Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » E Okt 08, 2012 6:54 pm

Super lihtsalt! Nüüd veel natike volte sättida ja ongi vintsusmehanismus lahingu valmis. Piiludes vaikselt teiste kasutatud metallide paksusi, siis minu vintsi kinnituse vastupidavust saab aind kontrollida mudasse ära uputamise teel :D Aga noh arvan, et kannatab küll, alus plaat on 10mm terasest ja lisaks veel üks vinkelraud 5mm terasest, muidugi materjalid on nati tugevamad kui lihtsalt metall.

I am happy :D 16.okt oleks täitunud aasta päevast kus see asi sai ostetud ja senini pole tegelt trossi veel pooli pealt maha saand kerida :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » P Nov 25, 2012 1:39 pm

Lihtsalt üks väike pildike, et millega sai siis vahepeal kasulikku mängitud :D
Pilt

Muidu nagu ikka kõik vana viisi, olen ainult kallanud ja tallanud. Väike kõpitsemine tuleb mingi hetk teha ja siis ülevaatusele sõit :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas cartman » R Dets 28, 2012 9:06 am

Teemaväline kysimus. Mille järgi vintis tõmbe tugevust valitakse?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » R Dets 28, 2012 11:06 am

Tead täpset valemit ei teagi, aga üldiselt vintsi mootori vóimsus ja reduktori ülekanne on määravad tegurid. Nt minu vints on tómbega 9500 lbs-i ja targad räägivad, et tonnides teeb 4,5 tonni. Olen näinud ka üle 10000 lbs-iseid vintse ja egas need polegi eriti suuremad, ainult mootor on vähe jämedam otsas. Taavi ehk oskab sellest pikemalt js täpsemalt rääkida.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas cartman » R Dets 28, 2012 12:19 pm

Sul siis umbes 2x automass tõmbetugevus ja see piisab mudas vintsimiseks?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » L Dets 29, 2012 6:04 am

No peaks piisama, kui liiga vóimas on, siis lihtsalt vóid oma masina vintsiga ribadeks kiskuda kui liiga mutta ära uputad.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » L Dets 29, 2012 10:16 am

Asi on ju tegelikult väga lihtne - kui on liiga raske, siis reeglina annab midagi järele. Kui on veetav asi liiga raske ja vints lahja, siis annab vints otsad, kui on liiga võimas vints, siis läheb pooleks tross või vintsi kinnitus.
Ma arvan, et selleks, et veidi mutta kinni jäänud Pajerot välja sikutada piisab sellest vintsist küll. Ja kui tundub, et hakkab vintsi jõud otsa saama, siis on ju alati võimalik plokk vahele panna ja seeläbi veojõudu suurendada.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas cartman » L Dets 29, 2012 12:50 pm

No tglt oli kysimuse mõte teada saada, kas on mingi reegel kui suur vints kylge kruvitakse(2x automass vms)?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » P Dets 30, 2012 12:04 am

Arvestatakse umbes nii, et vintsi tõmbejõud (kaaluna antud) oleks minimaalselt 1,5 korda auto kaalust suurem. Parem oleks 2 korda suurem.
Ehk siis 1. generatsiooni Pajero täismass on umbes 2,5 tonni (5511.557 lbs (naela)), seega vints peaks tõmbama vähemalt 3,75t (8267.335 lbs).
Seega siis siinkandis müüdavatest 8500lbs oleks suht minimaalne, kuid 11000lbs (4989.5161 kg) oleks ju lausa ideaalne.

Päeva lõpuks taandub siiski asi sellele, et kus, kui tihti ja kuidas seda vintsi kasutama hakatakse. Kui ikka pidevat uputamist plaanis ei ole, siis ei maksaks väga hulluks selle asjaga minna. Arvestama peaks ka sellega, et mida rohkem jõudu, seda jämedam tross/nöör peaks pooli peal olema ning mida jämedam tross, seda vähem seda sinna mahub.
Ja lõpuks: alati jääb metsas vintsi trossist 1 meeter puudu ning võimsama vintsiga/suurema läbivusega peab keegi sind kaugemale päästma tulema :D

Elektrivintsi teemal veidi harivat lugemist: http://www.4wheelparts.com/off-road/electric-winch.aspx

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas cartman » P Dets 30, 2012 10:00 am

Tnx, just seda tahtsingi teada :wink:
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » E Jaan 07, 2013 8:44 pm

Et keegi ei arvaks, et minu auto kadunud teema on, siis teadge, masin liigub täitsa omal jõul veel :D, isegi üks tiir sai ülevaatusel juba käidud, aga kuna kuut oli nati auklik põhja alt, siis lükati vaikselt see kordusülevaatusele. Mootor ja käiguosa 5+.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
cool87
Tegija
Postitusi: 611
Liitunud: L Okt 13, 2012 11:08 am
Asukoht: tallinn

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas cool87 » K Dets 04, 2013 5:10 pm

Teema kuidagi kustunud. Mis autost saanud?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 Winter Edition 1998(Lilla)
Mitsubishi Outlander 2,4 r4 Instyle 2008(Valge)

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » N Dets 05, 2013 4:37 am

Noh jah minu viga, et pole vahepeal masinat reklaaminud :D.
Aga muidu siis nii, et kui vähegi kiirest ajast aega üle jään, siis tegelen masina ülevaatus eelsete hooldus/remont töödega. Hetke seisuga siis raamis olevad mädad kohad kòrvaldatud ja käib kere keevitus. Kui keevitamisest villand saab, siis nokitsen lisa geneka paigaldamisega, mis pòhimòtteliselt paigas juba. Vahetatud tagaratta laagrid koos kòigi tagasillas olevate tiheneitega ja vahetamist ootavad ka kòik piduritorud, piduri klotsid, esi pooltelgede veovòlli otste porikaitsekummid, eelsüüte küünlad, kardaanide ristid, tagumised amordid jne... Ei tule hetkel meeldegi rohkem, et mis varuosad veel seal masinal pagasiruumis pesitsevad.
Aga üldiselt olen vastu vòtnud otsuse, et see ÜV jääb sellele masinale viimaseks, vähemalt minu käes.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
ksiiri
klubi liige
Postitusi: 320
Liitunud: E Jaan 23, 2012 7:50 pm

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas ksiiri » N Dets 05, 2013 12:39 pm

jyrgen72 kirjutas:Aga üldiselt olen vastu vòtnud otsuse, et see ÜV jääb sellele masinale viimaseks, vähemalt minu käes.

Kogemuste pinnalt võin öelda, et mõistliku otsuse oled vastu võtnud :D
Teed mis sa teed, tüütu on jamada alatasa. Mul oli elektrikala kõige suurem probleem, mis sõi lausa närvid seest peaaegu täitsa ära, aga tundub, et selle mure sai massilülitiga lahendatud ja uus omanik võiks rahul olla (veel ei tea, pole autot üle andnud, sest ostja on reisil ja kannab aegajalt raha :D).
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
Anda rendile treilersaun ja/või kümblustünn Harjumaalt. +372 56 9I7 955

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas taavik » N Dets 05, 2013 7:40 pm

Ega sa täna juhuslikult Tartus ei kulgenud? Nägin kontori aknast turuhoone parklas kuidagi väga sarnast kuubikut manööverdamas.

Kasutaja avatar
ksiiri
klubi liige
Postitusi: 320
Liitunud: E Jaan 23, 2012 7:50 pm

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas ksiiri » R Dets 06, 2013 8:42 am

taavik kirjutas:Ega sa täna juhuslikult Tartus ei kulgenud? Nägin kontori aknast turuhoone parklas kuidagi väga sarnast kuubikut manööverdamas.

Ei ole Tartus käinud, seisab Harjumaal maja ees ja ootab kuni uus omanik järgi tuleb.
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
Anda rendile treilersaun ja/või kümblustünn Harjumaalt. +372 56 9I7 955

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » R Dets 06, 2013 11:48 am

taavik kirjutas:Ega sa täna juhuslikult Tartus ei kulgenud? Nägin kontori aknast turuhoone parklas kuidagi väga sarnast kuubikut manööverdamas.

Pilt
Ja minu oma on olnud sellises poosis juba septembrist saati :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas jyrgen72 » R Dets 06, 2013 11:56 am

ksiiri kirjutas:
jyrgen72 kirjutas:Aga üldiselt olen vastu vòtnud otsuse, et see ÜV jääb sellele masinale viimaseks, vähemalt minu käes.

Kogemuste pinnalt võin öelda, et mõistliku otsuse oled vastu võtnud :D
Teed mis sa teed, tüütu on jamada alatasa. Mul oli elektrikala kõige suurem probleem, mis sõi lausa närvid seest peaaegu täitsa ära, aga tundub, et selle mure sai massilülitiga lahendatud ja uus omanik võiks rahul olla (veel ei tea, pole autot üle andnud, sest ostja on reisil ja kannab aegajalt raha :D).

Tegelt tehnika poole pealt toimib masin laitmatult, isegi mootor käivitus peale 3-e kuulist seismist paugust. Aga lihtsalt hetkel on mädade kerel olevatele paikkadele ära kulunud juba hektar plekki ja teine sama palju kulub veel, enne kui kuudi veekindlaks saan :D.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
ksiiri
klubi liige
Postitusi: 320
Liitunud: E Jaan 23, 2012 7:50 pm

Re: Mitsubishi Pajero 2,5 tdi STW-Automatic, jyrgen72

PostitusPostitas ksiiri » P Mär 02, 2014 9:58 pm

Selline teistmoodi küsimus, et ega sul esiklaasi tihendi külge neid kroomliistusid tarvis ei ole? Müüsin endal auto maha ja täna garaažist avastasin... peaksid kõik liistujupid alles olema.

Pilt
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
Anda rendile treilersaun ja/või kümblustünn Harjumaalt. +372 56 9I7 955


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist

cron