8. leht 10-st

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: T Juun 12, 2012 11:21 am
Postitas morgan
eila siis käisin ülevaatusel ja saeti ikka seda mootorit nii mis kole , no ei saanud CO normi lubatu piiresse kuidagi, lõpuks seletan ,et sellel pole katti .!!!!. aaaaaaa ok siis korras ! aga hiljem kui sealt minema sõitsin hakkas check engine vilgutama. !!!!
Kus juures vilgutab harva ja nii kiiresti kustub, et tundub nagu keegi ühendaks pirni juhtmed korraks kokku ja jälle lahku.

Vahekasti otsasimmer jälle jookseb ja tagumise stabikavarda puksid puhta läbi mis läbi !! Ometi need pole rohkem sõitnud kui 1000 km ! Tekib kuri kahtlus, et puksid mis sinna said olid kohe algselt liiga suure auguga ehk jämedama varda jaoks.
Mis muud saab olla.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: T Juun 12, 2012 6:46 pm
Postitas Sander147
Passis pole katti kirjas?

Need puksid vali kohe heaga 1-2mm väiksemad, kui varras. Kulub kauem, arvestades, kui vähe varras taga liigub.
Kui simmer jälle läbi, siis võib too laager ka sealt otsast kulunud olla, või võll pihta saanud. Või simmer kehvasti paigaldatud (66% juhtudest).

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: T Juun 12, 2012 10:05 pm
Postitas morgan
Sander147 kirjutas:Passis pole katti kirjas?

Need puksid vali kohe heaga 1-2mm väiksemad, kui varras. Kulub kauem, arvestades, kui vähe varras taga liigub.
Kui simmer jälle läbi, siis võib too laager ka sealt otsast kulunud olla, või võll pihta saanud. Või simmer kehvasti paigaldatud (66% juhtudest).


passis pole jah mingit märget selle kohta. Simmeri poole pealt usun seda viimast varianti
tellin uue ja lasen teises kohas paigaldada.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: P Juun 17, 2012 10:52 pm
Postitas belmondoke
Sander147 kirjutas:Passis pole katti kirjas?

Need puksid vali kohe heaga 1-2mm väiksemad, kui varras. Kulub kauem, arvestades, kui vähe varras taga liigub.
Kui simmer jälle läbi, siis võib too laager ka sealt otsast kulunud olla, või võll pihta saanud. Või simmer kehvasti paigaldatud (66% juhtudest).

see ilma katita variant.hea lihtne ju 8)

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: L Juun 23, 2012 12:45 pm
Postitas Sander147
Selline:

Pilt

Pilt

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: P Juun 24, 2012 1:37 pm
Postitas morgan
aga võta kaasa kui saabud !

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: E Nov 26, 2012 9:29 am
Postitas morgan
Juhtus siis ühel päeval nii, et üks tagumine (parem) käändmik otsustas pooleks minna, eks rooste oli ka teinud ajaga seal oma töö. Käändmiku sain abivalmis Sandri'lt aga vaja ka sinna otsa ühte silmusega jullat ja vot seda ei leia kuskilt. Pildil siis kujutatud nr. 26
kood MB515194, Igasugune abi ja ettepanekud teretulnud
Pilt

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: E Nov 26, 2012 12:14 pm
Postitas taavik
Pilt ja koood kaasa ning Silberisse. Ühe tüki hind on aga 172,92 + KM20%
Varuosade tellimissüsteem pakub selle koodi peale 2 vidinat ning kokku ka kahe hinna. Kas sellepärast, et soovitatakse 2 korraga vahetada?

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: E Nov 26, 2012 2:40 pm
Postitas nrvous
taavik kirjutas:Pilt ja koood kaasa ning Silberisse. Ühe tüki hind on aga 172,92 + KM20%
Varuosade tellimissüsteem pakub selle koodi peale 2 vidinat ning kokku ka kahe hinna. Kas sellepärast, et soovitatakse 2 korraga vahetada?


172,92 sisaldab juba käibemaksu!, üldiselt soovitaks A-osad AGR'i kaudu osta (Eurostauto enam mitsu osadega kahjuks tegeleda ei taha) sest küsimise peale saab sealt tavaliselt 10%-15% alet, Silberis võid sellisest alest ainult unistada.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: E Nov 26, 2012 8:11 pm
Postitas Zafari
hmmm. oot kasutajal rallymees peaks olema ju juppideks 4wd galant. küsi temalt seda asja

viewtopic.php?f=10&t=15421&p=110288#p110288

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: E Nov 26, 2012 8:26 pm
Postitas Sander147
Temalt pole ühtegi vastust saanud mis iganes küsimusele. Vb pole siis müügisoov nii suur. Kuigi tahaks nii mõndagi osta.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: E Nov 26, 2012 8:52 pm
Postitas Zafari
ta vist enamuse ajast soomes hetkel.

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: N Aug 22, 2013 6:51 am
Postitas morgan
Palju nüüd aega jälle möödas ja midagi pole teinud, laiskus :)
uusi käändmike ei õnnestunud saada ja hakkan aretama vanadest. https://www.dropbox.com/s/iubyvna4kb8gcld/DSC_0077.jpg
Selleks aga vajan veel juurde ühte kasutatud käändmiku (kundepoolset) ja kahte sedasamust (nr.26)sinna otsa. Ei taha autot seisma panna aretamise ajaks, sooviks need asjad enne valmis teha ja siis lasta ära vahetada.
veel seda, et vajaksin seda käägat ja neid otsi nagu laenuks kui tõesti keegi ei taha ära müüa ja hoiab endale tagavaraks
saan enda omad pärast vahetust vastu anda.
Pilt
Kui keegi teab kedagi kes teab kedagi kellel nelivedu lammutamiseks andke aga teada.

ah jaa midagi on tehtud ka vahetatud esimesed sadulad,kettad, klotsid
sadulad siis sigma vanad, kettad ja klotsid uued. Velg küll sellise tiheda kodaraga ega seal silmaröömu palju pole aga vähemasti asjad korralikud nüüd küljes. https://www.dropbox.com/s/b7243wwnilffqn0/DSC_0114.jpg


Alustasin ka kuuri alla seisva moto lahti harutamist, tuvastamaks selle seisukorda kaugele pole jõudnud lasin õli välja ja päästsin 2 kepsusaalet lahti. https://www.dropbox.com/s/d2t14ilgkonuryy/DSC_0108.jpg
Karteris täitsa põhjas on vääga peenikest metallipuru sellist peene liiva laadset.

Avastasin ka, et ühe õlianduri https://www.dropbox.com/s/ghvmjt99wcoacdc/DSC_0184.jpg ees oli silikooni tükk. See võis põhjustada õli tule süttimist?

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: T Okt 29, 2013 10:58 am
Postitas morgan
Kätte on jõudnud järgmine ülevaatus ja oh üllatust üks kardaani tugilaagritest on katki. Puruks on see kumm mis hoiab laagrit tsentris.
Sai ju need mõni aeg tagasi vahetatud aga ju siis F transit bussi laagri kummid on liiga viletsad. Tellisin nüüd pajero laagrid.
vahetusse läheb veel üks rist ja tagumised kondid. Neljapäevaks peaks saama uued jupid külge ja uuele katsele :)

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: T Okt 29, 2013 6:19 pm
Postitas belmondoke
Huvitav kas sellest autost kunagi pilti ka NÄEB,või on suur saladus? :roll:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: T Okt 29, 2013 6:39 pm
Postitas morgan
belmondoke kirjutas:Huvitav kas sellest autost kunagi pilti ka NÄEB,või on suur saladus? :roll:

mõni pilt ikka on teema alguse poole piiludes

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: T Okt 29, 2013 7:42 pm
Postitas belmondoke
ju enne valesti vaatasin :oops:

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: P Jaan 12, 2014 12:54 pm
Postitas morgan
Lõpuks sain siis laiskusest võitu ja taga nende õnnetute käändmikega toimetatud
amortiseerunud kumm eemaldatud, seespool sai tugevduseks mõned kuullaagrikuulid keevitatud
ja pealt seibiga kinni keevitatud. Sinna silma sisse läheb uus orginaal puks tagasi.
Kolmandal pildil on siis näha jurakas mis alt ära võetud sai, seal enam palju pidamist polnud.
Tänud Sandrile varuosade ja nõuannete eest.
Pilt Pilt Pilt

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: R Juun 27, 2014 10:38 am
Postitas morgan
Pilt
selline avastus siis, emmene pool lõhki läinud. Lasin vist survepesuriga just küljest minema :oops:
on ettepanekuid kuidas seda lappida või pakub keegi asendust soodsalt.
Kes ära ei tundnud siis tegu RVpumbaga vist :)

Re: Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Postitatud: R Juun 27, 2014 5:21 pm
Postitas Zafari
Usun, et selle pumba saad suht aitähhi eest kuskilt.