Galant 1995. 1,8

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » K Veebr 15, 2012 9:56 am

alumist sarniiri ei ole mingil moel võimalik eraldi vahetada. Aga on olemas Juss, kes teeb vanast hea ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » K Veebr 15, 2012 9:01 pm

Zafari, kas ta taastab ka mittevahetatavaid? :roll:. Ja ometi on mul 555 sharniir olemas, mis endise omaniku sõnul ei saa kuuluda millegile muule kui Genale. Ülemiseks ei saa ta mõõtude poolest sobida ja B varuosa õõtsal peaks olema see eraldi vahetatav. Meelest läks, ka õli sai vahetatud, ikka 5W-40 täissünt. Esipidurite mansetid vahetatud, peale kõige suuremat külma olid kergelt niisked. Suure külmaga oli ka mootori õlifiltri vahelt läbi pressinud, igaks petteks sai vända esimese otsa simmer kah vahetatud (rihm oli ju nagunii maas) ja õlifiltri juurde sellel ei näe, kronsad jäävad ette. Esipidurite klotsid on kah jälle läbi, krt. mul neid ikka kulub :oops: :). Kässari klotsid hakkavad vist kah saba andma :lol:. Enne viimast lumesadu viskas tallinna poolt tulles rekkakolonnist möödasõidul 180-ne pealt vist ühelt esirattalt raskuse minema, nüüd tudistab rooli.
Kõike seda toimetades selgub, et rooste teeb ikka suht kõvasti liiga kerele, tehnikapool kannab veel kõvasti (küll läheb päris kalliks, kui midagi laguneb). Olen küll keskmisest märgatavalt erinev autokasutaja, kasutan autot natuke karmimalt, kuid ka hooldan tihedamini, ning valan paremaid (ja tihedamini) mahlasid sisse. Värvkate kestab, kapotialune mädaneb läbi (mul on ikka suht vinge veel), põhja alla-karpidesse tulevad kah augud sisse. Eile rääkisin sama moto-kerega auto omanikuga (sama värvi nagu Zafaril, Pärnu auto), vedrustus hakkab kapoti alla tulema :cry:. Küll hoiatan esisilla suhtes, ilma kolinaid selles kuulmata võivad sharniirid täiesti läbi olla (laske kevadel ja sügisel käsitsi läbi loksutada, ülevaatuspunktid vähemalt ülemise sharniiri lõtku üles ei leia). Käsitsi loksutades olid mõlemalt poolt alumised läbi (üle poole sentimeetri loks). Ja sisse kuulda pole (erinevad rehvid selle aja jooksul all olnud), autodega tegelenud lapsest saadik.
Pean tunnistama, et salong on vastupidav, midagi läbi kulunud senini pole (küll aga mürarikas, kohati teevad armatuuri plastdetailid ikka väga vastikut häält). Ulme öko on küll (nii suure auto kohta), koos kõige külmemate ilmadega üle 9 sajale pole kindlasti kulunud ja seda minu raske jala puhul (ega praegu ei talla kah, kuid vähimagi pidamise puhul annan pähe küll :P ).
Seega võite järeldada, et Gena on müügis, seda ta on kah.
Asemele tuleb kas nelikveoline Civic, või lahja motoga Impreza. Gena odavalt müüki ei lähe, pigem jääb varuautoks.
4X4 Mitsut pole nende rahade eest saada.
Loodan, et nüüd ei üritata mind jälle maapõhja tampida :evil:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » K Veebr 15, 2012 10:31 pm

Juss teeb neid õõtsasid jah. Nagu ka vw/audi omasid mis samasugused jne. ca 15 euri tk.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » K Veebr 15, 2012 10:50 pm

Kas sirgete õõtsade sharniirid olid läbi?

Pool cm on ju vähe. Omajaol just vahetasin ja oli tubli 1 cm kindlasti. Sain ikka töökotta ära sõidetud. Väikeste vahejuhtumitega kahjuks.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » K Veebr 15, 2012 11:49 pm

Sander147 kirjutas:Kas sirgete õõtsade sharniirid olid läbi?

Pool cm on ju vähe. Omajaol just vahetasin ja oli tubli 1 cm kindlasti. Sain ikka töökotta ära sõidetud. Väikeste vahejuhtumitega kahjuks.

Sirged jah, kaalusin vahepeal CC7 kerega Accordi (käimaosa vastupidavus on ikka tunduvalt parem ja remont märgatavalt odavam), kuid kered ulmeliselt paremas seisus pole. Tagakoopad on läbi ussitanud (nii sisemised kui välimised), ülejäänud osa on vinks-vonks (loomulikult on roostealged olemas).
Siiski plaanin omale nelikveolist, krdi surnud ringis olen jälle. Gena peale on nii palju plekki pandud, et müüa ei tahaks ja üks helge pea pakkus 300€ :D. Mingi punt ostab autosid üles ja maksab nendest vanaraua hinda.
Elu näitab :wink:.
"Tiksusin" siin viimase IX 330d-ga linnavahel, no on muljetavaldav 8). Siiski minu kombitsad jäävad sellest kaugemale, ostmisega saaks vast hakkama, ülevalpidamisega oleks võimalused tunduvalt kasinamad :lol:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » N Veebr 16, 2012 8:25 am

keeruline valik võib sul jah olla. baierlastega tõesti ülalpidamiskulud metsikud. ega vist ainult subaru jääbki nimekirja sul siis.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » L Veebr 18, 2012 12:52 am

Sul on õigus, olin supakale juba Riiga järgi minemas, kuid kahjuks-õnneks on hetkel rahad välja laenatud ja otse loomulikult ei saa neid lubatud kuupäeval kätte :lol:. Siiski on Tartus üks Shuttle sihikul (tehnika sama mis 4X4 civicul), käisin seda kunagi Kose kandis vaatamas. Siis loobusin, sest vajas keretöid. Nüüd on keretööd tehtud ja sidur vahetatud, välja aga näeb suht kehvake, ukseliistud on kipsikruvidega külge lastud jne. Debiilikud noh :cry:. Ainuüksi tehnika selle kere all maksab vähemalt 3X rohkem, aga mul on vaja autot sõitmiseks (kaks hobiautot mul juba on, millega tegeleda). Ilmad aga lausa nõuavad nelikveolist :twisted:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » P Veebr 19, 2012 5:59 pm

Oi mul hakkab siiber saama, rihmavahetusega on välimise rihmaseibi kummipuhver saba andnud :evil:. Sander oli uuema tüübi rihmaseibi kokku keevitanud. Läheksin rihmaratta vahetamise teed kui kellegil sellist pakkuda oleks, muidu võtan kah keevituskäpa näpu vahele.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » P Veebr 19, 2012 6:15 pm

Kood: MD174215

93-96a 1.6 83kw Lanceril sama ntx
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » T Veebr 21, 2012 12:39 am

No türr küll :evil:, parem tagaratta laager jälle kutu, sa saadana silmamuna :evil: :evil: :evil:. Juba kolmas kord pean selle välja vahetama. Mõlemad korrad on erinevate firmade laagrid külge saanud, kahe laagriga kokku 30 tuhat läbisõitu, ptüi kurat!
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » T Veebr 21, 2012 8:11 am

Laagrit vahetad koos rummuga w?
Või ainult laagrit?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » T Veebr 21, 2012 10:47 pm

Rummuga ikka, aga nüüd vist otsin sinna midagi mõõdu järgi, kopp on ees juba. Parema tagumise juures midagi kõbises vaikselt, täna hakkas niimoodi kollama, et mõtlesin juba, mis nüüd küljest kukub. Roomasin all ja loksutasin kõik läbi, nii ülestõstetuna kui pinge all, no ei leia midagi :evil:. Suporti hääl nagu poleks, amort töötab nagu tutikas, ülemise õõtsa puks on nagu natu kehvakene, aga see sellist kolinat teha ei saa. Nüüd 2 tööpäeva, siis harutan algosakesteks, sest kässarit tõmmates käib kah kolks läbi. Parem esimene kõver õõts, mis sai vahetatud, sellel on kah jälle lõtk sees. Nahhui, ühtegi poe õõtsa-sharniiri enam külge ei pane, kõik lasen Jussil taastada, toppigu poed oma tinapaberist tehtud vidinad kanni endale :evil:. Täna lasksin rihmaseibi poistel maha harutada ja viisin Jussi kätte, Juss puuris selle kummijama sealt välja ja tegi täpse rõnga vahele, punktisin mõlemalt poolt ringipidi kinni ja läks külge. Jussi töö 5+, rihm jookseb kenasti sirgelt nagu nahka pidi :). Kahjuks unustas mehekene mulle helistada, et vidin valmis ja poisid olid juba koju kapanud, kuna aga kindlustuse teema nõuab, et ööseks peab olema akuklemm maha võetud, siis olen jälle vana probleemi ees. Kuti tõin töö juurde tagasi, pani kõik kenasti kokku, aga see mis puudu on, see on tühikäik. Mille krdi pärast ta seda ära ei õpi? Linnasõiduga selgeks ei saagi, homme mingi 150 versta ots, siis vast tunnistab omaks jälle (vähemalt senini on ta seda teinud). See kuu pea 400 euri juba Gena alla pandud ja lõppu ei paista :evil:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » K Veebr 22, 2012 8:10 am

Miks sul see aku klemmsiis maas peab olema? Esimest korda kuulen nii.

Mis firma õõtsasid ostad? Pole siiani küll Taketist võetutega probleeme olnud. Enda omal proovin nüüd 555 toodangut.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas mihkel » N Veebr 23, 2012 12:15 am

Taga võib amordi puks (või tugilaager või mina ei tea kuidas seda nimetatakse :D) koliseda. Vähemalt minu omal kolisesid mõlemad pooled. Ühel pool läks vedru pooleks siis sai püstak alt ära võetud ja see metalljurakas oli jumalast roostes. Vähe puhtamaks ja õli vahele ja jäi pea et täiesti vaikseks. Teist poolt pole viitsind lahti võtta, kuna noh laiali ta ei lagune ja kevadel vahetan nagunii ära. Samas kässarit tõmmates mul vähemalt kolksu läbi ei käi.

Ja kas see 85kw on mingi uuem mootor või mis? Pildi järgi tundus sama 4g93 mootor mis 93kw. Mu oma nt ei unusta küll tühikäiku ära kui akuklemm maha võtta. Samas kui nüüd mõtlema hakata, siis pole ta vist kunagi väga pikalt maas olnud.
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » N Veebr 23, 2012 1:23 am

siin tulevad vist juba mängu sellised huvitavad asjaolud et autoga ei liiguta mitte ainult maanteel vaid igalpool...
endal esimesed rattalaagrid kestsid 45 tuhat ... undama ja loksuma hakkasid m6lemad suht korraga, (jc toode)
tagumised rattalaagri ei hakanud undama aga tunda andis nagu tagarattad ka keeraks seega oli lõtk sees, kestsid 50 tuhat(jc toode)
nyyd on tagumised kyll hetkel ajutiselt kasutatud variandid aga usun et kui oleks samuti mööda maid ja soid lasnud siis kiruks vist sama moodi.

venemaal vist selline auto ei kestaks yldse :mrgreen:
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » N Veebr 23, 2012 1:33 am

Krt, neid firmasid mäletab, osa vidinaid said Fixusest võetud ja osa Raunexist (vähemalt laagrite puhul), viimase õõtsa võtsin Raunexist ja see on nädalaga täiesti roostes, nagu poleks kunagi värvitudki. Pole kunagi võtnud kõige odavamaid juppe, umbes keskmise hinnaga. Parem tagaratta laager, mis maksis 860 krooni, viie tuhande pealt undas, enne kümmet lahti võttes pudenes laiali (Optimal), teine oli vist 1080 eek, 20 000 ja jälle undab, ning lõtk sees. Õõtsad on kõik 60 + euri olnud, mõni oli kallim. Esiratta laagrid võtsin nüüd Taketist, sealt aga sain vale hammasrihma rulliku (30 eur.), üks krdi jama ainult kogu aeg. Ülehomme harutan tagant algosakesteks, eks siis selgub. Moto peaks sama olema jah, pole otseselt viitsinud süveneda, tõenäoliselt ainult seadistuste vahe. Genal on mingi kala, piisab kui kasvõi hetkeks akuklemm eemaldada ja jälle loll valmis, peale tänast trippi suhtleb jälle täitsa vabalt :lol:. Sander, neil on töökojal kindlustus peal ja kindlustuse nõue on, et kui tööpäev läbi, siis sees olevatel autodel peab olema aku lahti ühendatud. Pole viitsinud täpsemalt uurida, aga eks seal kindlustusmakse teema on, ning et nad tegelevad just vanemate autodega + seadmed on sebitud mingite projektirahadega.
Ökosohver, sõidan nii suvel kui talvel suht palju kruusateid (kuni 40 versta nädalas) ülejäänud aja veedab Gena asfaldil ja ma ei põruta läbi aukude nagu villisega. Kruusateede osakaal vast üks kümnendik ainult. Ok, mõned korrad sai rinkal kah käidud suvel.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
mihkel
Tösine huviline
Postitusi: 112
Liitunud: N Apr 14, 2011 3:18 am

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas mihkel » N Veebr 23, 2012 1:51 am

Huvitav, ma pole enda autol veel vahetanud ja ei unda ka ükski. Auto olnud peaaegu aasta ja sõitnud ca 35000.
http://mihkel-m.planet.ee - Pildid autodest Rakveres/Tallinnas/vahel ka Raplas!

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » N Veebr 23, 2012 2:16 am

b grupi jupid on ka nagu loterii tglt... kui lugeda siin et optimal laagrid alla 10 tuhande ära surevad v6in oletada et mul lõppeks need siis 20 tuhande juures...
sharniiridega on sama ulme.. osad vahetavad ainult 1 kord ja mured murtud... mina vahetasin iga sygis ja kiuste v6tsin 2x sama toote et veenduda selles kindlalt et kestvus on yle 10 tuh km kopkatega...

tglt polegi asi selles ,et kus, mismoodi ja kui kiiresti ,pigem näitab nende detailide vastupidavus oma negatiivset kylge, osad treipingid tuleks koos operaatoritega saata hiina puidust malenuppe villima,,, ja autojuppidest rangelt eemale hoidma.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » E Mär 12, 2012 9:06 pm

Nonii, sai täna herr Jussi man käidud ja nagu isegi võite arvata, siis sillas ei kolise enam midagi. Krdi mõnus on sõita kui ei pea pelgama, et midagi küljest pudeneb :D. Parempoolne ketas kah sirgeks lastud ja pidurdamisel vibra tunduvalt väiksem (st. vasak tahab kah ülekäimist). Jussi töö 20 jurtsi + oma vaev. Küll kommenteeris Juss piduriketaste materjali, B varuosad olevat nagu vene STAL 3-st tehtud, nii pehmed. Huvitaval kombel tundub, et tagant enam kolksu ei tule, kas tõesti kandus kuidagi esimese otsa kolks läbi kere taha (kässarit pole küll jupp aega tõmmanud, arvan et seal mingi kalakene on ikkagi). Gena sai vahepeal koonule pahtlit, värvi ja lakki, kuid jaheda ruumi puhuriga kütmine pole sellise töö puhul piisav lahendus. Ka valgus jättis soovida (ehkki ladusin päevavalguslambid ümberringi), ma vihkan päevavalguslampe, kuid tavaprozesid mul pole. Kapott sai ilusti kaetud, kuid lakk läks jooksma, stangel läks kohe esimene värvikiht jooksma (tõenäoliselt jäi ruum jahedaks ja puhurit peale suunata ju ei saa värvimise ajaks). Ehtsas valguses selgus, et stangel kumab krunt alt läbi, st. värv ei katnud ära. Aga esmapilgul on jälle hall mass, silma ei torka kuidagi :wink:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » L Apr 14, 2012 4:58 pm

No krdi-krt. Kellegile on Galant maja ees jalgu jäänud. Tulin just pesulast ja avastasin, et kapoti värvitud osale on kriimud peale veetud risti-rästi. No ei saa mõni tõbras läikivat autot vaadata :evil:. Iseenesest poleks hullu, sest lakk läks nagunii jooksma ja stange tahab kah ülevärvimist, ning parema tiiva nurk tahab kah roostetõrjet-värvimist, aga no marru ajavad. Kui oleks ikka korralikult tehtud olnud praegu, siis ei jõuaks ära vanduda. Kui mõne sihukese peaks kätte saama, siis saab kiirabil kõvasti lappimist olema :evil: :evil: :evil:. Mul on selleks kena ahjuroop ja poolik tellis välisukse kõrval :twisted:.
Suverehvid said kah jälle alla kruvitud ja minu üllatuseks on nendega (15 tolli) mugavam sõita kui masteri 14 tolli talvekatega, põikipragudel ja väiksematel ebatasasustel kolgib tunduvalt vähem.
CRX sai eile õhtul värvi alla ja kui saan selle kokku laotud, siis jääb aega Genaga rohkem tegeleda. Tundub, et Genal saab jälle olema suht üksildased 3 kuud s.tta suusailma :lol:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 163 külalist