Muidu sai täna lõpetatud nö. põhjalik keemiline sisepesu, st auto sai täna lõpuks kokku pandud. Matid vaja veel põhjalikumalt üle lasta või osta üldse uued veekindlad. Samas uued palju ei maksa, koos logodega ca 50 brüsseli rubla vaid.
Miskine pildiseeria töökäigust
Seest oli soov vaip tervenisti kätte saata, et kõik nurgatagused ilusti puhta saaks.

Plastikut ja nahka oli omajagu

Must-Puhas, sügisel sai nahahooldus teht, siis istmed läksid suht kergelt puhtaks. Tegu oli rohkem siukse pealmise tolmukihiga.

Kogu autost lammutatud plastik sai ilusti eraldi pandud.

Laest, teadupärast neil lagi siuke hele-hele hallikas valge.. suht puhas, arvestades fakti, et ma pole lage kordagi teinud.

Varuratta proov


Päevaga kuivas õues ilusti ära

Nahakreemideks läksid seekord profi tooted. Mõlemad pudelid suht krõbeda hinnaga, ca 20 euri/tk. Väiksemas pudelis luksuslik uue naha lõhnaline kreem.

, siis keskkonsoolis asetseva istmesoenduse ploki ajuden*ss. Muidu keskkonsooli kätte ei saanud, pidi kõik juhtmed lahti võtma. Minuarust täielik idiootne lahendus Jaapani insenäärivanade poolt. Kui kellelgi miskit joonist vms. on.. võiks pilte või õpetussõnu jagada, et kuhu need kuradi 8 juhet käima peaksid?!


Peale akrobaatilist kehaväänamist armatuuri all, iga poldi ja mutriga, said keskkonsool ja vaip ilusti sisse.



.. Muidu, üle jäi 2 kruvi ja 3 seibi

