Uus projekt sai käima lükatud 3.august. Pikalt otsisime ja kaalusime erinevaid versioone, et saaks rohkem sõita ja huvitavamtel radadel, kui seda on rahvaralli slaalomtüüpi kiiruskatsed. Autoks Mitsubishi Colt,1993 aasta. Mootoriks 1800cm3 16V millel mõõdetud 116kw ja 186Nm. Käigukast hetkel tavaline 5-käiguline Phantom Gripiga. Auto omab E-rühma tehnilist kaarti, kuid sõitis eelmisel hooajal superkrossi. Hetkel veel väga selge nägemus puudub, et millal ja mida täpselt sõitma hakkame. Plaan oleks E-cupi sõita, mõne suure ralli etapi ja rallisprindi. Autol suuri muudatusi plaanis teha pole. Kerele iluravi, korralik vedrustus ja veel nipet-näpet.
Viimati muutis marti110, K Mär 06, 2013 3:35 pm, muudetud 1 kord kokku.
Keretööd tehtud ja väljast sain puhkusel ajal kõik värvitud kah. Iseenesest oli kere tugev ja keevitada oli vaja ainult üks väike tiivakaare osa. Salongis tuleb veel pisut värvida, siis saab kõik kokku laduda ja uued aknad ka ette panna. Krt ostsin juba tahvli 2mm polükarbonaati ära, kui otsustati, et esiustel peab olema vähemalt 3mm aken. Põhjaalla on vaja osta veel plastikud ja koobastele lapakad, siis oleks nagu põhiasjad olemas. Vedrustuseks ostsime Vene toodangu Plaza Sport 50.
Number anti muidugi küll kõige parem, mis üldse saada oli...
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli
See on vana Argo Aednurme ehitatud auto. Tegi omale, kui E-rühma sõitma hakkas. Minu teada on see mootor lastud spetsiaalselt teha. Kui ma ei eksi peaks kuskil nettis olema ka selle auto ehitamise lugu.
mina ei ole selle mootoriga midagi teinud, seega ei oska ka väga täpselt kommenteerida. Tean ainult eelmise omaniku juttu ja seega peaks kaan ja plokk tehase seades olema. Muudetud on aju ja toide... . Esialgu ei ole plaanis ka mootoriga midagi ette võtta rohkemat, kuna finants selleks puudub ja kõik toimib ilusti. Muidugi alati võiks võimsam olla Auto on tõepoolest ehitanud 2006.a Aednurm. Nädalavahetusel sai ka käigukast korda tehtud. 3. ja 4. käik ei läinud enam sisse. Sünkrotel oli hambad maas ja muhv oli kinni jäänud.
Jäi see samune auto kaamerasilma ette, veebruari kuus Kuremaa järve peal
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli