Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas belmondoke » R Mär 30, 2012 11:04 pm

Lingil vist MT rehv,aga nagu aru saan sul rohkem AT rehvi vaja?
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas belmondoke » R Mär 30, 2012 11:10 pm

tunneks huvi kas 32"rattalaagrite peale ei hakka,kui maanteel suht palju sõitu???
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » L Mär 31, 2012 7:59 am

Ei mäleta, et oleks rattalaagreid kuidagi mõjutanud. Võibolla kiirendas nende otsasaamist veidi. Sõitsin nendega u. 50 000km

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » E Apr 02, 2012 7:52 pm

taavik kirjutas: Ja taha silda ikka piiratud libisemisega difri õli.


Kas on mingi eri tähis ka sel õlil?
Lugesin õliplänni manualist, et sobib ka piiratud libisemisega difrisse ja markeering oli 75W/90 ja GL-5, või on sul mingit kindlamat soovitada?
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » E Apr 02, 2012 7:53 pm

belmondoke kirjutas:tunneks huvi kas 32"rattalaagrite peale ei hakka,kui maanteel suht palju sõitu???


Kusjuures esirattalaagrid on ühed odavamad asjad esisillas, kummipuksikute järgi loomulikult :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas Sander147 » E Apr 02, 2012 8:01 pm

jyrgen72 kirjutas:
taavik kirjutas: Ja taha silda ikka piiratud libisemisega difri õli.


Kas on mingi eri tähis ka sel õlil?
Lugesin õliplänni manualist, et sobib ka piiratud libisemisega difrisse ja markeering oli 75W/90 ja GL-5, või on sul mingit kindlamat soovitada?



Ikka LS peaks kirjas olema pakendil. Mingi aeg käisin ka LS õli otsimas. On küll olemas ka "sobivaid" õlisid, kuid läheks siiski kindla peale välja.
Näiteks: http://www.maardekeskus.ee/gulf-syngear ... c3977a4f31

Liitri hind küll päris korralik, kuid samuti ka õli ise. Muidugi teisi tootjaid ka olemas, paremas hinnaklassis.
Tavaõli hakkab ketaste vahel lihtsalt libisema ja ülekuumenema. LS õli see eest kuumeneb (nagu peabki) ja siis muutub nn liimjaks. Tänu millele siis kettad blokeeruvad, kuniks maha jahtuvad.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » K Apr 04, 2012 5:29 am

Sander seletas asja ära. Otsi pakendilt tähiseid LS või limited slip mõlemat on kirjas olnud.
Juba liitri hinna järgi võid vaadata, vahe on kohati 3-4 kordne. Õnneks ei lähe seda sinna väga palju.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » K Apr 04, 2012 8:52 pm

Tänud teile mõlemile vihje eest, aga hind polnudgi nii kohutav. Kui tavaline difri õli oli 6€, siis see LS märgistusega oli 9,90€ :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » K Apr 25, 2012 6:08 pm

Egas siis polegi midagi huvitavat vahepeal juhtunud. Talviseid rehve ringi vahetades suviste vastu, ilmnes väike loks esisillas alumises sarniiris. Seda vahetades ilmnes ka, et natike imelik loks on ka ülemises õõtsas. Alumise sarniiri vahetasin ära ja nüüd kui saan teised ülemised õõtsad kätte, siis teen nood uuteks ja vahetan kõik korraga välja.
Muidu aind kallan ja naine tallab :D

Ja väike tõste sai kah siis tehtud, aga tagumist otsa tuleb nati veel tõsta, siis jääb visuaalne pilt viisakam :D
Pilt

Ja auto jääbgi siis uusi valuvelgi ja 32" rehve ootama, ka need saavad peagi külge instaleeritud.
Vintsi paigaldusega kah vaikselt algust tehtud ja kui korralik karvane rehv all ja vints ninas, siis looduse rüppe puhkama :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » E Apr 30, 2012 8:08 pm

No nii, ei tea kas on see nüüd õnn või õnnetus, aga sai tehtud siis selline tehing ja ostetud ära 33" velgedel rehvid. Esialgne visuaalne pilt on küll suht hirmu tekitav, et kui mingit räiget tõstet ei tee kerele, siis alla need rattad küll ei mahu.
Pilt
Pilt

Aga noh usume neid 4x4 foorumi offroadereid ja homme siis hakkab autot üles tungima ja vaatab mis saab. Sinnani aga vaatab õudus unenägu öösel :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas Zafari » E Apr 30, 2012 8:15 pm

korralikud balloonid :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » E Apr 30, 2012 8:56 pm

33"/12,5/15, väidetavalt viimane mõõt pidi olema mis mahub I-gen. alla ilma erilist modet tegematta :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » E Apr 30, 2012 9:26 pm

krt, kirjutasin siia pika jutu, kuid internet neelas selle ära :(
Igatahes, 33'' ei tohiks eriline probleem olla. Raskemal juhul pead esistange plastiknurkasid veidi maha lõikama ning esimesi rattakoopaid haamriga kergelt töötlema. 2kg vasar peaks päris hästi töötama - siis mahuvad korralikult keerama ka rattad.
Torsioonid ka põhja muidugi.
Kui tagavedrud korras, siis seal ei tohiks probleemi olla - need ei pea ju keerama.

Vaadates 32'' ratast, siis ruumi jutskui oleks:
Pilt

Ja kui külje pealt vaadata, siis on ruumi päris palju:
Pilt

Iseasi muidugi, mis siis saab, kui peaksid juhtuma olukorda, kus üks tagumine ratas on näiteks künka otsas ja teine maast lahti, siis on see rehv tõenäoliselt kere küljes kinni.
Näiteks järgmine kord sellises olukorras peaksid uue rehviga ettevaatlik olema
Pilt

Esisillaga seda muret üldiselt pole, sest kui torsiooni põhja keerad, siis nagunii esisillas erilist flex'i pole ning suurematel konarustel/rööbastes saad pidevalt kolmel rattal sõita - ära proovitud korduvalt ja põhjalikult.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas Zafari » E Apr 30, 2012 9:38 pm

No järgmine etapp on siis veel suurem rehv ja ainult siledatel teedel sõitmine :mrgreen:
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » E Apr 30, 2012 9:40 pm

Räägi parem, kui laiad veljed on?
Alla 8'' veljel võib selle rehviga jamaks minna - väiksema rõhuga metsas sõites võib hakata rehvi veljelt maha keerama.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » E Apr 30, 2012 9:43 pm

Zafari kirjutas:No järgmine etapp on siis veel suurem rehv ja ainult siledatel teedel sõitmine :mrgreen:


Veel suurem rehv oleks Pajero sillale täielik mõrv ning siis saaks varuosamüüjad kiirestio sõbraks. Ka jääb see mootor suurema rehvi jaoks lahjaks.
Ehk siis see ongi suht maksimum sellele tõllale. Välismaa foorumites kirjutavad härrad, et on ka 35'' ja suuremad balloonid sinna alla ajanud, kuid nendes teemades pole sõitmisest väga palju räägitud :mrgreen:

EDIT: möödunud aegu meenutades ei tulnud meelde ühtegi juhust, kus oleks saanud 32'' rehvi kuskile vastu käima.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » T Mai 01, 2012 8:15 am

Lõpetan hommikukohvi joomise ära ja siis lähen proovima, aga velje laiuseks 10J-i
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas intu » T Mai 01, 2012 9:13 am

fotokas ka kaasa kui tööle lähed

Kasutaja avatar
ksiiri
klubi liige
Postitusi: 320
Liitunud: E Jaan 23, 2012 7:50 pm

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas ksiiri » T Mai 01, 2012 11:00 am

Endal ka väike mõte peast läbi käinud, et võiks 32''-lt 33''-le üle minna.. eks jälgin mis sa siis korda saadad : D
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
Anda rendile treilersaun ja/või kümblustünn Harjumaalt. +372 56 9I7 955

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » T Mai 01, 2012 4:05 pm

Tehtud siis :D Polegi nii jube kui algul tundus. Esi ots keeramise ajal kuhugi kinni ei jookse ja isegi haamrit polnud vaja kasutada, ka torsoone võib veidi järgi lasta. Müra tase vähe tõusis, aga musakeskuse volumi nupuga annab asja korrigeerida. Ainuke mis hetkel häirima jäi on see, et rehvi sisse on pandud mingid raudkuulikesed, mis pidid nagu tasakaalustuse funktsioone täitma, aga kiirusel üle 80 km/h hakkas ikkagi masin vähe värisema ja rool tudisema. Tuleb ikka tava tasakaalustus ette võtta.
Paar pildikest siis ka:
Pilt
Pilt

NB!!! Ja teadmiseks automaatkastidega masinate omanikele, et kui keegi hakkab väitma, et kast ei toimeta normaalselt, kuna suuremad rehvid on velgedel, siis teadge, et kasti töös ei muutunud midagi. Kõik toimib samuti nagu tehase poolt ettenähtud mõõtudega, ainult hoogu kogub vähe vaiksemalt.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 120 külalist