Mitsubishi Sigma - 1992

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

nrvous

Mitsubishi Sigma - 1992

PostitusPostitas nrvous » R Apr 23, 2004 3:23 pm

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V

Aasta: 1992
Mootor: 60°V DOHC, 151kW@6000 rpm, 270Nm@3000 rpm, surveaste 10.0
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal 5k.
Keretüüp: sedaan
Värvus: valge pärlmutter
Muu:
16" valuveljed, originaal antitiib, 4x elektriaknad, elektriline antenn, elektriliselt juhitavad peeglid, elektriliselt juhitavad mäludega esimesed istmed, peeglisoojendused, esitulede pesurid+regulaator, esimeste istmete soojendus, kliimaseade, ABS, EPS, CRUISE, puitdisain, esimesed ja tagumised udutuled, rool (nahk, asend reguleeritav), kesklukk puldiga, puldiga alarm, käetugi ees, käetugi taga, nahksisu, tagumiste istmete seljatoed allalastavad.

Muudetud:
KD õhufilter, veluursisu asendatud nahksisuga, pidurisadulate kapremont ja värvimine aprill '03.
Viimati muutis nrvous, K Mär 14, 2007 4:41 pm, muudetud 15 korda kokku.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » R Apr 23, 2004 3:26 pm

Sigma kõik manualid pdf kujul saadaval ftp serverist:

IP=194.126.100.108
port=21
username=sigma3000
password=sigma3000

Passive mode ei tööta!

Diamantede(Sigmade) kohta info ammutamiseks on veel üks tore foorum olemas:
http://diamante.gweilo.org/forum/index.php

Antti

PostitusPostitas Antti » R Apr 23, 2004 6:19 pm

Päris kenake mitsu. Selle aasta kohta üllatavalt palju lisasi. Luksver. siis?
edu.

Kasutaja avatar
Moger
klubi liige
Postitusi: 530
Liitunud: R Apr 23, 2004 1:48 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Moger » R Apr 23, 2004 6:27 pm

Jaa, Sigmale omase kurja pilguga.

Räägi palju maksis veluur sisu vahetamine nahksisu vastu ja kas sealjuures ka istme tegumoodi muutsid?

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » R Apr 23, 2004 7:25 pm

Sigmad on üldse kõik väga ilusate vihaste pilkudega. Väga mugavad jne pidid ka olema ja ilmselt ka on. Palju on aga räägitud hiigelsuurtest ülalpidamiskuludest ? On need kulud siis tõesti nii hullud just Sigma puhul ? Kõiki Jaapanlasi ju suht-koht kallis üleval pidada.
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

nrvous

PostitusPostitas nrvous » L Apr 24, 2004 4:02 pm

Antti kirjutas:Päris kenake mitsu. Selle aasta kohta üllatavalt palju lisasi. Luksver. siis?
edu.


Ei ole luksvariant, lihtsalt selle klassi mitsudel oligi väga rikkalik põhivarustus ma arvan.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » L Apr 24, 2004 4:10 pm

Moger kirjutas:Jaa, Sigmale omase kurja pilguga.

Räägi palju maksis veluur sisu vahetamine nahksisu vastu ja kas sealjuures ka istme tegumoodi muutsid?


Sigma orig. nahkistmed+juhtmed ja nahk uksepolstrid ostsin 3K EEK eest, vahetuse tegin ära ise, aga enam teha küll ei viitsiks, sest Sigmal on neid juhtmeid ja muud elektroonikat ikka siga palju, et aru saada kuhu mida ühendada vaja on.
Asja tegi keeruliseks see, et sellele autole ei olnud tehase poolt ette nähtud el. istmeid(puudusid pistikud, ühendused, jne.) ja kõik sellega seotud el. osad tuli teise Sigma pealt sinna ise ringi tõsta, mis ei olnud just väga lihtne tegevus.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » L Apr 24, 2004 4:14 pm

Vipp kirjutas:Sigmad on üldse kõik väga ilusate vihaste pilkudega. Väga mugavad jne pidid ka olema ja ilmselt ka on. Palju on aga räägitud hiigelsuurtest ülalpidamiskuludest ? On need kulud siis tõesti nii hullud just Sigma puhul ? Kõiki Jaapanlasi ju suht-koht kallis üleval pidada.


Odav teda kindlasti ülal pidada ei ole ja bensiini sööb ka mehemoodi aga ega ühtki autot pole minu arvates odav üleval pidada, A-varuosad on muidugi meeletult kallid, aga B-varuosad(Taket abiks) on sama hinnaga mis teistelegi autodele.
Vastupidavus on tal minu arvates hea ja välimus ning mugavus lausa väga head võrreldes teiste sama aastakäigu autodega.

M-Sigma
liige
Postitusi: 139
Liitunud: P Apr 25, 2004 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas M-Sigma » P Apr 25, 2004 11:49 am

nrvous,mulle oleks sulle selline küsimus,et kas sa ei oskaks öelda milline velje suurus on sigmale laeks,kas 18"läheb alla?

nrvous

PostitusPostitas nrvous » E Apr 26, 2004 10:47 am

M-Sigma kirjutas:nrvous,mulle oleks sulle selline küsimus,et kas sa ei oskaks öelda milline velje suurus on sigmale laeks,kas 18"läheb alla?


Tere.
Kunagi uurisin seda asja enda auto jaoks ja selgus, et 18'' läheb alla küll, AGA! arvestades Tallinna ja Eesti teid siis... oled sa kindel, et selle veljega sõita ka kannatab siin? Kummi kõrgust jääb alles siis ainult mingi 35-40, et ratta diameeter õigeks jääks.

M-Sigma
liige
Postitusi: 139
Liitunud: P Apr 25, 2004 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas M-Sigma » E Apr 26, 2004 11:15 pm

aitä,arvatavasti jään siis 17" juurde.Muide mis velg sul endal on ja mis suurusega?

nrvous

PostitusPostitas nrvous » T Apr 27, 2004 8:58 am

M-Sigma kirjutas:aitä,arvatavasti jään siis 17" juurde.Muide mis velg sul endal on ja mis suurusega?


Praegult on 16'' velg(kummi kõrgus 50-55), sama mis piltidelgi näha.Plaanis panna alla sellised -> http://www.oz-boutique.com/OZ_html/whee ... 2&family=2 aga pole veel otsustanud kas 17'' või 18'', hing ihkaks ikka 18'' panna :)

M-Sigma
liige
Postitusi: 139
Liitunud: P Apr 25, 2004 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas M-Sigma » T Apr 27, 2004 10:59 pm

palju selliste kroomitud velgede hinnad ka on,sa siis kavatsed need omale usat tellida?Eks jah see 18" ole ikka südamelähedasem :D

nrvous

PostitusPostitas nrvous » K Apr 28, 2004 10:05 am

M-Sigma kirjutas:palju selliste kroomitud velgede hinnad ka on,sa siis kavatsed need omale usat tellida?Eks jah see 18" ole ikka südamelähedasem :D
'

Aasta tagasi olid 4tk. ~20K, see on siis ümmarguselt pool auto hinnast:), esialgu ma neid veel osta ei kavatase, need olid tulevikuplaanid.

AARE540

PostitusPostitas AARE540 » N Mai 13, 2004 9:46 am

Hästi ei taha küll uskuda et 18" velje puhul kõrgus 40 on, karta on et ta sinna 35 juurde jääb ikkagi

M-Sigma
liige
Postitusi: 139
Liitunud: P Apr 25, 2004 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas M-Sigma » E Juun 14, 2004 1:55 pm

Väike küsimus sulle,et äkki oled sa kunagu uurinud Sigmale madaldusvedrusid või üldse mingeid vedrusid millega saaks auto vähegi madalamaks.Ning oled sa kunagi ka oma Sigmal klapisääretihendeid vahetanud?

Kuidas ka siis enda suksu veel sõidab.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » E Juun 14, 2004 3:15 pm

M-Sigma kirjutas:Väike küsimus sulle,et äkki oled sa kunagu uurinud Sigmale madaldusvedrusid või üldse mingeid vedrusid millega saaks auto vähegi madalamaks.Ning oled sa kunagi ka oma Sigmal klapisääretihendeid vahetanud?

Kuidas ka siis enda suksu veel sõidab.


Tere.
Sõidab hästi ja bensiini sööb veel paremini :), järgmine kuu peab ikka lasna kanalis diagnostikas ära käima, ei taha elu lõpuni bensiinimüüjate kuldsponsoriks jääda.
Vedrudest/amortidest jms. madaldusega seonduvast on päris palju juttu diamante foorumis, seal ka hinnad ning kohad kust seda kaupa saad.
Klapisääre tihendeid olen ühe korra vahetanud, aga lolli peaga ostsin need b-varuosana taket'ist ja nüüd on need jälle läbi, kestsid ainult 2 aastat, a-varuosana on nende hind muidugi müstiline nagu sigma puhul ikka.

LandLord
banned
Postitusi: 372
Liitunud: L Juun 12, 2004 8:55 pm
Asukoht: Läänes
Kontakt:

PostitusPostitas LandLord » R Juul 02, 2004 11:17 am

M-Sigma kirjutas:Väike küsimus sulle,et äkki oled sa kunagu uurinud Sigmale madaldusvedrusid või üldse mingeid vedrusid millega saaks auto vähegi madalamaks.Ning oled sa kunagi ka oma Sigmal klapisääretihendeid vahetanud?

Kuidas ka siis enda suksu veel sõidab.


Mida sa ikka madaldad ma olen peaaegu kõigil masinatel ühe vedrukeeru ise maha lõiganud rellakaga kui vähegi kannatanud on. Siiani pole nagu midagi erilist juhtunud. Paari nädala pärast proovin sellel ka. Ex näis mida resultaat näitab. Ennem proovin muidugi lõpu piirajad ära kui madalale ta siis lööma hakkab. Mul on 17 velje juures ikka siga suur vahe ees. Tagumisi pole vajagi maha võtta. Paar meest see on siis on kumm juba koopa seespool. :D Ma mõõtsin seda asja mulle lähex ka veel 245 kuum vahele siis olex lõpp käes mõlemast küljest.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » T Aug 17, 2004 5:21 pm

Autol siis vahepeal uus esistange pandud(Sigma orig., aga alt laiema liistuga, pilte veel pole), esitiivad, uste alumised servad, lävepakud ja esimese akna raami lasin ära värvida ning uue pronkstooni+ribaga esiklaasi paigaldada.Esimeste uste lingid on välja vahetatud, ostsin romulast valged tagumiste uste lingid mis sobivad ilusti ka ette, vahe on ainult selles, et neil pole lukuauke ja autosse võtmega enam sisse ei saa, ainult signa puldiga.
Kat. tagasi pandud kuna ülevaatuselt ilma selleta läbi ei tahetud lasta, sumpsi viimane pütt ka plaanis millalgi rahulikuma vastu välja vahetada, kas siis orig. tagasi või mõni vähe lärmav.
Ülevaatuse tegin ilma õhufiltrita ja heitgaaside tulemused said minu arvates päris muljetavaldavad :)

CO%: 0,00
HC, ppm: 012
Lambda: 1,025
Viimati muutis nrvous, N Aug 19, 2004 4:16 pm, muudetud 2 korda kokku.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » T Aug 17, 2004 5:27 pm

Diagnostikas siis ka käidud ja tulemused väga rõõmustavad ei ole, suure bensiinikulu põhjuseks arvatavasti 2. ja 6. silinder, mille kompressioon on liiga väike, ühesõnaga kulunud, A-varuosadega pole mootori remondil rahaliselt suuremat mõtet.Tuleb hakata otsima doonorit DOHC mootori ja manuaalkastiga, heameelega ostaks mõne sellise avariilise, aga vaevalt, et Eestist leian.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 100 külalist

cron