Mitsubishi Galant glsTD 2,0 95a.

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Allu711
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Dets 01, 2010 11:43 pm

Mitsubishi Galant glsTD 2,0 95a.

PostitusPostitas Allu711 » N Mär 31, 2011 11:59 am

Tere

Sai siis ostetud esimene Mitsubishi eelmise aasta lõpus. Jamad hakkasid kohe algul õõtshoobadega,aga sai maadeldud nendega :D

Hakkan ka nüüd vaikselt infot jagama siin :)

Pilt
Viimati muutis Allu711, R Apr 01, 2011 1:16 pm, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
Allu711
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Dets 01, 2010 11:43 pm

Re: Mitsubishi Galant glsTD 2,0 95a.

PostitusPostitas Allu711 » N Mär 31, 2011 12:05 pm

Vahetatud siiamaani siis esimesedõõtsad, piduklotsid, kõik rihmad ja ka tagumised gaasiamordid nüüd all, mis sa Zafarilt ostetud. Suured tänud Zafarile :)

Hetkel ootamas palga päeva, et saaks raha süstida jälle mitsusse :D

Esisillas hetkel suur kolin ja ei tea ka millest vahepeal suurel kiirusel lohust läbi sõites käib suur kolks :( Keegi oskab äkki nõuanda?
esimene kunde poolne amort ka läbi tõenäoliselt

Plaanis hetkel kõik 4 gaasiamorti alla saada ja seejärel asuda kere värvimise kallale ning muidugi ka esisild ülevaadata 8)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant glsTD 2,0 95a.

PostitusPostitas sasszz » N Mär 31, 2011 1:12 pm

õnne mitsu puhul, aga pilte võiksid väiksemaks teha :wink:
Ega sul pole sellist nähtust, et kolks käib ainult külma ilmaga?

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Mitsubishi Galant glsTD 2,0 95a.

PostitusPostitas HateCore » N Mär 31, 2011 2:33 pm

Muretuid kilomeetreid sulle, ning loodan,et mured esi-sillaga saad ka edukalt lahendatud:)
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kasutaja avatar
Allu711
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Dets 01, 2010 11:43 pm

Re: Mitsubishi Galant glsTD 2,0 95a.

PostitusPostitas Allu711 » R Apr 01, 2011 11:59 am

sasszz kirjutas:õnne mitsu puhul, aga pilte võiksid väiksemaks teha :wink:
Ega sul pole sellist nähtust, et kolks käib ainult külma ilmaga?


Aitähh ;) kruusateel sõites just kolin ja sai ka vaadatud eile natuke,et mis võiks koliseda ning suure üllatusena avastasin,et stabika kont millel mõlemal pool munakas- tundub,et on täiesti läbi (mõlemalt poolt) Lisaks mootoripadi läheb nüüd vahetusse.

Lisaks mingi "kala" on ka siduriga. Kui väljas on soojem ilm siis käike sisse ei saa lihtsalt- veab sidurisüsteemi õhu sisse millegi pärast :( külma ilmaga ei ole sellist probleemi eriti. Pikalt sõites annab ainult tunda.

Kasutaja avatar
Allu711
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Dets 01, 2010 11:43 pm

Re: Mitsubishi Galant glsTD 2,0 95a.

PostitusPostitas Allu711 » L Mai 21, 2011 10:58 am

Nädala jooksul sai nüüd vahetatud esimesed rooliotsad, stabika kondid,õõtsad(esimesed,tagumised). Nädala algul tehnilises kontrollis käies sai amorte ka muidu kontrollitud ja tulemuseks 0. Nüüd lõpuks 4x gaasiamorti, tunduvalt parem kohe sõita. Lõpuks ka uued tagumised piduri kettad ja klotsid, kuid pidurid taga 0 :(
Täna saab vaikselt hakata selle asjaga ka tegelema.
Oskab keegi ideid ka välja pakkuda?

Kasutaja avatar
Allu711
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Dets 01, 2010 11:43 pm

Re: Mitsubishi Galant glsTD 2,0 95a.

PostitusPostitas Allu711 » P Mai 22, 2011 7:11 pm

Suur mure nüüd ja ei oska enne midagi peale ka hakata piduri murega, kuna tagumised pidurid 0% ja õli peale ei tule tilkagi. Tõenäoliselt jaoturi klapp on äkki kinni??? Milles võib probleem olla ja kuidas parandada?

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant glsTD 2,0 95a.

PostitusPostitas jackpuuk » P Mai 22, 2011 9:45 pm

Eks sa hakka eest taha uudistama, vaata kas peapumbast tuleb midagi välja kui toru lahti võtad. Kui Mitsul mingit ufopornot pole vahele juurutatud, siis on jaoturis ainult düüsid. Kas eelmistel klotsidel oli raud väljas? Võimalik, et eelmine omanik on torudele kuhugi pimeda ette pannud (näiteks mõnda ühenduskohta tinahaavli).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 149 külalist

cron