Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, Aap

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas SiimS » L Apr 28, 2012 10:28 am

Esimene pilt väga hea, nagu reklaambrožüürist oleks võetud. Soovitan ka pidurisadula tikkpolte puhastada ja kergelt määretada iga kevad ja sügis kui toimub rehvide ümberlappamine, see vähendab riski, et pidurid kinni jääksid.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » L Apr 28, 2012 9:00 pm

Vasemääre on parim sõber iga kord, kui pidurite ja silla juures miskit kokku panen ;)
Pildid on tõeliselt kenad ;) Aitäh!

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » T Mai 08, 2012 6:33 pm

Ahjaa, rattalaager vahepeal vahetatud teise vastu. Kohekohe on jälle ukse ees õlivahetus ja õhufiltri vahetus. Vahetamist tahaks ka summuti sukk ja siduri survelaager, kuid viimane jääb kohe kindlasti suviste tööde nimekirja, kuna praegu koolis kiired ajad... Kannatab umbes kuu aega veel ära. Käsipiduriga pole aega tegeleda olnud, kuid see tuleb ka jonksu saada lähiajal. Sai kiire pesu tehtud jälle üks päev ja perepilti tehtud Mitsudest :)
Pilt
Pilt
ja soolokad ka:
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » R Mai 11, 2012 9:52 pm

Niih, eile sai kontrollgaas konditsioneerisüsteemi sisse lastud ja täna tehti kontroll ning selgus, et süsteem on vurtsu jaoks valmis. Gaas koos värvaine ja õliga sees ja salongis võib hakata varsti lumememmesid tegema, kõige madalam sissepuhutava õhhu temperatuur, mille kätte saime kliimamehega oli 7,6 kraadi. Pean vist suveks salli ära ostma :D

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » K Mai 16, 2012 5:17 pm

Käisin täna šoppamas ja kulutasin metsikud 43 euri Galandi peale.
Pilt

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » T Mai 29, 2012 12:48 am

Täna vahetasin kliimaploki displei taustavalguse pirnid ära, kuna üks oli ära kustunud. Lisaks võtsin nuppude valguse ja näidikute valguse pirnidelt sinised filtrid maha, nüüd näidikute taustavalgused mõnusalt oranžikad LS kella järgi 310115km

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » P Juun 10, 2012 12:51 pm

Eile käis käigukast peaaegu alt ära. Vahetatud sai siduri survelaager, kuid kardan, et suvel tuleb millalgi vahetada ka ketas ja korv, sest siduri üles lastes käib nagu diisel, kuidagi lagisedes... See ilmselt eeldab mootori eemaldamist koos kastiga, sest kast ise ei tahtnud no kuidagi moodi alt ära tulla. Pärast tagasi pannes tekkis uus probleem: käigukang pole enam täpne ja üks suunaja on natuke paigast ära. Kas siis on kuidagi kronstein paindunud või mõni tükk vahelt kaduma läinud, ei oska öelda. Kui kellelgi peaks olema võimalik ja tahaks aidata, võiks teha pildi samasuguse Galandi käiguhoovastikust.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Sander147 » P Juun 10, 2012 5:09 pm

Kui haamri ja kangi asemel pead kasutaksid, saaksid käigukasti inimese moodi alt ära. Kastil 3 patja, lisaks ploki poolt paar polti. Hoovastik tuleb KA enne lahti lasta. Mootori maha võtmist see ei eelda.
Asi ei ole 1-2-3 nagu vanal Galandil.
Mis mõttes lagiseb nagu diisel???? Ilmselgelt sai si*asti kokku.

Palun ära anna teistele soovitusi, kui endal teadmised ja oskused puuduvad.

Peace!
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » P Juun 10, 2012 8:13 pm

Eeem, kas ma mainisin kusagil, et kangutasin kasti mootori küljest lahti niimoodi, et peksin haamriga kangi vahele? :D Padjad said kõik lahti lastud (kõik kolm siis, mootori otsapadi mitte), tala alt ära võetud, mootoriploki küljes hoidvad poldid kõik kenasti lahti keeratud, hoovastik ka lahti lastud. Pigem oli probleem selles, et kuna tegime kanali peal, siis kast jäi sillatala peale hoidma. Laagri vahetamiseks polnud aga rohkem tarvis teda maha võtta... "Lagisemine on tänase sõitmisega vähenenud, aga hääl on pigem nagu kulunud sidurikorvi oma. Ehk siis labadel ilmselt rant sees ja laager natuke komistab nende peal vms, või siis on rant sees ja laba otsad jooksevad survelaagri korpusele... Kui kodus teha ilma tõstukita ja ÜKSI, siis ilmselt on lihtsam taliga terve mootor koos kastiga välja tõsta, või mis? Kast läks otsa vägagi kenasti, kone tappide külge kinni, seega sitta kokkupanekut ma ei usu...

Ma pole kellelegi soovitanud, et kuidas kasti maha peab võtma, seega kontrolli enda fakte palun ;)

Peace!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Sander147 » P Juun 10, 2012 8:23 pm

Kirjutasid: sest kast ise ei tahtnud no kuidagi moodi alt ära tulla. Pärast tagasi pannes tekkis uus probleem:

Kui kuidagi ei taha, siis on ilmselgelt midagi valesti. Pole see mul 1-2 korda olnud, kui neid kaste maha võetud on saanud. Asi on kergemast kergem. Tuleb õigest otsast alustada. Pole ka kanalit isegi vaja.

Soovitused on võetud teistest teemadest. Loen ja imestan- nagu tglt ka!!! Ära võta kohe isiklikult, kuid sa nagu näeksid esimest korda autot, kuigi vana Galandi kallal oli sul 2 paremat kätt, vaevalt et mõlemad korraga ära murdsid.....
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » E Juun 11, 2012 12:39 am

Kuna keegi enne mind polnud ilmselt kasti alt ära võtnud, siis tapid olid kinni jäänud ja kasti peavõll sidurikettasse kinni tõmmanud.

Ja kui näed kusagil teemas, et iba kirjutan, siis ole kena ja hari mind ;)

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » T Aug 07, 2012 10:20 pm

Niih, täna sain kätte uue nukaanduri. Lendas peale ka kohe :D Edasi vahetasin töö juures vabal ajahetkel künlad ära ja regullisin tulesid veits. Nüüd siis tuled normaalselt suunatud, mitte tee keskele ja taevasse :D

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » L Sept 08, 2012 2:16 pm

Polegi siia kirjutanud, aga vahepeal said tagumised pidurikettad ja klotsid vahetatud, üleeile sain kätte ka käsipiduri paigalduskomplekti, loodetavasti saab millalgi, kui Võrru lähen, selle ka toimima.

Täna sain endale Defa toitekaabli:
Pilt
Esmaspäeval lubas kasutaja allan79 mulle tuua ka ühe tulepesuri, ehk saab asja.
Ühtlasi, kui kellelgi tekib mõni idee, missuguse lahendusega värvida kapott ja esistange, siis võib julgelt välja pakkuda ;) Ühtlase punase asemel tahaks nagu midagi natukene erilisemat :)

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas mihkel » L Sept 08, 2012 4:36 pm

Mis nali see nüüd on. Ära nii küll tee. :mrgreen: Nina lase veits madalamaks ja jääks juba ilus küll. Võid sebida sinna nt V6 vedrud ja siis neid lõigata, ei tohiks oluliselt pehmem jääda kui praegused, pigem jäigem. Ülemistel äkki nägid mu auto nina. Vot seal on originaalpikkuses V6 vedrud. :mrgreen: Esiots on korralikult jäik.
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » L Sept 08, 2012 4:42 pm

Vot peab mõtlema selle variandi peale.
Kapott ja stange lähevad niikuinii värvimisse, seega tuli pähe hullumeelne mõte, et võiks midagi mitmevärvilist teha :)

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas mihkel » L Sept 08, 2012 4:51 pm

Palun ära tee mitmevärviliseks. :mrgreen: Sama tooni punane ja ülejäänud kerele korralik poleer, kui pole veel tehtud ja on väga maasikas. Ning nagu mainisin, siis nina veits madalamaks. See V6 vedrudega on väga säästuasi. Ega see vedrude lõikamine õige asi ei ole, aga kokkuhoiu mõttes võib teha.

Mind hakkas nüüd huvitama, et kas universaali tagumised vedrud on jämedamad/pikemad kui sedaani omad? Sessuhtes uuema kerega v6 galandi sedaanil on tagavedrud täpselt samad kui vanema kerega 1.8, aga universaali omi pole näinud. Loogiliselt võttes võiks nagu olla vähe tummisemad asjad, kuna üldplaanis universaal võiks olla disainitud mõttega, et sinna läheb rohkem raskust peale. Teab keegi öelda?
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » T Sept 18, 2012 4:02 pm

Laupäeval läksid külge uued kojamehed (Championi raamita) ja tagumise vahetasin endise esimese vastu, kuna tagumine kojamees oli veel tehase originaal.
Palju kõmu tekitanud helitehnika väljaloopimine pole küll veel lõppenud, eile õhtul kolis JVC makk autost tuppa ostjat ootama, homme-ülehomme teeb seda ka mässiv 2x10 tolli subakakast koos kõlarite enditega. Võimendi juba uue omaniku käes praeguseks. Tagumised kõlarid praegu jäävad. Ja et nüüd ei arvataks, et vaikuses sõidan, siis sai JVC makk asendatud vähe parema firma toodanguga. Kui kellelgi on originaalraami pakkuda, siis andke tuld, olen väga väga huvitatud.
Pilt

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » N Sept 20, 2012 1:02 am

Niisiis, viskasin selle 2x10 tollise juraka pagassist välja ja lülitasin makil subwoofer control-i sisse.
Täna sain ühed ovaalid, äkki aretab need ka millalgi tagumistesse ustesse.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Aap » L Okt 06, 2012 9:23 am

Eile vahetasin mootoriõli ja filtri ära. Õliks seekord Liqui Moly 10W40 kergjooksuõli.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GLS 2,0 1997, carismaomanik

PostitusPostitas Sander147 » L Okt 06, 2012 1:13 pm

Ega mitte MoS2 lisandiga???
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 163 külalist