9. leht 10-st

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: E Veebr 02, 2015 1:18 pm
Postitas morgan
Häirib aina tugevnev vibratsioon kiirendamisel. Sai siis loksutamas käidud ja avastasime et, esimese juhipoolse veovõlli tugilaager otsas mis otsas.
Veel teeb muret kardaani kõige kasti poolsem jupp mille silmad pole päris ümarad enam pigem ovaalsed. Laagri möödud (30 sise, 62 välis, 16 paksus) sain Sandri käest, laager oli ka kohe poes letis olemas. Selle kardaani otsas asuva kahvli pidin silberist tellima. Sellele anti nädal tellimisajaks. Ühtlasi läheb vahetusse ka simmer mis kasti otsas.
Saab kokkutulekule ilma vibrata siis ehk vurada.
Vajaminevad varuosad:
Laager: NTN6206LUA
Kardaani (kastipoolne) ots: MR111611
simmerling: MR983368

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: E Veebr 02, 2015 3:03 pm
Postitas Sander147
Ma kaldun arvama, et see simmeri lekkimise põhjus ei ole mitte selles kardaani otsas, vaid hoopis vahekastis asuvas liuglaagris. Näed seda siis, kui kardaani ots välja võetud.
Pildil oleva 30136 korpuse sees. Kataloog seda eraldi ei näita, kuid vb mõni heade oskustega treial teeb selle alumiiniumist või proksist järele.
Võid ka uut korpuse otsa osta, OE 265€ :P
Pilt

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: K Veebr 11, 2015 10:35 am
Postitas morgan
Sinu jutt hirmutas mind päris ära.
homme hommikul töökotta, eks pööran siis sellele suuremat tähelepanu.
Kas seal mingit silikooni lahendust ei anna aretada ?

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: K Veebr 11, 2015 1:10 pm
Postitas Sander147
Silikoonist kindlasti mitte. Kui puks kulunud, siis ju kardaani ots loperdab seal nagu nii.
Teine variant, et sul vale simmer koguaeg.
Vastupäeva suunaga simmer peab olema. Enamus sellise mõõduga on päripäeva suunalised. Kui originaali oled pannud siiamaani, siis viga puksis.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: R Veebr 13, 2015 1:03 pm
Postitas morgan
hetkel ei leki enam eks paistab selle simmeriga kuidas läheb. Vibrat pole ikka kätte saanud eks siis ajame rattad korra pingist läbi äkki ikka mõni rehv paneb villast.
Oh tore oleks

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: N Mai 21, 2015 8:19 am
Postitas morgan
Sai ära vahetatud käigukasti poolne kardaani ots (MR 111611)
Käigukasti otsa simmer (MR 983368) mis peale eelnevaid vahetusi ikka lekkima oli jäänud aga nüüd siis juba kuu aega all ja enam ei leki, hurraa
ka vibra leitud, süüdlane oli kundepoolne esimene sisemine veovõlli ots (MB 526919)

Aga ka hädadest pole pääsenud, vahepeal sai sõidetud ainult tagasilla veoga.
Vana roostes sild ei pidanud vastu ja andis järgi nüüd siis sild pooleks ning vaja asendust. Uut tellida silberi kaudu polnud võimalik ehk saab mujalt, otsin veel. Kui kellegil on kasutatud silda olen avatud pakkumistele.
DSC_3873.JPG
praoga sillatala
DSC_3873.JPG (313.08 KiB) Vaadatud 35840 korda

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: N Aug 04, 2016 2:39 pm
Postitas morgan
asi sai nüüd alt, vaatepilt on kurb
DSC_4276.JPG
sild
DSC_4276.JPG (405.49 KiB) Vaadatud 35826 korda

lammutasin kõik silla osadeks ja tekkisid küsimused
ehk on kellegil pakkuda sellist piduri osa aga ilma murtud poltideta
DSC_4293.JPG
pidur
DSC_4293.JPG (300.77 KiB) Vaadatud 35826 korda

piduri klotse toetavad kolisemise vastu sellised plekitükid
DSC_4286.JPG
plekitükk
DSC_4286.JPG (213.42 KiB) Vaadatud 35826 korda

kus kohast neid võiks leida?

Katkine sillatala läheb nutika keevitaja juurde, ehitab uue otsa sinna
ülejäänud pudinad ootavad puhastamist ja lõpuks saab kõik värvi alla

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: P Aug 28, 2016 8:31 pm
Postitas belmondoke
mul üks parempoolne tagumine komplektne ja töökorras support on olemas.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: K Aug 31, 2016 7:04 pm
Postitas morgan
supportid olemas mõlemad uued, vajan seda kolakat mis on pildil DSC_4293.JPG
või siis vähemalt neid polte koos juhtpuksidega

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: P Sept 16, 2018 7:58 am
Postitas morgan
Eile oli siis see õnnelik päev, auto uuesti ratastel. Tagasilla tala täielikult taastatud, tala otsad tugevdati, tehti uued pukside pesad ja kuna orginaal pukse polnud kusagilt võtta siis said pesad bemmi pukside alla. Lõpetusesks sai kogu sild miski kaitsva mödiga kaetud.
alla läksid ka uued tagaamordid ja pidurivoolikud.

Endiselt on tarvis tagumisele juhipoolsele pidurile seda osa mille vahel klotsid seisavad või siis vähemalt neid polte koos juhtpuksidega. Pilt (DSC_4293.JPG)

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: N Sept 20, 2018 8:24 am
Postitas morgan
nüüd siis kõik puuduvad pudinad olemas ja saan pidurid külge keerata, klotside kolisemise vastased klambrid ja buksid sain taketist aga poldid tuli ikkagi lasta meistrimehel valmis treida.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: N Sept 20, 2018 4:04 pm
Postitas jaan mmc
Seda juhtpukside pilti ei õnnestu miskipärast näha :roll:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: L Sept 22, 2018 1:07 pm
Postitas morgan
1.jpg

manööverdasin veidi hoovis teise kohapeale ja kui uuesti auto üles tõstsin märkasin seda.
Kuidas see juhtuda sai, kuidas edasi toimida ?
Lihtsalt käte jõuga tagasi ei läinud. Eks lasen rattapoolsest otsast lahti ja proovin ikka tagasi loksutada vana koha peale.
Miks ta pidi üldse välja tulema, arusaamatu !
on keegi difrisse vaadanud on seal sees mingi stopper või midagi. Olen paanikas

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: L Sept 22, 2018 5:37 pm
Postitas Sander147
Stopperrõngas on sees pool, nuutide otsas. Jõuga läheb sisse tagasi. Jõuga tuleb välja ka. Täpselt nagu esisilla sisemised otsad.
Edit: Miks välja viskas: vb silla paigalduse ajal kogemata tõmbasid? Või difri sees miskit katki?

Pilt

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: L Sept 22, 2018 6:55 pm
Postitas morgan
tänan Sander oligi nii, et silla paigalduse ajal sai vist sikutada üks ots ja oli tulnud stopparist lahti.
päästsin ratta poolt 3 polti lahti tõmbasin korra täitsa välja, nägin et stoppar rõngas olemas ja nuudid ok ning lükkasin hooga tagasi, veendusin et jäi ikka lukku. Nüüd korras sellega.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: L Sept 22, 2018 7:01 pm
Postitas morgan
Küsimus käsipiduri trossi kohta, kas on 2 eraldi trossi ja eraldi pingutamine mõlemale või on need trossid kuidagi käsipiduri kangi juures otsapidi koos ja pingutatakse mõlemat korraga. Kui üldse kangi juures selline võimalus on ?

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: P Sept 23, 2018 9:22 am
Postitas Sander147
2 eraldi trossi, aga kangi juurest pingutad mõlemat korraga ühe pingutusmutri alt.
Kundlasti mitte üle pingutada. Veendu, et sadulates kolbide keeramise mehhanism töötab ja hoova liigutamisel kolb ka klotsi lükkab. Muidu pingutad salongist trosse peale , ning sadulate juures on hoob juba pooles asendis.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: T Sept 25, 2018 4:48 pm
Postitas morgan
keerasin käsitsi enne klotside paigaldust kolvid nii sisse kui sain muidu ei mahtunud klotsid paika. Praegu kõik toimib, millal neid kolbe peab väljapoole kruttima ja kas üldse peab ?

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: T Sept 25, 2018 6:34 pm
Postitas Zafari
ise tulevad väljapoole, siis kui heaks arvavad

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: N Mär 21, 2019 10:00 am
Postitas morgan
Nüüd siis renoveeritud sillatala paigas ja masin jälle ratastel. Mootori hooldamisel avastasin et üks pihustitest ei toimi päris nii nagu peab.
On kellelgi selliseid pihusteid üle.
2.jpg
1.jpg