DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 11, 2011 9:28 pm

Auto on võetud minu ja Breyt`i ühisprojektiks.

Mitsubishi Eclipse DSM (USA variant)

Mootor: 4G63 DOHC Turbo
Võimsus: n/a
Käigukast: 5k manuaal
Vedavsild: Nelikvedu (lukustatud difritega), pidev 50:50, võimalus ainult tagavedu
Kere: Kupee
Värvus: Punane
Es. reg: 1993
Pidurid: ees 2-kolviga sadulad, 275mm ventileeritud kettad, taga 265mm kettad
Varustus: Cruise control, katuseluuk, el aknad-peeglid, Usa-tüüp stanged-peeglid, toonklaasid
Muusika: 6.1 kõlarid, subwoofer, võimsus kokku 1100W,
Lisaks: tehase short-shifter (lühike käiguvalits) ja 9kg hooratas.

Sai ostetud eelmine sügis, müügipõhjus oli defekt-ei tööta õigesti, kus väidetavalt oli kogu elektrooniline pool juba vahetatud ja proovitud.
Tegelikult oli äsja vahetatud hammasrihm valesti paigaldatud.

Tehtud tööd, kronoloogilises järjestuses- nii enam-vähem:

1. Ees uued piduri kettad-klotsid, pidurivoolikud
2. Taga uued piduriklotsid
3. Kõik piduritorud välja vahetatud
4. Esisillas uued puksid, sharniirid
5. Tagatiiva äärte keevitustööd
6. Käigukasti remont- kesk difri ümberehitus, laagrite regul)
7. Plokikaane remont ( kõik uued klapid, vl juhtpuksid, säärekad, kl pesade lõikus)
8. Täielik hammasrihma komplekti vahetus- s.õ rihmad, rullikud, sil pinguti, veepump, termostat
9. Turbo kiti paigaldus
10. Uued kardaaniristid, tugilaager ja tagaratta laagrid

Mootoriehituse täpsematesse detailidesse ei lasku, kuid peamisteks modifikatsioonideks:
1. Metallist plokikaane tihend
2. Vabalthingava nukkvõllid
3. APEX`i AFC- lähemalt räägib Breyt
4. Kõrgem surveaste
5. Sisselase 2" ja väljalase 2.5"
6. 2G Eclipse turbo MAF (õhulugeja)


Hetkel on auto täpselt nii kaugel, kui eelnev kirjeldus ütleb, lisaks seda ka piltidelt näha.
Viimati muutis Sander147, L Mär 15, 2014 9:52 pm, muudetud 3 korda kokku.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas breyt » P Dets 11, 2011 9:44 pm

Autole tõesti tänase seisuga siis paigaldatud APEX'i Air Flow Converter millega on võimalik suurendada/vähendada mootorile antava kütuse kogust. Proovida veel pole saanud seadet selle auto peal kuid eks varsti see toimuma saab. :twisted:
Pilt
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 11, 2011 10:01 pm

Kaalu kokkuhoiu ja tasakaalu huvides on eemaldatud:
ABS pump, tagatiib ja tagumine kojamees
Aku on viidud pagasnikusse

Esitiivad on taastatud, ehk siis roostesed kohad likvideeritud ja asendatud uue plekiga, mis on mõlemalt poolt 3x krundi all, seest kaetud 3x mastiksi kihiga.

Pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 11, 2011 10:26 pm

Tänase seisuga on siis komplekteeritud siia maani:
Lisaks väljalaske kollektor küljes ja turbo omal kohal.

Vaja veel paigaldada esimesed tiivad, sisselase ja keretöid tibake teha.

Pilt

Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
herkko
liige
Postitusi: 158
Liitunud: K Jaan 30, 2008 1:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas herkko » E Dets 12, 2011 11:22 am

Kas õli pealevool lähebki otse banjo poldiga turbosse? Soovitan restrictori ka vahele panna, turbo eluiga on mitu korda pikem.
Ise sain samamoodi nagu sul praegu ühendatud oma nissanil uuest t28 turbost ühe suvega lahti...
Lancer 1,6 wagon
Lancer 1,6 sedaan
Galant 2,5 v6 99 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 Avance sedaan
Pajero Shogun 3,5 v6 94
Legnum vr4 2,5 v6 twin turbo 97

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas breyt » E Dets 12, 2011 11:34 am

Turbol on endal sisseehitatud piiraja ning banjo polt on originaal lahendus. Evol (1-3) on antud ōlitussüsteem sama moodi.

Aga mis läbimōōduga ōlitusava t28-l oli?
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Kasutaja avatar
herkko
liige
Postitusi: 158
Liitunud: K Jaan 30, 2008 1:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas herkko » E Dets 12, 2011 11:42 am

Ahsoo no siis on okei :wink: Kahjuks ei mäleta enam t28 õlitusava läbimõõtu, aga uus turbo sai mul gt2860rs ja sellel läks -4AN keermega restrictor ava suurusega 0.035" .
Lancer 1,6 wagon
Lancer 1,6 sedaan
Galant 2,5 v6 99 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 Avance sedaan
Pajero Shogun 3,5 v6 94
Legnum vr4 2,5 v6 twin turbo 97

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 12, 2011 11:44 am

See siis c 1.4mm. Päris tilluke.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
herkko
liige
Postitusi: 158
Liitunud: K Jaan 30, 2008 1:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas herkko » E Dets 12, 2011 12:02 pm

Jah aga tagab turbole täpselt õige koguse õli;)
Lancer 1,6 wagon
Lancer 1,6 sedaan
Galant 2,5 v6 99 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 Avance sedaan
Pajero Shogun 3,5 v6 94
Legnum vr4 2,5 v6 twin turbo 97

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 12, 2011 1:16 pm

Sry, minu viga. Täpsemalt 0.89mm.

Eks igal turbol olegi see õlitusava vastavalt turbo iseloomule.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas taavik » E Dets 12, 2011 1:48 pm

Mismõttes nelikvedu lukustatud difritega? Kuidas sellega sõita on võimalik, kui kõik difrid lukus on?

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas breyt » E Dets 12, 2011 5:20 pm

Ega siis kōik diffrid lukus ei ole :lol:
Lukustatud on siiski tagumine differ ja keskdiffer
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas taavik » E Dets 12, 2011 5:38 pm

Korraliku pidamisega asfaldil difrit pilbasteks ei karda lasta? Tagumist ma mõtlen. Ja veel see jama, et lugus tagasild kipub autot otse lükkama keeramise ajal. Isegi LSD suudab mõnikord talvel parajalt segadust tekitada.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 12, 2011 6:44 pm

Siiani ei ole kordagi probleeme tekkinud. Ei asfaltil, ega kruusal. Lund saab siis proovida, kui see rajakas kord maha sajab!
Tagasilla ja keskdifri koostöö kohta on head näited need.

Esimene tehase keskdifri viscous lsd.
Teine keevitatud difriga variant. Teeb sama välja, mis meiepoolne ümberehitatud lukk.

http://www.youtube.com/watch?v=DBjDyKeL_dI

http://www.youtube.com/watch?v=XKgml8rHIvs
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas taavik » E Dets 12, 2011 8:13 pm

Keskdifri lukuga on asi lihtne, see eis ega jah midagi. Kuid lukus tagasild on teine asi. Otsesõitmisega pole probleemi aga just keerates. Lukus diferentsiaal tähendab ju seda, et mõlemad rattad pöörlevad sama kiirusega ning pöördel "sisemine" ratas liigub väiksema vahemaa ning peaks siis n.ö. tühja käima veidi. Hea pidamise juures on aga suht keeruline neil sama kiirusega käimine ja nii murduvadki difri sees hambad.
Seda probleemi pidasin silmas.
Ei nori, tahaks teada, kuidas sellest asjast üle saadakse.

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas breyt » E Dets 12, 2011 8:50 pm

auto seadistusel on arvestatud seda see sõiduk ei hakka igapäevaselt tänaval sõitma, vaid siiski rajal kus on jõu maha panek oluline. Ega jah rahulikult linnaliikluses sellega sõita ei saa. Kui kusagil ülekandes lõtke ei ole ning kõik mehhanismid on korralikult hooldatud siis ei murdu seal midagi.
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 12, 2011 9:03 pm

Sinu teooria kohaselt, taavik, peaksid kõik difrid meil tänavapeal pilpaks lendama. Mõtlen seda, et enamus meist kerib ratast asfaltil tühja ringi ning kõik ülekande osad, differ eriti, saavad vatti. Muidugi, on meie puhul see oht eriliselt kõrgendatud. Lohutuseks saan öelda, et tagavara difreid on garaaži omajagu kogunenud 8)

Aga lõtkude kohapealt, neid üritame igalpool ülekannetes hoida vastavalt tehase soovitustele.

Õlide kohapealt pole siiani koonerdanud.
Mootoris ainult Castrol, kastis ja tagasillas Valvoline`i toodangud.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas breyt » E Dets 12, 2011 9:12 pm

Täna sai siis natuke sisselaske kollektorit töödeldud. :twisted:
Pilt
Pilt
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas taavik » E Dets 12, 2011 9:12 pm

Ei peaks kõik lendama. Lahtine ja LSD lasevad ratastel ka erineva kiirusega pöörelda ja seega ka pole probleemi. Kui kummi vilistad ja ratas tühja paneb, siis on ju poogen, kas on lukus või mitte (pidamist ju pole) - pöörlemise koha pealt. Jama on just vaikselt sõitmisega.
Aga ok, rajal sõitmine ja juppide varu andis ammendava vastuse asjale ja mõttele.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas MeelisV » T Dets 13, 2011 2:38 pm

millega kollet puhastasite ?
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist