Galant 1995. 1,8

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. jackpuuk ja Krokodill Gena 1,8. 85 kw

PostitusPostitas jackpuuk » P Mär 06, 2011 12:49 am

Foorumi serveri apsaka tõttu valesse aega ja kohta sattunud postitus kustutatud.
Viimati muutis jackpuuk, K Sept 14, 2011 6:28 pm, muudetud 4 korda kokku.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » R Apr 22, 2011 9:59 pm

Auto siis aastast 1995, 1,8 ja 85 kw. sedaan.
Mõtlesin, et teen teema auto kohta, endal lihtsam meeles pidada ja müües kah lihtsam asitõendeid anda :twisted:.
Aga hakkan otsast pihta, vahetasin selle ford fiesta diisli vastu (isegi ei mäleta aastaarvu), ärge küsige kuidas seda tegin. Auto pole varastatud , on arvel ja selles liinis probleeme pole, sõidan sellega igapäevaselt.
Arvutis pildid olemas, kuid photobuchet millegipärast ei toimi ja ei saa siia pilte laadida (foorum otsepanekut ei toeta, niipalju kui mina aru olen saanud).

Mis ma oskan siis krokodill Genast rääkida? (hüüdnimi tänu värvile)

Jõuetu 1.8 moto (seda minu jaoks, sõbrad peavad heaks), suhteliselt ebamugav vedrustus, kapotialune ussitab (tundub tüüpviga olema), mul küll seis parem kui Zafaril (vist), aga loomulikult on autol vanust kah juba. Mõnus hallimassi auto, kuid pereauto pole siiski minu jaoks, tänan Zafarit ja tänage kõik teised selle generatsiooni omanikud, sest ilma Zafari nõuanneteta oleks see suure tõenäosusega läinud emexisse. Olen paar korda proovinud Genat müüa, olevat liiga kallis hind, ilma eest kah ära ei anna. Zafari sõnul kenasti sile pill ja kõik vead kergesti likvideeritavad, mina Sinuga nii kindlalt nõus poleks :wink:.
Läbisõit spido järgi on hetkel 259 684 km.
Rattalaagritel ring peal (1 nendest juba 2 korda vahetatud), parem esimene nurk käiguosas läheb kah kõik vahetusse.
Kütusekulu on küll suht müstika (kõrimulgust kõrimulguni, mitte püstoli kinnilöömiseni), linn ja maantee pooleks 8! Ok, väiksema läbimõõduga papud kah all, minu sõidustiili puhul on see olematu kulu (sõber täna ütles, et teine inime rooli ja liiter saaks vabalt maha kulust).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » R Apr 22, 2011 10:19 pm

Õige mõõduga papud annaks ka küttekulu alla. Oma kogemus :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » R Apr 22, 2011 10:30 pm

olen vist näinud seda autot :roll:
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » R Apr 22, 2011 11:39 pm

Zafari kirjutas:olen vist näinud seda autot :roll:

Miks sa sellist imestunud nägu teed? Ega ma ilmasjata ei täna Sind, originaaljuppide ja ka keskmiste B varuosade hinda esisillas kuuldes hakkab ikka emexi treila telefoninumbri järgi käsi otsima küll. Ehkki jah, sõidumugavuse jne. suhtes on sul erinev arvamus :D. Juhitavuse suhtes, läheb kohutavalt alajuhitavaks aeglases kurvis, samas on see väga hästi kompenseeritav gaasi ja piduripedaali koostöös. Ebamugav on see just väikestel jõnksudel, suurematel on päris pädev. Pereautu jaoks pole see just parim lahendus! Aga nagu juba mainitud, siis ma pole eriline pereautufänn.
Proovides objektiivne olla, siis vähemalt selle motoga on see mõnusalt hallimassi autu (mis kohati pole üldse paha). Samas ei saa öelda, et mu Genakene halb välja näeks (järgmine gen. on muidugi tunduvalt tuusam). Oleks Genal mootor vahel (selle võrrika asemel), siis oleks ka minu arvamused tõenäoliselt natu teistmoodi.
Aga soovitage kuhu pilte üles laadida, siis saaks need kah siia.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas aLLaN » L Apr 23, 2011 9:23 am

jackpuuk kirjutas:
Zafari kirjutas:olen vist näinud seda autot :roll:

........
Aga soovitage kuhu pilte üles laadida, siis saaks need kah siia.

Mina kasutan nagi.ee teenuseid, seal 1024 MB pildimahtu(tasuta muidugi) ning suht lihtne kasutada(vähemalt minu arust).
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » L Apr 23, 2011 10:18 am

Niisama teen nägusid :P
Alajuhitav on jah aga mulle pole siiani häirivaks muutunud.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » L Apr 23, 2011 3:28 pm

1,8 ja selline röövel?tekib kysimus palju ta siis v6tma peaks kui 5 inimest autos... pagasiruum pagasit täis ja käru ka taga?
a edu ootab pilte:) mootor peaks ka olema lihtne remontida ja kapoti all peaks ruumi kahe kämbla jagu olema...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » L Apr 23, 2011 10:48 pm

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ei saanud ma nagile vist õieti pihta (tänud Allan muidugi), teate ju küll, et ma vana ja kõva peaga arvutiga suheldes :P. Kas mitte nagiga ei olnud see vigur, et mingi aja pärast kustuvad üleslaetud pildid?
Aga muidu selline ta on jah ja täna olen natuke vähem kriitiliselt meelestatud kah, käisime SR avalaksul 1,6 92 kw civicuga ja see sõitis tänavarehviga veerandmiili 15,5. Elu läks kohe helgemaks :D.
Allan, äkki oskad need pildid õigesse mõõtu panna ja mind kah pisu õpetada?
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas aLLaN » L Apr 23, 2011 11:30 pm

Sa pead seal albumi avama kus need pildid sul sees ning iga pildi eraldi lahti võtma ning pildi aadressi siia kopeerima. Kuna ma pole just parim õpetaja ning juhuks kui asi jäi arusaamatuks siis ma teen asja su eest ära.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » P Apr 24, 2011 5:35 pm

Tänud Allan, eks pean sellesse nagisse vähe pikemalt süvenema. Täna siis mõõdetud täispaagi meetodil keskmiseks kuluks 7,4 sajale, arvestades minu sõidustiili ja seda, et tagumise püti juurest on sumpa katki, ning mootori töötamises on mingi kala, siis on see väga hea tulemus. Kuid suht pikad otsad olid kah, Pärnu-Tallinn-Kiiu-Pärnu, kolm inimest autos ja 2 15 tollist rehvi koos velgedega pagasnikus), linnasõitu tuli vaevalt viiendik seekord. Üldiselt pandav kulu. Herr Zafari käest sain jagajakaane, homme vahetan selle prooviks ära, eks siis näha ole, kas mootoritöö läheb paremaks (oma kaanel mingeid kõrvalekaldeid küll ei tähelda). Talv on esisillale 1-0 teinud, pmst. kõik parempoolse esiratta juures läheb vahetusse. Homme ka õlivahetus, ligi 12 tuhat olen juba sõitnud selle õliga, minu jaoks on see liig mis liig. Aa, selline küsimus veel, kas sellel motol piiraja on? Honda laksab lihtsalt piirajasse, aga sellel hakkab 5500 -ja pealt jõud ära kaduma ja siis saavad pöörded lihtsalt otsa. On see normaalne?
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas aLLaN » P Apr 24, 2011 7:07 pm

Tänapäeva mootoritel peaks ikkagi piiraja olema(ma võin muidugi eksida), minu 1.6sel igatahes peaks küll kuskil seal 6500-7000 vahel olema(pole väga täpselt asja uurinud), arvan et 1.8 85kw-sel kuskil samal maal.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » P Apr 24, 2011 9:46 pm

Punane ala algab sellel 6500-lt, aga sinnani pole mõtet lasta, sest üle 5500-ja hakkab jõud ära kaduma. Rihm ja rullikud on vahetatud läbisõidul 221 000, seega peaks veel mõned päevad selle vahetuseni aega olema (eelmise omaniku täielik hooldusajalugu olemas paberil :wink:). Küll tundub Zafaril õigus olema, et rihmavahetusel pole kõik märgid paika pandud, moto vibrab tühikäigul. Kui keegi viitsib selle moto märgid siia pildina visata, siis olen väga tänulik. Eks ma saan vast ise kah otsimisega hakkama, kuid nagu juba mainitud, siis ma pole arvuti ja netiga just südamesõber (pole seda asja nimelt kunagi õppinud :wink:). Õlikulu on eelmisest vahetusest pool liitrit (just tshekkasin), ei suitse käivitamisel, ei tühikäigul ega kõrgetelt pööretelt gaasi maha lastes, seega tundub moto vinks-vonks olema, hästi kerge klapitiks on olemas (Zafari ütles, et ilma poleks see Mitsu moto :twisted:). Esimesed klotsid vahetan kah välja, pole veel päris läbi, kuid minu jaoks on need tõsised juustud juba (mõnel üks kolmandik alles, mõnel ainult üks neljandik). Klotsid olemas, seega vahetamise vaev (terve klotsiring olemas, kaasaarvatud kässari omad). Allan, palju sul Lancer rüüpab praegu? Loodan, et enne kuu lõppu saan valukad sirgendamisest kätte, suvekateks lähevad alla tutikad 15 tolli 195-60 vist, ei mäleta täpset mõõtu :).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas aLLaN » E Apr 25, 2011 6:20 pm

Viimase paagitäie kuluks tuli 8.39...liitrit sajale(täna õhtul tankisin), kuna 75% ulatuses on ikkagi linnasõit ning tallan seda parempoolset pedaali väga isukalt siis ei näe siin mingit probleemi, võiks isegi öelda et suht vähe võtab masin :lol: . Sõidan 98ga aga see kulu kokkuhoid selle tõttu arvan on minimaalne, seeeest mootor töötab paremini ja ühtlasemalt kui 95ga.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » T Apr 26, 2011 12:25 am

Nii, õli vahetatud läbisõidul 259 700, sumpa korda tehtud ja jagajakaan vahetatud. Kaane vahetusest kasu polnud, endiselt popsutab tühikäigul väheke sumpasse ja 2200-2800 vahemikus poob rahulikult kiirendades kergelt hinge kinni. Küünlad on läbi sõitnud alla 30 000-de (täpselt ei mäleta), aga see häda on minu ajal tal kogu aeg olnud, kapotialuse veega ülepihustamine mootori töösse muutusi ei toonud. Küünlad on õige, kergelt pruunika värvusega. Heitgaasid olid kah ülevaatusel normis. Tühikäik jukerdab aegajalt, tuksub kusagil 900 pöörde ligi ja siis kukub lambist mingi 600 peale, viie-kuue sekundi pärast läheb uuesti normi. Vähe elavamalt kiirendades või siis tallagaasiga, pole mingisugust tõmblemist ega kinni poomist. Müstika :roll:. Mingi päev mõõdan silindrites surved kah ära, lihtsalt huvi pärast. Kevadin suurpuhastus tuleb kah ette võtta, talvega on ikka väga räpaseks seest läinud.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » T Apr 26, 2011 8:17 am

võin sulle teinekord tervet gaasiklappi laenata katsetuseks ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » N Apr 28, 2011 10:57 pm

Mnjah, vaadates Zafari auto teemat, siis mina olen ikka lausa või sees :lol:. Ok, täna sai vahetatud läbisõidul 260 085 esimesed stabika kondid ja alumine parempoolne kõver õõts, hinnad vastavalt 19 eur ja 62 eur. Vaja veel vahetada parem ülemine, sharniir on vahetatav, aga keegi ei paku seda (st. senini pole leidnud). Homme peaksin valud sirgestamisest kätte saama ja ülehomme suvekad alla, täna nokkisin talvekatest naelajäänused välja. Talvekad sõitsid 2 hooaega, umbes 20 000 km. Selle aja peale kadunud keskmiselt 7 naela rehvi kohta, pole paha, sissesõit sai järelikult korralik :wink:. Küll aga oli vist 5 tippu kokku naeltel alles ja esimestel on pmst kulumismärgid väljas, seega järgmiseks talveks tuleb hakkata uute järele kiikama. Rattamutrid peaks kah uued sebima, enne mind on seal ikka hullumeelsed kallal olnud, koonused on täiesti vigaseks keeratud.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » R Apr 29, 2011 8:26 am

ülemist sarniiri toodab kindlasti 555 ja seda saad nii raunexist kui taketist. raunexis on muidugi sama asi jupp maad odavam. maksis äkki 15 euri kanti vms.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » R Apr 29, 2011 10:29 pm

Imedemaalt (Raunexist siis :wink:) küsisin, pole, pole olnud, ega tule kah. Kataloog küll näitab, aga väidetavalt pole nad kunagi sealt tellinud ja ei julge lubada, et see tellides sobib. Taketisse pole veel jõudnud. Vahet pole, ülemisel on pea olematu lõtk ja selle pärast ma hetkel end vigaseks rabelema ei hakka, kui kusagilt midagi mõistliku hinnaga leian, siis läheb kohe vahetusse, või kasutan sinu soovitust. Cabrio sai eile õhtul garaazi sisse aetud ja kui töö kõrvalt piisavalt aega jääb, siis on see nädala pärast sõidus, sellele kõik jupid ostetud, nokitsemise vaev. Jääb rohkem aega ja vahendeid Genaga tegelemiseks, kui peaks ilus suvi tulema, siis saab Genal suht üksildane kolm kuud s.tta suusailma olema.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » L Apr 30, 2011 2:13 pm

krt ma kuu aega tagasi ostsin alles selle sarniiri raunexist :D las vaatavad teise mootori järgi äkki :D
Ma olen siiani kõik asjad galandile kätte saanud raunexist ja enamus laos ka olemas :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 179 külalist