Täna siis paistis taas päike selle auto elule. Külge sai pandud siis remonditud pidurisadulad koos uute klotsidega. Sai siis tehtud ka esimene proovisõit uute küünalde, juhtmete ja jagaja rootoriga. Vaja veel süüde paika keerata kuna ei tööta nagu korralikult ja kiirendus on ka kuidagi ebaühtlane. Esimene vedrustus on ka kuidagi kummaliselt pehme aga selle põhjus võib olla selles et senised sõiduautod on olnud kõik korralikult jäigad ning hetkel liilusvahendiks Toyota Hiace.
1 ketas sai ka vahetatud kuna šarniirini jõudmiseks pidasin vajalikuks mugavuse mõttes ka ketta eemaldada ning tulemuseks oli ketta lagunemine eemaldamiseks külge kruvitud poldi august. Ehk siis kettal on keermestatud augud et tihkelt peal olevat ketast poltide abil eemaldada, polti keerates tekkis mõra mis jooksis väljast sissepoole läbi selle augu. Kätte sain lõpuks ketta irdunud tükkide eemaldamise järel meisliga
Hea et tuli, kunagi oma 626 kupeel sain ketta kätte tükkhaaval ja isegi relakat kasutades. Kusjuures arvan teadvat ka põhjust miks ketas ära ei tulnud, kahtlustan seda traadist vigurit mis on kolmandal ja neljandal pildil.
Šarniiri kohalt niipalju et see kuidagi jube imelikult seal ning kuna avastasin et varuosapakis puudus uuel šarniiril tolmukatte kumm. Lisaks jäi mulje et šarniir pole õieti paigaldatud ja on mingit moodi väheke ka keevitatud. Tõstukile jõudes saab täpsemalt üle vaadata, ehk ongi mingi soperdis kokku keeratud ja tuleb hakata uut õõtsa otsima.
Mõned pildid ka siis: