15. leht 18-st

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Nov 24, 2013 2:26 pm
Postitas Sander147
Vennad omavahel.

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Nov 24, 2013 2:30 pm
Postitas Zafari
Tavaliselt on autod ju naissoost?

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Nov 24, 2013 2:32 pm
Postitas Sander147
Zafari kirjutas:Tavaliselt on autod ju naissoost?


Ei vaata sumpsi sellise pilguga :mrgreen:

Naissoost autode puhul on nad väga karvased :D

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Nov 24, 2013 2:36 pm
Postitas Zafari
Sander147 kirjutas:
Zafari kirjutas:Tavaliselt on autod ju naissoost?


Ei vaata sumpsi sellise pilguga :mrgreen:

Naissoost autode puhul on nad väga karvased :D


vatever :P

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: K Dets 11, 2013 5:50 pm
Postitas Sander147

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: N Dets 12, 2013 6:08 pm
Postitas HateCore
Sander147 kirjutas:Lumist sõitu paar minutit.

http://www.youtube.com/watch?v=_yzjnF58 ... e=youtu.be


Tunduski õigesti,et see sama õhtu kuna ise ka seal platsil paar tiiru tegin,seisid platsi kõrval kapott lahti mõnda aega ning panid minema.

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: N Dets 12, 2013 7:20 pm
Postitas Sander147
Täpselt nii, esimene asi suutis järgi anda :mrgreen:
Nimelt siis roolilati survetorud, roolilati korpuse küljest.

Rotin pilti, kus on näha need 2 toru.
Hetkel auto seisab :P

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: E Dets 16, 2013 6:50 pm
Postitas Sander147
Õnnestus korralik toru ka saada. Igaks juhuks on üks roolilatt tagavaraks hoitud :P
Ainult vaja külge nüüd visata.

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: T Dets 31, 2013 3:12 pm
Postitas Sander147
Kuna käes on aastalõpp, siis sai ka natuke vanu arme ravitud ning pikad tunnid auto kallal nokitsetud.

Mingiaeg tagasi läks roolilati survetoru katki. Selle vahetamiseks tuleb päris julmalt lammutada ( sumps maha, vahekast alt, poolraamid eest ära, roolikardaan ja torud ülevalt lahti päästa, lati enda kinnitid ja välimised rooliotsad ka).
Selle järel on alles latt käes. Torude stutsid väga kinni ei olnud, kuid latt ise oli väga oksüdeerunud ja roostes, mis tuli puhtaks kraapida ja see järel sai ka värvitud.
Kahjuks üks E30 Galanti (doonori) survetorudest ei sobinud 1:1le, mis tuli kuumaga painutada ja sobitada, ei midagi hullu, kuid jälle ootamatu lisa ajakulu.
Latt maas, oli ka kergem rooliotsi vahetada.

Miskipärast oli hakanud lekkima õlifiltri housingu vaheline tihend, kuigi ehituse käigus sai kõik tihendid uued ja korralikult puhastatud :?
Igatahes oli õli ka hammasrihmani jõudnud ning hetkel saime õigel ajal jaole. Tuli siis karter alt ära võtta, otsakaas maha, jälle uued tihendid ja simmerid, puhtaks kõik, uus hammasrihm ja jälle kokku.

Kuna käsi oli tööst juba soe, siis jätkasin samas vaimus ning vahetasin esimesed rattalaagrid välja. Roolilati monteeringu käigus ka stabikavarda sisemised puksid.

Breyt tegeles samal ajal turbotorustiku lahti-kokku panekuga, kuna oli tekkinud boostileke. Kurja juureks osutus turbost väljuv J-pipe vaheline tihend, kuna flantsid ei olnud ideaalselt siledad. See peaks ka nüüd korras olema.

Pilte väga klõpsida ei jõudnud, käed olid pidevalt töös.

Uuel aastal uuema hooga, kuna teha on palju-palju :D

Pilt

Pilt

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: N Jaan 02, 2014 6:50 pm
Postitas Sander147
Tagasild hakkas imelikku häält tegema, selgus, et laagrid pole parimas vormis, seega sai lahti kakutud. Difri laagrid olid kulunud.

Uuteks laagriteks TIMKEN, ning läks ka uus õli, Valvoline 75W90 GL5
Pildigalerii tööst ja mega heast laagri tõmmitsa komplektist.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: L Veebr 01, 2014 5:54 pm
Postitas Sander147
Vahepeal auto kõvasti lund katusele kogunud, kuid sellegipoolest ühtteist õnnestunud teha.

Kütusesüsteem on turbokate puhul A ja O, ehk siis sai tehasepoolne juhtmesüsteem natuke ringi tehtud.
Kui enne oli kütusepumba vool läbi mootoriaju poolt juhitava relee, siis nüüd on vool otse aku pealt.

Tehase süsteemi miinuseks on ajahamba poolt tekkiv pingelang süsteemis. Isegi kui aku ja generaator on korras, siis kuskil on ikka see üks juhe, mis ei taha korralikult voolu edasi anda. Ehk siis, kui aku peal on pinge töötamise ajal 14.6V, siis kütusepumbale jõuab heal juhul 13V. Selline pingelang on LUBAMATU. Juba 0.5V vahe korral tuleb alustada süsteemis vea otsimist ja likvideerimist.

Igatahes, uus süsteem töötab paralleelselt vanale süsteemile. Sellise lahendusega kaob pingelang.

Mingisugune pilt ka skeemist.
Pilt

Lisaks sai sebitud megasoodsalt üks paar 2-kolviga supporteid, kuhu sisse mahub 294mm piduriketas.
Hetkel olid ees 276mm kettad, ja ka 2-kolviga. Väike uuendus kuur ka tehtud.
Uued kolvid, mansetid, kaitsekummid, kaetud kuumakindla värvi ja lakiga. Must värv just selle pärast, et las punane jääb sportautodele :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Lisaks on vahepeal välja uuritud kõik võimalikud Performance käigukasti tootjad ja remontijad.
Kahjuks on kõikidel mingisugune negatiivne tagasiside, kus komplekteerimisel on olnud väikesed apsud ning klient on pidevalt pidanud käigukasti edas-tagasi loksutama ühest riigi otsast teise. Eks tegijatel juhtubki.
Kuna valdav osa neist tootjatest on üle mere USA-s, siis transport läheks liiga kulukaks. Eriti mitmekordsel saatmisel, vana kast läheks deposiidina neile.
Põhimõtteliselt on vastu võetud selline otsus, et teeme käigukasti rebuildi ise :)
Vajaminevad varuosad saab tellitud A-osadena. Laagrid tulevad küll Eestist, kuna siit saab ka Koyo ja NSK laagreid. Lisaks lisame mõnele käigule topelt-sünkronisaatorid, et käiguvahetus oleks kiirem ja sujuvam.
Ja kui kogu see käigukasti majandus on valmis, siis võib turborõhku ka maximumini tõsta ja nautida kõiki jõhkarditest hobuseid :D

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Veebr 02, 2014 9:11 am
Postitas potsa
Jätkuvalt väga hea teema, mida pühapäeva hommikuti kohvi kõrvale lugeda. Silmal hea vaadata kuidas asjad arenevad aina edasi ja edasi. Töö ka muidugi põhjalik, kui ikka lahti siis täiesti pulkadeks ja uute asjadega kokku tagasi. Jätkuvalt müts maha ja palju edu käimakoti ehitamisel!!!

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: K Mär 05, 2014 10:47 pm
Postitas Sander147
Kevad on ukse taga.

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: N Mär 06, 2014 6:36 am
Postitas cool87
Tüdines värv ära või tuleb sama värv tagasi?

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: N Mär 06, 2014 7:30 pm
Postitas Sander147
Natuke mõlemat.

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: L Mär 15, 2014 9:44 pm
Postitas Sander147
Pilt

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Mär 16, 2014 7:58 am
Postitas potsa
Väga hea :evil:

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: T Mär 18, 2014 8:13 pm
Postitas Martinez
Nägin täna päevavalguses, maasikas ! :D

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Mär 23, 2014 7:00 pm
Postitas Sander147
See on siis nn hall krunt :)

Pilt

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Postitatud: P Mär 23, 2014 8:31 pm
Postitas Martinez
Sellist värvi võikski auto jääda ! Väga sile ja ilus :)