Kustutada!

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas ökosohver » P Dets 25, 2011 10:21 pm

suru6huga...v6i teine variant...nahaalselt torutangide moodi asjaga, kolmas variant, pitskruviga sisse pressida,kui liigub sis, auto k2ima, sadul systeemiga yhendada ja pedaalitama....
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas SvenR » E Dets 26, 2011 3:27 pm

Mõlemad tagumise sadula kolvid pressisin pedaaliga välja kuna torutangid otsustasid lepingu üles öelda :|

Tänastest toimetamistest tuli siis teha uus hinnapäring, osadeks kõigi sadulate rem. komplektid ning vasak šarniir millel tolmukate katki.

Uuenenud pildigalerii


Lisaks: unustage kõik WD-40 õli kinni roostetanud poltidele/mutritele/muudele asjadele, firma CRC toode 5-56 mis toimib palju kiiremini ja kindlamalt :idea: Pilt konkreetsest tootest ka albumi viimasel lehel :wink:
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas cartman » E Dets 26, 2011 5:57 pm

WD-40 polegi rooste tõrjeks, see lihtlabane määrde õli.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas ökosohver » N Dets 29, 2011 11:12 pm

coca cola ka aitab... vaatan et taga kässari toetus plekist on alles vaid mälestus. see läheb neil ysna tihti, aga muidu ju täitsa eluloom, sharniiri kattekummidest niipalju et kui määre vahel siis ei juhtu midagi, ka siis kui auk v6i kumm utiliseerunud on, omal mitu korda olnud nii:) kas LS on 325 tuh?
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas Sander147 » N Dets 29, 2011 11:53 pm

ökosohver kirjutas:sharniiri kattekummidest niipalju et kui määre vahel siis ei juhtu midagi, ka siis kui auk v6i kumm utiliseerunud on, omal mitu korda olnud nii:)


Ole nüüd reaalne. Miks ei juhtu? Tolm, liiv, sool, vesi jne pask läheb sisse, määre tuleb välja.
Pane laua peal kokku tavott ja liiv. Tead mis kokku tuleb? Võin pilti teha tööjuures ,kus rekkal haagise sadulal tööpinnad on ära näritud määrde ja liiva koostööl.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas SvenR » R Dets 30, 2011 6:17 am

Läbisõit järelikult siis jah 325k + loomulikult mingi kuni 100k kerimist, nende numbrite põhjal auto veel igari viisakas. šarniir ei maksa ka ju rohkem kui umbkaudu 15-20€, seega kui teha siis juba korralikult nagu tellin täna ära ka kõikide sadulate rem.komplektid kuna nagunii on sadulad maas. Muidugi hakkab suurem õhutamine siis.

Täna siis loodetavasti jõuan ka lammutusse et üle vaadata elusast peast kuidas kässari süsteem koos käib ja maha nokkida klotside regulaatorid, seda muidugi siis kui need seal veel endiselt küljes on. Mitte ei saa aru kuidas need jubinad enamustes Harjumaa romulates juba lännud on, pole küll kunagi pidanud ühelgi autol seni neid välja vahetama.

Nende kässari tagustest plekkidest siis olin ikka õigel arvamusel kui tundus kuidagi kahtlaselt tühi ja avatud see paik seal, kui aga romulast ei saa neid plekke siis peab ise hakkama valmis vormima sest ma kohe kindlasti ei taha esinduse hinda teada 1 pleki kohta :?
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas Zafari » R Dets 30, 2011 7:53 am

50 euri maksab esinduses. ;) Kusjuures polegi kõikse hullem hind. Venna pesoole ostsin romulast 35 eur tk näiteks.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

nrvous

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas nrvous » R Dets 30, 2011 9:32 am

Zafari kirjutas:50 euri maksab esinduses. ;) Kusjuures polegi kõikse hullem hind. Venna pesoole ostsin romulast 35 eur tk näiteks.


MR205821/MR205822 (vasak/parem) on selle pleki tootekoodiks ja tegelikult maksab see Silberis 239,54 €, ise neid välja vormida suht võimatu sest need peavad ülitäpselt istuma, et kässar normaalselt tööle hakkaks.

Kasutaja avatar
potsa
Tegija
Postitusi: 585
Liitunud: L Mär 20, 2010 11:30 am
Asukoht: Harjumaa

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas potsa » R Dets 30, 2011 9:36 am

Ulme hinnad on ikka seal silberis. Mul tahtsid šarniiri ja õõtsade eest saada 275euri.
Mitsubishi Outlander 2.0 100kw 4WD 2004a.

nrvous

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas nrvous » R Dets 30, 2011 9:40 am

potsa kirjutas:Ulme hinnad on ikka seal silberis. Mul tahtsid šarniiri ja õõtsade eest saada 275euri.


Võrdluseks Eurostauto hind samale plekile - 164.39 €, et selline kate siis Silberi varuosadel :)

Kasutaja avatar
potsa
Tegija
Postitusi: 585
Liitunud: L Mär 20, 2010 11:30 am
Asukoht: Harjumaa

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas potsa » R Dets 30, 2011 9:43 am

Käisin ka Eurost Autos ja võin kindlalt väita, et 100 euri hoidsin raudselt kokku!!
Mitsubishi Outlander 2.0 100kw 4WD 2004a.

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas SvenR » R Dets 30, 2011 5:53 pm

Seega peab ikkagi lootma veel romulast leida neid asju, Tallinna lähiümbruses pole aga ühelgi kerel enam neid küljes :?
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas ökosohver » R Dets 30, 2011 10:41 pm

pole ka midagi imestada, ned ostis yks klubiline m6ni aasta tagasi romulast välja :mrgreen:
teiseks on neid servaplekke vaja et käsipiduri mehanism ennast seal kinni hoiaks,,,
silber myyb jah 66tsasi koos sharniiridega, taketist saab vanas rahas 550 eeku maksva coldi sharniiri ka mis kestab täpselt 15 tuhat kilti... sain 3 korda proovida...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas Sander147 » L Dets 31, 2011 12:05 pm

Coldi sharniiri ???

Tehase koodi järgi on Coltil, Lanceril, Galantil ja Sigmal kõigil üks ja sama sharniir all. Millest sa räägid, ma aru ei saa :shock: :shock:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas ökosohver » L Dets 31, 2011 4:31 pm

vaata edasi oma kataloogi, vana tuleb kaasa v6tta...olen päris 1 kord tynni saanud selle ristkasutusega..
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas Sander147 » L Dets 31, 2011 5:17 pm

Sa ju tahad sharniiri mõõduga 40.0mm
Uued kõik on 39.8mm sinu väitel.
Kui tabeli üles saan laetud, siis riputan ka siia. Näed ise, mis millega sobib.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas ökosohver » P Jaan 01, 2012 1:31 am

et sa teaks sander siis 43 kopikatega on:) kas oli 42,3 v6i 43,2 kui täpne olla... on juba antud mitu korda kataloogi järgi neid, ja valesti, alati olen pidanud vana kaasa v6tma... taket 550 eeku ja uuest peast koos 66tsaga 2500 kopikatega
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas Sander147 » P Jaan 01, 2012 4:29 pm

Tõesti ei ole neid mõõtnud. Tuginesin tollele, mis sa kunagi ütlseid ja meeles oli.

Kui Colti shrniir on sama mõõt, siis mis sa arvad et toodetakse erinevat moodi neid w? Teeme Colti oma nõrgema ja Sigma oma tugevama. Et sa jumala pärast odavamat ( 550eek) ei ostaks Sigmale. Kuule ole nüüd. Ilmselgelt on sul süüdi see samune katkine kummilutt, millest sa hõiskad, et midagi ei juhtu. Osta määritavad sharniirid ja määri neid iga nädal siis.
Tootmises on odavam ja mõistlikkum, kui on ühte mõõtu, toota ühe tugevusega, kui jebida erinevat tugevusklassi taga.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas ökosohver » P Jaan 01, 2012 8:37 pm

no igatahes mõõt on selline nagu ma ytlesin ja taketi toode kestis asfaldil s6iduna yle 10tuh km, ei sobi ei galandi,lanceri ega m6ne muu sama margi variandid, tean licalt et 1 varustaja mainis et samasugused istuvad ka coltile..

samasugune turundustrikk silberisse hinnapakkumisena oli mootoripadi 24v mootorile ja 12v mootorile, kummalgi olid hinnad erinevad ometigi yhesugune tykk ja sobib m6lemile...

niiet ma ei tea kommenteerida miks nii tehtud on aga räägin nii kuidas omal olnud on.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: Sigma 3.0 12V Wagon "SvenR"

PostitusPostitas SvenR » P Jaan 01, 2012 10:14 pm

no kui müüjate lehtedelt vaatan siis sigma šarniir sobib pea kõigile muudele mudelitele ka aga erinevatele põlvkondadele ning mootoriga versioonidele :shock: Endal läheb külge arvatavasti "555" toode, mille rooliotsi ja šarniire olen kasutanud oma erinevatele autodele juba u. 5 aastat :wink:
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist