Kirjutaks ka Sigma teemas mainitud Galantist .
Sai tehtud vahetuskaup kasutajaga BULLET, kus siis andsin ära oma 2000a 2.4GDI universaal Galanti, mis oli väga väheste vigadega. Koopaääred ja hammasrihma vahetus 20K km pärast.
Vastu sain antud isendi nagu
Mitsubishi Galant 2,5 V6 125 kw 1993 aasta 4WD , 4WS ( kuulutuse järgi 1994 aasta ) ning Mitsubishi Sigma 3.0 V6 154kw 1991a automaatkastiga.
Autol siis veluursisu, meh. reguleeritavad istmed, 15" veljed milledel on peal Hakkaplita 5 naelrehvid, Cruise control, ABS, el aknad ja peeglid, el reguleeritavad esituled, automaatne kliima kontroll, tehase laiendite ring, V6 isendi antitiib ja muud nipet-näpet. Eripärasks mis auto huvitavaks tegi on nelikvedu 4 ratta keeramine, mis tegelikult ei tööta, probleemi lahendamine on selgeks tehtud kuid vajab suuremt sorti investeeringut ja jääb vähe venima. Pärast auto soetamist oli auto 4 nädalat garaazis, enne kui sain temaga mindud ülevaatusele ja selle läbisin. Enne oli nii, et sõitsin rõõmsalt meelestatult garaazist ära , kuid tagasi olin kas samal või järgmisel päeval kas köie otsas või üks kord isegi ka puksiiri peal. Mnjah. Aga postiivne on see, et auto on praeguseks hetkeks öö ja päev võrreldes sellega mis oli.
Mõned pildid siis :
Üks video ka, alates 53 sekundist on Minu putukas staar
http://www.youtube.com/watch?v=Xh3hqg3mNNo&feature=player_profilepage Üks el pistikutest, mis oli armatuuri sees :
Juhtmed mis läksid juhiukse sisse :
neljarattakeeramine :