Väikesed uuendused.
Kardaan hakkas kolksuma niisama sõidul, kui ka raskemal kiirendusel.
Esimene kolks tuli Lobro-liigendist (sarnane veovõlli välimisele liigendile, kuid Lobro eripäraks on võime ka edasi-tagasi liikuda, kardaani pikkuse muutuse jaoks). Lobro oli seest kuiv mis kuiv ning c 1mm lõtkuga.
Teine kolks tuli tagumisest kardaanipadjast, mis oli liiga pehme ning mille tõttu sai kardaan üles-alla liikuda vastu kere.
Varuosa Lobro tuli S/Wagoni küljest. Antud Lobro on sama isegi kuni Evo 9-ni välja. Seega, ei tohiks kellelgi selle hankimisel probleeme tekkida. A-osa hind uuena c 200€.
Kardaanipadi on Japanpartsi oma RU-500, koodi järgi on see Pajero oma, kuid Galantide/Eclipsede/3000GT-de patjade erinevuseks on ainult padja väline metallkronsa. Sisu on täpselt sama.
Ehk siis, võtta poest RU-500 padi, lõigata sellel metall kronsa ümbert katki. Vana padja kronsa otstesse puurida 8mm puuriga keevituse kohad läbi (piisab ainult 1-st poolest) painutada kronsa laiali, vahetada kummi sisu, ning keevitada uuesti läbi puuritud ots kinni.
Miks ei pane kohe Eclipse enda patja?- Hinnavahe poes: RU-500 maksab letis 30€, Eclipse enda oma RU-5073 aga 50€
Vahetus võtab aega c 15 min.
Lobro ja padja vahetuseks tuli tõmmitsat kasutada.
Sidur ei lahutanud piisavalt viimasel ajal.
Vea põhjuseks lekkiv peasilinder. Ühe hooga sai juba ka töösilnder uus pandud, et süsteem oleks uus ja töötaks siis, kui vaja.
Töösilinder Japanparts CY-595, peasilinder TRW PNB458.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli