 2011 9:27 pm

Kirjutaks ka Sigma teemas mainitud Galantist .

Sai tehtud vahetuskaup kasutajaga BULLET, kus siis andsin ära oma 2000a 2.4GDI universaal Galanti, mis oli väga väheste vigadega. Koopaääred ja hammasrihma vahetus 20K km pärast.
Vastu sain antud isendi nagu Mitsubishi Galant 2,5 V6 125 kw 1993 aasta 4WD , 4WS ( kuulutuse järgi 1994 aasta ) ning Mitsubishi Sigma 3.0 V6 154kw 1991a automaatkastiga.

Autol siis veluursisu, meh. reguleeritavad istmed, 15" veljed milledel on peal Hakkaplita 5 naelrehvid, Cruise control, ABS, el aknad ja peeglid, el reguleeritavad esituled, automaatne kliima kontroll, tehase laiendite ring, V6 isendi antitiib ja muud nipet-näpet. Eripärasks mis auto huvitavaks tegi on nelikvedu 4 ratta keeramine, mis tegelikult ei tööta, probleemi lahendamine on selgeks tehtud kuid vajab suuremt sorti investeeringut ja jääb vähe venima. Pärast auto soetamist oli auto 4 nädalat garaazis, enne kui sain temaga mindud ülevaatusele ja selle läbisin. Enne oli nii, et sõitsin rõõmsalt meelestatult garaazist ära , kuid tagasi olin kas samal või järgmisel päeval kas köie otsas või üks kord isegi ka puksiiri peal. Mnjah. Aga postiivne on see, et auto on praeguseks hetkeks öö ja päev võrreldes sellega mis oli.

Mõned pildid siis :

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Üks video ka, alates 53 sekundist on Minu putukas staar :) http://www.youtube.com/watch?v=Xh3hqg3mNNo&feature=player_profilepage

Üks el pistikutest, mis oli armatuuri sees :

Pilt

Juhtmed mis läksid juhiukse sisse :

Pilt

neljarattakeeramine :

Pilt
Viimati muutis Martinez, E Mär 11, 2013 8:37 am, muudetud 5 korda kokku.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Sander147 » P Jaan 02, 2011 10:07 pm

Hetke seisuga on siis meie poolt tehtud:
1. Pidurid remonditud
2. Sharniirid õõtsadega ees uued.
3. Kõik el värgindus töötab, pooled juhtmed olid lihtsalt läbi lõigatud ja ära ussitanud
4. Kütusepaagi toru vahetatud
5. Parem ja värskem aku, mis isegi käivitab seda mootorit. Kasutajalt Potsa.
6. Siduri peasilinder ja vedelik
7. Uus esiklaas
8. Ülevaatus ja kindlustus
9. Tõrkuva tühikäigu otsinguil sai testitud ja vahetatud õhukoguselugeja, tühikäigumootor ja muud andurid.

Veel teha:
1. Ülekande õlide vahetused, filtrid.
2. 4WS taastada ja tagant poolraamid keevitada.
3. 2. käigu sünkro vahetada.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Mart
liige
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 27, 2009 8:38 pm
Asukoht: Saue

Re: Galant 2,5 V6 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Mart » P Jaan 02, 2011 11:07 pm

Kirjutasid, et II käigu sünkro vjab vahetamist, kas II käik ei tule alla lappides sisse ?

Mart.
Krt, kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab !

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Martinez » P Jaan 02, 2011 11:09 pm

alla lappides ? Mis sa selle all mõtled ? Aga jah, teine käik läheb peaaegu alati raginaga sisse, väga harva kui saab rahulikult ja vaikselt teist käiku sisse lükata.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Galant 2,5 V6 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas taavik » P Jaan 02, 2011 11:44 pm

Mõeldakse seda, et kas käik ei lähe sisse, kui vahetad kõrgemalt käigult teisele käigule - mootoriga pidurdades näiteks.

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Martinez » P Jaan 02, 2011 11:46 pm

Igasugusel proovimisel teist käiku sisse lükata, nii ülevalt alla kui alt üles.

Kasutaja avatar
Raghza
liige
Postitusi: 284
Liitunud: T Okt 13, 2009 8:05 am
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: Galant 2,5 V6 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Raghza » E Jaan 03, 2011 11:40 am

Hoolimata kõigist neist vigadest siiski väga kadestusväärne auto :)
Palju edu teile ja loodaks kunagi seda mašiinat jälle näha :)
Powered by Mitsubishi

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Martinez » E Jaan 03, 2011 2:33 pm

Sõidan masinaga igapäevaselt, usun et näed seda kindlasti kuskil :P

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas ökosohver » E Jaan 03, 2011 5:49 pm

noh kui hakkab vähem bena ka v6tma siis on juba lootus andev... pea asi et syda korras.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
zerowatt
liige
Postitusi: 168
Liitunud: R Okt 13, 2006 4:24 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas zerowatt » E Jaan 03, 2011 11:07 pm

Miks siis üldse ära vahetasid?kontrollisite ka neid autosid ennem vahetust?Aga noh kui korda teed siis lahedad ja mugavad autod sul :D
Jöudu tööle ja rahulikku närvi.(ah jaa-sitaks paksu rahakotti ka).
Ärge uimerdage teel ees...

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Martinez » E Jaan 03, 2011 11:14 pm

zerowatt kirjutas:Miks siis üldse ära vahetasid?kontrollisite ka neid autosid ennem vahetust?Aga noh kui korda teed siis lahedad ja mugavad autod sul :D
Jöudu tööle ja rahulikku närvi.(ah jaa-sitaks paksu rahakotti ka).


Tõepoolest, kokkusaamine kestis pool tundi ja sel hetkel kui autod seised ei saanud suurt midagi ära. Ära tulema hakates sigma tõrkus korra, kuid see pidavad olema akuklemmi süü, kuid pärast klemmi välja vahetamist probleem siiski jäi ja on siiani. Ja ära sõitmise aeg sai aru mis seisus on galant.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas ökosohver » T Jaan 04, 2011 7:46 am

ja nii need kogemused tulevad
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Martinez » P Jaan 09, 2011 8:39 pm

Täna sai välja vahetatud temperatuuriandur, mis annab infot ajule. See midagi kahjuks ei mõjutanud, pöörded on ikka veel 500, või siis vahel harva viskab 3500 pöördeni. Kahtlane. Veel selgus, et miks autol puudub jõud - siduriketas on täiesti kulunud. Peab selle ka ära tellima.

Oh Jah...

Täna sai veel esistange ilusti kinnitatud, enam ei tolkne seal ees, ning paigaldasin lõpuks ometi antenni kaablile makki minema otsiku, saab jälle raadiot kuulata. Keegi oli mingil põhjusel antennikaabli puruks tõmmanud julmalt.

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Martinez » P Jaan 09, 2011 11:54 pm

Tegin just nimekirja mis veel vaja muretseda galantile, enne kui see on jälle nagu uus . Silme eest võtab kirjuks aga loodan paari / kolme kuuga hakkama saada .



- gaasiasendi andur
- Aku juhe 3 m
- Uus õli + filter
- uus kütuse filter
- uued küünlad + juhtmed
- uus siduriketas ( kompl. )
- ette el. amordid
- tagumise roolilati rem. komplekt
- keretööd
- rattalaagrid
- esimene vasak piduriketas
- õhufilter
- salongifilter
- siduri peasurvesilinder.
- udutuled
- vasakpoolne peegel
- parempoolne logar
- tagumised käändmiku ülemise õõtshoova käändmikupuksid
- mootoririhm komplekt ( rullikud,rihm jne )
- veepump
- silikonpinguti
Viimati muutis Martinez, E Jaan 10, 2011 9:46 am, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Wolf123
Tösine huviline
Postitusi: 161
Liitunud: R Apr 09, 2010 6:40 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Wolf123 » E Jaan 10, 2011 9:34 am

:P Palju jõudu sulle nende mahukate töödega :)
(Müüdud) Mitsubishi Galant 1,8l 63kW 1988.

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Martinez » E Jaan 10, 2011 11:10 pm

Niih, Sigmale suutsin kõik küünlad ära osta aga galantile sai tänu hetkelisele majanduslikule olule ainult 3 küünalt osta. Ära sai vahetatud need, mis on sisselaske all. Samuti vahetasin ära drosseliklapi, mille kodus hoolega enne puhtaks nühkisin. Hetke seisuga on sõidetud jämedalt 15 - 20 km ja tundub, et pöörete jama on kadunud. Enam ei sure välja, pöörded stabiilselt 1000 pööret ning ei kõigu kuhugi poole. Eks hommikul ole näha, mis auto mulle külma mootoriga ütleb. Loodan , et see pöörete jama on nüüdskeks lõppenud, tänu sellele jurale sai pm kõik andurid välja vahetatud .

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Martinez » R Jaan 14, 2011 9:16 pm

Jah, nüüd võib kindlalt öelda, et Galantil on pöörete jama likvideeritud :) oeh :) , vahetusse läks siis enamus andureid ja tühikäigumootor. Samuti sai paigaldatud puhastatud gaasiklapp ( 2.0 V6 mootorilt ) , enda gaasiklapp läheb tagasi as soon as possible. Pöörded hoiavad nüüd ilusti ning ei kõigu kuhugi poole. Üleeile vahetasin lõpuks ära ka parema pooltelje sisemise kaitsekummi Sander147 abiga, mis sharniiri purunedes katki läks. Vaikselt loob ma ütlen.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas Zafari » R Jaan 14, 2011 11:22 pm

huvitav kus see kala siis täpselt oli.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas sasszz » L Jaan 15, 2011 11:41 am

oh jah, imestan, et sul veel viitsimus pole kadunud, ainult paksu rahakotti saan sulle soovida!
Sander ka.... selline väsimatu abimees õnneks olemas :)

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 2,5 V6 24 Valve 125kw MT 1993 a 4WD 4WS - Martinez

PostitusPostitas ökosohver » L Jaan 15, 2011 1:40 pm

Zafari kirjutas:huvitav kus see kala siis täpselt oli.



ilmselt suures soolikas :mrgreen:
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 84 külalist

cron