Reedel sai uus piduri vaakumvõimendi pandud, pärineb siis Evo 6 pealt.
Täname siin kohal nii velgede, kui ka vaakumvõimendi osas
http://www.motogate.ee mehi.
Tehase poolt on vaakumvõimendi kambrite suurused 7"/8". Evo 4-9 on aga 8"/9", mis siis annab pidurdusele rohkem jõudu ja tõstab effektiivsust.
Peasilindrit ei pannud suuremat, kuna pidurisadulad on sama mahutavusega kui enne ning neile rohkemat õli pole tarvis.
Uute rehvidega on sõidetud c 300km ning esmamuljeid on hulgaliselt. Kuival asfaltil on pidamine 5, kui rehvid veel soojaks sõita, siis on pidamine 5+. Kohapealt launchides ratast ringi väga ei saa.
Vihmasel asfaltil on pidamine 4, vesilius lausa 3.
Poolniiskel ja poollahtisel kruusal on pidamine 2. Kipub väga palju külg ees minema või otse lohisema ja kurvi kraad läheb pikaks. Kohapealt kipub ka tükkaega minema.
Keskmine tagasihodlik kütusekulu 12-15L.
Väikesed viperused on ka olnud, et ei oleks illusiooni perfektsionismist.
Üks turbo ja VL kollektori polt otsustas oma teed minna, mille tõttu põletas tihendi vahelt minema. Hetkel jälle korras.
Mingi värk nende poltidega oli enne ka, siis oli probleemiks kapronpuksidest tekitatud massiivne vibratsioon. Nüüd need puksid on asendatud tavapärast mootoripatjadega.
Hetkel käivad läbirääkimised ka Jacks Transmission-iga, kes on üks USA mainekamatest DSM, EVO ja GTR performance varuosade müüja, high-performance transmissioonosade tootja ja modifitseerija. Nende käest loodan saada mõistliku hinnaga käigukastile modifitseeritud varuosad, mis peaksid tagama 400-500Hp juures ülekandele pikaajalise kestvuse.
AWD käigukastid on pm iga aasta saanud mingisuguse uuenduse, ning päris 1:1-le ei ole neist ükski, olenemata kas Eclipse, Galant, S/Runner/Wagon jne. Sellest tulenevalt tuleb iga detail üle kontrollida ja mõõta.
Kiiret ei ole, vaatab mis saab.
Pilt vaakumvõimendite võrdlus: vasakul standard, paremal Evo 6.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli