SvenR kirjutas:Tegelikult on koonus suht soojas kohas ning see ava päästab suht vähe, kuna filter ka suht all. Liiguta filter ninasse ja tõsta kohe kapote alla ning tee siis ava, effekt ka suvel .
erku kirjutas:Esimiseks projektiks on hea küll. Muus osas ühinen siiski Zafari ja teiste samalaadsete arvamustega.
Aga palju-palju maad ennem seda, hulka olulisemast, mida siit teemast välja ei loe... Alates väntvõlli ümberlihvist, staatilisest ja kinemaatilisest tasakaalustamisest, kolvide kaalu paika ajamisest grammikaaluga, uued sõrmed koos ümberlihviga jne lõputu jada.
Miks räägin.. Sest eks ise ka elus just aidatud sellist projekti läbi viia. Ja kõige tähtsam on tulem; see vibravaba ilus nurruv mootorihääl...
Üks konks on ka. Väikese vändaga tasakaalus mootoril, ei tule pöörete lõppu mootori "raua" poolt, ennem läheb laiali kui lõpu ära näed.
Tsiklimeeste foorumis vist oli ka mäletamist-mõõda seda teemat käsitletud, just seda alumiiniumi peeglisse laskmist. Seda käidi varem Soome vabariigis tegemas, seal ümargraanul pritsil (maakeeli klaasipritsil). Väidetavalt pidavat nüüd Eesti pinnal ka olema, ise polegi uurinud, sest pole vaja läinud.
Õhufiltri kohalt arvan, et selle ajam ei saaks olla liialt pikk, sest suurendab õhu inertsust ja ka õhu voolutakistust.
Tegelt seda peaks mõõtma katseliselt, mis tempiga peaks olema sisenev õhk mootorisse, ehk millise kütuse ja tempide ning pöörete juures on põlemine kõige efektiivsem. Alati ei olegi see number niiväike
erku kirjutas:Esimiseks projektiks on hea küll. Muus osas ühinen siiski Zafari ja teiste samalaadsete arvamustega.
Aga palju-palju maad ennem seda, hulka olulisemast, mida siit teemast välja ei loe... Alates väntvõlli ümberlihvist, staatilisest ja kinemaatilisest tasakaalustamisest, kolvide kaalu paika ajamisest grammikaaluga, uued sõrmed koos ümberlihviga jne lõputu jada.
Miks räägin.. Sest eks ise ka elus just aidatud sellist projekti läbi viia. Ja kõige tähtsam on tulem; see vibravaba ilus nurruv mootorihääl...
Üks konks on ka. Väikese vändaga tasakaalus mootoril, ei tule pöörete lõppu mootori "raua" poolt, ennem läheb laiali kui lõpu ära näed.
Tsiklimeeste foorumis vist oli ka mäletamist-mõõda seda teemat käsitletud, just seda alumiiniumi peeglisse laskmist. Seda käidi varem Soome vabariigis tegemas, seal ümargraanul pritsil (maakeeli klaasipritsil). Väidetavalt pidavat nüüd Eesti pinnal ka olema, ise polegi uurinud, sest pole vaja läinud.
Õhufiltri kohalt arvan, et selle ajam ei saaks olla liialt pikk, sest suurendab õhu inertsust ja ka õhu voolutakistust.
Tegelt seda peaks mõõtma katseliselt, mis tempiga peaks olema sisenev õhk mootorisse, ehk millise kütuse ja tempide ning pöörete juures on põlemine kõige efektiivsem. Alati ei olegi see number niiväike
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 156 külalist