Galant 1995. 1,8

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » N Sept 08, 2011 8:04 pm

Zafari, kas sellele keremudelile jahutusega tagumisi kettaid on paigaldatud? Kui, siis millise veljemõõduga? Ei-ei. ei plaani Genele alla :lol:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » R Sept 09, 2011 6:12 am

nyd mine uuesti rinkale, tee veel mõned head kiiremad ja vaata kust veel miski järgi annab ehk saad talveks juba täitsa uue auto sarnase liikuri :mrgreen:
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » R Sept 09, 2011 8:05 am

Pädevamaid pidureid galandil küll ei ole. Ei tule meelde ka midagi muud, mida asenduseks panna saaks.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 10, 2011 5:45 pm

ökosohver kirjutas:nyd mine uuesti rinkale, tee veel mõned head kiiremad ja vaata kust veel miski järgi annab ehk saad talveks juba täitsa uue auto sarnase liikuri :mrgreen:

Enne talve tuleb keevitamine ette võtta, järjest rohkem auke hakkab iga allkäiguga välja ilmuma :oops:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sander147 » L Sept 10, 2011 6:04 pm

Enne talve??

Ka ettevõtmine.... Sa Zafari valgest autost oled pilte näinud??
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 10, 2011 7:05 pm

Sander, ilu on vaatajate silmis. Siin pole ilu tagaajamisega tegemist, kui ma keevitustöid ette ei võta, siis tuleb Genake kevadel emexisse viia (nagu ma siin kord välja käratasin :oops:).
Ma pole pereauto inimene, olen vaeva näinud selle autoga, krt. siiski hakkab pikapeale armsaks saama. Siiski mädaneb ühe teise japsiga võrreldes ropult. :oops:
Viimati muutis jackpuuk, L Sept 10, 2011 7:14 pm, muudetud 1 kord kokku.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » L Sept 10, 2011 7:10 pm

kevadel on seda parem teha :D muidu täpita ja auguta :D lepi teadmisega et kaMazda Zuum Zuum mis on peale sajandi vahetust kokku klopsitud on s*temas konditsioonis kui sinu v6i kelle tahes selle aastakäigu masinad:)

kui enda auto sellise k6rvale pargin tunnen kuidas rooste ampsab...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 10, 2011 7:19 pm

Tänud poisid toetuse eest, krt. tegelikult on kahju masinast, mis on ausalt teeninud (ok, ma olen teda kirunud küll) :cry:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » L Sept 10, 2011 7:30 pm

kui auto on sinu ori siis võib kiita...vastupidisel juhul poleks ilmselt putitamisel pointi...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 10, 2011 8:03 pm

Pole see auto mu hingesugulane jah, CRX-i roolist Galandi rooli istudes jääb ikka hing kinni sellest mõnusast tõmbest :lol:, see ei tähenda siiski, et peaksin Galandi ära rontima. Vaatasin tarka paberit, jälle on üle kümne tuhande ilma õlivahetuseta sõidetud, 11 tuhat lööb kohe ette. Esmaspäeval olivahetus. 5w-40 läheb sisse. CRX-il vahetasin 7000-7500 tagant, suvel 10w-60, talvel 5w-50. Tean, et see on overkill, siiski maitseasi!
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Sigma » E Sept 12, 2011 9:44 am

jackpuuk kirjutas:Vahetasin täna tagumised klotsid ja pidurivedeliku, siiski on peale rajal käimist mingi kala sees :(. Pedaal on ikka pehme, lasksin terve liitri pidurivedelikku läbi. Alguses ei tahtnud tagumisi üldse kinni võtta, peale korduvat õhutamist (küll proovisin paremast alustada, siis vasakust) on pedaal pehme-vetrub ja pidurdab poole käigu pealt. Proovisin ka piduriregulaatori pealt õhutada ja ka ABS pumba pealt, tulemus ikka sama. Kusagilt õhku välja ei tule :evil:, sellist jama pole ühegi autoga kogenud. Oskab keegi öelda, kas on kusagil veel mõni kaval nippel, mis mul leidmata jäi, või said peapumba mansetid haiget? Sellisel juhul peaks aga pedaal vaikselt jala alt ära vajuma peal hoides. Kui mootor ei tööta, siis võtab kohe ülevalt (nagu ennegi), hoiad pedaali peal ja käivitad, kohe imeb poole peale. Hetkeseisuga on närvid kaunis läbi.



väga tuttav lugu nende piduritega... samamoodi kadusid, et äkilised pidurdused suurtel kiirustel ja siis viimasel pidurdusel vajus pedaal põhja ja kõik, kuskil lekkeid jne pole, pidurivedelik oli vana(võibolla isegi väga) ning pidurivedelik läks ilmselt keema ja vaevalt sinna mingit kvaliteetõli piduritesse kellegi poolt kunagi valatud oli, mingi paari € (500 ml) piduriõli on puhas pask

ma õhutasin ära, vahetasin pidurivedeliku ja siis paar kuud hiljem mõtlesin, et õhutan uuesti ning siis tuli ikka õhku veel
(aa jaa vahetasin veel piduri peasilindri ka uue vastu välja) ning nüüd viimase õhutamise käigus läks minuarust asi paremaks

õhutasin siis peasilindri ja töösilindri juurest, abs i pumba juurest pole õhutanud (sest sinna on paras "kapsas" juurde pääseda, ilma et mootorit maha ei võta :D )...


kui teada saad mis viga oli siis võid mulle ka teada anda, see nädal proovin veel õhutada, et äkki saab pidurid ka heaks..., praegu tunde järgi on nad keskmised...

muidu kõik 4 pidurdavad ja võtavad ühtlaselt kuid pedaal jääb nagu vetruma ja võtab ka poolepealt...


õnneks mul on teine abs i pump ka olemas ja seal rohkem asju pole, elektromagnetklapid(iga ratta jaoks 2 tk) ja kõik muu sodi on selle abs i pumba küljes
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » E Sept 12, 2011 9:51 pm

Õlivahetuseni ei jõudnud, kolmapäeval vahetusse õli ja vasak tagumine rattalaager. Ökosohvri jutt õige, veel mõni kiirem ring rajal ja peaaegu uus auto valmis :lol:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » T Sept 13, 2011 7:11 pm

tegelikult on ka teine moodus kuidas rooliga makku saada, kui oma autol oli probleem tyhikäigu mootoriga siis pöörete hoidmisel oli ikka omajagu tegemist et auto välja ei sureks ( automaatkast) ,muidu nagu igapäevaselt sõites tundusid ka pidurid sellised mämmud:D aga kui sai paar korda vasaku jalgaga piduripedaali puudutatud siis oli enam kui selge et ma kujutan ette, paar korda oli vaja 30 pealt hoog vaikselt maha saada, mõistagi se lõppes napilt sellega et peas oli õrn muhk.. ja maksakas oli kõvem kui poksitrennis :D
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » K Sept 14, 2011 3:55 pm

Läbisõidul 269 314 km vahetatud õli ja tagumine vasak rattalaager. Vana oleks idee kohaselt vast paarkümmend tuhat veel sõitnud, määre oli kenasti sees, kuid undas vaikselt. Vahetuse ajal tabas mind uus üllatus, peale pühapäevast rinkat lähevad vahetusse tagumised kettad, vasakul on sisemiselt küljelt kolmandiku klotsi suuruse tüki minema lennutanud ja koht on silmnähtavalt vana rooste all. St. rooste on varem ketta sisse pugenud ja seda tööpinna alt mädandanud.
Ökosohver vana paha sõnus ära :). Venelased ütlevad ikka õieti, et ära sega masinat töötamast. St. ära remondi töötavat masinat :twisted:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » K Sept 14, 2011 5:23 pm

nyd istud umbes 2 kuu pärast rooli nagu iga hommik se juhtub ja m6tled s6ites rooli vaadates... miks pagana pihta se rool otse s6ites viltu on... ometigi eest silla osad k6ik ju suht uued... rehvid ka nagu okeid,,, ja siis peale seda kui muud jutud k6ik on yle loksutatud ja mitte miski nagu rooli väär asendist hoolimata välja ei tule... avastad et krt... teine tagumine rattalaager ka juba surmale v6lgu :mrgreen: :D
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » K Sept 14, 2011 6:08 pm

Teine on juba 2 korda vahetatud :P, hetkel tundub töökorras. Tean küll, millele vihjad. Viimase nelja kuuga olen välja käinud üle 5000-euri ja Gena on saanud sellest murdosakese :oops:. Siiski võib vast minu postitustest välja lugeda, et ma lihtsalt ei talla tal nelja jalaga seljas, vaid kõpitsen kah ikka. Pole mõtet lambist solvama hakata :(.
Olgu hingesugulane või mitte, mul pole kombeks autosid lihtsalt lõpuni sõita :evil: !
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas ökosohver » K Sept 14, 2011 6:28 pm

no ma ei tahtnud kedagi solvata... tore on lugeda ,et auto kallal nokitsetakse ja lootust on et kokkuost seda autot ei kimbuta,,
a mis puutub lõpuni sõitmisesse siis minu puhul eksid kyll rängalt :D
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » K Sept 14, 2011 6:56 pm

ökosohver kirjutas:no ma ei tahtnud kedagi solvata... tore on lugeda ,et auto kallal nokitsetakse ja lootust on et kokkuost seda autot ei kimbuta,,
a mis puutub lõpuni sõitmisesse siis minu puhul eksid kyll rängalt :D

Vabandust, ei mõelnudki seda, et sina neid lõpuni sõidad. Muidugi Gena puhul tuleb see paratamatu lõpp kunagi nagunii (niikaua kuni minu entusiasm, mis on suht olematu, teda ühes tükis veel hoiab). Nii suurele autole ei tohiks nii lahjat mootorit peale panna :evil:. Linnas tundub täitsa äkiline pill olema, maanteel pead möödasõitu pikalt planeerima :evil:. 2,5 Galandi puhul on suure tõenäosusega emexi oht tunduvalt väiksem (ehkki võib ka vastupidi olla, iga tola oskab selle ära tallata, aga remontida? :cry:). Vähemalt moto vastupidavuse kohta pole mul midagi öelda, õli ei võta ja käima läheb iga ilmaga (läbisõit on eeldatavalt siiski üle 300 tuhande :). Peale rinkal käimist on mootor nagu tunduvalt lahtisem (võimalik, et viirastused, nagu pidurite puhulgi :D), igatahes on senini sumpa tagumine ots ilusasti helepruun :lol:. Kuni seda keret on võimalik ilma üüratute kulutusteta kõpitseda (enamik asju teen ise) jääb see auto emexisse viimata (öelge Zafarile veelkord aitähh :wink:)
Rinkal näeme raisk :D!
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas Zafari » K Sept 14, 2011 9:05 pm

mis mina jälle tegin. süstisin entusiasmi?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1995. 1,8

PostitusPostitas jackpuuk » K Sept 14, 2011 9:36 pm

Zafari kirjutas:mis mina jälle tegin. süstisin entusiasmi?

Poleks sind olnud, siis oleks Genake emexisse läinud, kohati on nimoodi kopp ees :(.
Ok, see pole minu auto, see on minu partner, kohutav võrr, aga ma lihtsalt ei nõua temalt rohkem.
Meil on suhe tekkinud, möödasõidul ta toriseb (mida sa minust mõtled?, 1,8 siiski :))
Linnavahel esimesed 2 käiku, noh annad kätte kah või? :twisted:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 151 külalist