Tere Mitsupere
vol. 2 Lisaks ASX 'ile, sai omale soetatud igapäeva liikur. Ütleme nii, et erinevate markide osas valikut oli aga mul paika pandud mõned kindlad kriteeriumid. Kindlasti nahksisu ja automaat kastiga. Hinnavahemik 1000 kuni 10 000 euri ja ilma liisinguta. Ostuga ei kiirustanud, uurisin igasuguseid autosid nii testide järgi, kui ka margipõhistest foorumitest. Sai nii mõnegi huvitava isendiga tehtud üsna põhjalik kodutöö
.. Otseselt nüüd jõulude paiku endale uut autot osta soovida polnud, pigem algselt oli mõte, et vaataks midagi kevade poole.
Pisut muudest valikutest, enne kui Galantist rääkima hakkan.
Silma jäid väga erinevate väljalaske aastatega isendeid, alates 91a. kuni 2007 vms. Kere poolest oli ka igasuguseid, sedaanid, kupeed, universaalid. Veel üks kindel soov oli isend vaadata Eestist ja eelnevalt kindla ajalooga.
1. Silma jäi Honda Legend kupee kerega KA8 mudelinimetus. Paar tükki müügis oli vahepeal, hinnad kõikusid 1500 euri ümber ja eks suuri summasid oleks nad hakanud kohe neelama. Kriitikatulva sai muidugi Legendi 3.2L mootor, ei pidanud eriti vastupidav olema.
2. Chrysler 300M 3.5L alates 2002a. väljalase - Muidu tore ja vahva auto aga lapsevigu liiga palju, eriti elektroonika vallas. Hinnad on ka aastatega üsna soliidseks läinud, sellest ka uudishimu.
3. Bmw 530d või bensiin, universaal kerega E39 - Kallis üleval pidada. Silma jäi auto24 'st ainult üks isend. Vaatamas ei käinud, huvi ka ei tundnud aga piltide pealt oli palju lubav.
4. Nissan 200sx S14 uutemate tuledega - 10k euriga Euroopast kindlasti mõne korraliku leiab aga tegu siiski isendiga, millesse oleksin raudselt hakanud raha toppima. Näiteks kiiremaks ja paremaks ehitamisel.
5. Nissan Maxima A33 kerega - Meil turul liikus vahepeal üks väidetavalt korralik isend aga pole mulle uuema kerega Maxima kunagi meeldinud ja soov oli vaadata seekord midagi muud. Nissanitega eelnevalt ca 7a. kogemusi olnud ja tüütaski juba ära.
*** Paluks eespool nimetatud isenditest siin teemas eriti mitte sõna võtta. Kui keegi mõne margi või mudeli kaitseks välja soovib astuda, saadke mulle parem privaatsõnum või arutlege sel teemal mujal. Ei soovi, et siin vaidluseks läheks minu valikute ja kommenteerimiste osas.
6. Mitsubishi Galant sedaan või universaal - Teatavasti siia foorumisse lükkasin 1,5 kuud tagasi püsti Ostuabi teema, kus otsisin infot 2e Galanti kohta. Selle universaali kohta ei tulnud ühtegi vihjet ja sedaani kohta võttis kõigepealt ühendust auto omanik ja mõnda aega hiljem tema sugulane
.. Mõlemad kiidsid autot eeskujulikult ja eks hind oli ka parajasti turu kõige kõrgem. Mõnda aega oli minu poolt vaikus majas ja tegin oma turu uuringut edasi, eelpool üles loetletud markide osas.
Nüüd umbes detsembri keskpaiku võtsin omanikuga ühendust ja esialgu käis loll mõte peast läbi, et võtaks ta üldse liisingule aga jumal tänatud, et hetkel pühad on kohe-kohe ukse ees. Pangaga oleks läinud 2 nädalat kuni kuu aega, lisaks tunti tollesama isendi vastu veel huvi aga Soome pool.
Reedel sai Tallinnas auto kriitilise pilguga üle vaadatud, mõne kilomeetrine ring ka tehtud. Kõik paistis toimivat nagu kellavärk ja kindluse mõttes maksin sisse käsiraha, et kui järgmine päev tulen, siis tean, et saan auto endale
.. Laupäeval sai uuesti kohale mindud ja isend välja ostetud + Saue ARKis paberid ära vormistatud.
Nüüd paar päeva olen temaga liigelnud ja no.. täica pees.. super-lux. Ei kolise, ei nagise midagi. Üsna särtsakas on, käigukast töötab laitmatult.. nõksatusi vms. kastist läbi ei. Veermik on ka korras. Maanteel sai korra 140 peale tõmmatud ja püsib väga kenasti teel, ei värise ega midagi.
Pisut harjumist vajab Tiptronicu käigukast, mida ma maanteel lolli mängides testisin. Aga arvan, et Tiptronicut väga palju vaja ei lähe. 120kW liigub ka ilma käiku alla tõmbamata soliidselt edasi või ainult minu arvates. Ulme kiireid püsse pole mul enne olnud.
Mõned pisi pisivead on aga auto ka pea 12a. vana.. võib andestada. Mõned kindlasti likvideerin või muudan enda silmanägemise järgi paremaks. Tuunima mul pole teda kavas hakata, polegi eriti midagi teha, kui ainult helipool järgi aidata. Hetkel rohkem siuke
säästusüsteem sees aga ei midagi hullu.
Midagi auto ajaloost eelmise omaniku jutu põhjal.
Autol olnud 2 omanikku, üks Saksas, teine Eestis. Toodud 3a. tagasi Saksamaalt, läbisõiduga 120 000km. Eestis sõidetud 3e aastaga 19000km. Arvestades auto kereseisundit ja korralikku sisu vaadates, võib läbisõitu uskuda. Läbisõit ei olnudki mittemingisugune kriteerium, mille järgi autot vaatasin. Alles on kõik 3 võtit ja peal on ka Webasto eelsoojendus. Nahksisu on hingav, mida iganes see ka ei tähenda
.. väikeste aukudega nahksisu. Ei pidanud Eestis väga levinud olema. Olemas on ka 18" veljed. Juttude ja soovituste põhjal tegemist ühe korralikuma Galantiga, mis Eestis liikvel.
Muidu eelnevalt on mul sarnase kerega Galant 'iga 1,5 kuine kogemus olemas. Tol ajal lissalt rentisin tuttavalt autot, tal endal polnud vaja ja Maxima oli sel ajal värvimises. Mootorit ei mäleta aga tegu oli manuaal kastiga isendiga ja pisut kohvi olemisega, sidur oli läbi ja rehvid suht slikid
.. Kerel oli ka mõned parklamõlgid ja esistange täkkeid täis. Muidu beezi ja korraliku nahksisuga + heli pool oli väga hea. Seda seni ajani, kuni makk ise reseti tegi ja kõik seaded jälle paigast ära olid
See selleks..
Autost (Kui keegi midagi veel teab, võib juurde lisada või saatke ps. Saab 1.posti täiustada)
Mitsubishi Galant Avance Sport 2.5 120kW 2000Esmane registreerimine: 26.01.2000
Registreerimine Eestis: 26.09.2008
Liik: Sõiduauto
Värvus: Must metallik
Keretüüp: Sedaan
Vedav sild: Esivedu
Kütus: Bensiin
Läbisõit: 139850 km
Tehnilised andmedMootor - 2.5 V6
Töömaht: 2498
Võimsus kW: 120
Käigukast: Automaat(Tiptronic)
MõõtmedPikkus: 4630 mm
Laius: 1740 mm
Kõrgus: 1415 mm
Tühimass: 1385 kg
Täismass: 1880 kg
Kandevõime: 420 kg
Haagise lubatud suurim mass: Piduritega 1500kg, piduriteta 570 kg
Mugavusvarustus jmVälimus* 215/45 R17 lamell rehvid
* Valuveljed AES 17" (talvel)
* Valuveljed suvel (marki hetkel ei tea) 18"
* Tumendatud klaasid alates B-piilarist
* Kerevärvi elektriliselt(soojendusega) reguleeritavad välispeeglid
* Sportvedrustus
* Spoileriring
* Antitiib
Mugavus* Püsikiirushoidja
* Kesklukustuse kaugjuhtimissüsteem
* Esi- ja tagaakende elektrilised aknatõstukid
* Kliimaautomaatik
* Tagaklaasi soojendus
* Välistemperatuuri näidik
Sisustus* Nahkkattega rool, käigukanginupp ja käsipidurikang
* Reguleeritav roolisammas
* Pagasiruumi kate (kummist)
* Nahkpolster (hingav), musta värvi
* Esiistmete elektriline soojendus
* Käetugu ees (laekaga + valgustus)
* Tagaistme seljatugi allaklapitav
* Jalamatid Galanti originaalid (kummist)
Multimeedia* Blaupunkt makk
* Kõlareid 4 (vist)
* Võimendi + Subwoofer (ei ole uurinud, millega täpsemalt tegu)
* Elektriline antenn
Tuled* Esitulede kõrguse reguleerimine salongist
* Eesmised udutuled
* Tagumine udutuli
Ohutus ja turvalisus* Roolivõimendi
* ABS pidurid
* Turvapadjad
* Signalisatsioon (mahuanduriga)
* Immobilisaator
* Lisapidurituli
Pildid + kommentaarid2 pilti kuulutusest suve velgedega 18"
PILT 1 PILT 2Ülejäänud pildidRegistreerimis number on kolinud hetkel esiklaasi taha. Põhjuseks Jazz pesulas lasti pooleks numbrialuse liist. Ega need kroomalused mulle naguinii ei meeldinud.
Idee on värvida esistange võre mustaks, jääb võrega ühte tooni.
Eile sai koheselt esimene investeering tehtud, nimelt uued kummist kojamehed (Champion) + ostsin valmis Turtle Waxi esiklaasi vaha. Plaanidest, kui xenone legaalselt ette ei saa, siis ei hakka nende peale mõtlemagi. Tähised jm asjad, mida kõike vaja on.. ei tea, kas Galantil need üldse olemas on.
Pilt numbriga ja numbrita.
Madalamaks ei lase, nii on väga soliidne ja piisavalt sõidumugavust.
Mootor
Sisu
Spidomeetri pirnid ei ole ära tuhmunud, kaamera kvaliteet petab. Tegelikkuses tegu ilusa valge valgusega
PILT Käigukasti valgustus
PILTLeidsin roolile paigaldatava puldi, võimalik, et müün koos makiga maha või eraldi.
PILTManuaal + muu paberimajandus kaasas.
Hooldusraamatust viimane sissekanne. Mitte, et ma seda 100% -liselt usuks aga hea teada, et olemas.
PILTVelg. Tegu mingi AES 17". Suurus on soliidne. Piltidelt pole päris see, mis läbi inimsilma vaadates.
PILTAknapesu "jullad" kapotil, tuleks kas mõndade teiste vastu vahetada või saab kergemini hakkama? Põhjus pildil, laseb liiga alla.
PILTTagakülg
Iluvigadest, parkimismõlke pole leidnud. Roostest, taga numbri juures väike täpp. Kapotil üleval nurgas paar väikest täppi ja esiuksel väike täpp. Tagastange lisal väike täkk sees. Pea 12a. vanusel autol võib neid pisivigu andestada.
Tagant ära kulunud Avance kleebise võiks kuidagi kätte saada, lähemalt pole veel uurinud.
.. vähe kaugemaltPlaanidest* Väliselt jääb nii nagu on.
* Coilovereid vms. olluseid pole vaja
* Mootori tehniline pool jääb ka nii nagu on
* Heli täiustada
* Üle vahatada