sai siis täna see pill enda hoovi ära toodud. Autol kesklukk, el. aknad, klaasist elektriline katuse luuk, el. peeglid soojendusega.
esistanget ei hakanud ette panema, kuna garaaži paras järsak, tõmbaks tolle peal kinni vb. Tööd on palju: mootor vahetada, sumpsi lörin likvideerida, roostetõrjet veits, elektrisüsteem kohati üle vaadata ja tagumise istme peatoe katteriie tagasi kokku panna õmbluse kohast Igatahes uksed käivad ilusti vaikselt ja vastu ei nühi. Läbisõitu on hetkel autol midagi 358k. Kuna tööd on palju ja mootor tuleb vahetada, siis sai alustatud detailide eemaldamist.
kriitika on oodatud!
Viimati muutis Aap, P Juul 08, 2012 11:17 pm, muudetud 2 korda kokku.
Kriitikaga kohe esimesena ei taha pihta hakata Tere tulemast vanemate autode liikmeskonda.
Mis on auto üldised plaanid? Mis mootor tuleb-vastavalt sellele ka teine käigukast,juhtmestik ja aju. Kui paned 2.0 moto peale. Soovitan dohc otsida. Klubis meil isegi üks müüa hetkel kasutaja Nusta käest. Mis stange sul on muidu-oletan et plekist? On pakkuda sulle musta värvi plastikut. Soliidsem vms.
Kuidas kere on? Karbid läbi või kannatavad ka koputamist?? Ootame igatahes pilte progressist
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli
Autoga plaan selline, et kõigepealt liikuma saada, siis veidike helisüsteemi arendada ja valuvelg alla. Mootor on plaanis praegu 1,8 ja karpaga (nagu pealgi). Stangedega on nii, et tagumine on plekist ja esimene on jutu järgi mingi originaal tuuning stange (plastist). Õhtul viskan pildi ka tollest. Karbid on nii, et vasak tagumine nurk ei kannata koputust, muidu enam-vähem. Põhi on korras (eelmised omanikud hooldasid kenasti). Taga stangel viskab veits roostet, aga muidu ei ole väga nähagi, kohati ikka mõni täpp kusagil ääre all(22a vana auto ju). Praegu aga end and out, maale lammutama uuesti.
Igatahes sai nädalavahetusel elektrisüsteemi läbi aetud ja juhtmeid arutatud ja kaitsmeid vahetatud ja polstreid kakutud. Nüüd toimivad kõik elektri aknad, tuled, katuseluuk, peeglid. Näidikute valgus sai ka korraga tehtud LED ja soojenduse ja õhu juhtimise nuppude valgus ka LEDi peale. Kui veab, siis saab pühapäeval (nädala pärast) teise mootori kätte. Käimar ja mootor said ka lahutatud.
Selline küsimus, et miks on vanematel Mitsudel ja Hondadel mootorid nö teistpidi, ehk mootor vasakul ja käigukast paremal?
nii, lugu selline, et ületasime tänaseid ootusi klassivennaga.
ja pärast seda, kui tule rauda olime saanud
video käivitusest laeb üles veel Igatahes mina olen häppi häppi, esimesed arglikud tibusammud tegi kah garaažis ja tagatule lõhkusin ära. Selle vahetan teise vastu välja (varudes olemas). Siis vaja õli vahetada, uued filtrid, väljalaske kolde tihendid, uued küünlad ja juhtmed ja siis keevitama.
Enne oli karpaga mootor ja nüüd panid uuesti karpaga mootori peale???
Kus asja point on?? Tavaliselt tehakse asju ju paremuse poole pürgides.
Aga tublid. Tean omast käest väga hästi, mis tähendab mootori vahetus(tegin siiski üksi).
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli
eesmärk oli saada liikuma sama süsteemiga, millega ta liikus. mootorivahetuse mõte oli see, et eelmine mootor oli kotti käimise ääre peal, niiet paremuse poole ikka Ja karpa on vana hea tuttav ja lihtne seadistada jne Mulle meeldib
Täna said talverehvid alla, uued küünlad, juhtmed peale. Uus õli sisse mootorisse, uus filter ja õhufilter ka uus. Vaja oleks õlirõhu andurit sellele loomale ja veel tagurpidi käigu andurit. Ja keegi võiks informeerida, kui suur on selle auto jahutussärk ja kuidas karpas saab reguleerida tühikäiku ja küttesegu (kui saab). Kida sellest valgest rattast regullib? Ja kuidaspidi. Igatahes näidikud sain ka kõik tööle ja selgus, et tühikäik oli 2800 pööret varem Praegu sain 1200 peale aga tahaks veel allapoole tuua. Kuna lootsin, et saan täna keevitama, siis panin stange ka ette. Kahjuks jäi ta üle värvimata, aga kohe tekkis probleem garaažist välja saamisega Ja katki tehtud tagatule asendasin ka tervega
täna sain sumpsi keevitatud ja auto linna toodud. Küll aga on uus probleem, nimelt ei taha karburaator töötada päris nii, nagu ta peaks ja maantee peal oli üks moment tühikäik 2800 pööret ja allapoole ei tule enam. Ise kahtlustan, et aju on omadega kutu. Homme proovin saada mootori tööle teise karpaga, mis pole küll sellele mootorile mõeldud, aga oli eelmise moto peal ja toimis. Ülevaatus lükkub veidi edasi vist
Täna tõin Räpinast ühe küljekarbi. Veits mõlkis on, aga parem ikka kui mitte midagi. Ja kui muud ei saa, siis saab vormi võtta ja ise painutada. Tänud selle eest kasutajale DnanT