Galant 1989 - 2000DOHC-MPI/4WD

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

SilverRabbit
klubi liige
Postitusi: 49
Liitunud: L Apr 21, 2007 3:47 pm
Asukoht: Loksa küla

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas SilverRabbit » P Mär 20, 2011 10:41 pm

morgan kirjutas:
SilverRabbit kirjutas:Kas sellest "paugust" mõnda pilti ei saaks, oleks väga huvitatud? :)

sõna "pauk" oli rohkem ikka nagu sõnakõlks, muidu mingit pauku ei käinud seal ja muud pole silmaga märgata olnud kui et üks kont oli veidi lekkinud.


Selge pilt, sest mul juhtus sama asi. Pauku ka päris ei käinud, aga kaks kondekat ajasid mahlad välja küll. Sai kõik ilusti ära puhastatud ja uued pandud (ühes Rakvere diagnostikas taheti saada selle töö eest 900kr) ja oligi korras. Kahjuks kõigil pole nii hästi läinud :|
Mitsubishi Galant GTi DOHC 107kw. Dynamic-four (4wd/4ws/4is/ABS).
Mitsubishi Legnum VR4 Type-S

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » K Mär 23, 2011 5:35 pm

ECU saadi ikka korda hurraa :D
no nii üks pihusti nüüd läbi :shock:
Pilt
kellel on pakkuda !!! Sooviks laupäe hommik ikka sõitma hakata.
Tihtipeale liiga kriitiline !

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Mär 25, 2011 12:42 pm

ehee naerge nüüd, olin selle ecu ja pihustitega nii ametis, et võtsin pihustid kinnisideeks juba. Tegelikult hoopis küünlad vigurdasid. Uued küünlad peal ja kõik silindrid tuksuvad.
Tänud kõigile kes abiks olid ja suur tänu Belmondoke'sele kes orgunnis kiirelt asenduspihusti mis nüüd jääb tagavaraks.
Tihtipeale liiga kriitiline !

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Mai 20, 2011 11:23 am

Soojade ilmade saabumisega hoian akent rohkem avatuna ja ... bensiini hais tuleb sisse.
On ideid kust leket otsima hakata? kas paak on metallist või on plastik kas sealt ei või loksuda välja.
Silmaga pole altpoolt kusagil niiskumist märgata.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas breyt » R Mai 20, 2011 4:48 pm

paak on plekist. kontrollida võid näiteks kütusepaagi tuulutust. igaks juhuks vaata ka töötava mootoriga kütusetorustik üle(hea oleks kui saaksid auto kanali peale) sest kerge lekke puhul ei pruugigi kuskil niisket kohta näha kui pump survet peale ei löö sest bensiin aurustub üpris kiiresti.
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Mai 20, 2011 5:13 pm

miskipärast tundub et haiseb ainult sõites, huvitav kas siis loksub paagis ja kuskil körgemal auk ja loksub välja
Tihtipeale liiga kriitiline !

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Mai 20, 2011 5:27 pm

Sander, sain aru et sobivad sigma supordid aga kettad ei istu. Kettad vaja panna 93 ja edasi galandi omad oli nii vist jah ?
aga tekkis küsimus kas ei saaks siis tösta näiteks 93- galadilt ka supordid, või nende kinnitused jälle ei istu minu galandile.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas breyt » R Mai 20, 2011 5:27 pm

Pane paak ääreni täis siis saad teada kui auto alla vaatad :lol:
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Mai 20, 2011 5:28 pm

breyt kirjutas:Pane paak ääreni täis siis saad teada kui auto alla vaatad :lol:

kui bensiin oleks kraanivee hinnaga laseks muidugi hooga üle voolata :)
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » L Mai 21, 2011 9:37 am

morgan kirjutas:Sander, sain aru et sobivad sigma supordid aga kettad ei istu. Kettad vaja panna 93 ja edasi galandi omad oli nii vist jah ?
aga tekkis küsimus kas ei saaks siis tösta näiteks 93- galadilt ka supordid, või nende kinnitused jälle ei istu minu galandile.



Aga palun. Ketas http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7487/7026 ... 0,0/510518
Suport on Sigmal, GSX Galant ja AWD Eclipsel sama. Kui mälu mööda ei pane, siis isegi hainina suport sobib.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » T Mai 24, 2011 6:48 am

Suured tänud Sander, hakkan sadulaid otsima.
oskad sa ka tagumiste kohta midagi tarka kommenteerida?
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » T Mai 24, 2011 7:03 pm

Mis nende tagumistega on?

Eclipsel tuli 93.a (vist) suuremad kolvid taga suportisse. Vanadel 30mm diameeter, nagu ka Galantidel ja selle aja Lanceritel. Uutel siis 35mm.
Sadula suurus väliselt sama, nagu ka klots ja kinnitused.

Sigmal on tagumised trummel-ketas.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » T Mai 24, 2011 9:14 pm

pidasin silmas ketaste suurust, samas arvan et taha langeb pidurdamisel ikkagi kõvasti väiksem koormus ja need mis all ajavad ka asja ära
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » T Mai 24, 2011 10:10 pm

Ketta suurus on sama.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » R Juun 03, 2011 8:39 am

Oleks tore saada abi ühe koodi näol.
Vajan termoanduri koodi, ehk oskab keegi selle anda ilma, et peaksin selle ise sealt välja kruttima enne kui asendus olemas.
Veelparem kui keegi pakuks toimivat termoandurit. Jutt siis andurist mis asub termostaadi kolmiku küljes.
annab ajule infi, et regullida küttesegu vastavalt moto tempile.
Tegin möötmisi ja minu omal puudub igasugune takistus sõltumata mootori temperatuurist.

veel teeb muret üks esimene logisev pidurisadul, millised variandid selle logisemise peatamiseks, kas mingi remondikomplekt saadaval ?
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas cartman » R Juun 03, 2011 3:22 pm

http://fotoalbum.ee/photos/cartman/61873789 4g63 oma........... Sama jah kõigil mootoritel
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Aug 04, 2011 9:13 am

vabandan et olen pikaldase reageerimisega ja alles nüüd vastan. Termo andur oli ikkagi korras, testisin seda.
Peale diagnostikas käiku sai selgeks et korrast ära on kaasi asedni andur , kui see on selle asja õige nimi.
mingi plastikust jublakas näidati kätte.

Küsiksin siit rahva käest enne kas on mõtet logarite kohta ostukuulutust panna , on lootust et kellegil on need veel terved
ja paiskab müüki. Või äkki on võimalus kusagilt hoopis uued saada.

Bensiini haisu jälitamisel tegin uue avastuse, haisu lööb välja kohe peale masina käivitamist ei pruugi üldse
masinat liigutada kohapeal töötades lööb haisu ülesse. Kas tähendab et ikkagi siis kusagil süsteem lekib
niikui pump surve taha lööb nii hakkab lekkima ?
Tihtipeale liiga kriitiline !

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas Sander147 » N Aug 04, 2011 12:47 pm

Kas sa paagist väljuvaid torusid kontrollisid?
Põhjaall ei ole lekkeid?

Logareid otsi acar.ee-st
Seal täiesti olemas.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Aug 04, 2011 2:01 pm

Sander147 kirjutas:Kas sa paagist väljuvaid torusid kontrollisid?
Põhjaall ei ole lekkeid?

Logareid otsi acar.ee-st
Seal täiesti olemas.


need üleminekud mis on paagi peal on kuivad
kõhu alla saan järgmine nädal

tänud logarite lingi eest
Tihtipeale liiga kriitiline !

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Galant 1988 - 2000DOHC-MPI/4WD

PostitusPostitas morgan » N Sept 15, 2011 8:24 pm

selle suure bensiini lõhna otsinguil õnnestus ära murda kütuse toru mis tuleb välja paagist ehk siis toru mis läbib seda korki mille all on bensiini pump. Nüüd otsin uut sellist korki.
Ei tea kui erinevad need võivad olla kas 4 vedustel on teistsugune paak kui poole vedusel galandil ? Homme teen mingeid pilte ehk saab rohkem selgust.
Ah jaa sellel kohale pääseb ligi läbi pagassi põhjas oleva luugi
Tihtipeale liiga kriitiline !


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist

cron