Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW -97 - rdl

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » T Juun 04, 2013 11:40 pm

, et siis talvel millalgi sai Sandri juures kapoti all miskised jubinad ära vahetatud. Tõukurid, õlid, filtrid ja võib olla oli miskit veel, ei mäleta. Teha on muidu kapoti küll ja küll veel. Rihmad, rullikud enamasti.

Muidu sai täna lõpetatud nö. põhjalik keemiline sisepesu, st auto sai täna lõpuks kokku pandud. Matid vaja veel põhjalikumalt üle lasta või osta üldse uued veekindlad. Samas uued palju ei maksa, koos logodega ca 50 brüsseli rubla vaid.

Miskine pildiseeria töökäigust
Seest oli soov vaip tervenisti kätte saata, et kõik nurgatagused ilusti puhta saaks.
Pilt

Plastikut ja nahka oli omajagu
Pilt

Must-Puhas, sügisel sai nahahooldus teht, siis istmed läksid suht kergelt puhtaks. Tegu oli rohkem siukse pealmise tolmukihiga.
Pilt

Kogu autost lammutatud plastik sai ilusti eraldi pandud.
Pilt

Laest, teadupärast neil lagi siuke hele-hele hallikas valge.. suht puhas, arvestades fakti, et ma pole lage kordagi teinud.
Pilt

Varuratta proov :mrgreen:
Pilt

Päevaga kuivas õues ilusti ära
Pilt

Nahakreemideks läksid seekord profi tooted. Mõlemad pudelid suht krõbeda hinnaga, ca 20 euri/tk. Väiksemas pudelis luksuslik uue naha lõhnaline kreem.
Pilt

, siis keskkonsoolis asetseva istmesoenduse ploki ajuden*ss. Muidu keskkonsooli kätte ei saanud, pidi kõik juhtmed lahti võtma. Minuarust täielik idiootne lahendus Jaapani insenäärivanade poolt. Kui kellelgi miskit joonist vms. on.. võiks pilte või õpetussõnu jagada, et kuhu need kuradi 8 juhet käima peaksid?!
Pilt

Pilt

Peale akrobaatilist kehaväänamist armatuuri all, iga poldi ja mutriga, said keskkonsool ja vaip ilusti sisse.
Pilt

Pilt

Pilt

.. Muidu, üle jäi 2 kruvi ja 3 seibi :mrgreen: ja armatuuris põleb SRS tuli. Mis ilmselgelt seotud istmete lammutamisega, st aku klemm jäi maha võtmata aga no jee.. siukse asja peale ei oskaks tullagi :roll:

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas Zafari » K Juun 05, 2013 7:07 am

Hmm sul paistab sama velg olema, mis minu autol aga heledamat tooni natuke :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » T Juun 18, 2013 11:36 pm

Ei osanud nigu mujale kirjutada.. Lissalt, ehk keegi sarnase murega kokku puutunud.
Aja jooksul on klaaside ümber olev plastik haljaks tõmbunud. Mure, on mingeid vahendeid või keemiatoodangut, millega saaks klaaside ümber olevat siledat plastikut vähe "uuemaks" hooldada? .. või midagi, mis oleks nii vihma, kui UV-kindel(kasvõi nädal aega, mitte max 24h või kuni esimese vihmani). Tean küll igast plastiku -ja kummihooldus vahendeid aga kõiki neid ei jõua läbi proovidagi. Üle värvida neid esialgu ei sooviks, prooviks mõnda lihtsamat teed pidi minna.
Illustratiivne pilt, mis plastikust räägin.
Pilt

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » L Juun 22, 2013 12:31 pm

Kuna nö. keemiline sees teht, siis liikusin vaikselt välise kesta poole. MobileSPA abiga sai ära tehtud läigestav "poleer". Terve auto hologramm pastaga üle lastud, mis tõi roheka pärlmutter tera ka jälle esile, enne nägi välja nigu tumehall.. päikse kätte ei julenud üldse parkida. Lõpptulemus tuli oodatud versioonist 100x etem. Ise tööga rohkem, kui rahul.
Keemia poole pealt - Hologrammi jälgede(+väiksemad kriimud) eemaldamiseks kasutasin KochChemie toodangut. Pärast masinaga tegemist, lasin tervele autole veel Swisswax Cleaner Fluid 'ga tiiru peale ja vahaks sai võetud kõrgläikeline Swisswax Mirage 8) .. päikse annab Swisswax eriti hea efekti.

Miskine pildimaterjal.
Peale pigipesu puhastussaviga terve masin hoolikalt üle. Katus oli selline, mida ma üldsegi ei imesta.
Pilt

"Ettevalmistus" venis pikale :mrgreen:
Pilt

Seeria 50:50 piltidest.
Antitiib
Pilt

Esimene poritiib
Pilt

Katus
Pilt

Tagumine poritiib
Pilt

Järjekordne jokutamis paus
Pilt

Pilt

Teise külje tagumine poritiib
Pilt

Pagasnik
Pilt
Pilt

Peegel
Pilt

Ettevalmistus vahatamiseks 8)
Pilt

Vaha all
Pilt

Lõpptulemus. Päikest eriti ei olnud.. piltidelt eriti midagi aru ei saagi.
Pilt

Pilt

Pilt

Reklaam pilt :mrgreen:
Pilt

.. ja kui päike välja tuli
Pilt

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » K Mär 05, 2014 6:32 pm

Mõni on pärinud, mis autost saanud on. Vastus: "Mitte midagi." :mrgreen: .. seisab alates jaanuarist, korra vaid pesulas käidud ja kävitatud sel aastal kokku 3x :mrgreen:
Sõitma hakkan alles siis, kui tänavad tolmust puhtad. Esimese asjana läheb esiklaas + kojamehed vahetusse. Esiklaasi asjus tulep VKMmotors järgmine nädal koduvisiidile :mrgreen: . Auto tehnilise poolega hakkab tegelema Jõujaama kollektiiv
Kuna pildid on popid, siis panen ka ühe.
Pilt

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas duelle » K Mär 05, 2014 7:54 pm

väga ilus!!!
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » N Mär 13, 2014 4:52 pm

VKMmotors käis täna koduvisiidil kojamehi( + esiklaasi) vahetamas. 50min uued(s) kojamehed (klaas) ees nigu niuhti :mrgreen: Klaasiks läks mingi vähe kvaliteetsem A osa. Palju maksis? Ei tea, pole arvet saanud veel ja loodan, et ei tule ka :mrgreen:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

.. järgmisena tahaks rooli ära nahatada aga ei oska üksi maha võtta. Kes abi viitsiks pakkuda ja Viimsi sõita, siis vaevatasus saab vast kokkuleppele + hiljem oleks tarvis rool tagasi ka panna.
.. ja kuna mul on selline molusk kodus, kes kuulub kasside liiki, siis ühtlasi tunnen huvi ka autokatte(välitingimustes) vastu. Hea, kui oleks näiteks riidest ja muidugi "hingav". Hind pole tähtis, kvaliteetne peab olema.

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas duelle » P Mär 16, 2014 10:00 am

Kui klaasil on mingi osa nr.......kas võiksid selle mulle saata?
Pilgintonilt vist ei saanud tumendatud ülaäärega esiklaasi(galandile). Sooviksin ka sellist klaasi kuna Soomes ei saa olla kiletatud ülemist äärt.
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » P Mär 16, 2014 12:29 pm

Õhtupoole vaatan uurin asja.
Järgmine päev, peale klaasivahetust sai eelmises töökohas(pole kahju reklaami teha) klaasivaha peale uhatud.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » P Mär 16, 2014 7:35 pm

duelle kirjutas:Kui klaasil on mingi osa nr.......kas võiksid selle mulle saata?
Pilgintonilt vist ei saanud tumendatud ülaäärega esiklaasi(galandile). Sooviksin ka sellist klaasi kuna Soomes ei saa olla kiletatud ülemist äärt.

Ma võin selle siia ka kirjutada :mrgreen: Tähed ja numbrid, mis klaasi alt servast leidsin.
PILKINGTON
Laminated
AS1M650DOT473
E1
43R-001513

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas duelle » E Mär 17, 2014 6:43 pm

ok suured tänud......pean tööjuures kataloogi uuesti üle vaatama....olen vist midagi kahe silma vahele jätnud.
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » T Mai 06, 2014 9:32 pm

Kohe tuleb Autoleht :mrgreen:

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » N Mai 08, 2014 8:34 pm

Autoleht käis ja tundis huvi.

Suurem pilt
Pilt

Suurem pilt
Pilt

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » P Mai 11, 2014 8:12 pm

Laupäeval võtsin kojamehed ette. Juba varasemalt enne klaasivahetust "lopendasid, plärisesid" ees. Peale klaasi -ja kojameest vahetust läks ainult hullemaks ja vihmaga täitsa piin sõita.
Tegin video ka, hääle järgi on kuulda, kuidas "lopendavad". Tuttav käis välja mõtte, et kuna tal originaalis on raamiga kojamehed, mis toetuvad paremini klaasile, kui raamita kojamehed. Ostsin täna proovimiseks suvalised Trico raamiga kojamhed ja esialgu tundub, et pisut läks paremaks küll. Enam niipalju ei "lopenda" klaasil. Nüüd vaid juhipoolne altpoolt väriseb. Lisaks, raamiga kojamehed meeldivad mulle tunduvalt rohkem :mrgreen:
Nigu piltidelt näha, siis laupäeval sai kojamehed ja plastik kate eest ära võetud. Lasin suruõhuga ja WD-40 'ga kõik praod ja vahed paksult täis. Töö tulemus oli ümmargune null. Kasu oli sest lammutamisest vaid niipalju, et kojameeste plastiku alt leidsin ühe kivi, mis ilmselt üle poole aasta juba aeg ajalt vastikut kolinat on tekitanud. Enne arvasin, et see imelik plastiku heli tuli salongis armatuurist. Vähemalt ühe asja sai korda, hea seegi.
Siiski, mis edasi kojameeste hoovastikuga teha? Nüüd käivad küll paremini, kui enne, kuid nigu mainisin, siis juhipoolne tundub ikkagi väsinud olema? Määrida mingi vaseliiniga hoovastikud ja liikuvad osad üle või siis mida?
VIDEO kojameestest, enne kui olid raamita kummikojamehed.
Espakist sai ostetud ka vähe asjalikum tööriistakast, 215 jubinat sees aga kruvikeerajat ikka pole :mrgreen: .. suht ammu juba taolise komplekti vastu huvi tundnud ja hind ka suht odav.. ca 125 euri vist oli.
Pilt

Pilt

Pilt

Siis Sandri juures on terve p*rse täis juppe ära vahetatud, miskid värgid sai veel väljamaalt tellitud ja jupp aega juba mädanevad Sandri tööl aga vahetus seisab kinni mu enda aja puuduse taga. Tehtud tööde nimekiri on nii pikk, et ma arvan, et nii mõnigi paneb suurest hirmust oma Galanti veel kähku müüki aga jutt oli Sandriga konkreetne. Kui teeme, siis teeme kõik korda, mitte ei hakka jupp-jupi haaval lolli mängima.

Mis veel? .. Amper racinguga käivad läbirääkimised kapoti asjus, et ehk teevad üldse uue kapoti. Kõik sõltub muidugi lõpphinnast. Kui hind siiski mõttetult kõrgeks kerkib, siis hakkan otsima, kes saadaks Seibon Carbon kapoti Eestisse odavamalt, kui ebay 1000 USD shipping :? Praeguse kapoti võiks muidugi suht "oma-maja-hinnaga" 3M Carbon kleepsuga üle tõmmata aga millegi üle kleepimine on minuarust täiesti pointless. Päris carbon näeb siiski vähe etem välja.

18" velgi uurin ka aga sest tulep päris priske väljaminek. Veljed ja rehvid ise ei maksa suurt midagi aga nende allasaamine läheb kulukaks. Kasutaja SiimS soovitas II gen. Eclipse 5x114.3 rummud(koos rattalaagritega) panna. Veljevalik sellega vähe lihtsam. Eks ta ole ka aga siiski tundub, et peab coiloverite peale üle minema. Nädala jagu veel seedimist seda teemat, eks siis otsustab midagi ära.

.. ja uued veekindlad tekstiilmatid lähvad ka vast järgmine nädal tellimisele.
Miskit küttekulust, ma väga mõõta ei oska ja ei huvitagi, kui palju või mida, naguinii võtab kõik ära aga paagitäiega sõidab 600km ära (linn + pisut maanteed 70-90km/h)
Pilt

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas Sander147 » P Mai 11, 2014 8:59 pm

Kommenteerin kojamehehoovastiku osa.
Kulunud on sul siis see osa, kuhu külge kinnitub luud ise ning mis tuleb läbi nn kere osa. See osa loksub?
Olen proovinud üht ja teist pidi sinna mingit puksi teha ja remontida, kuid lõpp tulemuseks on A-osa hoovastik terves osas, hinnaga c 130€. Igasugu vedel õli kaob sealt esimese vihmaga, samamoodi kiirendab roostesurm alles oleva metalli roostetamist.

Sakslaste B-osa hinnaga paralleele tõmmata, siis hind on võrdne ja aus. 15a jälle rahu.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » R Mai 23, 2014 7:39 pm

Viimase ajajooksul tehtud töödest miskine hinnakiri

Õõtshoob, taga vasakul, sharniiriga - 34.92.-
Õõtshoob, taga vasakul, sharniiriga - 34.92.-
Taga stab. liigend, parem - 14.04.-
Roolivarda ots, välimine, 2tk - 18.72.-
Hammasrihm Contitech - 48.33.-
Hammasrima juhtrull Koyo - 27.63.-
Hammasrihma pingutusrull Koyo - 20.52.-
M õhufilter Hengst - 10.20.-
M õlifilter Hengst - 4.68.-
Kütusefilter Jap - 7.83.-
Veepump SKF - 64.01.-
Väntvõlli simmerling, ees - 7.65.-
Nukkvõlli simmerling, 2tk - 14.40.-
Jahutusvedelik, roheline -36C 6L - 12.96.-
Piduritoru, vask 5M - 15.75.-
Piduritoru Stuts 8tk - 5.76.-
Kliimapumba rihm Contitech - 10.80.-
Generaatori rihm Contitech - 8.10.-
Silikoonpinguti hammasrihmale, INA - 91.80.-
Mootoriõli Castrol 5W40 C3 4.5L - 42.53.-
Esimesed piduriklotsid - 15.39.-
Tagumised sõidupiduri klotsid - 13.92.-
Esimene piduriketas 276x24 NF 2tk - 49.60.-
Tagasilla õõtshooba regul. polt 2tk - 14.40.-
Hammasrihma, veepumba, simmerite vahetus 5.5h - 138.60.-
Piduritorude vahetus 4h - 100.80.-
Tagasilla õõtsade ja stab. liigendi vahetus 3.5h - 88.20.-
Rooliotsade vahetus 0.5h - 12.60.-
Sildade reguleerimine 2h - 45.-
Esimeste pidurite vahetus + hooldus 1h - 25.20.-
Taga piduri klotside ja õõtsade vahetus 1h - 25.20.-
___________________________________________________________
Hinnad koos allahindlusega 10-15 %
Kõik kokku koos käibemaksuga 1024.45.-

Mingisugused jubinad telliti väljamaalt. Rullikud ja kütusetoru. Ettemaksuna läks ca 300+ .-
Kütusetoru ja abiseadmete rullikute vahetus 1h - 25.20.-
Klamber, abimaterjalid 2tk - 2.80.-
___________________________________________________________
Kõik kokku koos käibemaksuga 28.- + siis ettemaks ca 300+ .-
Remonditöid teostas Sander ja Breit, Opl Tallinn OÜ

Vahepeal said uued lähitule pirnid ostetud, H7 Osram bla-bla-blaa, ca 35.-
Kliimasüsteemi täitis ära Autoekspert, hind 48.60.-
4 uut suverehvi, Goodyear Eagle F1 Asymmetric2, 225/45/R17 91Y

Hetkel all olevad AEZ Xylo 17x7 4x114.3 ET 40 (vist) veljed müügis. Vajavad ülevärvimist, 2tk kõverad, sõitmist pole seganud. Kõverad näitasid pingis 80 numbreid. Hinda pole välja mõelnud. Müügiga kiiret pole. PILT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas SiimS » L Mai 31, 2014 9:35 am

Tagasilla õõtsade ja stab. liigendi vahetus 3.5h - 88.20.-

Olid kinni roostetanud? Mis firma detailid kasutusse läksid? Sooviks näha ka põhjaalusest vaimustavalt puhastatult pilte :wink:

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas Sander147 » L Mai 31, 2014 10:21 am

Vastan SiimS-ile.

Klokkerholm õõtsad, kus sharniir ja puks küljes.
Puksist läheb läbi eksentrikpolt, kust saab silda reguleerida, kuid see oli lootusetult kinni roostetanud. Ketaslõikuriga täielikult ligi ei pääsenud, seega tuli kasutada pneumo-tikksaage ja pneumo-käsikäia, mis on väiksemad ja mahuvad kaugemale. Kuid see siiski täielikult ei aita.
Tavapoldid niimoodi kinni ei roosteta, kuna tavapolt on üleni ümar ning niiskus nii lihtsalt mutrist-poldipeast kaugemale ei jõua.
Eksentrik polt aga osaliselt pikkupidi kantis, ning mutrist alates jõuab niiskus väga kaugele ning rooste on varmas tekkima.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas SiimS » P Juun 01, 2014 6:58 pm

Omalgi see ekstsentrikpoldi n.ss tiigersaega läbi elatud, nüüd kõvasti vasemääret vahele.

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

PostitusPostitas rdl » R Okt 03, 2014 5:37 pm

Mõne rubla eest sai muretsetud VR-4 'ja strutbar. Peaksid nad toestama coilovereid, mida mul veel pole.
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist