Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD
Postitatud: N Okt 07, 2010 6:37 pm
Lõpuks jälle mitsu omanik. Auto kuulus enne kasutajale belmondoke nii, et vanemad foorumlased on
veidi kursis. Auto siis aastast 1989 sedaan ja nelivedu. Mootor peal 2 liitrit ja 80 kw.
Minu kätte jõudis auto juba tugevalt räsitud seisus. Asendada tuli esistange, tagastange ja tagaluuk.
samuti oli kusagile kaduma läinud bensiini paagi luuk. Vahetusse läksid veel esi ja tagatuled ning kellade plokk.
Esiklaas on kahe suure möraga ja vajab vahetamist.Puudu on veel paar ukseliistu ja jupp ukselinki. Rooste poolest midagi väga hullu ei maini küll aga tuleb kevadel asendada puudulikud küljekarbid.
Veermiku poole pealt olen vahetanud kõik kondid ja esimese stabika puksid, vahetust vajavad veel kardaaniristid ja kardaani tugilaagrid.
Pidurikettad ja klotsid on ok. Kuigi eest paremalt kövasti koliseb kui rippus olevale autole vastu ratast taguda, kolisevad mis?.. klotsid ?
Õõtsa pukside ja zarniiride olukord tundub praegu stabiilne olevat.
Moto töötab kolinateta ja tiksumiseta, käivitub külmast peast kergelt mida aga ei saa öelda leige mootori kohta siis kohe mitte ei taha käivituda.
Terasemal uurimisel ja Co möötmisel selgus, et lamda on surnud võib olla on sellest ka tingitud liiga kõrged tühikäigu pöörded (1500) seda just külma mootori puhul ning ka juba sooja motoga on tühipöörete langemine 900 peale üpris vaevaline, viskad kaasi maha aga ikka pikalt undab enne kui pöörded alla langevad.
Ka radika jahutus vent on surnud, vaja lahti kiskuda-uurida kas pääseb ainult harjade vahetusest või peab asendust otsima.
Käigukast jõurab aga önneks on seda häirivalt kuulda ainult esimesel-teisel käigul. Hääl võib tulla ka vahekastist sest peale ölide vahetust näen, et vahekasti kardaani poolne ots on õline miski simmer annab sealt õli läbi.
ja kindlasti ei olnud seal enne öli vahetust norm öli enam sees. Mis võis ka vahekastile saatuslikuks saada.
Muud ei oska praegu rohkem kribada, esmane plaan on teha nii korda kõik, et Tüv ilma sohita läbitud saaks ju siis vaatab arendust edasi.
arvan, et suurem "keevitamine" tuleb ettevõtta kardaanipukkide asendusel. Kirjutan õnnestumisest ka siin. Seniks oleks tänulik igasugu info eest
mis aitaks leida orginaal pukkidele odavamat asendust. Ei teeks paha ka kardaani ristide kohta käivat infot(möödud, asendusvöimalused) siit ammutada.
Pilti saab kui lasen lapiga üle ja päike välja tuleb, valin siis siledama külje ja laenan naabrilt ka ilukilpi
veidi kursis. Auto siis aastast 1989 sedaan ja nelivedu. Mootor peal 2 liitrit ja 80 kw.
Minu kätte jõudis auto juba tugevalt räsitud seisus. Asendada tuli esistange, tagastange ja tagaluuk.
samuti oli kusagile kaduma läinud bensiini paagi luuk. Vahetusse läksid veel esi ja tagatuled ning kellade plokk.
Esiklaas on kahe suure möraga ja vajab vahetamist.Puudu on veel paar ukseliistu ja jupp ukselinki. Rooste poolest midagi väga hullu ei maini küll aga tuleb kevadel asendada puudulikud küljekarbid.
Veermiku poole pealt olen vahetanud kõik kondid ja esimese stabika puksid, vahetust vajavad veel kardaaniristid ja kardaani tugilaagrid.
Pidurikettad ja klotsid on ok. Kuigi eest paremalt kövasti koliseb kui rippus olevale autole vastu ratast taguda, kolisevad mis?.. klotsid ?
Õõtsa pukside ja zarniiride olukord tundub praegu stabiilne olevat.
Moto töötab kolinateta ja tiksumiseta, käivitub külmast peast kergelt mida aga ei saa öelda leige mootori kohta siis kohe mitte ei taha käivituda.
Terasemal uurimisel ja Co möötmisel selgus, et lamda on surnud võib olla on sellest ka tingitud liiga kõrged tühikäigu pöörded (1500) seda just külma mootori puhul ning ka juba sooja motoga on tühipöörete langemine 900 peale üpris vaevaline, viskad kaasi maha aga ikka pikalt undab enne kui pöörded alla langevad.
Ka radika jahutus vent on surnud, vaja lahti kiskuda-uurida kas pääseb ainult harjade vahetusest või peab asendust otsima.
Käigukast jõurab aga önneks on seda häirivalt kuulda ainult esimesel-teisel käigul. Hääl võib tulla ka vahekastist sest peale ölide vahetust näen, et vahekasti kardaani poolne ots on õline miski simmer annab sealt õli läbi.
ja kindlasti ei olnud seal enne öli vahetust norm öli enam sees. Mis võis ka vahekastile saatuslikuks saada.
Muud ei oska praegu rohkem kribada, esmane plaan on teha nii korda kõik, et Tüv ilma sohita läbitud saaks ju siis vaatab arendust edasi.
arvan, et suurem "keevitamine" tuleb ettevõtta kardaanipukkide asendusel. Kirjutan õnnestumisest ka siin. Seniks oleks tänulik igasugu info eest
mis aitaks leida orginaal pukkidele odavamat asendust. Ei teeks paha ka kardaani ristide kohta käivat infot(möödud, asendusvöimalused) siit ammutada.
Pilti saab kui lasen lapiga üle ja päike välja tuleb, valin siis siledama külje ja laenan naabrilt ka ilukilpi