Mitsubishi Galant 1,8 1988 tuxxx

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » R Jaan 07, 2011 8:36 pm

Auto läbis täna tehnoülevaatuse. Kohe ladusin sisse taha ovaalid ja pagassi supaka :D
Tuttav ülevaataja arvas, et see tühikäigu ja heitgaasi probleem võib olla tingitud hoopis seismisest, sest täna TÜVl näitas auto tühikäiku ilusti ja heitgaas oli ka enam vähem. Igatahes eilne õhtu otsa linnas oldud ja mõni piltki tehtud:
Pilt
Pilt
Viimati muutis Aap, L Jaan 08, 2011 7:44 pm, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas ökosohver » L Jaan 08, 2011 3:18 pm

hea töö... muretuid miile.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » L Jaan 15, 2011 9:42 pm

Muretud miilid hakkavad lõppema :(
Eile oli paras auto lõhkumise päev. Esmalt tõmbasin kaassõitja turvavöö vastuse vabastusnupu veidi katki, pärast veel murdsin pagasniku luku võtme luku sisse. Täna sai siis veits tegutsetud. Vahetatud sai bensiinifilter. Siis sai korda tehtud pagasiruumi luugi avamine salongist (tross bensuluugi kangi alla), gaasisüsteemi määritud ja tooreklapi mehanismi ka. Nüüd võtab ilusti toore sappa ja laseb vaikselt pöördeid alla. Seier järgi on tööle hakanud termostaat. Kuid salong ikkagi soojaks ei lähe. Leidsin, et viga arvatavasti plokikaane tihendis, kuna jahutusse lööb surve sisse ja paisupaagis on tunda veits bensu põletamise lõhna. Tuttav lubas enda juurde garaaži lasta, et saan laiali tõmmata. Tihend olemas, vahetab korraga siis mootori rihma ja balansi rihma ka ära.

Siis tuli sõnum, et näidikuteplokk on Võrru jõudnud. Vahetasin siis spidomeetri trossi ja näidikud ära, nüüd hoopis teine tera. Alguses ehmatas ära, kui bensuseier näitas, et paak silmeni, kuid siis leidsin mingi salalüliti vms, mille teise asendisse viimisega hakkas reaalset tulemust näitama. Tundub, et praegu toimib ilusti näidikuteteema, vähemalt tean, palju kütust on :lol: Tänud veelkord selle paki eest Heintsile :wink:
Hea oleks, kui saaks ühe korraliku pesu teha 8)
Pilt
Pilt
ja koos omanikuga siis:
Pilt

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas ökosohver » P Jaan 16, 2011 8:38 pm

saad vähemalt pilli mis ustavalt teenib ;)
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Sander147 » P Jaan 16, 2011 8:43 pm

Kle, ega sa ei ole see, kellele kunagi 13" Masteri tutikad rehvid Võrru ära tõin??? Vastu sain 14" mingid.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Wolf123
Tösine huviline
Postitusi: 161
Liitunud: R Apr 09, 2010 6:40 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Wolf123 » P Jaan 16, 2011 9:10 pm

Gaasiseadme- ja tooreklapi mehanismi määrimisest siis selline vahe? Endal samuti ei taha toorest algul piisavalt peal hoida ja hiljem sooja mootori puhul ei taha nagu 800 pöörde peale kukkuda ( kõrvajärgi otsustades ), kuna endal ka ootab kellade vahetus ees, kuna puudub tahomeeter ja tegu vanema tüübi kelladega.
Ja ehk selgitad seda määrimistööd, mis vahendiga jms.
(Müüdud) Mitsubishi Galant 1,8l 63kW 1988.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » P Jaan 16, 2011 10:11 pm

Sander: jah, olen see sama inimene. Neid rehve kasutan praegu suvel, aga üks rehv oli seest samamoodi katki nagu minu oma.
Wolf: Määrimiseks (tegelikult küll lihtsalt liikuma saamiseks) kasutasin WD40-t, kuna mehhanismid olid kinni jäänud ja kiilus kinni. Mul oli probleem selles, et toores ei tulnud maha (sooja mootoriga kiirendades lõi pöörded üle 2,2k.

Homme läheb auto garaaži ja mootor lahti. Täna hommikul ei läinud käima :lol:
Kui kellelgi on mingit õpetust, kuidas läheneda salongiradikale ja kas sellel autol on salongiõhu filter ning kuidas selleni jõuda, siis oleks tänulik.

Kasutaja avatar
Wolf123
Tösine huviline
Postitusi: 161
Liitunud: R Apr 09, 2010 6:40 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Wolf123 » E Jaan 17, 2011 4:12 pm

carismaomanik kirjutas:Sander: jah, olen see sama inimene. Neid rehve kasutan praegu suvel, aga üks rehv oli seest samamoodi katki nagu minu oma.
Wolf: Määrimiseks (tegelikult küll lihtsalt liikuma saamiseks) kasutasin WD40-t, kuna mehhanismid olid kinni jäänud ja kiilus kinni. Mul oli probleem selles, et toores ei tulnud maha (sooja mootoriga kiirendades lõi pöörded üle 2,2k.

Homme läheb auto garaaži ja mootor lahti. Täna hommikul ei läinud käima :lol:
Kui kellelgi on mingit õpetust, kuidas läheneda salongiradikale ja kas sellel autol on salongiõhu filter ning kuidas selleni jõuda, siis oleks tänulik.


Kõigile oma küsimustele saad vastuse, kui kundepoolse osa tühjaks loobid ( kindalaegas ja muu selline. Armatuuri ennast päris maha kakkuma minumäletamistmööda ei pea :)
(Müüdud) Mitsubishi Galant 1,8l 63kW 1988.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » E Jaan 17, 2011 5:08 pm

selge :lol: muidugi armatuuri võiks ka korraga ära vahetada, aga las too jääb. Carinal käis radikas näiteks juhi jalgade juurde välja, sellepärast uurisin :wink:

heints
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: L Nov 14, 2009 4:51 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas heints » T Jaan 18, 2011 6:03 pm

Enda doonorit lammutasin, siis tundus küll et peab armatuuri välja kiskuma. Aga võibolla eksin, Sander äkki oskab täpsemalt öelda.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Sander147 » T Jaan 18, 2011 6:11 pm

Salongifiltrit ei ole.

Radikat välja tahad saada, siis soovituslik oleks jah armatuur välja võtta. Muul juhul on tegevus ilge jeblamine ning lõpuks loobud ja võtad ikka armatuuri välja.

Võimalik oleks niisama, kuid raskendatud.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » T Jaan 18, 2011 8:45 pm

selge, eks siis kunagi suve poole, kui eksamid ära on ja aega rohkem. Igatahes sai täna ostetud uus radiaatori kork ja homme ostan ära ka termostaadi, sest salongi tuleb ikka supiauru (auru muidugi otseselt ei tule :lol: )

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » K Jaan 26, 2011 1:18 pm

Eile sain kaane tagasi peale ja balansirihma vahetatud, mootoririhm ka vaja veel korra maha võtta, sest õlipump läks üks hammas mööda. Kaanest võeti 1mm maha.
Paari tunni pärast garaaži tagasi, loodan siis asja sõitma saada. Kui tagasi jõuan, siis lisan pilte ka kaanest ja vanast tihendist.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » K Jaan 26, 2011 10:27 pm

nii, auto maja ees. Ilusti koos ja emotsioon on laes :D Mootor käib nagu paremini edasi ka. Sisse läksid siis uued rihmad, pingutid, plokikaane tihend, klapikaane tihend, termosteet sisse pandud. Nüüd läheb kiiremini soojaks ja ka soojemaks.
vana kaanetihend siis:
Pilt
lihvitud kaas:
Pilt
ja mootor ise:
Pilt

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas ökosohver » N Jaan 27, 2011 7:28 am

vabanda noor-skaut et ma mootori osa ise eriti teinud ei ole ja käed on selles osas veel puhtaks ja terveks jäänud? aga kas se vana tihend on nyd siis vigane v6i oleks saanud veel lasta sellega? pildilt tundub nagu okei aga oma silm on kunn,,,et muljeta!

kuna mu enda autodel on mõlemil vääriti nurga all silindrid ja hunnik pahna kõige selle peal siis enne kui miskit kindlat fakti ei tuvasta, ei tahaks seda tööd ette võtta.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » N Jaan 27, 2011 7:48 am

ei ole häda, ma ise ka vaidlesin vanemate meestega, kes ajasid, et ei saa olla kaantetihend. Kui sa vaatad alt teise silindri juurest paremale (ametlikult siis kolmas silinder), siis näed, et läbi veesärgi ava jookseb pragu :wink:

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » L Jaan 29, 2011 6:49 pm

Krdi mõtlemisvõimeta bemarijuhid liiklevad meie teedel. Täielikud debiilikud :evil: :evil: :evil: 43 aastat vana ja elu ei ole veel õpetanud õigeid sõiduvõtteid ja teeoludega arvestamist. "Milleks mulle mõistus kui mul on BMW!" Igatahes läks siis üks debla pereema koos oma ema ja kuue aastase lapsega möödasõitu vormistama. Minul kiirust 90, tee kiilasjääs, tuisanud, ees oli kurv, tuisk üle tee. Muidugi möödasõidul andis gaasi ja pööras rattaid. Edasi mõelge ise. Igatahes lajatas mulle vasakusse esimesse nurka sellise paugu, et minul külg totaalselt ees ja suund valli poole. Vedas, et üle pea ei visanud. Bemaril tagastange segi, tagatiib lömmis, tagatuli segi. Tuli autost välja ja õigust veel ülejäägigagi, et temal ju BMW ja et miks ma talle teed ei andnud ja noh juhtus jah, et läks veits käest ära. Pidasin talle mingi 5 minti järjest loengut, siis võttis tagasi. Küsisin, et kas tunnistad ennast süüdi. Noh, läbi hammaste tuli "jah" ära. Küsisin, et kas maksad kinni või lähme kindlustusse. Küsis, et palju remont läheb, mingi 2000 eeki vää. No selle raha eest ei saa uut tuldki :| Igatahes suured tänud ühele noorteseltskonnale, kes aitasid autosid välja kaevata ja kes käisid köit otsimas. Veel sooviks tänada vene rahvusest rekkajuhti, kes kinni pidas ja mind hangest välja sikutas. Esmaspäeval lähen kindlustusse ja siis selgub, kuhu edasi ja mis saab üldse, sest esmane remondikalkulatsioon uute detailidega on umbes 8000-10000 eesti krooni, ehk siis 500-640 eurot.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas ökosohver » L Jaan 29, 2011 7:30 pm

kurb... tavaliselt kiilaka peal ma ise olen rohkem see mees kes 90kmh tunnikiirusest unistab ja eelistab venida pigem 50-70ga. pigem lasen k6ik rallimehed m66da ja kulgen rahus edasi...prouale oleks 6elnud : kahju et sul ribid v2rgid veel terved on sest load on kyll lammaste eest saadud. loodame et saad siis taas k6ik korda.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Aap » L Jaan 29, 2011 7:36 pm

Ma ise loodan, et kindlustus ei otsusta maha kanda. Ma tahtsin naisele veel öelda, et kahju, et su laps terveks jäi. Ja et mina sulle ette jäin, oleksid vallist üle pea käinud.

Ise ka muidu sõidan kiilaka korral aeglasemalt, kui lubatud. Minu jaoks on see õnnetuse ennetamine.

Kasutaja avatar
Wolf123
Tösine huviline
Postitusi: 161
Liitunud: R Apr 09, 2010 6:40 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 1,8 1988 ja Carismaomanik

PostitusPostitas Wolf123 » P Jaan 30, 2011 3:24 pm

Just said auto kenasti liikuma ja korda :D Pole joppanud sellega vist. Piltidejärgi usun, et auto ei kuulu mahakandmisele ja edu ja jaksu sulle kordategemisel :) Teeoludest niipalju, et sõitsin eile Audi a6 ja Pärnu maanteel tuli kohati 50km h venida, sest tee oli kiilakas ja kohati ka paksu lume all, sest pinnatuisku esines kõvasti.
(Müüdud) Mitsubishi Galant 1,8l 63kW 1988.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 150 külalist