Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

inspiron
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 21, 2011 11:45 am

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas inspiron » E Mai 07, 2012 10:11 am

Väike update siis:

Täna tehakse autole esimene hooldus ,aasta ls tuli naduge alla 15000km ja ainuge mure mis tuli oli see et sillad paigast ära.
Isegi Outlander ei saa vastu Eesti tänava aukudele mis viivad sillad paigast ära. :x

Nüüd hinnast, esimene hooldus AGRis maksab 145€+lisaks tuleb silla reguleerimine 45€(esimese hinna sees on silla 3D konroll ja piduri-amorti kontroll tasuta)

Keskmine linna kütusekulu on 12-13l/100km ,maanteel kuskil 8.5l/100km.

Jätkame samas vaimus.
TMuuga.eu

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas Aap » R Sept 07, 2012 2:46 pm

Nähtud ja kena masin. Jõudu ja jaksu!

inspiron
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 21, 2011 11:45 am

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas inspiron » N Nov 05, 2015 12:05 pm

Pole siia ammu midagi kirjutanud siis teen väikse update:

LS hetkel 64320km ja selle auto kohta võin vabalt öelda kalla ja talla :D

Suuremad kulud on olnud esipiduri klotside vahetus ca 200€ ja uued suverehvid aga need tulid 225/60R18 mõõdus, miks? sest 55 on suht loll suurus ja jäik, 60-ga läks auto pehmemaks ja välimus läks paremaks et auto kliirens tõusis ja ei näe nii MPV nagu ennem oli.

Tavakulu on ca 150l kütust kuus, kasko 47€ , siis aastane kindlutus ca 80€ ja iga aastane hooldus AGRis ca 200-300€.

Kas soovitan Outlanderit osta siis jh ,kahe käega selle poolt AGA ainult seda mudelit mis mul on 2.4 l mootoriga.
Sest see uus 2.0l mootor on nii jõuetu sellise kere kohta et lause hirm tuleb peale kui pead mööda kelleski minema.
Arvasti see Outlander jääb mu viimaseks kuna uuel on nii niru mootor ja diisel minu hoovi ei tule. PHEV on liiga kallis
TMuuga.eu

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas Zafari » N Nov 05, 2015 8:19 pm

Eks alati on võimalus ka vana mudeliga nii kaua edasi sõita, kui tüdimust peale ei tule ja liigselt rahakotile ei hakka. Vähemasti on uued Mitsud jätkuvalt vastupidavuselt 5+ autod :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas SiimS » N Nov 05, 2015 9:10 pm

Turunduspoliitika või ökonormid ei lase euro turule suuremaid bensukaid, muidu isegi V6 on olemas. Usun et seda 2,2DiD koostöös atm kastiga ei peaks kartma arvestades palju sa kuus sõidad.

Kasutaja avatar
cool87
Tegija
Postitusi: 611
Liitunud: L Okt 13, 2012 11:08 am
Asukoht: tallinn

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas cool87 » R Nov 06, 2015 12:07 pm

Aga kui tuua ise kuskilt suurema mootoriga sisse.nt saksa
Mitsubishi Galant 2,5 V6 Winter Edition 1998(Lilla)
Mitsubishi Outlander 2,4 r4 Instyle 2008(Valge)

inspiron
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 21, 2011 11:45 am

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas inspiron » R Nov 06, 2015 3:13 pm

4 aasta peale 62000km ehk aastane ls ca 15000km selle peale ei tasu osta diislit, erti veel kui viimasel ajal ainult linnas autod kasutan.
Lisaks mul on NÖ veel allergia diisli vastu ja selle pärast seda ka ei osta.

3.0 V6 saab ainult kas USAST või venemaalt aga uue auto toomine sealt suht võimatu ja kasutatud auto väga ei taha.

Eks pimesi olen alati uskunud et Jaapani autod kestvad ja kestavad hästi, üle jäänud pere meil sõitab Toyota ja Lexusega ja sama rahul nagu mina oma Mitsuga
TMuuga.eu

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas MeelisV » P Nov 08, 2015 8:55 pm

inspiron kirjutas:....

Kas soovitan Outlanderit osta siis jh ,kahe käega selle poolt AGA ainult seda mudelit mis mul on 2.4 l mootoriga.
Sest see uus 2.0l mootor on nii jõuetu sellise kere kohta et lause hirm tuleb peale kui pead mööda kelleski minema.
Arvasti see Outlander jääb mu viimaseks kuna uuel on nii niru mootor ja diisel minu hoovi ei tule. PHEV on liiga kallis


läksin mina keset suve uut autot otsima ja lootsin leida samuti outlanderit 2,4 liitrisena
aga pakuti 2,0 mis pani ka sellel hetkel teisi vaatama toyota, nissan, honda ...
valisin lõpuks ikka mitsu

2,0 jõuetu ? mille põhjal see arvamus - proovisõit või pikem kogemus
mul on 4 kuu läbisõit 11000 ja jõuetuks seda küll nüüd ei pea

olgem ausad see kere pole ju sportauto
tahad kiiret sõitu valid ikka mingi madalama kere

tunnistan et jah haagisega möödasõit vajas enda sekkumist s.t. ise pidin käiku alla tõmbama mitte ootama millal auto seda teeb aga see on kõik selle variaatori "süü" mitte mootori
ehk mootori vahe on ju vaid 10kw

niisama ilma haagiseta kulgemiseks on täitsa piisav ja nüüd olen ka juba harjunud selle variaatori eripäradega

samast klassist linnakatega pakkus minu puhul tõsist valiku konkurentsi uus X-trail aga see oli kahjuks diisel kui vaadata automaati
honda oli sellel ajal 4 käiguline ja mulle ei sobinud see "hall metallik diisel" (loe: kõik sõidavad sellega)
rav 4 - vedrustus jäik, üldse ei sobinud minu p....le
kia - kallis
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

inspiron
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 21, 2011 11:45 am

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas inspiron » K Nov 11, 2015 10:00 am

2.4l on 125kw ehk vahe on 15 kw ja kõige olulisem vahe on väändes ehk mul on 232 ja sul 195 nm.

Kuna variaatorkast sööb suure osa sellest jõust nö ära siis 2l mootor on lahja eriti veel kui auto on täis asju ja katusele on jalgrattas või isegi neid mitu seal,mis minu puhul juhtub seda tihti. Ja ma soovin maanteel möödumise teha võimalikult lühikest aega ja ja ohutult, mitte et ma pean otsima 2 km sirged teelõigu

Kuna minu kogemus on proovisõit siis selle järgi tegin ka oma otsuse.

Vabal ajal tegeln fotograafiaga ja siis split tagaluuk mu arust parim lisa mis selle autol on ja kahjuks uuel sead enam ei ole ning välimus (aga see on iga ühe maitse)
TMuuga.eu

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas MeelisV » N Nov 12, 2015 10:22 pm

nagu ütlesin eks see ole kinni sõidustiilis
erksam stiil ja raskem jalg pole jah ehk selle auto kõvem külg
samas sõitsin suvel ise korduvalt jalgrattad katusel mõned korrad isegi 4 tk.
katuseboks oli pikka aega standardvarustuses
ja suvine reis tsehhi oli katuseboski 4 inimese ning pagasiga ja 500+kg väikese haagissuvilaga mis järgi lohises
oli täitsa sõidetav s.t. ka poola kitsastel teedel olematude võimaluste juures sai tehtud möödasõite selle komboga.

tunnistan, et jah grandis oli erksam s.t. omas sama 2,4 l mootorit nagu vana outlander aga 120kw versioonis.


samas mida siis võtta samast klassist üldse ?
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

inspiron
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 21, 2011 11:45 am

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas inspiron » N Nov 19, 2015 10:17 am

Kõige kurvem selle asja juures ongi see et valik olematu selle hinnaklassis 25-30k, 90% neist on traktorid.

Tegin väikse guugldamise ja nende kriteeriumidega mida ma otsin ja ainult kaks sain, üks on Hyundai Tucson mille AWD on väga kaheltava väärtusega ja siis Subaru Outback aga see rohkem auto kui maastur niiet, suht niru seis selle raha eest.

Pigem järgmise autona näen Levorgi,
TMuuga.eu

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas taavik » R Nov 20, 2015 6:51 pm

Sõltub ju mida sa maasturis otsid. Kui tahad nelikvedu aeglustiga ja muud "päris" maasturi värki, siis selles hinnaklassis polegi midagi võtta. Mõni kastikas äkki.
Samas olen ka selle valiku ees, et maal elades peaks ka teine auto olema vähe kõrgem ja normaalselt edasiliikuv neliveoline. Outlander ka välistati samas Subaru Outback on täitsa tõsine alternatiiv. Kliirens 20 cm, edasi liigub paremini, kui Outlander ja ruumi on sees rohkem, kui keskmises linnamaasturis + veel tunne, et sõidadki sõiduautoga, mitte maasturiga.
Pajero vastu ei vahetaks, kuid teiseks autoks käib küll.
Jahis, ehk siis metsas, põllul ja kergemas mudas, on Outback testitud - liikus küll.
Uue Outlanderi osas olen paraku inspiron'iga nõus. No ei kutsu ostma. Selle hinna eest on kuidagi vähe väärtust.

inspiron
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 21, 2011 11:45 am

Re: Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011

PostitusPostitas inspiron » N Sept 01, 2016 2:11 pm

Pole ammu midagi kirjutan aga suiis nüüd väike update.

Mais käis 5 aasta hoolduses ja ls oli 71k midagi. Aga seekord hooldus oli kallim kui muidu, vahetuse läks CVT õli ja ühtteist muud ja kokku läks mul ca 420€, kuna auto kõik hooldused tehtud AGRis siis mõtlesin et küsin pakkumise ka Silberautost ja sealt pakkumine 670€ :D mis kahjuks on liik võrreldes AGRiga.

Hetkel ls 75k ja polegi midagi paha öelda, elu mul lill selle autoga. Ülevaatus ka see kuu tulemas siis jälle 2 aastaks rahu majas.

Üks miinus on autol, kuskilt prillitoosi juurest hakkas nagisema ja kõige hullem on see et nagiseb siis kui tahab ,vahet pole millise tee peal oled :roll:

Veel vajaks auto poleerimist aga autost loobuda päevaks on hetkel väga keeruline, üllataval kombel lakk väga ära kriimutatud ja arvan et seda tegi liiga tugev lumehari eelmine talv
TMuuga.eu


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist