Spidol ees 304 tuhat millegagi (sõidan viimasel ajal linnas peamiselt), esisillas järjekordselt parem ülemine koliseb, homme-ülehomme jälle herr Jussi manu (sinna sai raunexi vidin külge). Piduriklotside ring läheb kah vahetusse (kässari omad vahetasin umbes kuu aega tagasi). Mis krdi kettad sinna taha on topitud, pealt haljad ja lihtsalt mädanevad kätte ära
, võtsin vasara kätte ja tagusin lihtsalt roostes kihi pealt maha, sõna otseses mõttes tuligi kiht pealt maha ja roostes pind jäi järele. Peale seda muidugi kahisesid jupimat aega. Üleeile kadus lampi sõidupealt tühikäik jälle ära ja hakkas tuuritama (kontrollisin 300 meetri kaugusel jahutusvedeliku taseme ära, sest Honda hakkab tuuritama kui seda ollust vähevõitu, kõik korras
). Hoidsin siis 5 minutit tühikäigul 2000 pööret kohapeal, sama loll nagu ennegi, linna vahel suri kas välja või tuuritas õlisurve tule süttimisest 600 millegagi pöördeni. Öö läbi seisis ja kõik korras
, krdi jama see tal küljes ometi on? Täna sai siis kõik rattad alt kakutud, et seda kolistit otsida, ühtlasi ka pidureid ja põhjaalust kiigatud, pilt pole just meeliülendav
. Kuna ülevaatuseni on aega piisavalt, siis hakkan Genat siiski keevitama, siis kui enam mingit valget jama maas pole ja vihm viimasegi soga teedelt pesnud (siis kui oma punase armukese jälle teedele toon). Olen ka paar korda plaani võtnud Zafari käest saadud lambda anduri külge installida, aga see all roomamine on selliste ilmadega suht vastunäidustatud. Kus krdima kohas see täpsemalt asub üldse, selle ajastu Hondadel pääseb sellele kapoti alt ligi, Genal aga ei jäänud see ülevaltpoolt küll silma
?