Mnjahh, aju vahetus muutis mootori töö veel kehvemaks, alla 1500-ja puterdas ja tühikäigu ära õppimisega ikka kala, kuid oli selles natu edukam. Piiraja tõi kah 300 pööret madalamale (siinkohal ma ei imesta, tegu 2,4 ajuga ja kui vähegi õieti mäletan, siis automaadi omaga). Gena ajul 3 pistikut, sellel 4. Aga nüüd hakkab ulme pihta
, pistsin pistikud Gena ajule külge tagasi (aju ma maha ei kakkunudki, Zafari pakkus õieti, et proovida saab niisama). Tiksus minutit 10 kohapeal ja tühikäik paigas. Järgmise sammuna kiikan paaki, et näha kütusevõtu seisukorda.
Naljaviluks said silindrisurved ära mõõdetud, 2;3 kriipsuke alla kuueteistkümne, 1;4 kuusteist täpselt.
Päeva nael oli sõbra juures, läksin kohvi jooma ja sõber rääkis, et üks Pärnu audivend oli küsinud: "Mis krt. sellele Galandile vahele on pistetud, et see niimoodi rehvi põletab?". Oli kah SR-il olnud ja ei uskuvat, et see on 1,8 85kw. Keijo siis ütles, et ainult kütuserõhku on tõstetud, ikka ei uskunud (naljamees oleks võinud ju siis veerandmiili aega kuulata)
.
Kusjuures tundub, et olen selle moto korralikult lahti sõitnud, eile kõpitsesin tuttava naisterahva Mazda 626-te, kilovatid peaksid samad olema, aga tagumikudüno ütleb et Genaga sõidaksin veerandmiilil tagurpidi kah eest ära
. Lisaks tundub peale Mashaga sõitmist Galandis, nagu oleks autosse istunud. Masha on selle kõrval nagu "villis"
SR-i tegemisi (sellel videol on kõige paremini näha, muidu soovitaks kõik seotud videod vaadata).
http://www.youtube.com/watch?v=_rMshbB1PTg