Mitsubishi Sigma - 1992

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

nrvous

PostitusPostitas nrvous » N Apr 27, 2006 2:07 pm

M-Sigma kirjutas:jep auto olemas ja ajan garaazist välja siis kui saan oma tyhikäigumootori kätte(tellisin uue:)..)...see peaks juhtuma järgmine nädal.
nii et siis sipikerdamiseks täitsa olemas


Nii, et maksid selle eest roppu raha ja ostsid esindusest, palju maksis?

M-Sigma
liige
Postitusi: 139
Liitunud: P Apr 25, 2004 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas M-Sigma » L Apr 29, 2006 2:55 pm

nrvous kirjutas:
M-Sigma kirjutas:jep auto olemas ja ajan garaazist välja siis kui saan oma tyhikäigumootori kätte(tellisin uue:)..)...see peaks juhtuma järgmine nädal.
nii et siis sipikerdamiseks täitsa olemas


Nii, et maksid selle eest roppu raha ja ostsid esindusest, palju maksis?


jep...raha läks jah...imelik mõelda et mingi plastik vidina eest taheti 7000.- :?
Mitsubishi.....

nrvous

PostitusPostitas nrvous » E Mai 01, 2006 9:34 pm

Autol klaasid ees ja konditsioneer täidetud ning parasjagu käsil mootori sissesõitmine, esimesed 400 km on möödunud probleemideta:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » E Mai 01, 2006 9:59 pm

need veljed on 16" ??? krt mul siis samad veljed aga jah rehvid on mul ikka sitaks laiemad, ulatuvad ilusti koopast välja

erinevus on siis veel see et mul pole velje sentris mitsu märki,
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Moss
liige
Postitusi: 252
Liitunud: N Aug 19, 2004 2:31 am
Asukoht: Soome
Kontakt:

PostitusPostitas Moss » E Mai 01, 2006 10:31 pm

Raha läks 200tuh? :shock: Püha mürts küll...

Aga see-eest on Sul siis masin, mis ongi reaalselt sama heas korras kui tehasest uuena tulles? Niivõttes jälle normaalne hind kui uue autoga võrrelda....st sellist mugavust, töökindlust ja lisavarustust uuest autost ei leia, hääljuhul mõne baasvarustusega väikse japsipunni.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » T Mai 02, 2006 10:42 am

Sigma kirjutas:need veljed on 16" ??? krt mul siis samad veljed aga jah rehvid on mul ikka sitaks laiemad, ulatuvad ilusti koopast välja

erinevus on siis veel see et mul pole velje sentris mitsu märki,


Rehvi peal on sul ju kirjas, et 16'', laiemad rehvid võib sinna alla panna küll, aga mis on selle mõte? Tehas on ette näinud 195-205, laiemaid rehve ainult välimuse pärast alla panna pole minu arvates mõtet, 225 laiusega rehv hakkab esimesi mootori poolseid logareid sööma kui rattad täiesti välja pöörata, bensukulu on märgatavalt suurem, veermik hakkab tihedamini uusi juppe tahtma ja autot peab tihedamini pesema hakkama sest kumm ei mahu korralikult koopasse ära ja auto küljed lähevad kiiremini mustaks.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » T Mai 02, 2006 10:48 am

Moss kirjutas:Raha läks 200tuh? :shock: Püha mürts küll...

Aga see-eest on Sul siis masin, mis ongi reaalselt sama heas korras kui tehasest uuena tulles? Niivõttes jälle normaalne hind kui uue autoga võrrelda....st sellist mugavust, töökindlust ja lisavarustust uuest autost ei leia, hääljuhul mõne baasvarustusega väikse japsipunni.


See summa tundub suurena küll, aga samas on auto ka igalt poolt üle käidud ja sõidurõõmu peaks jätkuma aastateks ning ei pea iga kuu liisingut taguma ega kiruma, et miks nii lahja auto ostsin(200K eest uut kiiret püssi vist ei saa?) :)

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » K Mai 03, 2006 3:05 pm

tehases on ette nähtud tegelt 205 või 215 mul on see sigma raamatus kirjas , mis on tehase poolt välja antud, seal on just kirjas mis õli tuleb panna ja palju , rääkimata erinevate funkide kirjeldus, koos sellega, mis üks ja teine nupp teevad


muidu väga ilus sigma
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

nrvous

PostitusPostitas nrvous » N Aug 24, 2006 1:48 pm

Sigma kirjutas:tehases on ette nähtud tegelt 205 või 215 mul on see sigma raamatus kirjas , mis on tehase poolt välja antud, seal on just kirjas mis õli tuleb panna ja palju , rääkimata erinevate funkide kirjeldus, koos sellega, mis üks ja teine nupp teevad


muidu väga ilus sigma


Kas sul on inglisekeelne raamat?

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » L Juun 06, 2009 7:24 pm

Viimasest infost on juba päris mitu aastat möödas mõttlesin, et küsin kas oled midagi uut ka auto juures teinud?
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » P Juun 07, 2009 8:46 pm

bullet kirjutas:Viimasest infost on juba päris mitu aastat möödas mõttlesin, et küsin kas oled midagi uut ka auto juures teinud?


Eks ikka, pole viitsimist olnud siia lihtsalt kirjutada. Millalgi sai uus makk ostetud kuna vanal lõpetas LCD töölepingu, kodanik "Pedaal" käest sai VR-4 veljed suveks alla muretsetud, uus roolilatt külge kruvitud, esimesed õõtsapuksid sai vahetatud, vasak pooltelje ots koos uue poolteljega (A-osa) alla pandud, uus el. antenn (A-osa) - tänu Helkama auto laojääkide odavmüügile :), uus pagassi lukk kuna vana roostetas kinni. Järjekorras uute pidurisadulate, ketaste ja voolikute muretsemine ning esimeste rattalaagrite vahetus (üks teeb juba häält). Mootori poole pealt sai eelmine suvi õhulugeja vahetatud mis peale mootoripesu otsad andis, nukkvõlliandurile uus tihend pandud ja tagumisele klapikambrikaanele üks uus voolik muretsetud, lisaks sai vahetatud lekkiv roolivõimendi pump ja uus kliima kompressor pandud kuna vanal andis laagri aluspind otsad ja laager hakkas selle otsas logisema ja häält tegema. Suurem keberniit oli eelmise aasta lõpus kui käigukasti korpus järgi andis ja üks võll tänu sellele oma õigest asendist ära nihkus peale mida toimus käigukasti sees üks suurem hammasrataste lahing aga õnneks sai mure kiire lahenduse kahe uue pooliku käigukasti näol millest sai kokku ühe korraliku ja sõidab siiani.
Viimati muutis nrvous, N Veebr 24, 2011 9:22 am, muudetud 4 korda kokku.

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » E Juun 08, 2009 11:15 am

mõnda pilti ei viitsi ülesse visata kus uued veljed juba all on?
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » E Juun 08, 2009 11:23 am

bullet kirjutas:mõnda pilti ei viitsi ülesse visata kus uued veljed juba all on?



Tulevad :)

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

auto

PostitusPostitas ökosohver » L Aug 08, 2009 3:05 pm

vapustav töö....
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi Sigma - 1992

PostitusPostitas ökosohver » P Sept 05, 2010 12:41 pm

kuidas auto vastu pidanud on.. pilte ka hetke seisust_ ? v6i m6nest uuendusest?
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

nrvous

Re: Mitsubishi Sigma - 1992

PostitusPostitas nrvous » P Okt 10, 2010 2:50 pm

ökosohver kirjutas:kuidas auto vastu pidanud on.. pilte ka hetke seisust_ ? v6i m6nest uuendusest?


Lõpuks lubatud pildid siis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Sigma - 1992

PostitusPostitas aLLaN » P Okt 10, 2010 3:48 pm

Ütleme nii, et see Sigma võtab täitsa sõnatuks ja arvan et teised omanikud muutuvad seda nähes väga kadedaks :mrgreen: . Lihtsalt ilus auto(loodame, et mitte ainult piltidel :lol: ), jõudu ja jaksu et auto ka püsiks nii kena.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi Sigma - 1992

PostitusPostitas ökosohver » P Okt 10, 2010 9:50 pm

peab kokku saama :D sõbrapilti ka tegema enne kui mu punane päris pruuniks läheb :mrgreen: tegelikult on huvi ka 24 klapilise korras mootori häält kuulda seega igal juhul tuleb härralt aega paluda. kadedaks ausalt öeldes et tee , pigem oma seisukoht on rohkem iidoli positsioon minu jaoks kuna inimene on ausa auto üles löönud et ei peaks muretsema mingite tänapäevaste 10 aastat kestvate rontide seljas nühkimist ja kartma milline elektrooniline vidin saba annab, jaksu jõudu ja hea et läbi astusid :D
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

Re: Mitsubishi Sigma - 1992

PostitusPostitas Bullet » E Okt 11, 2010 11:20 am

Teretulemast tagasi Ivar :D

sinu autot vaadates ikka silm puhkab ja seab ka standardi, kuhu enda omaga jõuda sooviks :)

jõudu ja jaksu ning tore, et tagasi oled :)

Terv,
Sven
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

nrvous

Re: Mitsubishi Sigma - 1992

PostitusPostitas nrvous » E Okt 18, 2010 3:58 pm

Paari sõnaga ka vahepeal toimunust. See suvi sai taaskord kliimaga tegeletud sest talvega oli väärt kraam süsteemist plehku pannud, kuna leke tundus olevat kompressorist endast siis igaks juhuks vahetasin lisaks tihenditele ka selle välja, pärast seda pole probleeme enam esinenud. Ülevaatusel kobiseti, et vasak esipidur natuke peal, sõites polnud midagi aru saada, kuna olin hiljuti ka parema esipiduri pilbasteks võtnud ja uuesti ära puhastanud/määrinud siis mõtlesin igaks juhuks ka teise poole ära teha, kokkupanemisel selgus, et suportil on keere maas ja pidurivoolik enam pidama ei jää, sai siis kärmelt teine suport muretsetud ja sama töö uuesti tehtud :)
Sellel talvel plaanis tagapidurid täielikult ära uuendada, ära on tüüdanud see iga-aastane ülevaatuse ja käsipiduri kamm, otsustasin kõik komponendid taga uute vastu välja vahetada, et saaks selle teema lõplikult unustada. Viimasena sai ära vahetatud summuti keskmine osa koos juurdekuuluvaga, vana oli tagant läbi roostetanud ja tegi juba häält, vahepeal midagi muud kapitaalset katki pole läinud, õlivahetused ja bensiini sissekallamine, suhteliselt hästi on vastu pidanud viimase ~70 000 km jooksul mis ma peale remonti sõitnud olen.
Viimati muutis nrvous, N Nov 11, 2010 8:02 am, muudetud 3 korda kokku.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 156 külalist