1. leht 7-st

Mitsubishi Galant Avance Edition 2.5 120kW -97 - rdl

Postitatud: E Dets 19, 2011 12:13 am
Postitas rdl
Tere Mitsupere vol. 2 :mrgreen:

Lisaks ASX 'ile, sai omale soetatud igapäeva liikur. Ütleme nii, et erinevate markide osas valikut oli aga mul paika pandud mõned kindlad kriteeriumid. Kindlasti nahksisu ja automaat kastiga. Hinnavahemik 1000 kuni 10 000 euri ja ilma liisinguta. Ostuga ei kiirustanud, uurisin igasuguseid autosid nii testide järgi, kui ka margipõhistest foorumitest. Sai nii mõnegi huvitava isendiga tehtud üsna põhjalik kodutöö :mrgreen: .. Otseselt nüüd jõulude paiku endale uut autot osta soovida polnud, pigem algselt oli mõte, et vaataks midagi kevade poole.

Pisut muudest valikutest, enne kui Galantist rääkima hakkan.
Silma jäid väga erinevate väljalaske aastatega isendeid, alates 91a. kuni 2007 vms. Kere poolest oli ka igasuguseid, sedaanid, kupeed, universaalid. Veel üks kindel soov oli isend vaadata Eestist ja eelnevalt kindla ajalooga.
1. Silma jäi Honda Legend kupee kerega KA8 mudelinimetus. Paar tükki müügis oli vahepeal, hinnad kõikusid 1500 euri ümber ja eks suuri summasid oleks nad hakanud kohe neelama. Kriitikatulva sai muidugi Legendi 3.2L mootor, ei pidanud eriti vastupidav olema.
2. Chrysler 300M 3.5L alates 2002a. väljalase - Muidu tore ja vahva auto aga lapsevigu liiga palju, eriti elektroonika vallas. Hinnad on ka aastatega üsna soliidseks läinud, sellest ka uudishimu.
3. Bmw 530d või bensiin, universaal kerega E39 - Kallis üleval pidada. Silma jäi auto24 'st ainult üks isend. Vaatamas ei käinud, huvi ka ei tundnud aga piltide pealt oli palju lubav.
4. Nissan 200sx S14 uutemate tuledega - 10k euriga Euroopast kindlasti mõne korraliku leiab aga tegu siiski isendiga, millesse oleksin raudselt hakanud raha toppima. Näiteks kiiremaks ja paremaks ehitamisel.
5. Nissan Maxima A33 kerega - Meil turul liikus vahepeal üks väidetavalt korralik isend aga pole mulle uuema kerega Maxima kunagi meeldinud ja soov oli vaadata seekord midagi muud. Nissanitega eelnevalt ca 7a. kogemusi olnud ja tüütaski juba ära.

*** Paluks eespool nimetatud isenditest siin teemas eriti mitte sõna võtta. Kui keegi mõne margi või mudeli kaitseks välja soovib astuda, saadke mulle parem privaatsõnum või arutlege sel teemal mujal. Ei soovi, et siin vaidluseks läheks minu valikute ja kommenteerimiste osas.

6. Mitsubishi Galant sedaan või universaal - Teatavasti siia foorumisse lükkasin 1,5 kuud tagasi püsti Ostuabi teema, kus otsisin infot 2e Galanti kohta. Selle universaali kohta ei tulnud ühtegi vihjet ja sedaani kohta võttis kõigepealt ühendust auto omanik ja mõnda aega hiljem tema sugulane :mrgreen: .. Mõlemad kiidsid autot eeskujulikult ja eks hind oli ka parajasti turu kõige kõrgem. Mõnda aega oli minu poolt vaikus majas ja tegin oma turu uuringut edasi, eelpool üles loetletud markide osas.
Nüüd umbes detsembri keskpaiku võtsin omanikuga ühendust ja esialgu käis loll mõte peast läbi, et võtaks ta üldse liisingule aga jumal tänatud, et hetkel pühad on kohe-kohe ukse ees. Pangaga oleks läinud 2 nädalat kuni kuu aega, lisaks tunti tollesama isendi vastu veel huvi aga Soome pool.
Reedel sai Tallinnas auto kriitilise pilguga üle vaadatud, mõne kilomeetrine ring ka tehtud. Kõik paistis toimivat nagu kellavärk ja kindluse mõttes maksin sisse käsiraha, et kui järgmine päev tulen, siis tean, et saan auto endale :mrgreen: .. Laupäeval sai uuesti kohale mindud ja isend välja ostetud + Saue ARKis paberid ära vormistatud.

Nüüd paar päeva olen temaga liigelnud ja no.. täica pees.. super-lux. Ei kolise, ei nagise midagi. Üsna särtsakas on, käigukast töötab laitmatult.. nõksatusi vms. kastist läbi ei. Veermik on ka korras. Maanteel sai korra 140 peale tõmmatud ja püsib väga kenasti teel, ei värise ega midagi.
Pisut harjumist vajab Tiptronicu käigukast, mida ma maanteel lolli mängides testisin. Aga arvan, et Tiptronicut väga palju vaja ei lähe. 120kW liigub ka ilma käiku alla tõmbamata soliidselt edasi või ainult minu arvates. Ulme kiireid püsse pole mul enne olnud.
Mõned pisi pisivead on aga auto ka pea 12a. vana.. võib andestada. Mõned kindlasti likvideerin või muudan enda silmanägemise järgi paremaks. Tuunima mul pole teda kavas hakata, polegi eriti midagi teha, kui ainult helipool järgi aidata. Hetkel rohkem siuke säästusüsteem sees aga ei midagi hullu.

Midagi auto ajaloost eelmise omaniku jutu põhjal.
Autol olnud 2 omanikku, üks Saksas, teine Eestis. Toodud 3a. tagasi Saksamaalt, läbisõiduga 120 000km. Eestis sõidetud 3e aastaga 19000km. Arvestades auto kereseisundit ja korralikku sisu vaadates, võib läbisõitu uskuda. Läbisõit ei olnudki mittemingisugune kriteerium, mille järgi autot vaatasin. Alles on kõik 3 võtit ja peal on ka Webasto eelsoojendus. Nahksisu on hingav, mida iganes see ka ei tähenda :mrgreen: .. väikeste aukudega nahksisu. Ei pidanud Eestis väga levinud olema. Olemas on ka 18" veljed. Juttude ja soovituste põhjal tegemist ühe korralikuma Galantiga, mis Eestis liikvel.

Muidu eelnevalt on mul sarnase kerega Galant 'iga 1,5 kuine kogemus olemas. Tol ajal lissalt rentisin tuttavalt autot, tal endal polnud vaja ja Maxima oli sel ajal värvimises. Mootorit ei mäleta aga tegu oli manuaal kastiga isendiga ja pisut kohvi olemisega, sidur oli läbi ja rehvid suht slikid :mrgreen: .. Kerel oli ka mõned parklamõlgid ja esistange täkkeid täis. Muidu beezi ja korraliku nahksisuga + heli pool oli väga hea. Seda seni ajani, kuni makk ise reseti tegi ja kõik seaded jälle paigast ära olid :mrgreen:
See selleks..

Autost (Kui keegi midagi veel teab, võib juurde lisada või saatke ps. Saab 1.posti täiustada)

Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000

Esmane registreerimine: 26.01.2000
Registreerimine Eestis: 26.09.2008
Liik: Sõiduauto
Värvus: Must metallik
Keretüüp: Sedaan
Vedav sild: Esivedu
Kütus: Bensiin
Läbisõit: 139850 km

Tehnilised andmed
Mootor - 2.5 V6
Töömaht: 2498
Võimsus kW: 120
Käigukast: Automaat(Tiptronic)

Mõõtmed
Pikkus: 4630 mm
Laius: 1740 mm
Kõrgus: 1415 mm
Tühimass: 1385 kg
Täismass: 1880 kg
Kandevõime: 420 kg
Haagise lubatud suurim mass: Piduritega 1500kg, piduriteta 570 kg

Mugavusvarustus jm

Välimus
* 215/45 R17 lamell rehvid
* Valuveljed AES 17" (talvel)
* Valuveljed suvel (marki hetkel ei tea) 18"
* Tumendatud klaasid alates B-piilarist
* Kerevärvi elektriliselt(soojendusega) reguleeritavad välispeeglid
* Sportvedrustus
* Spoileriring
* Antitiib

Mugavus
* Püsikiirushoidja
* Kesklukustuse kaugjuhtimissüsteem
* Esi- ja tagaakende elektrilised aknatõstukid
* Kliimaautomaatik
* Tagaklaasi soojendus
* Välistemperatuuri näidik

Sisustus
* Nahkkattega rool, käigukanginupp ja käsipidurikang
* Reguleeritav roolisammas
* Pagasiruumi kate (kummist)
* Nahkpolster (hingav), musta värvi
* Esiistmete elektriline soojendus
* Käetugu ees (laekaga + valgustus)
* Tagaistme seljatugi allaklapitav
* Jalamatid Galanti originaalid (kummist)

Multimeedia
* Blaupunkt makk
* Kõlareid 4 (vist)
* Võimendi + Subwoofer (ei ole uurinud, millega täpsemalt tegu)
* Elektriline antenn

Tuled
* Esitulede kõrguse reguleerimine salongist
* Eesmised udutuled
* Tagumine udutuli

Ohutus ja turvalisus
* Roolivõimendi
* ABS pidurid
* Turvapadjad
* Signalisatsioon (mahuanduriga)
* Immobilisaator
* Lisapidurituli

Pildid + kommentaarid

2 pilti kuulutusest suve velgedega 18"
PILT 1 PILT 2

Ülejäänud pildid
Registreerimis number on kolinud hetkel esiklaasi taha. Põhjuseks Jazz pesulas lasti pooleks numbrialuse liist. Ega need kroomalused mulle naguinii ei meeldinud.
Pilt

Idee on värvida esistange võre mustaks, jääb võrega ühte tooni.
Eile sai koheselt esimene investeering tehtud, nimelt uued kummist kojamehed (Champion) + ostsin valmis Turtle Waxi esiklaasi vaha. Plaanidest, kui xenone legaalselt ette ei saa, siis ei hakka nende peale mõtlemagi. Tähised jm asjad, mida kõike vaja on.. ei tea, kas Galantil need üldse olemas on.
Pilt numbriga ja numbrita.
Pilt Pilt

Madalamaks ei lase, nii on väga soliidne ja piisavalt sõidumugavust.
Pilt

Pilt

Mootor
Pilt

Sisu
Pilt

Spidomeetri pirnid ei ole ära tuhmunud, kaamera kvaliteet petab. Tegelikkuses tegu ilusa valge valgusega PILT
Pilt

Pilt Pilt

Pilt

Käigukasti valgustus PILT

Leidsin roolile paigaldatava puldi, võimalik, et müün koos makiga maha või eraldi. PILT

Manuaal + muu paberimajandus kaasas.
Pilt

Hooldusraamatust viimane sissekanne. Mitte, et ma seda 100% -liselt usuks aga hea teada, et olemas. PILT

Velg. Tegu mingi AES 17". Suurus on soliidne. Piltidelt pole päris see, mis läbi inimsilma vaadates. PILT

Aknapesu "jullad" kapotil, tuleks kas mõndade teiste vastu vahetada või saab kergemini hakkama? Põhjus pildil, laseb liiga alla. PILT

Tagakülg
Iluvigadest, parkimismõlke pole leidnud. Roostest, taga numbri juures väike täpp. Kapotil üleval nurgas paar väikest täppi ja esiuksel väike täpp. Tagastange lisal väike täkk sees. Pea 12a. vanusel autol võib neid pisivigu andestada.
Pilt

Tagant ära kulunud Avance kleebise võiks kuidagi kätte saada, lähemalt pole veel uurinud.
Pilt

Pilt

.. vähe kaugemalt

Plaanidest
* Väliselt jääb nii nagu on.
* Coilovereid vms. olluseid pole vaja
* Mootori tehniline pool jääb ka nii nagu on
* Heli täiustada
* Üle vahatada

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: E Dets 19, 2011 12:45 am
Postitas herkko
Suve veljed peaksid olema Intra toodang, aga pead ei anna.
Edu masinaga ja hoia teda sama hästi nagu eelmised omanikud :wink:

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: E Dets 19, 2011 8:15 am
Postitas ökosohver
edu masinaga...see peaks olema 1 neist keredest millele on igasugu asju saada, alates velgedest lõpetades salongiga. Lisaks sellele soodsalt mootorijuppe, sillajuppe, keredetaile, hätta v6ib ilmselt jääda ainult kastiga... aga kasutades otsingut on v6imalik isegi targemaks saada kui osad remondimehed juba on.

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: E Dets 19, 2011 9:08 am
Postitas Zafari
tagumised tiivääred on korras? nendega tasuks kohe tegeleda ja konserveerida neid :)

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: E Dets 19, 2011 10:35 am
Postitas nrvous
Aknapesu "jullasid" saab tavaliselt jämedama nõelaga reguleerida.

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: K Dets 28, 2011 6:04 pm
Postitas rdl
Copy/Paste SR foorumist, pärast muudan üht teist ära.

Kätte sain 18" veljed, nimeks Ronal KBA 45513. Rehvid sai maha võetud ja sõbrale tasuta ära antud :D .. Ega nad midagi erilist enam ei olnud ka, mustrit 5mm.
Sai neid pisut katsutud ja vaadatud, autole alla topitud, vaadatud ühe nurga pealt, teise nurga pealt, alt ülevalt jne.. aga minu silmis ei midagi erilist. Pigem on ja ei ole ka, maitse asi. Praegused all olevad AES 17" meeldivad mulle palju rohkem.

Velgede seisukord on hea, ääred on poleeritud(tehase liinil). Ühel veljel on ääres kerge 8cm pikkune kraapimisjälg + mõned üksikud täkked. Silmale väga ei hakka, kui just luubiga uurima ei hakka. Kuna endale ma neid velgi jätta ei kavatse, siis pigipesu ei viitsi ise tegema hakata.
Lasime kiirelt pingist ka läbi, üks vajab sirgetamist näitas 0;75, teised 3 olid 0;30 vahel. Nüüd, kui veljed on seest ka puhtaks pestud, peaksid numbrid ehk väheke paremad olema(teoorias).

Foorumist uurisin, mis aineid kasutada. Plaanis oli jõhker protseduur ette võtta, a.la pigipesu, velgede tugevatoimelise (whateva) keemiaga, pesuainega üle pesu + vahatamine. Tegelikkuses, kui sai selgeks, et need 18" veljed väga minu maitse ei ole, siis piirdusin vaid tugevatoimelise (whateva) keemiaga + pesuainega üle. Ühesõnaga veljed on müügis, hinda pole veel välja mõelnud.

Mõni pilt pesust. Kaameraga väga maadelda ei jõudnud, sellest ka piltide kvaliteet on kuidas on. Hakkasin alles 15.30 ajal neid lakkuma.

Aine. PILT Ostetud Automaailmast, Felgenreiniger Extra Stark, hind 8.88 eur .. Soovituse eest tänud kasutajale mario81 :beer
Pudelist alles veel 1/3. Tegin siis veljed väljaltpoolt 1x üle ja seestpoolt kõik 4 velge 2x üle.

Veljed umbes siuksed(mustus), seestpoolt ka ei midagi ilusat(head pilti kiirelt teha ei õnnestunud).
Kõik 4 PILT
Pilt

Pilt

Töö. Peale pihustada, 1-2 min oodata.
Pilt

Puhastus. Pudeli kasutusjuhend soovitab kasutada tugevama mustuse korral pintslit, mis on täielik raha raiskamine. Parem varastage köögist mõned svammid ja nühkige sellega. Hea oleks survepesuri olemasolu, mul oli tavaline voolik :) .. näpusurvega. Paha ei tee ka kummikindad, kui neid pole, siis tavalised kindad. Ainult, et siis peaks enne veega üleloputamist, kõigepealt kätud üle laskma :)
Pilt

Pärast veega korralikult üle loputamist, pesin ära veel tavalise autopesuainega. On see hea või halb, ei tea. Halb kindlasti mitte.
Pilt

Tulemus. Välja näevad midagi sellist. Ainele annaks 5 palli süsteemis hindeks 5- .. survepesu olemasolul kindlasti 5.
Kotis PILT
Pilt

Pilt

Pilt

+ sain omanikult proovimiseks ka rooli aga pimedas ei saanud hästi aru ja nahk on pisut väsinud olekuga.. annan tagasi. Naha saaks muidugi ära vahetada aga ma väga tõmmelda ei viitsi ja praegune rool näeb tip-top välja. PILT

.. muidu muutusi pole

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: R Dets 30, 2011 11:58 am
Postitas SiimS
Ilus masin.
Suveks valiks uueks veljeks sellised http://www.asb24.ee/products/Tomason-TN ... 3A-40.html

Selle masina originaalveljed on muidu minu masinal suvel all :D paraku 2 tk vajavad sirgestamist.

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: R Dets 30, 2011 7:39 pm
Postitas rdl
Mure, et võib olla leiduks homme päevasel ajal mõni inimene, kes suudaks ja oskaks sel autol ära vahetada mõlemad esitule pirnid? Auhinnaks 4-pack või pudel shampust :mrgreen:
Täna maadlesin Järve keskuse all parklas 2+ tundi. Tulemus on see, et juhi oma näitab täiesti karup*rse omadega ja teist pirni ei saandki pessa. Korra isegi sain aga see k*radi traadijulla on igasuguse mõistuse ja närvid juba ära söönud. :mrgreen:
Homme AGR ja Silberauto vaevalt jutule võtavad. Iseasi, kas nad üldse avatud on.
Asun Tallinna lähistel, päevasel ajal võin kuhu iganes sõita. Hetkeline teekond Järve keskus - Viimsisse, sõidsin parkide ja udukatega.

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: R Dets 30, 2011 7:45 pm
Postitas potsa
Ma maadlesin oma outlanderil ka pirni vahetusega :mrgreen: Kasutaja Martinez andis asjakohast nõu läbi telefoni lõpuks sain jagu ikka. Sain pirni pessa ja puha aga see krdi kummilutt sõi närvid läbi. Pistik tuleb läbikummi luti suruda, et pirnile ilusti sappa istuks. Krt see kummilutt oli nagu süütu naisterahva jalgevahe jube tihe teema aga hakkama sain :lol:

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: R Dets 30, 2011 8:43 pm
Postitas Sander147
potsa kirjutas:Ma maadlesin oma outlanderil ka pirni vahetusega :mrgreen: Kasutaja Martinez andis asjakohast nõu läbi telefoni lõpuks sain jagu ikka. Sain pirni pessa ja puha aga see krdi kummilutt sõi närvid läbi. Pistik tuleb läbikummi luti suruda, et pirnile ilusti sappa istuks. Krt see kummilutt oli nagu süütu naisterahva jalgevahe jube tihe teema aga hakkama sain :lol:


:mrgreen: :mrgreen:

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: R Dets 30, 2011 9:29 pm
Postitas breyt
rdl kirjutas:Mure, et võib olla leiduks homme päevasel ajal mõni inimene, kes suudaks ja oskaks sel autol ära vahetada mõlemad esitule pirnid? Auhinnaks 4-pack või pudel shampust :mrgreen:
Täna maadlesin Järve keskuse all parklas 2+ tundi. Tulemus on see, et juhi oma näitab täiesti karup*rse omadega ja teist pirni ei saandki pessa. Korra isegi sain aga see k*radi traadijulla on igasuguse mõistuse ja närvid juba ära söönud. :mrgreen:
Homme AGR ja Silberauto vaevalt jutule võtavad. Iseasi, kas nad üldse avatud on.
Asun Tallinna lähistel, päevasel ajal võin kuhu iganes sõita. Hetkeline teekond Järve keskus - Viimsisse, sõidsin parkide ja udukatega. Kontakt: 53918152


Asun Lasnamäel (lauluväljaku lähedal) vahetan need esitule pirnid sul kärmelt ära. Sinu poolt siis pirnid ja shampus ning minu poolt vahetus.
Võid julgelt helistada!
Breit
56491711

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: T Jaan 03, 2012 9:30 pm
Postitas rdl
Tänud kasutajale breyt pirnide vahetuse eest :mrgreen:
Vanade asemele läksid mingisugused Philips Extreme NightVision vms. H7 'd (pole enam pakki ka alles, ei mäleta nime). Hinnaks vist 30 euri kopikatega.
2.jan sai uued musta värvi numbrialused lõpuks ostetud ja autole legaalne nägu ette tehtud. Ma lihtsalt ei viitsinud enam politseile valetada, et a.la "käisin täna Jazzis ja lasti liist alt ära".. Senimaani on see vabandus toiminud kahel korral :mrgreen: .. Lasnamäel rutiinse kontrolli käigus ja uue aasta öösel Pirital, ca 00.40 ajal :mrgreen: .. Numbrialused keerasin külge eilse tormiga, käed siiamaani värisevad külmast.
Midagi peaks ette võtma udutuledega, hetkel põlevad nad ainult ilupoolest, võib olla aitaks pirnide väljavahetus või mai tea..
Ahjaa, mingi aeg sai arvutatud, et paagi täiega saab 600km sõita.. 90% linn + mõned vajutamised.
Homsest jääb auto seisma, esialgu kuuks ajaks. Ei viitsi teda soola plöga sisse viia, las parem seisab soojas garaazis.

Need 18" Ronal veljed plaanis 2tk ära sirgestada ja korralikult puhtaks lakkuda, seejärel müüki. Muidu kevadel/suvel vaataks mingid 18" alla(teoorias). SiimS, otseselt neil Tomason TN1 veljel miskit häda pole aga ta pole päris see :mrgreen: .. Hetkel mingisugused olen leidnud aga ei viitsi enne piltidega kõvatama hakata, kui ei ole ära ostetud.

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: T Jaan 03, 2012 9:57 pm
Postitas Zafari
Ega udukatest nagunii essugi tolku pole. Suht mõttetu nende alla mingit raha üldse investeerida.
Tsiteerides klassikuid : Udukaid kasutades näed paremini ainult seda, millele just otsa sõitsid.

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: L Veebr 11, 2012 10:38 pm
Postitas rdl
Update!

Tehtud on mitte midagi :mrgreen: .. aga mõttesse on tekkinud plaane.

Järgmise kuu keskel tõstan auto pukkidele ja hetkel all olevad 17" AEZ veljed lähevad värvimisse ja peale värvi jääme ootama kevadet. Suverehvideks valin midagi Continentali toodangust, kuid ei tea mis mõõt oleks suveks hea? All olevad lamellid on 215/40 (vist oli 40 või 45). Otsiks just head sõidumugavust.
18" velgedest loobusin seetõttu, et otsustasin investeerida selle summa parem chow-chow 'sse :mrgreen:
Kevadele lähme vastu muidugi uue esiklaasiga, praegusega on peris porn sõita, kui päike väljas.
Minu poolt esimese suurema hoolduse õlid/filtrite vahetuse võtaks ka ette.
Esiklaasi vahetuse ja hooldustöödega tegeleb VKMmotors, rehvide-velgede mitte ära kraapimise eest :mrgreen: .. hoolitsevad Vianoris omad joped.
Stange iluvõre võiks samuti musta spray' ga üle tõmmata.
Aprilli kuu esimesel nädalal lasen mõne väikse mõlgi välja tõmmata ja seejärel kuskile poleerimisse. Pedant nagu ma olen, siis eelistan pigem kvaliteeti-kvantiteedile. st, pigem lähen kindla peale välja, kui lasen mõnel pohmas peaga õpipoisil värvi ära põletada. Ei tee küll kedagi maha aga Maximaga sõites sain oma "odava otsa poleerimise" laksud juba kätte. :?

3 päeva tagasi sai otsitud suvalist käsipesula kohta aga otsimine lõppes sellega, et sattusin Audi Keskuse territooriumil asuvasse pesulasse. Firma nime ega aadressi ei tea aga vend nühkis ca tund+ aega masinat ja kvaliteet võrreldes senimaani teistes käidud käsipesulates, on ikka.. pffff.. mäekõrgune :shock: .. Maksin muidugi vastavat hinda. Polegi elus veel kordagi käsipesulas tavalise shampooni pesu eest 25 euri välja käinud :mrgreen: . Suht ulme tundus ka mulle see hind aga tehes autole mitu tiiru peale, siis võrreldes mõne muu pesulaga. Siis, korralikult läikima aeti isegi tagapüti pott :mrgreen: , rääkimata stanged altpooltserva ilusti puhtad, küljekarbid, rattakoopad(olid ka ilusti kuivad) + veljed. Senimaani igas pesulas on velgi pestud suht üle per*e. Kuivatuse eest võib jagada samuti punkte 10/10. Ühtki veepiiska tähele ei pannud, ei äärtes ega usteservades. Velgede pesuga oli veel see teema, et vahepeal kui sai ära käidud, siis pärast küsisin, et "millega sa veljed puhtaks pesid?". Vend vastas. "Aa, ma pole velgi veel pesema hakanudki." :mrgreen:
Järgmine päev oli linnas suht soolaplögane. Kirusin ja vandusin ja porisesin omaette aga pori ja löga nigu ei tahtnud kuidagi autole peale hakata. Üllatavalt puhas nägi päeva lõpuks välja.

Mõni tänane fotoshoot. Eriline fotopd pole, kaameraks tavaline digikas Canon Powershot SX100IS + 17 eurine statiiv ja töötlusel abiks Dynamic Photo-HDR.
1 eelnev pilt peale pesu PILT

Teised 3, mis välja tulid. -17 kraadiga õues eriti niheleda ei viitsinud.
Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: L Veebr 11, 2012 11:12 pm
Postitas Sander147
Njaa.
Väga ilus.

Minu omaga võrreldes on sinu oma veel pool maastur.
Sul teistsugune nahksisu ka ning puuduvad El kokkuklapitavad peeglid ja täis el. istmed soojendustega.

Muidu meeldivad ulme moodi need ümara silmaga tagatuled ja tagastange lisa, mis ainult sedaanidel ja üksikutel Legnumitel (stiililt)

Pilt

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: P Veebr 12, 2012 8:14 pm
Postitas Sander147
Hehe. :D

Tulid mulle täna nõks enne 3-e Pärnu piiri peal vastu. Automaailma juures.
Peaksid aeg ajalt autot ka pesema 8)

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: P Veebr 12, 2012 11:11 pm
Postitas rdl
Pärnus pesin @ Statoilis :mrgreen:
.. ja hommikul veel sõimasin teisi, miks nad siukse ilmaga pesulas käivad :mrgreen:

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: T Veebr 28, 2012 10:53 pm
Postitas rdl
Küsimus, kuidas Galandil esistange eest ära käib? Altpoolt stanget on 2 poldiga kinni, kapoti alt ei näinud hetkel ühtki.

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: K Veebr 29, 2012 8:48 am
Postitas Zafari
esitiibade nurkadest, siis 4 polti esimeste poolraamide seest ja vist on ka kuskilt iluvõre tagant. Paras nikerdamine

Re: Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000 - rdl

Postitatud: L Mär 03, 2012 11:10 pm
Postitas rdl
Mingi aeg vaatasin kogemata kapoti alla ja avastasin, et jahutusvedelik oli sisuliselt otsas. Hakkasin uurima, kuidas-mismoodi vahetada.. ja "lase see välja, see sisse, sõida soojaks bla-bla-bla.." Ah p' sse, mai viitsi jännata :mrgreen: Parem otsejoones VKMi, oligi sinna juba varasemalt asja. Sisse läks roheline -36c. Lisaks, teada sain, et generaatori rihma pingutusrulliku laager hakkab otsa saama. Eks järgmine nädal võtab siis selle ette. Muidu hetkel seedin, kas lasta ära vahetada esiklaas või praeguse originaal lõpupüti asemel midagi käredamat alla panna või teha mõlemad asjad koos ära. Uude lõpüpütti suhtun hetkel suht skeptiliselt.
+
Vahepeal sai aku otsa. Ilmselt sai tagumine uks jäetud kogemata irvakile ja seest jäi tuli põlema. Imes aku täiesti tühjaks. Laadimisega ei viitsinud tegeleda, parem poodi uue aku järgi. Enne oli vist üldsegi originaal aku peal. Nüüd mingi Poola toodang Loxa "tuuning-style" aku :mrgreen: 62Ah 570A.
Esmalt krokodillidega käivitus, mis osutus täitsa lootusetuks ürituseks. Voolu sai taha küll aga käivitamisest selleks ei piisanud.
Pilt

Vana
Pilt

Pilt

"uus"
Pilt

Siis kätte sain ka originaal esistange sisese võrgu. Ise muidugi paigaldusega hakkama ei saanud ja esmaspäeval läheb esistange demonteerimine meistrimehe kätesse, kes varem Galanti esiosa on lammutanud. Seda juba tean, et tuled tulep eest ära võtta. Hetkel küljes oleva võrgu võin mingi rublade eest ära loovutada.
Pilt

Kuna ilmad nii sopased, siis tõin ta garaazist õue seisma. Naine ainult prääksus vahepeal, et "kas ma Galantist muuseumieksponaati ei taha teha?".. Mingi nädal+ rahulikult seisnud, sõita ei saa, sest teed on sopased :mrgreen:
Pilt