DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Nov 24, 2013 2:26 pm

Vennad omavahel.

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Zafari » P Nov 24, 2013 2:30 pm

Tavaliselt on autod ju naissoost?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Nov 24, 2013 2:32 pm

Zafari kirjutas:Tavaliselt on autod ju naissoost?


Ei vaata sumpsi sellise pilguga :mrgreen:

Naissoost autode puhul on nad väga karvased :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Zafari » P Nov 24, 2013 2:36 pm

Sander147 kirjutas:
Zafari kirjutas:Tavaliselt on autod ju naissoost?


Ei vaata sumpsi sellise pilguga :mrgreen:

Naissoost autode puhul on nad väga karvased :D


vatever :P
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » K Dets 11, 2013 5:50 pm

Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas HateCore » N Dets 12, 2013 6:08 pm

Sander147 kirjutas:Lumist sõitu paar minutit.

http://www.youtube.com/watch?v=_yzjnF58 ... e=youtu.be


Tunduski õigesti,et see sama õhtu kuna ise ka seal platsil paar tiiru tegin,seisid platsi kõrval kapott lahti mõnda aega ning panid minema.
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » N Dets 12, 2013 7:20 pm

Täpselt nii, esimene asi suutis järgi anda :mrgreen:
Nimelt siis roolilati survetorud, roolilati korpuse küljest.

Rotin pilti, kus on näha need 2 toru.
Hetkel auto seisab :P

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 16, 2013 6:50 pm

Õnnestus korralik toru ka saada. Igaks juhuks on üks roolilatt tagavaraks hoitud :P
Ainult vaja külge nüüd visata.

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » T Dets 31, 2013 3:12 pm

Kuna käes on aastalõpp, siis sai ka natuke vanu arme ravitud ning pikad tunnid auto kallal nokitsetud.

Mingiaeg tagasi läks roolilati survetoru katki. Selle vahetamiseks tuleb päris julmalt lammutada ( sumps maha, vahekast alt, poolraamid eest ära, roolikardaan ja torud ülevalt lahti päästa, lati enda kinnitid ja välimised rooliotsad ka).
Selle järel on alles latt käes. Torude stutsid väga kinni ei olnud, kuid latt ise oli väga oksüdeerunud ja roostes, mis tuli puhtaks kraapida ja see järel sai ka värvitud.
Kahjuks üks E30 Galanti (doonori) survetorudest ei sobinud 1:1le, mis tuli kuumaga painutada ja sobitada, ei midagi hullu, kuid jälle ootamatu lisa ajakulu.
Latt maas, oli ka kergem rooliotsi vahetada.

Miskipärast oli hakanud lekkima õlifiltri housingu vaheline tihend, kuigi ehituse käigus sai kõik tihendid uued ja korralikult puhastatud :?
Igatahes oli õli ka hammasrihmani jõudnud ning hetkel saime õigel ajal jaole. Tuli siis karter alt ära võtta, otsakaas maha, jälle uued tihendid ja simmerid, puhtaks kõik, uus hammasrihm ja jälle kokku.

Kuna käsi oli tööst juba soe, siis jätkasin samas vaimus ning vahetasin esimesed rattalaagrid välja. Roolilati monteeringu käigus ka stabikavarda sisemised puksid.

Breyt tegeles samal ajal turbotorustiku lahti-kokku panekuga, kuna oli tekkinud boostileke. Kurja juureks osutus turbost väljuv J-pipe vaheline tihend, kuna flantsid ei olnud ideaalselt siledad. See peaks ka nüüd korras olema.

Pilte väga klõpsida ei jõudnud, käed olid pidevalt töös.

Uuel aastal uuema hooga, kuna teha on palju-palju :D

Pilt

Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » N Jaan 02, 2014 6:50 pm

Tagasild hakkas imelikku häält tegema, selgus, et laagrid pole parimas vormis, seega sai lahti kakutud. Difri laagrid olid kulunud.

Uuteks laagriteks TIMKEN, ning läks ka uus õli, Valvoline 75W90 GL5
Pildigalerii tööst ja mega heast laagri tõmmitsa komplektist.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » L Veebr 01, 2014 5:54 pm

Vahepeal auto kõvasti lund katusele kogunud, kuid sellegipoolest ühtteist õnnestunud teha.

Kütusesüsteem on turbokate puhul A ja O, ehk siis sai tehasepoolne juhtmesüsteem natuke ringi tehtud.
Kui enne oli kütusepumba vool läbi mootoriaju poolt juhitava relee, siis nüüd on vool otse aku pealt.

Tehase süsteemi miinuseks on ajahamba poolt tekkiv pingelang süsteemis. Isegi kui aku ja generaator on korras, siis kuskil on ikka see üks juhe, mis ei taha korralikult voolu edasi anda. Ehk siis, kui aku peal on pinge töötamise ajal 14.6V, siis kütusepumbale jõuab heal juhul 13V. Selline pingelang on LUBAMATU. Juba 0.5V vahe korral tuleb alustada süsteemis vea otsimist ja likvideerimist.

Igatahes, uus süsteem töötab paralleelselt vanale süsteemile. Sellise lahendusega kaob pingelang.

Mingisugune pilt ka skeemist.
Pilt

Lisaks sai sebitud megasoodsalt üks paar 2-kolviga supporteid, kuhu sisse mahub 294mm piduriketas.
Hetkel olid ees 276mm kettad, ja ka 2-kolviga. Väike uuendus kuur ka tehtud.
Uued kolvid, mansetid, kaitsekummid, kaetud kuumakindla värvi ja lakiga. Must värv just selle pärast, et las punane jääb sportautodele :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Lisaks on vahepeal välja uuritud kõik võimalikud Performance käigukasti tootjad ja remontijad.
Kahjuks on kõikidel mingisugune negatiivne tagasiside, kus komplekteerimisel on olnud väikesed apsud ning klient on pidevalt pidanud käigukasti edas-tagasi loksutama ühest riigi otsast teise. Eks tegijatel juhtubki.
Kuna valdav osa neist tootjatest on üle mere USA-s, siis transport läheks liiga kulukaks. Eriti mitmekordsel saatmisel, vana kast läheks deposiidina neile.
Põhimõtteliselt on vastu võetud selline otsus, et teeme käigukasti rebuildi ise :)
Vajaminevad varuosad saab tellitud A-osadena. Laagrid tulevad küll Eestist, kuna siit saab ka Koyo ja NSK laagreid. Lisaks lisame mõnele käigule topelt-sünkronisaatorid, et käiguvahetus oleks kiirem ja sujuvam.
Ja kui kogu see käigukasti majandus on valmis, siis võib turborõhku ka maximumini tõsta ja nautida kõiki jõhkarditest hobuseid :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
potsa
Tegija
Postitusi: 585
Liitunud: L Mär 20, 2010 11:30 am
Asukoht: Harjumaa

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas potsa » P Veebr 02, 2014 9:11 am

Jätkuvalt väga hea teema, mida pühapäeva hommikuti kohvi kõrvale lugeda. Silmal hea vaadata kuidas asjad arenevad aina edasi ja edasi. Töö ka muidugi põhjalik, kui ikka lahti siis täiesti pulkadeks ja uute asjadega kokku tagasi. Jätkuvalt müts maha ja palju edu käimakoti ehitamisel!!!
Mitsubishi Outlander 2.0 100kw 4WD 2004a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » K Mär 05, 2014 10:47 pm

Kevad on ukse taga.

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
cool87
Tegija
Postitusi: 611
Liitunud: L Okt 13, 2012 11:08 am
Asukoht: tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas cool87 » N Mär 06, 2014 6:36 am

Tüdines värv ära või tuleb sama värv tagasi?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 Winter Edition 1998(Lilla)
Mitsubishi Outlander 2,4 r4 Instyle 2008(Valge)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » N Mär 06, 2014 7:30 pm

Natuke mõlemat.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.0 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » L Mär 15, 2014 9:44 pm

Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
potsa
Tegija
Postitusi: 585
Liitunud: L Mär 20, 2010 11:30 am
Asukoht: Harjumaa

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas potsa » P Mär 16, 2014 7:58 am

Väga hea :evil:
Mitsubishi Outlander 2.0 100kw 4WD 2004a.

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Martinez » T Mär 18, 2014 8:13 pm

Nägin täna päevavalguses, maasikas ! :D

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Sander147 » P Mär 23, 2014 7:00 pm

See on siis nn hall krunt :)

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: DSM Eclipse GSX 2.4 Turbo - Sander147 & Breyt

PostitusPostitas Martinez » P Mär 23, 2014 8:31 pm

Sellist värvi võikski auto jääda ! Väga sile ja ilus :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist