16. leht 18-st

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: L Apr 05, 2014 2:41 pm
Postitas Amberg
Läheb ka roos kapotile nagu Mariol? :D :lol:

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: L Apr 05, 2014 3:39 pm
Postitas Sander147
Kui siis juba 2 tki :mrgreen:

Samas on ikka liikvel mood, et kapote rooste, sumps vastu maad ja sibula-style led-e igale poole. Dima-dima-dima-leeeeeedd :D

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: K Mai 14, 2014 1:06 pm
Postitas ImpZ
Lugesin kogu jutu otsat lõpuni läbi. Väga äge. Respect. Jõudu ja jaksu, loodan et näen ise kah kunagi selle raketi ära :mrgreen:

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Juun 08, 2014 8:43 pm
Postitas Sander147
Uued esimesed kettad-klotsid (NF) ning pidurivoolikud (OEM).
Ning paintjob.

Võrdlus: 256mm ja 294mm ketas.
Pilt

Pilt

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Juun 15, 2014 10:04 am
Postitas Sander147
Kui viimati olid esimeseks ja tagumiseks mootoripadjaks kapronpuks, siis nüüd sai need asendatud tummisemaga kummiga, mis ongi mõeldud mootoripadjaks. Auto kohe hulka vibravabam ning ei pea nii tihti polte üle pingutamas käima. Muidugi jäi ka käiguvahetus vägagi konkreetseks.

Lisaks sai välja kaubeldud tolmukoguv OEM generaator, mille hind oli naeruväärselt odav :)

Ning kuna nädalavahetus tuli ka peale, siis sai paak kütust täis lastud ja mindud kruusateid nautima. :twisted:

Pilt

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Juun 15, 2014 10:15 am
Postitas morgan
kruus on hea, ainult et alates 100 km/h hakkab küljekarpidele käima, eriti saavad vatti plastikust laiendid.

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: T Juun 17, 2014 8:53 pm
Postitas Sander147
Ehk enam ei häiri kedagi :D

Ning rehviks on peaaegu uus Federal 595RS-R, tänavaslikk.

Pilt

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: E Juun 23, 2014 5:05 pm
Postitas Sander147
Reedel sai uus piduri vaakumvõimendi pandud, pärineb siis Evo 6 pealt.
Täname siin kohal nii velgede, kui ka vaakumvõimendi osas http://www.motogate.ee mehi. :)

Tehase poolt on vaakumvõimendi kambrite suurused 7"/8". Evo 4-9 on aga 8"/9", mis siis annab pidurdusele rohkem jõudu ja tõstab effektiivsust.
Peasilindrit ei pannud suuremat, kuna pidurisadulad on sama mahutavusega kui enne ning neile rohkemat õli pole tarvis.

Uute rehvidega on sõidetud c 300km ning esmamuljeid on hulgaliselt. Kuival asfaltil on pidamine 5, kui rehvid veel soojaks sõita, siis on pidamine 5+. Kohapealt launchides ratast ringi väga ei saa.
Vihmasel asfaltil on pidamine 4, vesilius lausa 3.
Poolniiskel ja poollahtisel kruusal on pidamine 2. Kipub väga palju külg ees minema või otse lohisema ja kurvi kraad läheb pikaks. Kohapealt kipub ka tükkaega minema. :mrgreen: :mrgreen:

Keskmine tagasihodlik kütusekulu 12-15L. 8)

Väikesed viperused on ka olnud, et ei oleks illusiooni perfektsionismist.
Üks turbo ja VL kollektori polt otsustas oma teed minna, mille tõttu põletas tihendi vahelt minema. Hetkel jälle korras.
Mingi värk nende poltidega oli enne ka, siis oli probleemiks kapronpuksidest tekitatud massiivne vibratsioon. Nüüd need puksid on asendatud tavapärast mootoripatjadega.

Hetkel käivad läbirääkimised ka Jacks Transmission-iga, kes on üks USA mainekamatest DSM, EVO ja GTR performance varuosade müüja, high-performance transmissioonosade tootja ja modifitseerija. Nende käest loodan saada mõistliku hinnaga käigukastile modifitseeritud varuosad, mis peaksid tagama 400-500Hp juures ülekandele pikaajalise kestvuse.
AWD käigukastid on pm iga aasta saanud mingisuguse uuenduse, ning päris 1:1-le ei ole neist ükski, olenemata kas Eclipse, Galant, S/Runner/Wagon jne. Sellest tulenevalt tuleb iga detail üle kontrollida ja mõõta.
Kiiret ei ole, vaatab mis saab.

Pilt vaakumvõimendite võrdlus: vasakul standard, paremal Evo 6.
Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: R Juun 27, 2014 9:42 pm
Postitas Sander147
Liikuv pilt ka.
Antud hetkel filmides, nägin ise esimest korda autot kohalt võtmas ja No-Lift-To-Shift käiguvahetust.

http://youtu.be/K93OZh4GKRM

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Juun 29, 2014 5:31 pm
Postitas Sander147
Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: T Juul 01, 2014 9:40 pm
Postitas Sander147
Hetkel saadud OHUTULT joonele panna:

Superb RS 3.6 191kw 4wd DSG 6.5sek- jäi c 4 auto jagu maha 0-150kmh
Impreza WRX STI 2.5 turbo 221kw 4wd 6MT 5.2sek- võrdsed, 0-100kmh
Impreza GT 2.0 turbo c 155kw 5MT moditud, - tulemus jäi teadmata, kuna sõit katkestati
Forester 2gen 2.0XT turbo 160kw 4wd- jäi c 4 auto jagu maha 0-150kmh

Igal autol neist on omad plussid ja miinusd.
Superbil DSG superkiire käigukast on pluss, autokaal on miinus, c 300kg raskem
Impreza WRX STI võimsus ja mootori kubatuur on plussideks, autokaal on miinus, c 150kg raskem
Impreza GT autokaal ja moditus on plussiks, miinuseid ei ole- c 200kg kergem

Meie auto kaalub siis c 1400kg, plussiks enam-vähem ok kaal ja no-lift-to-shift, miinuseks lukus kesk-differ, mis pärsib kiirendust 130kmh alates.
Turborõhku 0.5bari, võimsust siiani ei tea, kuid ketsi kerib küll :D

Mingi kutse tuli ka 12.juuli Rapla rajapäevale. Eks näis, kas jõuab sinna :)

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: R Juul 04, 2014 9:06 pm
Postitas Sander147
Vahepeal sai veel kiirendamas käidud ja kõiki võimalusi täiel rinnal nauditud.
Anti-Lag annab kohalt minnes väga hea eelise ning No-Lift-To-Shift on samahea, kui DSG või TC-SST (kahesiduriga) käigukast.
NLTS sai mingi hetk proovi mõttes 5500rpmi peale lastud, kuid pärast sõite oli tunda, et see on liiga madal. Tõstetud uuesti 6000rpmi peale. Piiraja on 7000rpmi.

Igatahes lõpptulemus oli: ülekuumenenud väljalaske kollektor :P
Videosid kahjuks üles ei tule.

Pildid:
Pilt

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Juul 13, 2014 11:10 am
Postitas Sander147
Torukolle käis 2x keevituses, erinevatel päevadel, kuna pärast esimest keevitust ja uuesti külge panekut, läks c 30min sõitu ja tuli uus pragu.
Pärast keevitusi sai muidugi ka flantsi pinnad lihvitud. Plokikaane poolne oli toredalt kõver (sellep mulle roostevaba ei meeldigi, et selle jaoks eraldi keevitus ja kuumaga-külmaga mõõdud muutuvad väga palju)

Võrdlus originaalkolde ja torukoldevahe on u 20kw (torukolde kasuks) Originaalkolde mõõdud on nii väikesed, et jube. Auto üldse ei liikunud. Plokikaanest tulevad portide avad on sama suured, kuid turbo peal ühinev osa on metsikult tilluke.
Tihendi osa mõõt 47mm, torukoldel aga 60mm, lisaks on torukoldel metsikult rohkem ruumi gaasidel ühinemiseks.

Alumised õõtshoovad olid omadega läbi, sharniiridel lõtkud ja tagumised suured puksid juba pehmed. Auto ujus teel ikka omajagu. Nüüd on nagu öö ja päev :)

Väike Paldiski panga trip sai ka tehtud. Väga kena linn, naised ja meri :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: E Juul 28, 2014 7:34 pm
Postitas Sander147
Hästi ammu aega tagasi sai USA pinnalt tellitud originaal varuosi. Tookordne tellimus sisaldas enamuselt käigukasti detaile.

Enda autole sai tellitud:
5. käigu sünkro
R-käigu sünkro
5-R käigu lülitusmuhvi lukustid ja splindid.

R-käigu sünkro oli nii kulunud, et viskas end pesast välja, pildi näha, et kandiline pesa on nurkadest ära lõhutud.
5.nda käigu sünkro oli lihtsalt kulunud koonuse pealt ning ei sünkroniseerinud hambaid omavahel.
Pilt

Pilt

Pilt

Iga töö jaoks peab olema ka oma manual.
Pilt

Lukustid. Uued vs vanad (tglt kokku 3 tki iga lülitusmuhvi kohta)
Pilt

Hea on see, et 5. ja R käigu jaoks ei pea kasti maha võtma.
Pilt

Kaberneeme trip, lisaks Rakvere, Võsu, Udriku (Terve Fest) ja palju muid häid kohti Lääne-Virumaal, c 500km eest.
Pilt

Nelivedused puhkehetkel
Pilt

Suur hulk inimestest ei tea, mis masinaga tegu. Ostu huvi on parklates ja tee ääres olemas, kuid sinna see huvi on jäänud :D
Muidugi pärast mõnigasi proovisõite ja erinevate vidinate ja võimaluste (loe: launch control, anti-lag) ette näitamist, on nende silmis näha sära :P :D

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: L Aug 09, 2014 2:40 pm
Postitas Sander147
Snap that 8)

Kell 04.30,hommikune kesklinn.

Pilt

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: L Aug 09, 2014 3:06 pm
Postitas cool87
OSAV
:mrgreen:

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: N Sept 04, 2014 8:55 pm
Postitas Sander147
Vahepeal on hästi palju erinevaid asju juhtunud.

Miks Grandis sai ostetud?
Kuna Eclipse käigukast mõtles, et ta ei viitsi enam koostööd teha, ehk siis lahti võetuna selgus, et käiguhoovastik on seest mega kulunud (kahvlid on alumiiniumist) ning selle tõttu ei tule taguminekäik enamus aega välja ning enamus aega ei lähe ka teised käigud sisse.

Nädal tagasi tõin doonoriks 4WD S/Wagoni, kust tuli ka doonoriks teine käigukast. Aga proovisõidul ilmnes ,et selle keskdiffer on suht kulunud ning vedama jäi ainult tagavedu. Lahti võetuna selgus, et keskdiffer seest juppideks. :(

Hetkel siis sain Belmondoke-se käest kolmanda kasti, kust seest võtsin ainult keskdiffri osa. Ülejäänud oli hullemas seisus,kui vahepealne doonorkast.

Piltidel olev saatus ootab pm kõiki neliveduseid Mitsusid, mis toodetud 84-99a, ehk siis vanakooli kastiga W5M31 ja W5M33 kastide osa.
Tehase poolt on õlitussüsteem natuke puudulik, kus siis vana sodi ei pääse välja ning uus õli ei pääse peale. Lõpuks kulub nii rist, kui ka satelliidid.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Siin pildidl on näha, kui si*ane on kogu sisemus.
Pilt

Terve rist ja satelliidid
Pilt

Võrdluseks W5M31 ja W5M33 kastide visco-d. On identsed, nii välismõõtudelt, kui ka nuutide sobivuselt. Proovisin mõlemaid omavahel.
Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: R Sept 05, 2014 1:40 pm
Postitas erkki40
puhta sodi see asi sul :shock:

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: K Sept 10, 2014 1:36 pm
Postitas Sander147
Natuke oli jah.
Kusjuures 31 ja 33 kastide ristid ja hammakad (satelliidid) on samad, seega teoorias ja ka tegelikkuses peaks see keskdiffri sisu kannata sama palju, kui originaal kast, mingite allikate sõnul peaks kannatama W5M33 kast 330Nm, ning tema poolvend nõrguke W5M31 aga 290Nm.
Mõlema kasti korral on näitajad liiga väikesed, palju antud hetkel motoorist tuleb, hinnangulist c 450Nm.
Aga kui kasti sisu üle käia, uued laagrid, sünkrod, hammakate pinna peentöötlus, keskdiffer ringi ehitada, siis kannatab juba 600Hp ning c 800Nm.

W5M33 keskdiffer, 4-spider
Pilt

Rist ja topelt paar satelliite (originaalis on 2 hammakat (satelliiti)
Pilt

Pilt

W5M33 keskdiffer väljast
Pilt

W5M31 keskdiffer väljast
Pilt

Kogu selle mandi jaoks tuleb töödelda CNC 3D pingis nii keskdiffri korpust, kui ka risti ennast.
Kiireim variant on USA-st tellida tehtud korralik 33-kasti 4-spider keskdiffer, hinnaga $1000 (700€) :)
Soomes on hetkel üks Evo 3 RS kast saadaval, hind 900€, kuid selle eluolu ja LS ei tea.

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: N Sept 11, 2014 8:34 am
Postitas Sander147
Eile õhtu oli järjekordne sõiduõhtu ning üle mitme pika nädala tuli meelde, kuidas see masin edasi liigub.

Ainult laksa käike ja hoia kurvis kõvasti rooli 8)