PostitusPostitas Sander147 » P Dets 11, 2011 9:28 pm
Auto on võetud minu ja Breyt`i ühisprojektiks.
Mitsubishi Eclipse DSM (USA variant)
Mootor: 4G63 DOHC Turbo
Võimsus: n/a
Käigukast: 5k manuaal
Vedavsild: Nelikvedu (lukustatud difritega), pidev 50:50, võimalus ainult tagavedu
Kere: Kupee
Värvus: Punane
Es. reg: 1993
Pidurid: ees 2-kolviga sadulad, 275mm ventileeritud kettad, taga 265mm kettad
Varustus: Cruise control, katuseluuk, el aknad-peeglid, Usa-tüüp stanged-peeglid, toonklaasid
Muusika: 6.1 kõlarid, subwoofer, võimsus kokku 1100W,
Lisaks: tehase short-shifter (lühike käiguvalits) ja 9kg hooratas.
Sai ostetud eelmine sügis, müügipõhjus oli defekt-ei tööta õigesti, kus väidetavalt oli kogu elektrooniline pool juba vahetatud ja proovitud.
Tegelikult oli äsja vahetatud hammasrihm valesti paigaldatud.
Tehtud tööd, kronoloogilises järjestuses- nii enam-vähem:
1. Ees uued piduri kettad-klotsid, pidurivoolikud
2. Taga uued piduriklotsid
3. Kõik piduritorud välja vahetatud
4. Esisillas uued puksid, sharniirid
5. Tagatiiva äärte keevitustööd
6. Käigukasti remont- kesk difri ümberehitus, laagrite regul)
7. Plokikaane remont ( kõik uued klapid, vl juhtpuksid, säärekad, kl pesade lõikus)
8. Täielik hammasrihma komplekti vahetus- s.õ rihmad, rullikud, sil pinguti, veepump, termostat
9. Turbo kiti paigaldus
10. Uued kardaaniristid, tugilaager ja tagaratta laagrid
Mootoriehituse täpsematesse detailidesse ei lasku, kuid peamisteks modifikatsioonideks:
1. Metallist plokikaane tihend
2. Vabalthingava nukkvõllid
3. APEX`i AFC- lähemalt räägib Breyt
4. Kõrgem surveaste
5. Sisselase 2" ja väljalase 2.5"
6. 2G Eclipse turbo MAF (õhulugeja)
Hetkel on auto täpselt nii kaugel, kui eelnev kirjeldus ütleb, lisaks seda ka piltidelt näha.
Viimati muutis
Sander147, L Mär 15, 2014 9:52 pm, muudetud 3 korda kokku.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli