Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » N Veebr 02, 2012 4:58 pm

Paar aastat tagasi, kui mina otsisin, siis oli suht keeruline leida ja hinnad oli veidi alla 2000 krooni või üle selle.
Geneka pingeregulaatori otsasaamise pärast pidin neid ühe aasta jooksul 2 tk ostma :(

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas Sander147 » N Veebr 02, 2012 9:30 pm

MeelisV kirjutas:soovitan kah leida võimalus pookida sinna külge miskise teise auto võimsam genekas
offroaderid seda just ka ju vintsimise pärast teevad ?
üks kord ehitad ja muretum elu pikemaks ajaks - aga vali mõni selline levinud auto genekas.



Vw Transporter. 160-185A genekas küljes. Seda siis 2.5TD T4-T5 kerel.
Just täna küsisin tolle auto omanikult, et mis genekas on, et 100Ah aku pani peale. Väitis, et tehase poolt juba nii julmad genekad peal.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » R Veebr 03, 2012 7:19 am

Sander147 kirjutas:
MeelisV kirjutas:soovitan kah leida võimalus pookida sinna külge miskise teise auto võimsam genekas
offroaderid seda just ka ju vintsimise pärast teevad ?
üks kord ehitad ja muretum elu pikemaks ajaks - aga vali mõni selline levinud auto genekas.



Vw Transporter. 160-185A genekas küljes. Seda siis 2.5TD T4-T5 kerel.
Just täna küsisin tolle auto omanikult, et mis genekas on, et 100Ah aku pani peale. Väitis, et tehase poolt juba nii julmad genekad peal.


Tänud Sander infi eest. Hakkan vaikselt uurima ja mõõtma, õnneks nii 2,5td kui ka 2,5d Volkarid ühe õue pealt võtta võrdluseks :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » L Veebr 04, 2012 10:46 pm

On siis nüüd päris mitu head tundi lihtsalt raisatud asendus generaatori otsimiseks. Isegi ühe mingi Volkari malli genekas istuks kronsade asendi järgi (laius ja pikkus mõõte pole mõõtnud), aga jama tekitab see krdima vaakumpump, mis paikneb generaatori otsas. Mõtled küll, et suur masin ja ruumi peaks kapote all olema, aga tühjagi, pole seal seda ruumi midagi nii palju, et hakkaks mingeid asju ümber siirdama teise kohta :D. Tuleb vist ikka masin mõneks päevaks seisma panna, genekas maha kruvida ja minna sellega ühte Diislikeskusesse ja vaadata, et äkki õnnestub neil vana korpuse sisse uus ja võimsam sisu istuda. Kui just keegi ei paku mingit odavamat ja kiiremat varjanti välja. Ei ole veel julgenud uusi akusi kah ära osta, et kui võimsamat laadimist ei saa, siis pole mõtet 95-ste peale raha raisata, 64Ah akud maksid 55 eursi, aga käivitusvool oli ainult 480A. Mitte töötava mootoriga ei saa sigareti süütajaga sigarettigi süüdata, kui juba tühi on :D, mis siis veel -kraadides auto käivitamisest rääkida :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas Sander147 » L Veebr 04, 2012 10:50 pm

Einoh. Vana genekas jäta külge. Tee lisa kronsa uue jaoks. Vajadusel uus pingutusrullik ka ning olemas.
Muidugi pead arvestama ka rihmaseibi asetusega, et ei rihm jääks viltu jooksma. Soonte arv võib uuel ka 1-2 jagu rohkem olla.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » L Veebr 04, 2012 10:57 pm

Olen näinud kahe genekaga Pajerot

http://imageshack.us/f/697/pajero102.jpg/

aga selleks on vaja mul ära kaotada see mootori otsas asetsev ventilaator ja paigaldada elektrilised vurrid, siis saab küll jah.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas Sander147 » L Veebr 04, 2012 11:17 pm

Vahet ju ei ole, mis sul seda vaakumpumpa ringi ajab.

Võid ju sisselaske lõdvikust ka vaakumi võtta. Turbo imeb ka vaakumisse sealt. Ainult tühikäigul ja madalatel pööretel tuleb puudus. Või väljalaske kollektorist. Variante on tegelt miljon. Leia see sobiv omale. :wink:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » L Veebr 04, 2012 11:32 pm

Eks näis, homme nagu nii külmapüha ja kui just võtmed päris käe külge kinni ei külmu, siis lähen tuusteldan seal kapote all vähe ja üritan leida mingi lahenduse. Ja eks siis paistab, et kas saabub enne kevad või saan midagi sinna aretada ja selle külmalt käivitamise probleemi lahendada :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jaan mmc » P Veebr 05, 2012 9:22 pm

Geneka võimsus seab piirid eelkõige tarbitavale võimsusele ja vähem sellele kui suur on akude võimsus. Vintsimisel on ilmselt järjekorras tähtsuselt nr.1 akude ja nr.2 laadimisvõimsus.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » P Veebr 05, 2012 10:31 pm

Aga nii see ju ongi, et kui ma kerin kokku raskes veos 30 meetrit trossi, siis selleks ju peaks ikka akudes voolu jaguma ja peale seda on vaja ju see vool kiirelt akudesse tagasi saada. Sellepärast ma eriti ka ei ole huvitatud ühe aku paigaldamisest ega selle geneka jätmisest, mis annab mul välja aind 65Ah-d. Tänane ilm oli ikkagi piisavalt külm, et õues lihtsalt mootori kohal mõtiskleda ja sigaretti kiskuda, nii et lahendust täna välja ei mõelnud veel, aga ma tegelen sellega.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jaan mmc » E Veebr 06, 2012 7:33 pm

Tahtsin öelda, et geneka vahetusega pole kiiret, kui just rappa sõitma ei lähe, et käib üks vintsimine teise järel. Mõne vintsimise päevas kannatavad vast ära ka kaks akut ja tavaline genekas.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » E Veebr 20, 2012 8:30 pm

jaan mmc kirjutas:Tahtsin öelda, et geneka vahetusega pole kiiret, kui just rappa sõitma ei lähe, et käib üks vintsimine teise järel. Mõne vintsimise päevas kannatavad vast ära ka kaks akut ja tavaline genekas.


No külmad nüüd möödas ja suvi peaaegu juba käes, ja ei ole ka kaugel see metsateede rabaks muutumine :D.
Aga jah tõdeda tuleb ka seda, et pole veel vintsi ette suutnud installida, tekkis üks segav faktor, nagu näiteks AT-kasti radikas, mis tuleb enne siirdada kuhugi kõrgemale.
Ja kui juba lähen, siis lähen ikka kindla peale välja ja kui vahetan akud uute vastu, siis opereerin juba teise generaatori kah, kas originaali asemele või lisaks originaalile.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » E Mär 19, 2012 4:32 pm

Märkamatult siis masina spidol täis saanud 500000 kilomeetrit :D
Eile sai siis jälle antud masinale õige välimus, st et vahetatud siis juustulõikajatest talverehvid suviste vastu. Ja nagu kiuste hommikul tibutas rahet, mis päeva peale muutus laiaks lume sajuks. Minul sellest suht savi, aga teine pool pidi mu peaaegu ära kägistama, kuna ta niigi kardab seda kolli juhtida ja nüüd veel kus maad katab jälle lume vaip ja masinal suvekad all :D
506000 peal tuleb siis teha esimene suurem hooldus, kus vahetusse lähevad nii käikkari kui sildade õlid.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » E Mär 19, 2012 10:16 pm

Ära siis vahekasti õli unusta. Ja taha silda ikka piiratud libisemisega difri õli.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas cartman » L Mär 24, 2012 8:00 am

Ei tea, kas selle poole milku juures juba kerimisvaru ka on :D(keegi juba kerinud)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas Zafari » L Mär 24, 2012 9:23 am

cartman kirjutas:Ei tea, kas selle poole milku juures juba kerimisvaru ka on :D(keegi juba kerinud)


mõtlesin ise ka sama :mrgreen:
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » L Mär 24, 2012 10:25 am

Zafari kirjutas:
cartman kirjutas:Ei tea, kas selle poole milku juures juba kerimisvaru ka on :D(keegi juba kerinud)


mõtlesin ise ka sama :mrgreen:


Hooldusraamatust näpuga järge ajades ei tuvasta kerimist ja mina selle isendi kolmas omanik ja enne mind käinud auto regulaarselt kahes servises hoolduses. Nii et ei usu kerimist :D
Ja kui nüüd vaadata seda, et mina olen selle masinaga 9-sa kuu jooksul 14000 kilsa maha kärutanud, siis minul annab neid kilomeetreid Eestis käimine ja see juba teeb nädalavahetusega ligi 1000 kilsa, aga soomlane käib sellise masinaga rohkem metsas jahil ja seenel kodukandi metsades :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » L Mär 24, 2012 11:37 am

Kui ma nüüd näiteks tahaks masinale alla installida 32/11,5/15 rehvid, et siis millised need numbrid oleks .../../15 varjandiga, ehk siis see teine valem, mida me rohkem teame :D
Ja kui kellegil on mingit kontakti, et kust ma saaksin neid mingi soodukaga, siis andku teada. Väga karvast mustrit ei tahaks, aga sellist millega kannatab nii maanteel kui ka metsas käia küll ja parema meelega ostan päris uued või siis uued protikad.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » L Mär 24, 2012 2:09 pm

Lihtne arvutada ju. Mõõdud tollides:
32 - rehvi diameeter (kogu revi) tollides
11,5 - rehvi laius tollides (11,5x25,4mm=292,1mm)
15 - augu/velje diameeter tollides

Kui edasi arvutada, siis see rehvimõõt millimeetrites oleks 292,1/73,9134/15 ümardatult 292/74/15
Millimeetersüsteemi vaates täiesti ebardlik mõõt, eksole.

Või siis kasuta kalkulaatorit. Google oskab aidata.

Rehvi valikul pane hind ja kasututusotstarve paika ja ongi valik olemas. Kasutus on ju põhimõtteliselt teada - valid mingite AT (all terrain) rehvide vahel. Need BFG AT (BF Goodrich All-Terrain T/A 32/11,5/15) mis sul all on peaksid päris head olema. Müüd need maha ja võtad üks mõõt suuremad asemele. Sul hetkel seal ju 31/10,5/15 BFG AT all.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » L Mär 24, 2012 6:53 pm

Hetkel all olevate rehvide tähelepanek sul Taavi on õige, aga maha müüa pole midagi eriti, kuna mustrijääk kusagil 3-4mm peal ja kes see hakkab oma kollile selliseid slikesi enam alla installima. Mõte oligi endal kah sama kirjaga rehvide peale, või siis http://vianor.fi/rengas?t=kesarenkaat&m ... d=20270867, aga neid üle 235/75/15-le ei pakuta.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 174 külalist