Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Devil
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: T Nov 08, 2011 8:25 pm
Asukoht: Taebla

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas Devil » P Jaan 01, 2012 6:04 pm

Jagad äkki infot kuidas karvkatte sünd tuppa oli.
Ega ma palju ei räägigi!

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » P Jaan 01, 2012 9:44 pm

Miks ka mitte kerin nati ajast tagasi ja nati siis tehtud tööst pilte ja juttu :D

Idee tuli Rootsist tuuningu näituselt!

Kuna teada oli et tulemas kolm suuremat näitust aasta jooksul kust võiks napsata mõne karika siis oli plaan teha midagi erilist mis tõmbaks tähelepanu :D Tänud siis 3 tuuning firmale kes aitasid seda teostada ja materjali tõid :wink:

Originaal polstrid

Pilt

polstritele liimisin peale karvase kanga :mrgreen:

Pilt

sellised siis jäid

Pilt

sisemiste linkide alla sai siis pandud sinised leedid

Pilt

Pilt

Käsile sai võetud ka lagi

Pilt

kui lagi käes oli sai mõeldud et teeks midagi mida keegi pole siiamaani teind veel

Pilt

Lae katteks kasutasin sama materjali mis uksepolstritelgi

Pilt

liimiks kasutasin spets aerosool liimi mis mõeldud kanga liimimiseks teise kanga peale

Pilt

ääred jätsin pikemad et saaks tagant kinni liimida kui juhtub venima või kokku tõmbama siis oleks riiet hea pingutada pärast

Pilt

lõpptulemus jäi siis selline aga see ei rahuldand mind ja tuli mingi efekt ka anda

Pilt


Kui kõik valmis oli oli mõte teha tähistaevas leedidega :D

Pilt

Kui kõik valmis siis muud kui lagi paika

Pilt

Pimedas tehtud pilt

Pilt

Lõpptulemus
Tähis taevas plasma välk ja energia kera

Pilt

Samal ajal pagassi said sellised raamid

Pilt

vidinad sees

Pilt

vineer sai kaetud pikema karvaga

Pilt

ilus kera plasma disk

Pilt


Lõpuks läks paika ka suppari kast

Pilt


lõppvärk

Pilt


Tallinnas Getaway Parim uustulnuk diplom+ ragaline auhind

Pilt


Pilt

Nädal hiljem Pärnu Battery CCG tuuningnäitus

CCG lemmik+ karikas kus kirjas CCG lemmik tuuning auto


Pilt


Septembris siis tuli Tartu MOTOSHOW ürituselt siis kolma koht

Pilt

Pilt

Nüüdseks see asjandus kadund lagi veel on aga 2012 uus lagi tulekul "KL.... (jääb hetkel veel saladuseks)
Selline siis oli tollajal ja oli millega nagu kindlapeale välja minna ja mis võiks tuua ka mingi karika koju :wink:Nüüdseks on seda väga palju tehtud ja üldiselt on ta oma aja juba ära eland :wink:

Aga mul salaplaane on ja teha seda mida pole veel keegi proovind teha :D
Viimati muutis blue deamon, P Jaan 01, 2012 9:58 pm, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » P Jaan 01, 2012 9:55 pm

Leidsin ka üles ühe teema mis ja kus ka käidud viewtopic.php?f=13&t=6315&p=45114&hilit=ALASTARO#p45114 kindel palan on ka minna see aasta sed kordama :wink:

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » P Jaan 01, 2012 10:12 pm

Tuning Light Show 2009 pildid

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Siiv video lõpupoole ka näha mingeid valgus autosi http://www.youtube.com/watch?v=mPeW7P3fyzk DJ puldis olen mina :mrgreen:

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » P Jaan 01, 2012 10:55 pm

Natuke mootori ergutusest

kuna vana gti aju andis saba

Pilt

Pilt

Tuli uus otsida
ja hea pakkumine tuli hollandist kus oli pakkuda näpitud aju Elipse 110 kw oma


Pilt

Pilt

kuna kinnitused on galandiga erinevad siis rändas eclipse aju galandi karpi

Pilt


Näpitud siis aju ehk tsipp tehtud 120kw peale kuna on vaja vahetada ka pihustid plus segu mootorid siis hetkel kuskil paugutab välja 110 kw nüüdseks ka uus sisselaske kolektor olemas millest ka varsti juttu tuleb ja mis plaanid on kolektor sai ka puhastatud ja ja uue Croom Silver värvi :D suured tänud kasutaja belmondole kes siis müüs kogu sisselaske kolektori mulle mis peaks olema siis turbo galandi eelkäia ehk siis sisselase kogu anduri süsteem on nati erinev gti omast aga sobib ,lihtsalt lisa vaakum voolikuid tuleb juurde :twisted:

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas Sander147 » E Jaan 02, 2012 7:11 am

Tead mis su jutus tore on w?

Entusiasm.
See, et see Eclipse aju chipitud on , on täpselt selline jutt, käisin si*al, aga si*a häda ei olnud. Sinu Eclipse ajul puudub Eprom kiip, mis asendatakse uue Chipiga. Seda aju pole võimalikki mingit moodi chippida. Korpuse kleepsul oleks ka siis M tähe asemel E. Teisel pildil oleks vasakul üleval nurgas tühja koha asemel kiip.
Ning sinu Mikuni sisselase, on täiesti tavaline 2.0 110kw sisselase. Ei ole suuremad pordid, topelt pordid, viguriga pordid vms.
Andurid on niisamagi aastati erinevad. 88-90 on ühed, 90-92 Galantil teised. Eclipsel muutusid 91 lõpp.

Raske on, tean. Kuid ära nüüd igat asja ka välja aja. Pane niisama see Eclipse aju ja Eclipse pihustid peale, saad juba 110kw. Ilma näppimata.

Mina tean, millest räägin. Tean, mida pildilt näen, mis mida tähendab, mis kood on mis, kuidas miski töötab.

Hägune pilt ka mu jutust.
Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » E Jaan 02, 2012 12:54 pm

Sander ole rahulik nüüd ,mine tuuni ja needi oma eclipse teemas :!:

Vaatan ja jälgin su autoteemat samamoodi jah jätan tõesti mõned arvamused enda teada iga üks on tark ja oskab kõike !

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » E Jaan 02, 2012 1:18 pm

Sai ka tellitud kasutatud JDM coilover kitt. Kitt maksis 1000 krooni
tellisin sinised need vähe jäigemad vedrud

Pilt


Pilt

kui need alla sai pandud siis esiots sai enamvähem paika keritud

Pilt

sai ka rajal proovimas käidud vedrustust

Pilt

Kuna eelmine suppar hakkas väheke ragisema siis Asoundist anti uus

15"-ne SPL.PRO 500W

Pilt

Pilt

2010 sai pagass uuenduskuuri

Pilt

Sai siis sellised asjad kunagi ammu muretsetud.
Paan oli teha näituse ja show jaoks leed tuled, aga teistmoodi mitte nagu tava leed tuled (leed klaasi all minul leed läbi klaasi ) :D

Pilt

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » E Jaan 02, 2012 1:25 pm

Väike küsimus : keegi pleks klaasi ka painutand on ?

kaardu või nurga alla ?

föön teeb tuhmiks proovitud :)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas Sander147 » E Jaan 02, 2012 5:35 pm

Eks ütle siis vastu, kui millestki valesti aru saan. Lihtsalt ära tule asju välja mõtlema. Su enda pildid on tõestuseks.

Kõigil on õigus oma arvamuse avaldamiseks. Ole mees ja avalda ka. :wink:
Egas ma paha pärast. Võib-olla oled asjadest valesti aru saanud, vb räägid suuremaks.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » E Jaan 02, 2012 7:00 pm

Sander147 kirjutas:
Mis mootoriga teinud oled, et 110kw on? Eclipse pealt? Midagi veel näpitud?


Ühe vastuse oled juba saand et Eclipse aju juba !
Kas oled juba näind kõike auto ehitust kuni 2012?
Ära tule siin seletama et oled ja tead kõike !
Auto ehitus pildid ja teema alles 2010 aastast, kas seda ka tead mis 2011 juba tehti ?

Tean seda et tegeled auto remondiga jne.. aga minu auto kapoti alla ja tegemiste juures sa pole olnud ,nii siis parem ma enne ei hakkaks siin väga seletama ja vaidlema! Mis on tehtud ja mis pole tehtud .
Auto aju on ka maha käind 2011 seega on aju teind ka uuendus kuuri !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas Sander147 » E Jaan 02, 2012 7:23 pm

Räägi siis ära, mis see uuendus kuur on. Mida täpsemalt tehtud on?
Turbo pidi ka juba aasta tagasi peal olema.

Või oledki selline, et jutt on suur, kuid reaalselt tegusid pole?? Tundub, et sa isegi ei tea, mis seal tehtud on. Mitsu klubisse tarka panema ka ei tasu tulla, kui jutt on õhust võetud.
Sul on alati võimalus tõestada vastupidist !!!

PS: Ära iga asja peale turri mine. Võtad kõike nagu isikliku solvanguna. Ole mees ja räägi ära nagu on, kui on.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Devil
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: T Nov 08, 2011 8:25 pm
Asukoht: Taebla

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas Devil » T Jaan 03, 2012 3:37 pm

Rahunege maha siin ikka jutt ju autost.
Konkreetselt Blue Deamoni autost, kirjutas kah et hakkab vaikselt lahti seletama mis tehtud ja kuidas tehtud, kui küsimusi siis küsige üle.
Mitte ärge kukkuge siin nokkima.

Ärge solvuge!

(Tahan teada kuidas sa võimu ühendused kapotti külge ajasid?)
Ega ma palju ei räägigi!

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas morgan » T Jaan 03, 2012 3:58 pm

blue deamon kirjutas:Uskumatu huvi sell auto vastu :) Nii halvas pilgus ja ka heas pilgus.
Kui vaadata teema vaatamist,selle lühikese ajajooksul kui teema sai tehtud!

isiklikult külastan seda teemat põhjusel et, siin võib jälle äkki mingi konflikt tekkida ja oleks võimalik
õigel hetkel jaole saada. Ja tundub et hakkab juba keerama tasakesi.
kustutasin vahelt mõned postid, mis ei sobinud siia

.........aga räägi siis ära Sander poisile kõik see jutt mille järgi sina uskuma jäid et seda aju on aftermarket sätitud rohkem kw andma. Ehk siis peatu selle ecu juures veidi pikemalt ,tegelikult sooviks isegi teada. Ja võibolla oled ise petta saanud ja asja eest üle maksnud.

Ilusad coiloverid seal pildil, olen sellistest unistanud iga auto juures mida olen omanud
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » T Jaan 03, 2012 4:30 pm

Devil kirjutas:Rahunege maha siin ikka jutt ju autost.
Konkreetselt Blue Deamoni autost, kirjutas kah et hakkab vaikselt lahti seletama mis tehtud ja kuidas tehtud, kui küsimusi siis küsige üle.
Mitte ärge kukkuge siin nokkima.

Ärge solvuge!

(Tahan teada kuidas sa võimu ühendused kapotti külge ajasid?)


Õige tähele panek :wink: Taspisi räägni ja lahkan auto ehitust kuna seda on tõesti palju 8)
Võimu kinnitus oli lihtne iseenesest .

Sai tehtud siis sabloon terve kapoti alla painutatud siis soomepapist aluspind sinna peale siis vooljum ja peale ja klaas riie. Kui see valmis siis sai soomepapp eemaldatud ja alla sai pandud puuraam ja liimitud klaasriide külge et võim pärast kinnitada sinna .Läbi klaasriide puurisin augud et juhtmed vedada et need näha ei jääks ,juhtmed jäid siis pagassi ja ja siis uue katte vahele et need tuua pagassi ingede juurest alla, tuli puuriga hingdesse augud et juhtmed ei paistaks välja .Sai siis nedega jebida poolp'eva et ilus jääks ja et juhtmed liikumisega ei hõõruks end puruks ja et ei jääks pagassi kokkupanemisega pingesse ega ka puntra .

Siin siis näha paremal pool jookseb numritule valgus,sealt kõrvalt tõin ka voolujuhtmed ja võimu juhtmed alla mis teps ei olnud peened :? seega sai jebitud tükk aega .Signaali ja muud juhtmed tõin teise hinge juurest alla :)

Pilt

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » T Jaan 03, 2012 4:38 pm

morgan kirjutas:
blue deamon kirjutas:Uskumatu huvi sell auto vastu :) Nii halvas pilgus ja ka heas pilgus.
Kui vaadata teema vaatamist,selle lühikese ajajooksul kui teema sai tehtud!

isiklikult külastan seda teemat põhjusel et, siin võib jälle äkki mingi konflikt tekkida ja oleks võimalik
õigel hetkel jaole saada. Ja tundub et hakkab juba keerama tasakesi.
kustutasin vahelt mõned postid, mis ei sobinud siia

.........aga räägi siis ära Sander poisile kõik see jutt mille järgi sina uskuma jäid et seda aju on aftermarket sätitud rohkem kw andma. Ehk siis peatu selle ecu juures veidi pikemalt ,tegelikult sooviks isegi teada. Ja võibolla oled ise petta saanud ja asja eest üle maksnud.

Ilusad coiloverid seal pildil, olen sellistest unistanud iga auto juures mida olen omanud


Jõuan sinnamaani siis ka saab tõe teada ! Egas palju sa mõõda ei pand, aga sellest tahan rääkida kindlat ehk ajust .

Kurja tegelt on igasugu müüjaid ja muid kõvasi tegjaid :evil:


Kuna püüan ikka tuua õiged coiloveri kitti, siis ütleks see poolkitt on tegelt suht mannetu ja jura :cry: Kuidagi pehmed kuigi sai võetud kangem vedru on masin suht raske ja tekitab jubeda vankri tunde :|

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » T Jaan 03, 2012 5:17 pm

Lumi tuli maha ja valgeks läks maa !

Lumesahkadel hakkab tööperjood :D


Pilt

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas Sander147 » T Jaan 03, 2012 8:15 pm

Pole nagu sõnagi sellest, et su projekti maha teen või negatiivselt häälestatud olen. Loe esimesi postitusi, kui ununenud on.

Küsin lihtsaid küsimusi, millele võiks ka lihtsalt vastata.
Nagu Morgan ütles, siis tõesõna sooviks ainult juhtida tähelepanu sellele, et kas oled kogematta petta saanud või sa ei tea, mis sul on. Need, kes ei tea millest juttu on, saavad järjekordselt täiesti valesti aru ja siis on järjekordsed targad valmis. Peaksid väidetavalt tark ja teadja olema, siis ütle nii. Mis sa salgad.

Ma siis rohkem ei kirjuta siia. Äkki keegi veel solvub ka. Peace !
Rohkelt smaile, tuju tõstmiseks :) :) :wink: :P
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » T Jaan 03, 2012 8:37 pm

Jah ma sain petta 2000 krooniga :evil: See selgus siis kui aju kuidagi korralikult tööle ei saand sai autole arvuti ja juhtmed taha pandud ja üllatus oli suur selle siis avastasime 2010 aastal peale aju ostmist. tegu oli 110 kw ajuga millel oli stamp ja veel mingi hollandikeelne tsipi pass :shock:
Aju ostmine käis Tallinnast oleva kõva autotuunja kaudu :evil: Kes selle mulle välja sebis sest mul oli tollaega ka soomest aju juba ise välja valitud 500 krooniga eclipse aju . Aga läksin moosimehe õnge et ägedam ja juba nokitud värk .

See selleks sinna maani oleks oma piltidega niigi jõudnud :wink:

Nüüd aga siis natuke juttu kuidas tagumised leed tulede sünd oli.

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant GTI DOHC 2,0 110 kw 1988a.

PostitusPostitas blue deamon » R Jaan 06, 2012 5:28 pm

Sai siis sellised asjad kunagi ammu muretsetud ;)

Pilt

tuled nagu tuled ikka aind vaja puhtaks teha


Pilt

siin siis sisud välja lõigatud

Pilt

Pilt

ledi jumal tuli külla :mrgreen:

Pilt

Pilt

Pilt

kasutan siis 5mm lede

Pilt

leedidele siis takistid külge

Pilt

peale seda juhtmed

Pilt

ja peale seda kõigile termo rüüd peale

Pilt

kui kõik valmis siis sai tuled ette võetud ja puuritud 5mm augud :lol:

Pilt

Pilt

proovimine :D

Pilt

hakkab looma

Pilt

leedi kaugus tule pinnast jääb minimaalne

Pilt

proovimine ;) päevasõidu tuled

Pilt

suunatule proov

Pilt

piduri tule proov

Pilt


eks kui edasi aeg läheb siis ka mõned uued pildid ka :mrgreen:

seniks on tuled juba värvitud ja kui leedid sees siis lähevad need ka musta katte alla et ei oleks aru saadav et valge leed sees on :mrgreen:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist