Termostaat hakkas jah jamama... Hommikul autot soojendades kui temperatuur oli normis juba, ei tulnud sooja õhku puhurist vaid külma... Sain aru, et miski jama kuid 10minutit hiljem hakkas järsku kuuma tulema... hmm okei. Linnas käidud, külas käidud, auto seisis 2 tundi, läksin jälle soojendama ja sama lugu, puhurist ei tulnud sooja õhku ning märkasin temperatuuri näidik oli üle normi juba ning läks järsku punase poole. Vahetasin radika vedelikud ära, panin talve omad sisse, autot soojendades ja sõites hoidis korralikult temperatuuri kuid puhurist sooja jälle ei tulnud... ja üks hetk taas temperatuur üle normi. Auto jätsin seisma ja sellega läks tagumine rehv tühjaks. Auto hetkel seisnud ning ootab väikseid parandusi. Järgmine nädal saab termostaat vahetatud ning rehv korda tehtud ning tulekul on karbussi puhastus, karbussi vaakumvoolikute vahetus, küünlad ja kui leian originaal küünlajuhtmed siis saavad ka nemad vahetust. Külmalt ei hoia pöördeid ja sureb välja ning tahab rohkem gaasi saada, soojalt hoiab 750-800 pööret, minu teada 950 peaks norm olema. Puhurit sisse lülitades kolmanda astme peale pöörded tõusevad kuni 1100-1200, ei tea ka mida seda põhjustada võib. Muidu autoga olen rahul, siiani viinud A punktist B punktini ilusti, eks vana auto ikka tahab putitamist saada. Hetkel rahakriis kuna jõulud ja aastavahetus oli siis peab kannatama palgani siis saab taas autole hääled sisse ajada
Pilte pole erti teinud veel kuid need ka tulekul varsti.