Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » E Veebr 02, 2015 1:18 pm

Häirib aina tugevnev vibratsioon kiirendamisel. Sai siis loksutamas käidud ja avastasime et, esimese juhipoolse veovõlli tugilaager otsas mis otsas.
Veel teeb muret kardaani kõige kasti poolsem jupp mille silmad pole päris ümarad enam pigem ovaalsed. Laagri möödud (30 sise, 62 välis, 16 paksus) sain Sandri käest, laager oli ka kohe poes letis olemas. Selle kardaani otsas asuva kahvli pidin silberist tellima. Sellele anti nädal tellimisajaks. Ühtlasi läheb vahetusse ka simmer mis kasti otsas.
Saab kokkutulekule ilma vibrata siis ehk vurada.
Vajaminevad varuosad:
Laager: NTN6206LUA
Kardaani (kastipoolne) ots: MR111611
simmerling: MR983368
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Sander147
klubi liige
Postitusi: 3711
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » E Veebr 02, 2015 3:03 pm

Ma kaldun arvama, et see simmeri lekkimise põhjus ei ole mitte selles kardaani otsas, vaid hoopis vahekastis asuvas liuglaagris. Näed seda siis, kui kardaani ots välja võetud.
Pildil oleva 30136 korpuse sees. Kataloog seda eraldi ei näita, kuid vb mõni heade oskustega treial teeb selle alumiiniumist või proksist järele.
Võid ka uut korpuse otsa osta, OE 265€ :P
Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » K Veebr 11, 2015 10:35 am

Sinu jutt hirmutas mind päris ära.
homme hommikul töökotta, eks pööran siis sellele suuremat tähelepanu.
Kas seal mingit silikooni lahendust ei anna aretada ?
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Sander147
klubi liige
Postitusi: 3711
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » K Veebr 11, 2015 1:10 pm

Silikoonist kindlasti mitte. Kui puks kulunud, siis ju kardaani ots loperdab seal nagu nii.
Teine variant, et sul vale simmer koguaeg.
Vastupäeva suunaga simmer peab olema. Enamus sellise mõõduga on päripäeva suunalised. Kui originaali oled pannud siiamaani, siis viga puksis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Veebr 13, 2015 1:03 pm

hetkel ei leki enam eks paistab selle simmeriga kuidas läheb. Vibrat pole ikka kätte saanud eks siis ajame rattad korra pingist läbi äkki ikka mõni rehv paneb villast.
Oh tore oleks
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Mai 21, 2015 8:19 am

Sai ära vahetatud käigukasti poolne kardaani ots (MR 111611)
Käigukasti otsa simmer (MR 983368) mis peale eelnevaid vahetusi ikka lekkima oli jäänud aga nüüd siis juba kuu aega all ja enam ei leki, hurraa
ka vibra leitud, süüdlane oli kundepoolne esimene sisemine veovõlli ots (MB 526919)

Aga ka hädadest pole pääsenud, vahepeal sai sõidetud ainult tagasilla veoga.
Vana roostes sild ei pidanud vastu ja andis järgi nüüd siis sild pooleks ning vaja asendust. Uut tellida silberi kaudu polnud võimalik ehk saab mujalt, otsin veel. Kui kellegil on kasutatud silda olen avatud pakkumistele.
DSC_3873.JPG
praoga sillatala
DSC_3873.JPG (313.08 KiB) Vaadatud 4523 korda
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Aug 04, 2016 2:39 pm

asi sai nüüd alt, vaatepilt on kurb
DSC_4276.JPG
sild
DSC_4276.JPG (405.49 KiB) Vaadatud 4509 korda

lammutasin kõik silla osadeks ja tekkisid küsimused
ehk on kellegil pakkuda sellist piduri osa aga ilma murtud poltideta
DSC_4293.JPG
pidur
DSC_4293.JPG (300.77 KiB) Vaadatud 4509 korda

piduri klotse toetavad kolisemise vastu sellised plekitükid
DSC_4286.JPG
plekitükk
DSC_4286.JPG (213.42 KiB) Vaadatud 4509 korda

kus kohast neid võiks leida?

Katkine sillatala läheb nutika keevitaja juurde, ehitab uue otsa sinna
ülejäänud pudinad ootavad puhastamist ja lõpuks saab kõik värvi alla
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 401
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas belmondoke » P Aug 28, 2016 8:31 pm

mul üks parempoolne tagumine komplektne ja töökorras support on olemas.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » K Aug 31, 2016 7:04 pm

supportid olemas mõlemad uued, vajan seda kolakat mis on pildil DSC_4293.JPG
või siis vähemalt neid polte koos juhtpuksidega
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » P Sept 16, 2018 7:58 am

Eile oli siis see õnnelik päev, auto uuesti ratastel. Tagasilla tala täielikult taastatud, tala otsad tugevdati, tehti uued pukside pesad ja kuna orginaal pukse polnud kusagilt võtta siis said pesad bemmi pukside alla. Lõpetusesks sai kogu sild miski kaitsva mödiga kaetud.
alla läksid ka uued tagaamordid ja pidurivoolikud.

Endiselt on tarvis tagumisele juhipoolsele pidurile seda osa mille vahel klotsid seisavad või siis vähemalt neid polte koos juhtpuksidega. Pilt (DSC_4293.JPG)
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Sept 20, 2018 8:24 am

nüüd siis kõik puuduvad pudinad olemas ja saan pidurid külge keerata, klotside kolisemise vastased klambrid ja buksid sain taketist aga poldid tuli ikkagi lasta meistrimehel valmis treida.
Tihtipeale liiga kriitiline !

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas jaan mmc » N Sept 20, 2018 4:04 pm

Seda juhtpukside pilti ei õnnestu miskipärast näha :roll:
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » L Sept 22, 2018 1:07 pm

1.jpg

manööverdasin veidi hoovis teise kohapeale ja kui uuesti auto üles tõstsin märkasin seda.
Kuidas see juhtuda sai, kuidas edasi toimida ?
Lihtsalt käte jõuga tagasi ei läinud. Eks lasen rattapoolsest otsast lahti ja proovin ikka tagasi loksutada vana koha peale.
Miks ta pidi üldse välja tulema, arusaamatu !
on keegi difrisse vaadanud on seal sees mingi stopper või midagi. Olen paanikas
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Sander147
klubi liige
Postitusi: 3711
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » L Sept 22, 2018 5:37 pm

Stopperrõngas on sees pool, nuutide otsas. Jõuga läheb sisse tagasi. Jõuga tuleb välja ka. Täpselt nagu esisilla sisemised otsad.
Edit: Miks välja viskas: vb silla paigalduse ajal kogemata tõmbasid? Või difri sees miskit katki?

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » L Sept 22, 2018 6:55 pm

tänan Sander oligi nii, et silla paigalduse ajal sai vist sikutada üks ots ja oli tulnud stopparist lahti.
päästsin ratta poolt 3 polti lahti tõmbasin korra täitsa välja, nägin et stoppar rõngas olemas ja nuudid ok ning lükkasin hooga tagasi, veendusin et jäi ikka lukku. Nüüd korras sellega.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » L Sept 22, 2018 7:01 pm

Küsimus käsipiduri trossi kohta, kas on 2 eraldi trossi ja eraldi pingutamine mõlemale või on need trossid kuidagi käsipiduri kangi juures otsapidi koos ja pingutatakse mõlemat korraga. Kui üldse kangi juures selline võimalus on ?
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Sander147
klubi liige
Postitusi: 3711
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » P Sept 23, 2018 9:22 am

2 eraldi trossi, aga kangi juurest pingutad mõlemat korraga ühe pingutusmutri alt.
Kundlasti mitte üle pingutada. Veendu, et sadulates kolbide keeramise mehhanism töötab ja hoova liigutamisel kolb ka klotsi lükkab. Muidu pingutad salongist trosse peale , ning sadulate juures on hoob juba pooles asendis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » T Sept 25, 2018 4:48 pm

keerasin käsitsi enne klotside paigaldust kolvid nii sisse kui sain muidu ei mahtunud klotsid paika. Praegu kõik toimib, millal neid kolbe peab väljapoole kruttima ja kas üldse peab ?
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4500
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Zafari » T Sept 25, 2018 6:34 pm

ise tulevad väljapoole, siis kui heaks arvavad
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1811
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Mär 21, 2019 10:00 am

Nüüd siis renoveeritud sillatala paigas ja masin jälle ratastel. Mootori hooldamisel avastasin et üks pihustitest ei toimi päris nii nagu peab.
On kellelgi selliseid pihusteid üle.
2.jpg
1.jpg
Tihtipeale liiga kriitiline !


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist