Küsimused on head.
1. Külmaõhusuunamise toru on toodud tõesti stange ette nurka. Ees ka nn lehtri moodi õhukoguja, kust läheb torusse ning siis koonusfiltri alla suunab. Rohkemaks pole seal ruumi. Esituld on ka vaja öösel sõitmiseks.
2. Seda torukollet ei kannata mingi valemiga teipida. Teip lihtsalt ei mahu kuskilt inimese moodi vahelt läbi. Down-pipe ümber läheb (teen) samuti juba plekk, siis kujundus-teostus sama. Kuigi võiks teipi osta, kuid keegi ei müü 2m eraldi. Ning plekk on tõesti ka odavaim variant, lisaks oskan toda päris hästi väänata ja painutada, oleneb mida vaja.
3. Õhukululugeja on veel jah peal, kuna et see ära kohitseda, on vaja MAP ja IAT sensoreid. Nende saamine ei ole küll mingi probleem, kuid hetkel sõidab ka nii väga hästi. Ainuke mure tekib gaasi vabastades tühikäigule, kui ülelaaderõhk atmosfääri läheb ja tõmbab segu rikkaks.
Teine variant on BOV klapist suunata otse turbo ette laaderõhk, nagu originaalis. Vahet ei ole. Aga siis ei ole tss-tss häält
Õhukululugeja kohitsetaksegi selleks, et saaks tss-tss häält teha. Minu mõistes ei ole see hääl primaarne.
Õhukululugejasse on need andurid ka tegelikult sisse ehitatud ju, temperatuur, baromeetrik ja Karman-vortex õhukulumõõtur. Kõik need kannatab ümber teha samade juhtmete otsa, et neid sisselaske kollektorist lugeda teiste andurite kaudu. Kõige suurem kasutegur hetkel olekski vast IAT, kuna siis ei loeta mitte õhulugejasse minevat õhutempi, vaid juba mootorisse sisenevat. Seda täpsem on kütusesegu ja programmeeritavus.
Lisa kasu annab ees intercooleril olev water-spray ehk siis vesipritse jahutussüsteem. Nagu evodel tehasest.
Siim: sinu kapote all tuleks pm kogu see sama asi teha. Tule mingi nv linna, vb ju paar päeva sõbramehe poolest nokitseda.