Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas belmondoke » E Dets 19, 2011 10:15 pm

e50 ei sobi.Aga mina oma juppi veel niipea kätte ei saa.Sander il pidi ka olema.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » E Dets 19, 2011 10:18 pm

ära hakka maha kiskuma

ah jaa infoks ka teistele

Vehicles This Part Fits
1989-1990 Dodge 2000 GTX
1991-1993 Eagle 2000 GTX
1990-1994 Eagle Talon
1990-1995 Mitsubishi Eclipse
1989-1993 Mitsubishi Galant
1990-1994 Plymouth Laser

tänud Taavile

50 rutsi on hind millega ehk on lootust euroopast saada
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 19, 2011 10:24 pm

See nii väike radikas, et 100€ eritellimusel tehtava eest välja käia peaks norm hind küll olema. Mina saan enda oma kontrolli 23-ndal kuupäeval.
Usun, et http://www.radiaator.ee leiab ka sulle sobiva (kui juba otsinud pole) ning vajadusel kompunniksid mõnest muust samasuguse valmis. Vana järgi.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » T Dets 20, 2011 5:33 pm

Sander või keegi ehk oskad aidata, kas tavalise kasti sünkrod sobivad minu 4 veolise kasti sisse või üldse kus neid saada kui vaja oleks sünkrod vahetada ? Teine käik ei taha vahest sisse minna ja isegi välja võtmisel jääb vahest kusagile taha kinni tundub nagu polekski sidurit vajutanud vaid jõuga sikutaks välja. Kas see on riknenud sünkro tunnusmärk ?
Täpsustuseks, mingit raksu käiguvahetusel ei kosta lihtsalt sikutan ja ei tule pean kõvasti rohkem jõudu rakendama siis tuleb sisse aga mingit raksu või nöksatust sealjuures ei ole.

Radikast:
Võttes kuulda mitut soovitajat alustan radika läbipesu, esimeseks valikuks võtan poes müügil oleva katlakivi eemaldaja.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » T Dets 20, 2011 6:04 pm

Sinu käigukastil on kahjuks suur tüüpviga.

Seda siis kõikidel W5M31-.... kastidel. 1-2 käigulülitus kahvel mõraneb ja läheb pooleks. Alusta sealt. Kuna sul raskusi ka käigu kätte saamisel.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas sasszz » T Dets 20, 2011 8:10 pm

urkisin muidu endale ka seda sünkro värki, kuid kahjuks kõik teed vist viivad Silberisse...

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Zafari » T Dets 20, 2011 8:41 pm

välismaalt ei kannata tellida kuskilt siis ? Usast peaks ikka saama.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas belmondoke » T Dets 20, 2011 8:59 pm

kui silber miljonit tahab siis tule mulle külla.Mul varuosadeks üks kast alles. 8)
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Zafari » T Dets 20, 2011 9:08 pm

no silberis oli keskmine sünkro hind krooni ajal 900-1000 kr vahele
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Dets 22, 2011 9:54 pm

Nüüd uued rooliotsad, homme silda tegema
ja
Küsimus esimese alumise öötsa kohta, kas zarniiri saab eraldi vahetada ja kas olete teinud.
Minule räägiti et uus ei taha öötsa otsa pidama jääda.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » N Dets 22, 2011 10:00 pm

Saab vahetada.

On tulnud ette, kus uus tõesti ei jää õõtsa pidama. Põhjus siis juba ära roostetanud sharniiri pesa. Aitab punkt-keevitus sharniirile alt.

Uued õõtsad maksavad c 60€ tk. Sisaldab siis õõtsa, sharniiri ja 2-te puksi. Ostsin oma Galandile just 3 kuud tagasi. Olen õnnelik, et esisild on 2-3 aastaks kindlasti kolina ja lõtku vaba. Noo muidugi läksid veel vahetusse pm kõik asjad sillas.

Soovitan siiski uued õõtsad osta, kui kannatab. Võiksid ka mingi mastiksiga üle käia. Kestavad natukenegi kauem.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Dets 22, 2011 10:25 pm

ei tea nüüd mida teha, zarniiri üksikult pakutakse 17,50 tk aga ega 60 terve öötsa eest ei pea ka üle mõistuse kalliks.
olen nüüd kahevahel ? Kõigepealt uurin mis hinnaga ma terve öötsa ikkagi leian ja kust
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » R Dets 23, 2011 7:25 am

Ja kui jänni jääd 60€-se õõtsaga. Siis minu käest saab ka. PS.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Dets 23, 2011 2:57 pm

Sander147 kirjutas:Ja kui jänni jääd 60€-se õõtsaga. Siis minu käest saab ka. PS.

kindlasti jään jänni , hoia minu jaoks see soolas.

Tahan veel kirjutada logarites, olge ettevaatlikud tellisin esimesed logarid eparts-ist ja absull pole öiged
vägistasime kuidagi kuumapuhuriga alla aga asi on porno.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » R Dets 23, 2011 3:23 pm

Miks sa tagasi ei saatnud siis?

Leidsin sulle selle salongiradika ka. Paistab terve olevat. Kakun plastiku jama ümbert ära, siis saab selgema pildi. Võin isegi ööseks vee sisse panna, et pidavust kontrollida.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Dets 23, 2011 5:37 pm

Sander147 kirjutas:Miks sa tagasi ei saatnud siis?

Leidsin sulle selle salongiradika ka. Paistab terve olevat. Kakun plastiku jama ümbert ära, siis saab selgema pildi. Võin isegi ööseks vee sisse panna, et pidavust kontrollida.


see saatmine edasi-tagasi läheb löpuks rohkem maksma kui need logarid
las nad olla ,, lihtsalt teistele teadmiseks.
Ahjaa logaritel oli ilusti kleeps mitsubishi , ehk sobisid lancerile, ei tea
radika koha pealt ,, esmalt ma valin puhastuskuuri ja kui sellest abi pole siis vaatan vahetuse poole.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » R Dets 23, 2011 6:28 pm

Minu omast on siin pildid.
http://nagi.ee/photos/Zicane69/20046949/in-set/211581/

Tegelikkuses ei ole auke, ega ribid viltu. Hele osa on oksüdeerunud kord. Äärtes olev rooste on pindmine. Äärmised ribad ei ole vee kanalid, vaid kärje hoidmiseks.
Lasin ka vee sisse, ning loputasin natuke. Kuskilt lahinal jooksma ei hakanud.
Et variant on sulle olemas, või lased selle järgi enne uue teha. Ma võtaks ka siis 1 juba :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » L Dets 24, 2011 1:05 pm

Suur tänu, siis teada kus kohast näidise saan. Alguses katsetan läbipesu ära
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » R Dets 30, 2011 12:47 pm

Uurisin ka radiaator.ee-st mis selle radika tegemine maksab.
Vana näidiseks kaasa, ning uus tuleks ka vasest, siis hind ongi c 100euri.
Usutavasti saaks hinda odavamaks, kui lasta teha juba mitu tükki.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Dets 30, 2011 11:10 pm

võiks siis enne järgmist talve lasta foorumis jutu lahti ehk on rohkem soovijaid ja saaks kamba peale tellida.
Mind ei tee murelikuks selle radika hind vaid kogu see vahetuse protsess, armatuuri eemaldamine jne. Ise seda küll teha ei sooviks. Liiga keeruline töö minu jaoks
Tihtipeale liiga kriitiline !


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist