DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas SvenR » P Dets 25, 2011 8:09 pm

Esiteks koonuse paigutus, kas seda tõesti ilusamasse ja jahedamasse kohta ei saa paigaldada?

Teiseks, miks see mootor eelviimases videos nii jubedalt klõbiseb või on see vaid video moonutus? Tundub nagu klapid oleks väga valesti paigas.

Muidu aga jõudu ja jaksu :wink:
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 25, 2011 8:32 pm

Kõike saab, iseasi kas tahame. Mis koonusel seal viga on? Teeme kapotesse augu ja panene scoop`i ka peale nagu subarul?

Loe teema läbi, siis saad aru, et mootor ei ole 5 kuud töödanud, mille ajal ta käis juppideks laiali (kaas) ning hüdrokad tiksuvad tahes tahtmata niimoodi mitsudel. Too video tehtud just pärast esmakäivitust.
Mis moodi saavad klapid valesti paigas olla? :lol:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas SvenR » P Dets 25, 2011 8:35 pm

Tegelikult on koonus suht soojas kohas ning see ava päästab suht vähe, kuna filter ka suht all. Liiguta filter ninasse ja tõsta kohe kapote alla ning tee siis ava, effekt ka suvel korralik.

Klappide osas väljendasin pisut valesti jh.
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 25, 2011 8:39 pm

Pildi peale paistab all pool olevat. Tegelikult on pm vastu kapotet. Küll mingi õhusuunamise ka talle teeb.

Hetkel veel muid asju vaja sebida.
Võid ka muidugi ideedega aidata, kuidas, mida, kuhu jne. Kapote alune suht piiratud, ning väga palju asju eemaldada enam ei saa. Peab ikka tänavakõlbuliseks jääma.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas breyt » P Dets 25, 2011 8:40 pm

SvenR kirjutas:Tegelikult on koonus suht soojas kohas ning see ava päästab suht vähe, kuna filter ka suht all. Liiguta filter ninasse ja tõsta kohe kapote alla ning tee siis ava, effekt ka suvel .


Sa eclipse mootoriruumi oled ikka näinud?
Et koonus etteotsa tuua siis peab loobuma kas ühest klapptulest või esistangest.
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas SvenR » P Dets 25, 2011 8:44 pm

Nii läbi pildi ja foorumi suht raske muidugi seletada ning ideid genereerida, ehk millalgi satun autot kaema ja saan nõu anda. Siis näeb ka mis moodi nina mootoriruumist välja näeb :wink: Üldiselt viiakse aga filter alati võimalikult ette või äärde ehk jahedasse keskkonda, külma õhku mahub teadupärast rohkem silindrisse.
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 25, 2011 8:56 pm

Täitsa õigus. Külma õhku mahub rohkem, kuid koonuse "väära" asetuse tõttu saab mängida cooleri asetusega.

Klapptulest veel ei loobu ning see stange jääb ka omakohale. Terves tükis.
Viimati muutis Sander147, P Dets 25, 2011 8:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas breyt » P Dets 25, 2011 8:58 pm

Ega pildid jah väga head ei ole. :oops:
Sellega täitsa kursis et mootorile külma õhku vaja peale anda eks see filter varsti mootoriruumist eraldatud saab. No loodame et varsti kusagil koguneda saab ning häid ideid koguda! :wink:
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas SvenR » P Dets 25, 2011 9:07 pm

Klapptulede kattele saab teha ka nn. "lõhiku" et külma õhku juurde saada aga üritan tulla millalgi vaatama ning nõu jagama kui huvi on. Infoks niipalju et saate ideid ammutada ka 200sx ja teiste klapptuledega isendite projekte uurides :wink:
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 25, 2011 9:17 pm

Noo see lõhik ka oluliselt juurde ei anna. Klapptule taga on kohe lansekas. Mida läbi ka lõigata ei taha.

Pilt siis esiosast:
Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas cartman » P Dets 25, 2011 9:42 pm

Kle Sven, teoorija ei maksa midagi. Pm pole eclipse kapoti all võimalik midagi liigutada, asukohta muuta. Suuremat rolli mängib cooler kui turbosse tuleva õhu temp.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » N Jaan 12, 2012 3:54 pm

Tänasest siis auto Tallinnas. :)

Sai ostetud uus Nissens`i jahutusradiaator, lisaks õhutasime pidureid, panime talvepapud alla ja ühendasime side-markerid.
Aa, ja tümm ka sees. :P
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Martinez » N Jaan 12, 2012 10:27 pm

Teeme nädalavahetusel minu pool liigud äkki ? :) Pole naguinii ammu näinud.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » N Jaan 12, 2012 10:30 pm

Enne ei liiguta midagi, kui ülevaatus tehtud pole ja nipet-näpet korrastatud.

Nädalavahetusel tahaks mootori põhjakaitse ka veel teha, kui jõuab. Aga eks näis. 8)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

FOX1000
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: T Nov 15, 2011 2:07 pm

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas FOX1000 » R Jaan 20, 2012 11:19 pm

sai siis kogematta peale sattutud,kui poisid oma tehnikat katsetasid,astusin siis kohe ligi,et vaadata ja uurida mis toimub :) .
igas tahes sainpiiluda kapoti alla ja vaade oli hea,korralikult tehtud ja vaeva nähtud,eriti kui ei ole saadaval kõiki juppe mida tahad.

koonusele kaasa rääkides,siis olen vastu sellele kui tuakse koonus stange juurde,koopase,või klapp tule taha,sest tuleb ju arvestada sellega,et auto peab ja arvatavasti omanikud tahavad iga ilmaga liikuda,mitte ainult kuival suvel-juttu mõtte,koonus ei tohi märjaks saada,vaatasin et hetkene asu koht on tegelt väga hea ja minu poolne soovitus oleks kast ümber teha,või siis seinad ümber,ära tihendada,vooliumiga üle katta ja oleks väga viis,ja boonuseks veaks stange keskele või alla toru(,mingi hästi paintuvnt: mingi auto plastik salongi torud,või siis see ehitus toru mida saad pikkemaks ja painutada)mis läheks koonuse nn "ruumi",et suuremate kiiruste,pööretega olkes õhk võimalikult jah,mis annab ikka väga tunda.

sama lahenduse tegin endale sunny gti-le,kahjuks pilte pole ja auto pole enam minu käes-





igastahes sander ja breyt siin siis teile lubatud jutt...

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=13282

kutti number on kirjas,helistage ja uurige,tean et teeb ka teistele autodele,andke talle oma nägemus ja usun et saate kokkuleppele. :D

minu poolt aga edu ja jaksu edaspidiseks :)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » L Jaan 21, 2012 12:42 pm

Aitäh julgete ja kiitvate sõnade eest :!:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas erku » L Jaan 21, 2012 1:11 pm

Esimiseks projektiks on hea küll. Muus osas ühinen siiski Zafari ja teiste samalaadsete arvamustega.

Aga palju-palju maad ennem seda, hulka olulisemast, mida siit teemast välja ei loe... Alates väntvõlli ümberlihvist, staatilisest ja kinemaatilisest tasakaalustamisest, kolvide kaalu paika ajamisest grammikaaluga, uued sõrmed koos ümberlihviga jne lõputu jada.
Miks räägin.. Sest eks ise ka elus just aidatud sellist projekti läbi viia. Ja kõige tähtsam on tulem; see vibravaba ilus nurruv mootorihääl...
Üks konks on ka. Väikese vändaga tasakaalus mootoril, ei tule pöörete lõppu mootori "raua" poolt, ennem läheb laiali kui lõpu ära näed.

Tsiklimeeste foorumis vist oli ka mäletamist-mõõda seda teemat käsitletud, just seda alumiiniumi peeglisse laskmist. Seda käidi varem Soome vabariigis tegemas, seal ümargraanul pritsil (maakeeli klaasipritsil). Väidetavalt pidavat nüüd Eesti pinnal ka olema, ise polegi uurinud, sest pole vaja läinud.

Õhufiltri kohalt arvan, et selle ajam ei saaks olla liialt pikk, sest suurendab õhu inertsust ja ka õhu voolutakistust.
Tegelt seda peaks mõõtma katseliselt, mis tempiga peaks olema sisenev õhk mootorisse, ehk millise kütuse ja tempide ning pöörete juures on põlemine kõige efektiivsem. Alati ei olegi see number niiväike

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » L Jaan 21, 2012 1:19 pm

erku kirjutas:Esimiseks projektiks on hea küll. Muus osas ühinen siiski Zafari ja teiste samalaadsete arvamustega.

Aga palju-palju maad ennem seda, hulka olulisemast, mida siit teemast välja ei loe... Alates väntvõlli ümberlihvist, staatilisest ja kinemaatilisest tasakaalustamisest, kolvide kaalu paika ajamisest grammikaaluga, uued sõrmed koos ümberlihviga jne lõputu jada.
Miks räägin.. Sest eks ise ka elus just aidatud sellist projekti läbi viia. Ja kõige tähtsam on tulem; see vibravaba ilus nurruv mootorihääl...
Üks konks on ka. Väikese vändaga tasakaalus mootoril, ei tule pöörete lõppu mootori "raua" poolt, ennem läheb laiali kui lõpu ära näed.

Tsiklimeeste foorumis vist oli ka mäletamist-mõõda seda teemat käsitletud, just seda alumiiniumi peeglisse laskmist. Seda käidi varem Soome vabariigis tegemas, seal ümargraanul pritsil (maakeeli klaasipritsil). Väidetavalt pidavat nüüd Eesti pinnal ka olema, ise polegi uurinud, sest pole vaja läinud.

Õhufiltri kohalt arvan, et selle ajam ei saaks olla liialt pikk, sest suurendab õhu inertsust ja ka õhu voolutakistust.
Tegelt seda peaks mõõtma katseliselt, mis tempiga peaks olema sisenev õhk mootorisse, ehk millise kütuse ja tempide ning pöörete juures on põlemine kõige efektiivsem. Alati ei olegi see number niiväike



Teooria on kõva, muud ei ole öelda. Saaksite te ise ka millegagi kuidagigi hakkama, peale jutu.

Ma tagant järgi ei loe küll välja, et hakkame sellest mootorist tuhandeid hobuseid välja võtma. Ning miks peaks väntvõlli lihvima? Et nõrgestada vända kaelu?

Ei kavatsegi sulle seletama hakata 4G63 mootori ehitust, elektrimanuale jne, sa kahjuks või õnneks nagu nii sellest midagi ei tea.
Kahju, et me julgeme ise kõike ehitada, joonistada, mõõta jne. Kuna ei ole leidnud ei siit, ei USA-st, Jaapanist, Austraalist, kes oleks selle põhimõttega ehitanud, nagu meie. Ikka ostetakse üüber summade eest Wisecod kokku, lastakse kuskil kokku lappida, ja sõidetakse. Nii on hea. Nii on JAMA just !!!

Aga ma lumistele teedele möllama :wink: 8) Hea nv-d.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas breyt » L Jaan 21, 2012 1:47 pm

erku kirjutas:Esimiseks projektiks on hea küll. Muus osas ühinen siiski Zafari ja teiste samalaadsete arvamustega.

Aga palju-palju maad ennem seda, hulka olulisemast, mida siit teemast välja ei loe... Alates väntvõlli ümberlihvist, staatilisest ja kinemaatilisest tasakaalustamisest, kolvide kaalu paika ajamisest grammikaaluga, uued sõrmed koos ümberlihviga jne lõputu jada.
Miks räägin.. Sest eks ise ka elus just aidatud sellist projekti läbi viia. Ja kõige tähtsam on tulem; see vibravaba ilus nurruv mootorihääl...
Üks konks on ka. Väikese vändaga tasakaalus mootoril, ei tule pöörete lõppu mootori "raua" poolt, ennem läheb laiali kui lõpu ära näed.

Tsiklimeeste foorumis vist oli ka mäletamist-mõõda seda teemat käsitletud, just seda alumiiniumi peeglisse laskmist. Seda käidi varem Soome vabariigis tegemas, seal ümargraanul pritsil (maakeeli klaasipritsil). Väidetavalt pidavat nüüd Eesti pinnal ka olema, ise polegi uurinud, sest pole vaja läinud.

Õhufiltri kohalt arvan, et selle ajam ei saaks olla liialt pikk, sest suurendab õhu inertsust ja ka õhu voolutakistust.
Tegelt seda peaks mõõtma katseliselt, mis tempiga peaks olema sisenev õhk mootorisse, ehk millise kütuse ja tempide ning pöörete juures on põlemine kõige efektiivsem. Alati ei olegi see number niiväike


Ei ole eesmärgiks ILUS & NURRUV mootor. :lol:
Hetkel siis kõik puhas katsetus ja kindlaks tegemine palju mingid sõlmed kannatavad. Kui see kõik tehtud siis hakkab alles hp & kW & Nm tootmine.
Siiamaani on ülekaaluliselt tõestust saanud et teooria järgi võib ainult igapäevaseks tööl käimiseks autot ehitada. Kui aga tahad sportlikumalt sõita siis on hoopis teised tõed. Tehnika muutub läbi aegade ning enam vanu hallpäid ei saa uskuda sest tänapäeva tehnika samadel lahendustel ei toimi kui 60-ndate oma.
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » L Mär 03, 2012 11:28 pm

Tegin täna Potsa`le vastuteeneks kiiremat sorti demosõidu.

Kaua sul see suu kõrvuni oli ??? 8) Või on siiani ??
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 156 külalist