Eeem, kas ma mainisin kusagil, et kangutasin kasti mootori küljest lahti niimoodi, et peksin haamriga kangi vahele?
Padjad said kõik lahti lastud (kõik kolm siis, mootori otsapadi mitte), tala alt ära võetud, mootoriploki küljes hoidvad poldid kõik kenasti lahti keeratud, hoovastik ka lahti lastud. Pigem oli probleem selles, et kuna tegime kanali peal, siis kast jäi sillatala peale hoidma. Laagri vahetamiseks polnud aga rohkem tarvis teda maha võtta... "Lagisemine on tänase sõitmisega vähenenud, aga hääl on pigem nagu kulunud sidurikorvi oma. Ehk siis labadel ilmselt rant sees ja laager natuke komistab nende peal vms, või siis on rant sees ja laba otsad jooksevad survelaagri korpusele... Kui kodus teha ilma tõstukita ja ÜKSI, siis ilmselt on lihtsam taliga terve mootor koos kastiga välja tõsta, või mis? Kast läks otsa vägagi kenasti, kone tappide külge kinni, seega sitta kokkupanekut ma ei usu...
Ma pole kellelegi soovitanud, et kuidas kasti maha peab võtma, seega kontrolli enda fakte palun
Peace!