Kui võtsid SRS pistiku lahti ning akul olid klemmid ühendatud siis viga sellest sul ees ongi. Alati kui SRS seadmeid ja pistikuid näppida tuleb lahti ühendada miinus klemm ja oodata vähemalt 15 minutit. Halvemal juhul võib ka mõni padi lahti hüpata samal ajal kui mõnda pistikut näpid.
Ja ütle, et su displei pildil on need veljed su Galandi all Aga hõbedase hainina alt nad tulid
Akuklemm oli maas kusjuures istme välja võtmise ajal ja enne, kui pistikut näppisin, hoidsin piduripedaali all, aga ju siis ei kannatanud piisavalt kaua...
Et siis neljapäeva hilisõhtust alates veeren suvepapude peal. Reedel panin konditsioneeri pumba kokku ja peale. Nüüd roolivõim, jutud jälle tagasi Kont läheb järgmine nädal kontrolli ja siis täitmisesse. Samuti tuleb teha sillastend ära. Täna lammutasin veel parempoolse esimese pidurisupordi laiali ja puhastasin ära. Nüüd jooksevad kõik rattad kenasti vabalt
Käisin Kitiga värsket õhku nautimas, ja veidi lõi veel gripp välja, mille tulemusena tuli vahetada parem tagumine gabariidi ja piduritule pirn. Kuluks 2 euri ja aitäh Autospetsialistile.
Eile sai sõber korraliku pesu ja ka pigipesu. Täna käisin sillastendis ära ja kogusin motti, et auto värvivahaga üle tuisata. Selle ma ka leidsin, kuid katus tahab korra veel saada ja esistange läks ka meelest Värvi võttis palju ühtlasemaks ja läiget andis ka veidi juurde. Kahjuks vahatamise järgseid pilte pole, püüan lähiajal teha, kui katus ja stange ka korralikult saavad tehtud. Tagastange tuleb vist suvel üle värvida, ülejäänud jutud saab vaha taha enam-vähem ära peita.
Endalgi see klappvõtme ja keskluku paigaldus läbi elatud Selle rahaeest, millega mina asjad sain pole midagi paremat tahta Mul polnud vaja selle immoga vaeva näha, sest mul see lihtsalt puudub.
Mitsudel on ta kahjuks võtme sisse sulatatud ja kätte teda sealt ei saa. Mul on ka lahendus olemas, millest räägin homme ehk täpsemalt. Miskit deaktiveeritud ei ole
Lahendus väga lihtne: Kuldne Gepard tellis originaalkiibi koopia, millel polnud koodi peal ja luges sinna minu originaalkoodi ning selle kiibi peitsin klappvõtme sisse
Teema väga unustuse hõlma vajunud. Vahepeal veidi auto kallal toimetatud ja tegemist on veel ees ka. Tellisin kunagi ammu ära käsipiduri klotsid ja täna öösel hakkasime neid vahetama, kuid paremal pool oli käsipiduri tross ka lisaks kõigele purunenud ja käsipidurit ikkagi toimima ei saanud. Vaja tross ära vahetada, siis vast saab jälle postpidureid teha. Kuna lammutamine juba käes oli, kakkusime laiali ka pidurisupordid, mille remontkomplektid mul juhuslikult pagasnikus vedelesid . Põhjuseks oli just vasak tagapidur, mis kergelt peale hoidis. Esimesel sõidul oli tunda, et auto jooksis kohe palju vabamalt Kurva tõsiasjana selgus, et ka parempoolne tagumine rattalaager on hakanud häält tegema ja kahiseb ringi ajades. Eks tuleb lähiajal see ka vahetada koos käsa trossiga. Mingi aeg tagasi sai sisse pandud ka boobsuffer . Kast tahab riiet peale saada veel, sellepärast praegu pilti ei jaga Üleeile tuiskasin auto värvivahaga üle ja siis käisime Raidu ja Kirilliga väikesel fotosessioonil Tulemus: