Galant 1995. 1,8

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » K Sept 14, 2011 10:39 pm

:D Nojah mul nende autodega hingeline suhe aga vähemalt kaks liitrit peab kapoti all kindlasti olema, muidu ei ole juttugi :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » N Sept 15, 2011 5:52 pm

tsiteerides eelmise põlvkonna mehi : kõige ratsionaalsem mootor on rida 4, jahutus on hea, õlitus on hea, hooldus on lihtsam.

pealegi ma usun et sellest 1,8sest saab suurema töömahu väärilise jõuallika teha kyll, lihtsamate moodustega. või väga ökonoomse,
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » N Sept 15, 2011 7:03 pm

ökosohver kirjutas:tsiteerides eelmise põlvkonna mehi : kõige ratsionaalsem mootor on rida 4, jahutus on hea, õlitus on hea, hooldus on lihtsam.

pealegi ma usun et sellest 1,8sest saab suurema töömahu väärilise jõuallika teha kyll, lihtsamate moodustega. või väga ökonoomse,


Kuidas siis täpsemalt? Kuulaks ka.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » R Sept 16, 2011 2:05 pm

offtopic kyll, aga seda tarkust peaksid sina rääkima kui sa oma eclipse 2.0 mootorist pigistasid tagumikutunde järgi välja 160-170 kw... noh arvestades et tegemist oli kyll turbomootoriga... aga noh eks saab vana vabalthingavale ka tiba särtsu juurde
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » R Sept 16, 2011 10:12 pm

Ärge kaabakud hakake siin vaidlema :). Täna sai paak uuesti silmini tangitud, keskmiseks kuluks tuli seekord 7,6 sajale, üks kolmandik linnas (küllaltki kõvasti peale andes) ja kaks kolmandikku maanteed, viimased päevad maanteel pidevalt 130-140. Suhteliselt pandav kulu.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » L Sept 17, 2011 5:44 pm

ökosohver kirjutas:offtopic kyll, aga seda tarkust peaksid sina rääkima kui sa oma eclipse 2.0 mootorist pigistasid tagumikutunde järgi välja 160-170 kw... noh arvestades et tegemist oli kyll turbomootoriga... aga noh eks saab vana vabalthingavale ka tiba särtsu juurde



Saaks ja tean ka kuidas. Aga ma kuulaks seda sinu käest, mis teooriaid lääne mehed juurutavad.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 17, 2011 9:02 pm

Palun veelkord, ei hakka Gena teemas nendel teemadel vaidlema :wink:. Tahate asja arendada, siis foorum on näiteks Vabas teemas valla. Eks ma joriseksin seal oma teadmiste piires kaasa. Kuna Genat turbotada ei plaani, siis jätkem see siin.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » L Sept 17, 2011 9:02 pm

:mrgreen:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » T Sept 20, 2011 11:32 pm

Nii, Genaga ma enam rajale ei lähe, olen seljast kange nagu puuhobune :lol: ja aitab küll perevaguni piinamisest. Seekord autoga korralikku klappi ei leidnudki, õiget adrekavibrat kah ei tekkinud, vist tõmbas ürituse pärast pabistamine mahlad välja. Hea uudis on see, et õlitase on peale rajalkäiku langenud vast paar milli või vähemgi. Veel parem, lausa müstiline uudis on kütusekulu, panin Pärnus päev enne rajale minekut paagi silmini täis (klapist enam alla ei läinud) ja täna tegin seda uuesti, kuluks 8,96 sajale :D. Muidugi linnasõitu pole selle tankimise jooksul peaaegu teinud. Edasi ei lähe, kütust kah ei võta, normaalne diil on meil :lol:.
Rajal käiguga said esimesed rehvid omajagu kannatada, aga ei midagi hullu (servadest vaadates meenutavad traktorirehve, kuid imekombel ei hakanud undama ega vibrama). Täna hommikul lõi spidol pidulikult 270 000 ette. Hetkel kõik :wink:.
Siiski, küünlad on peale rajalkäiku täiesti helevalged, st. segu on lahja, kütusesurve vaja kontrollida.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » K Sept 21, 2011 7:49 pm

jackpuuk kirjutas: Edasi ei lähe, kütust kah ei võta, normaalne diil on meil :lol:.



Päeva lause täna :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » R Sept 30, 2011 9:46 pm

Peale rinkat, tagumine ja esimene :twisted: Pilt
Pilt
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » E Okt 17, 2011 8:26 pm

Tõenäoliselt parim pilt Genast everPilt
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » E Okt 17, 2011 9:08 pm

kompu eks :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » E Okt 17, 2011 10:42 pm

Mnjahh, peaegu puhas auto, õige valgus, velg pea vasta asfalti ja meeletu kere läbipaine, mida veel tahta oskad? :lol:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » N Nov 10, 2011 8:52 pm

Vaatasin kogu teemat uuesti, viimane pilt, kas teile tundub kah, et peegel on pea ukse keskkohas?
Kuidas see võimalik on? Selja sain valusaks küll, aga sellist külgkiirendust :roll:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » N Nov 10, 2011 9:40 pm

See on peegli peegeldus tglt :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » N Nov 10, 2011 9:55 pm

Sander147 kirjutas:See on peegli peegeldus tglt :D

Krt, proovin seda pilti natuke suurendada, no peegli peegeldusena küll ei tundu :lol:. Aga proovin jah pilti ligemalt uudistada.
Kohe tuleb rihmavahetus kah selga, 60 000 saab juba sõidetud ja Zafariga ühel nõul olles vahetan rihma ära.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » N Nov 10, 2011 11:21 pm

ära rohkem peale võta.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » L Veebr 04, 2012 11:26 pm

Vahepeal on palju vett merre voolanud. 282000 on spidole ette löönud. Krdi masteri naelutatud protid alla kruvitud(mis juba 4 aastat vanad, pea kõik naelad olemas veel), kuna sõbra auto jäi talveks keretöödeks seisma, ning ta pakkus mulle neid tasuta. Ei enam, isegi poole väiksema kirjaga (vist on yokohamad, millest kevadel naastud välja said kakutud, olid parema pidamisega), kolm korda on auto keeramisel täiesti idiootsel kombel otse pannud (see oli mul esimene kord maanteel 70-ne pealt kässarit rebida). Kevadeni tiksun nendega välja (keskmine kiirus on vähenenud kolmandiku võrra kindlasti).
Eile sai tutikas hankooki aku kah peale pandud (sest peal oli 45 aH CRX-i aku, sõber müüs õige aku koos Hitleri kättemaksuga ära :)). Aku vahetus ajas küll närvi, panin teiselt akult veel krokud peale, aga ringi tõstmise hetkel kadus ühendus korraks ära. Ja tühikäiku raisk enam ära ei õpi, kahe päeva ja hulgim kilomeetrite järel on vist jälle ära õppinud. Eest on täiesti kinni kaetud ja ega sooja eriti tule, maanteel suur ring hetkel reeglina ei avanegi.
Ilmade külmenedes kadusid jälle pidurid jala alt ära, viga oli debiilselt lihtne, Galandi (võibolla ka teiste Mitsude pidurisüsteemi omapära), vea leidsin lambist, enese teadmata ja lihtsalt asju kontrollides. Aga Gena on elus ja hetkel kõik toimib.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » K Veebr 15, 2012 12:45 am

Läbisõidul 283 000 vahetatud hammasrihm, pingutusrullik ja veepump. Mõlemate esirataste laagrid, kummaltki poolt üks alumine õõts, parempoolse veovõlli sisemise otsa kaitsekumm. Kõik kokku 245 €. Närvi ajab see, et nii Taketist kui imedemaalt võetud õõtsad on mittevahetatava sharniiriga, mul on üks alumine 555-e oma olemas, aga pole mille külge istutada. Kui hetke aega leian, siis sildade regull ja süüde on vaja paika panna täpselt. Mingi krdima kala on, miks ta tühikäiku ära ei taha õppida? 100-150 km. enne kui matsu välja jagab :evil:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 155 külalist