DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » E Sept 15, 2014 7:18 pm

Ammu on olnud pinnuks silmas tagumised pidurid.
Lõpuks sai siis uued liugurite komplektid (budweg), kettad (NF) ja klotsid (Fomar Friction).
Piduritega tegelema hakates kontrollisin ka rattalaagreid. Imelikul kombel oli mõlemal tagumisel lõtk sees.
Kuna summuti lärmab all, siis polnud kuuldagi, et laagrid läbi. Kuigi mingi aeg sai ka need vahetatud.

Laagriteks KOYO toodangud, koos kaitsekummidega. Mõlemal pool olid siis sisemised laagrid kutud, kuid vahetatud said kõik 4 tagumist.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Sander147, T Sept 16, 2014 8:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Zafari » E Sept 15, 2014 8:26 pm

külgepidi liikumine ei mõju vist kõige paremini laagritele :P
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » E Sept 15, 2014 8:28 pm

Läbi olid väiksemad ja sisemised.
Käega ringi ajades olid suht tihked, lahti ei võtnud, kuid kaldun arvama, et niiskus on sisse pääsenud ja rooste ajanud.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » R Sept 19, 2014 8:48 am

Väikesed uuendused.

Kardaan hakkas kolksuma niisama sõidul, kui ka raskemal kiirendusel.
Esimene kolks tuli Lobro-liigendist (sarnane veovõlli välimisele liigendile, kuid Lobro eripäraks on võime ka edasi-tagasi liikuda, kardaani pikkuse muutuse jaoks). Lobro oli seest kuiv mis kuiv ning c 1mm lõtkuga.
Teine kolks tuli tagumisest kardaanipadjast, mis oli liiga pehme ning mille tõttu sai kardaan üles-alla liikuda vastu kere.

Varuosa Lobro tuli S/Wagoni küljest. Antud Lobro on sama isegi kuni Evo 9-ni välja. Seega, ei tohiks kellelgi selle hankimisel probleeme tekkida. A-osa hind uuena c 200€.
Kardaanipadi on Japanpartsi oma RU-500, koodi järgi on see Pajero oma, kuid Galantide/Eclipsede/3000GT-de patjade erinevuseks on ainult padja väline metallkronsa. Sisu on täpselt sama.
Ehk siis, võtta poest RU-500 padi, lõigata sellel metall kronsa ümbert katki. Vana padja kronsa otstesse puurida 8mm puuriga keevituse kohad läbi (piisab ainult 1-st poolest) painutada kronsa laiali, vahetada kummi sisu, ning keevitada uuesti läbi puuritud ots kinni.
Miks ei pane kohe Eclipse enda patja?- Hinnavahe poes: RU-500 maksab letis 30€, Eclipse enda oma RU-5073 aga 50€
Vahetus võtab aega c 15 min.
Lobro ja padja vahetuseks tuli tõmmitsat kasutada.

Sidur ei lahutanud piisavalt viimasel ajal.
Vea põhjuseks lekkiv peasilinder. Ühe hooga sai juba ka töösilnder uus pandud, et süsteem oleks uus ja töötaks siis, kui vaja.
Töösilinder Japanparts CY-595, peasilinder TRW PNB458.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas morgan » L Sept 20, 2014 7:37 am

kui vihased hinnad neil silindritel taga olid ? (Töösilinder Japanparts CY-595, peasilinder TRW PNB458.)
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » L Sept 20, 2014 11:34 am

Japanparts CY-595 oli letis 19.5€
TRW PNB458 oli letis 54,5€ (see oli ainuke, mis oli üldse saada, ning tuli tellida Poolast. Hetkel veel kesklaos 1 olemas)

Töösilindrit on 2 varianti.
CY-591-l on õli toru üleval, koos õhutus nipliga, CY-595-l aga all eraldi.
Seda tasub tellimisel vaadata.

Pilt

Pilt
Viimati muutis Sander147, P Okt 19, 2014 8:43 am, muudetud 1 kord kokku.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas morgan » L Okt 18, 2014 10:29 pm

Tänan, uurin siin kohapeal hinda ja saadavust. Probleemide puhul tean kuhu pöörduda :)
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Okt 19, 2014 6:25 pm

Võib-olla on mõni huviline ka siin 8)

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3e74

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » L Nov 29, 2014 2:12 pm

Lund hakkas sadama :)

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 02, 2015 10:10 am

Murdsin tagasillas järgmise veovõlli, jälle :D

Hetke mõte turvakaar B-piilarist tahapoole teha. Vend on paberitega keevitaja ning temale oleks see poole päeva töö. Kindlasti vastaks kaar Fia ja Mnt nõuetele, et see ka Mnt-s legaliseerida.
Aprillis on avalaks, seega on suund hetkel sinna jõuda. 1 miili aeg ei huvitagi, pigem 1/4 miili.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas sugraM » L Mär 07, 2015 3:43 pm

Viitsid, pajata sellest turvakaarest natuke lähemalt. Millised nõudeid sellele esitatakse, et legaalseks saada. Pealiskaudse otsimise tulemusel ei suutnud ise neid nõudeid leida.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 09, 2015 10:07 am

FIA nõuded http://www.fia.com/sites/default/files/ ... 013%29.pdf

Turvakaare puhul 4 või 5 punkti turvakaar, B-piilarist tahapoole, kus siis tagumistel istmetel ei tohi inimesed istuda (auto muutub 2-kohaliseks)
Pilt erinevatest puuridest:
Pilt

Enne keevitama hakkamist tuleb see FIA juhend mitu korda läbi lugeda, söögi alla ja peale. Lisaks tutvuda EAL nõuetega.
MNT-s on avalikus foorumis oleva autona kirjas turvakaar, kuid see on osaliselt polditav. Märkmetena läheb kirja, et turvakaar ja 2-kohaline.
EAL aktsepteerib turvapuuri ja kaart, kuid see on tehtud FIA nõuetele vastavalt. Seega ei pea sul rohkem sertifikaate olema. Keevitusest peaksid ikkagi midagi teadma. Toru peab olema minimaalselt külmtõmmatud terastoru. Kuid see kõik juba FIA lehel kirjas.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » T Apr 14, 2015 7:34 pm

Natuke vett jälle merre voolanud. :)

Eelmine nädal sai düno pingis ka käidud, kuid lõpule ei jõudnudki, sest kütusepump suutis ära kooleda.
Enne düno vahetasin ka siduri ära, kartuses et hakkab seal ka libisema (eelnevalt on paar korda libisenud). Jäi sana Exedy, mis alguses.

Nüüdseks uus Walbro 190lph (500Hp) 5 barine kütusepump ja 2x suurem Mann kütusefilter (filtri asukoht pole veel paigas).
Lisaks selgus, et Innovate wideband lambda ei edasta õiget signaali mootoriajule. Salongikellal on küll õige näit, kuid mootoriajusse jõuab vale. Ehk siis kindluse mõttes pandud uus Denso lambda eraldi lisaks, mis läheb otse mootoriajusse. Wideband jääb salongi näitu kuvama.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

k666n
Uus Kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: N Sept 18, 2014 11:05 am

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas k666n » N Apr 16, 2015 11:45 am

Kas see pump lahjaks ei jää? Minul jäi Walbro 255 ka lahjaks ja pidin kangema panema.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » N Apr 16, 2015 1:23 pm

Eks see kõik oleneb ju muudest näitajatest ka.
Ise üle 400hp ei pürgi hetkel, seega väidetav 500Hp pumba poolt peaks veel sobima. Kindlasti mängib rolli ka pumba hot-wire, mis paljudel tegemata, sellest tulenevalt ei jõuagi õige kogus voolu pumbale, mille tõttu jääb pump "lahjaks". Lisaks filtri läbilaske võime jne.

255 pump peaks hea olema 700hp juures veel. Vähemalt nii lubatakse ja kirjutatakse.
Pooltel Evodel on originaal pumbad seal 300kw piirimail, seega peaksid need kõik kottis olema.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Apr 19, 2015 11:18 am

Eile oli SR Avalaks ning sai ka seal sõitmas käidud.

Ei läinud üldse nii nagu plaanitud.

1. sõit jamasid käigud, teine ja kolmas käik ei läinud hästi sisse, ning sõidu ajal ei jõudnud turborõhku ega kütusesegu jälgida. Aeg 13.8, kiirus 162kmh, reaktsioon 0.46seki.

2. sõit olid käigud paremad, kuid turborõhk kukkus 1.5 pealt 1.2 bari peale. 3. käigu lõpus ei olnud ka enam head minekut. Aeg 13.1, kiirus 168kmh, reaktsioon 0.12seki.

3. sõit oli nn kõige parem, kuna sai käidud paralleel lennuväljal proovimas ja turborõhku tõstmas. Samuti harjutasin käiguvahetust. Lõpuks saime turborõhu hoidma 1.6 bari peale. Sõit aga oli kehv. 3.nda käigu lõpus läks segu rikkaks, hakkas lödistama, 4.nda käiguga ei olnud üldse enam jõudu. Mootor jäi küll käima, kuid turborõhu all ei sõitnud, Seega surid küünlad ära. Viimased c 70m tuli lihtsalt lõpuni töristada. Aeg 13.0, kiirus 159kmh, reaktsioon 0.03seki.

Igatahes saime aru, et rehve on kõvasti rohkem vaja soojendada, kuna 1. käigu lõpuni käivad kõik rattad all tühja. Puudub igasugune pidamine. Lisaks on lukus keskdiffer paras nuhtlus, kuna suurematel kiirustel piirab veel rohkem.
Märg unistus oli sõita 12.5 ja kiirus 185kmh+, kuid jäi väheks. Hetkel oleva tulemuse järgi saab arvutada: autokaal 1450kg ja 13.0 aeg, siis võimsus on c 260kw/350Hp. Auto on raske ning vajab kõvasti seadistamist veel.

Täpselt samasid aegu sõitis sõber oma Subaruga, mis on 200kg kergem, ning võimsus c 210kw.
Ning too 3000GT VR4 sõitis 15.7, kiirus 149kmh, reaktsioon 0.76seki.

Videod tulevad ka üles.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Martinez » P Apr 19, 2015 12:22 pm

nii et vr4 on sai ära? Palju õnne :D

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Apr 19, 2015 3:21 pm

Ära saamisest oli asi kaugel. 6500€ panna hakkama, et sõita 0.8 seki kiiremini, kui 2.0 110kw esivedune (eelmise aasta aeg 16.5) VR4 aeg 15.7 :)

Ma ei ole ühegi oma sõiduga rahul. Ajad ei kannata üldse kriitikat, kuid vähemalt on nüüd teada, mida peab teisiti tegema.
1. sõit
https://www.youtube.com/watch?v=bGpaNMZ ... e=youtu.be

2. sõit
https://www.youtube.com/watch?v=H0pn7Cg ... e=youtu.be

3. sõit. Olime esimesed, kes tegid nelivedustega rehvidele sooja :D
https://www.youtube.com/watch?v=7UWqZTf ... e=youtu.be

EDRA aegade tabel.
http://www.edra.ee/docs/SR_AVALAKS_2015.htm
Siim peab ise oma auto numbri järgi aja välja otsima.
Aap ei käinud.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Martinez » P Apr 19, 2015 3:44 pm

:D :D :D Well Done :) VR4 koha pealt aga noh jah :P . Mis siimu tulemus oli?

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas SiimS » P Apr 19, 2015 4:56 pm

VR-4 siis sai viimasel hetkel jonksu, mingi kala kütusepumbaga? Tänan kiivri eest!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist

cron