7. leht 7-st

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: P Juul 24, 2022 5:33 pm
Postitas parm
Kas üks pildil olev kere jääb lammutamiseks/müügiks?

rdl kirjutas:Galanti müük läks nii hästi, et nüüd on mul neid 2tk :mrgreen:
Siimu "Sport Editionist" saab "Avance Edition"
Teeme 2st autost 1 komplektse. Kindlasti saab ka ARKiga maadelda. Autodel on erinev tehnika, erinev lisavarustus.
Kõik jupid mis üle jäävad ja millel natukenegi euro väärtust on lähvad ebaysse turgu.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: T Juul 26, 2022 9:22 pm
Postitas Zafari
Annab lootust 8)

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: P Juul 31, 2022 9:49 pm
Postitas rdl
957BBN jääb lammutamiseks. Väga kauaks teda mädanema ei soovi jätta. Ühel ilusal päeval kere läheb vanametalli.
Esialgse ülevaatuse põhjal tundub, et 957 -le jääb päris palju juppe külge. Projektijuht peab tulema ise ka üle vaatama ja vb 2-3e kuu pärast oleme targemad, mis üldse edasimüügiks kõlbab.
Toorikuga alustasin juppide üle vaatamist ja esimesed juppide paika sättimised.

Nii ta algas :mrgreen:
Metallist 10 eurone lauajalg pärineb siiski ehituspoest ja saigi soetatud vaid rataste lahti keeramiseks. Olid peris jaburalt kõvasti kinni keeratud :mrgreen:
Pilt

Kere on ilus, palju tööd ära teht
Pilt

Mõned värskema ilmega jupid küljes.
Pilt

Salong sile
Pilt

Tekstiilsisu läks jäätmejaama
Pilt

.. jaaa Siimule ka 1 pilt. Küll ta ise aru saab, millest jutt :mrgreen:
Hetkeseisuga matchib kõik ilusti.
Pilt

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: E Aug 01, 2022 9:43 pm
Postitas SiimS
Saan aru jaa :D. Viimasel pildilt näha ka kapoti kühmu erinevus FL ja Pre FL.

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: K Nov 30, 2022 11:21 pm
Postitas rdl
See asi on peaaegu komplektne. Külge läks Pre FL kapott ja Avance stanged.
Külge jäid uued Bilstein B8 amordid koos Eibach vedrudega ja jäid ka polüpuksid külge.
Vedada veel VR4ja lisatulede juhtmestik ja salongis Evo rooli püsikiirushoidja saame ka ehk tööle.
Tõsisem taastamine käib piduritega. Ostetud uued 4x Brembo kettad/klotsid ja supportid taastas ära SP studio.
Supportitele tarvis veel uut remondikomplekti.

Muidu, otsin taga Legnum VR4ja tiivakaareääri (fender flares). Tundub selline "almost impossible" leid olevat. :?

Pilt

Pilt

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: N Dets 01, 2022 8:47 am
Postitas SiimS
Tiivakaari küsida läti foorumist, usun et saab.

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: N Dets 01, 2022 9:42 am
Postitas parm
Muidu, otsin taga Legnum VR4ja tiivakaareääri (fender flares). Tundub selline "almost impossible" leid olevat. :?


Venemaalt või Austraaliast saab originaale, mujalt leiad ainult klaasplastikuist koopiaid, näiteks:

https://www.gup-tuning.ee/index.php/car ... t_id=91271

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: R Apr 14, 2023 9:31 pm
Postitas rdl
Miskit juttu siia.
* Võtsin gupi tiivaääred. Mai kuuks peaks need jupid ilusti küljes olema. Gupi omad vajavad pisut lisatööd aga üldiselt selle raha eest võib kvaliteediga rahule jääda.
* Toonklaas läks maha. Näeb värskem välja. Sellega seoses tekkis järgmine probleem. Nimelt tagumise aknakatte augu koht jäi tobedalt näha ja minule originaal kate ei meeldinud. Ehitasin kinni ja katsin musta riidega. Riidega läks nii lappesse, et tõmbasin ühe jutiga A, B, C piilarid ka üle. Ühtegi head pilti pole saanud aga ise rahul ja tulemus viisakas.
* Uued rehvid Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 225/45/R17
* Testsõite on siin ikka tehtud ja tehnika soojas hoidud. Taastatud Brembod on väga head.
* ESracingus käis end kohendamas ja huvipärast lasin ka dynost läbi :mrgreen:
Tehase originaalandmed:
- Mootor 2.5L 120kw, ATM kast
Wikipediast https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubish ... ngine#6A13
PILT dynost

Hetkel lõpetuseks.
Mina enam sellest 120kw tundest aru ei saa. Minuarust ta lausa seisab kohapeal :roll:
Toon võrdluseks enda daily-driveri. V8 N/A, 300kw, ATM, 4wd, bensukas. Edasimineku suhtes on klassivahe lihtsalt absurdne :roll:
Hetkel käib küll ja erinevad autot pakuvadki erinevaid emotsioone aga tulevikus hakka või turbotama seda mitsut :D

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW -97 - rdl

Postitatud: P Apr 16, 2023 6:57 pm
Postitas Zafari
Eks selle võimsusega ongi nii, et kunagi tundus hullult lahe ja kiire aga aeg läheb edasi ja tagasi juurte juurde minemine osutub pigem pettumuseks :D

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW -97 - rdl

Postitatud: K Aug 02, 2023 12:20 am
Postitas rdl
Miskit pilti.
Peale 8 't aastat on see auto jälle liikluses.
Pilt

Pilt

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW -97 - rdl

Postitatud: K Aug 02, 2023 11:36 am
Postitas Zafari
Päris haruldane vaatepilt arvestadesseda, kui vähe haininasid veel tänavapilti jäänud. Kompu 8)

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW -97 - rdl

Postitatud: P Nov 19, 2023 11:58 am
Postitas Aap
Tulin üle mitme aasta foorumisse ja oh üllatust, oled otsinud tiivakaari. Ajasin ka pikalt taga neid, kuid nüüd kui olemas, ei paku enam pinget. Täitsa originaalid, esistangele käivad tükid aind puudu :lol:

Re: Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW -97 - rdl

Postitatud: N Dets 07, 2023 10:14 pm
Postitas rdl
AÜE mitsu kataloogidest saab ka terve originaal komplekti tellida. Hind on kole. Ses suhtes need GUPi omad on täitsa asjalikud.

Suvel juhtus äpardus või õnnelik õnnetus. Kohapeal rattaid keerates lendas minema ühe õõtshoova mutter. Kohapeal arvati, et küljes on veits valed mutrid. Edasi järgnes kohapealne remont ehk õõtsa vahetus. Hiljem sai teine õõts ka ära vahetatud.
Nendest mutritest veel. 2 nädalat varem ülevaatusel käisin, ei öeldud midagi. Juu siis polnudki midagi kahtlast näha. Jaa, siis päev varem õhtul sai proovitud tippkiirust tühjal maanteel. 210km/h tuli spido järgi ära. Tagantjärgi tgelt joppas liiga hästi, et siis see mutter minema ei lennanud. Muidu ma ilmselt täna seda juttu siin ei räägiks. :roll:

Ja siis need kuradima Brembod :mrgreen: . Head on aga vilisesid liiga palju. Nagu iga pidurdusega 200db üle linna. Pool internetti sai läbi puuritud. Küll üritasime määrida ja teha ja mida iganes aga null kasu. Brembo kettad/klotsid läksid siis riiulisse ja külge said Boschi kettad ja Delphi klotsid. Veits paremad said aga mitte eriti. Kõigil mõistus otsas, mis edasi. Vahetasime eest rattalaagrid ära, ei midagi. Ja siis sai umbes 1000km sõidetud ja pidurid hakkasid vaiksemaks jääma. Päris ära pole vile läinud aga nüüd on vähemalt sõidetav ja vahest korraks lööb vile sisse. Igast soovitusi tuli uksest ja aknast aga tundub, et igalühel on oma variant mis töötab mis mitte. Muidu, üle maailma nende 4-kolviliste Brembodega on vile probleeme paljudel ja ei anna ka OEM-jupid mingit garantiid.
Mul Porgel on 6-kolvilised Brembod. Kettad/klotsid Brembo OE-jupid ja null probleemi.

Plaanin ta siin talvel ka sõitma panna. Mis ta seal ikka seisab.
Vahepeal kaevasin lumest välja.
Mõni pilt ka sest projektist.

Pilt

Pilt