11. leht 12-st

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: K Apr 08, 2015 7:28 pm
Postitas SiimS
Pilt

https://www.youtube.com/watch?v=Gz0we6L ... e=youtu.be

Sõidab! Ülevaatus ja kindlustus olemas. Panin peale originaal BOV-i, rõhu jaotus tundub olevat nüüd ühtlasem. Viskas korra mootori ka safe mode ehk piiras võimsust, ei tea mis seda põhjustas. Doonoril katkusin maha käigukasti, oli lihtsam kui arvasin mis lisas kindlustunnet, et saan swapi oma jõududega tehtud (loodetavasti).

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 4:54 pm
Postitas SiimS
Pilt

Avalaksul kokku 2 katset. Ausalt ma ei tea palju võimsust hetkel masinal on. Käike vahetas auto automaatselt asendiga D. Siit saab minna ainult asi paremaks. Auto pidas kenasti vastu ja ma rahul. Imeliku kütusekulu numbri sain 11,7/ 100-le, vist hakkab katki minema :shock:


RT (Reageerimise aeg, esimene katse läks metsa).
1,041
-0,308

60ft
2,656
2,610

330ft
6,948
6,866

660ft
10,283
10,209

660ft speed
120,93
118,10

ET
15,612
15,512

ET Speed
146,21
151,56

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 5:04 pm
Postitas Sander147
Kas mõni video ka olemas?

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 5:22 pm
Postitas SiimS
Esimene katse, pika reaktsiooni ajaga ja pöördeid üleval ei hoidnud.


https://www.youtube.com/watch?v=Sz1OQhX ... e=youtu.be

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 5:49 pm
Postitas Martinez
see suur kolakas tegi galantile ära ??? :O

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 6:06 pm
Postitas Sander147
Eks siin ole asi ka 6.2 l V8 301kw mootoris ja 6-k automaatkastis. Siimu omal kõigest 4 käiku. See ole kiirenduses kõige suurem "kahju" tekitaja.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 6:07 pm
Postitas SiimS
Too sai parema stradi jah, sain lähemale aga mööda mitte.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 6:50 pm
Postitas Martinez
vaatasin just youtubest su galanti videosid. Kena pill ikka. Ainulaadne.

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... wMS3vv3qWo

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 8:04 pm
Postitas Zafari
Ma vaatasin ka su vastasseisu escalade'iga ja ei suutnud uskuda, et see kolakas nii eduliselt liigub :D

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 8:31 pm
Postitas Martinez
tead need kolakad liiguvad päris nobedalt tegelikult :P Ei tea millest see järeldus tulnud on, et need ei liigu :P

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 9:41 pm
Postitas SiimS
Kui nüüd mölaks läks siis lisan, et soetatud elektrilised nahkistmed ei olegi nõnda head istumiseks kui lootsin ja kaaluvad ka liiga palju. Plussiks on seadistsamise mugavus. Ja kui veel edasi mõelda siis võiks selle paigaldatud audio ka välja võtta ja maha müüa ning pigimati maha kookida. Meeldima on hakanud auto kergus.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 9:51 pm
Postitas Zafari
no varsti siis tagaiste ka välja ja puur sisse :D

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Apr 19, 2015 10:03 pm
Postitas SiimS
Puurini asi ei jõua. Mõtlen kui palju peab ümber ehitama et EVO istmed sobituks http://static4.album.ee/files/1159/83/o ... 5_Mcqg.jpg aga samas sellega ei põle, tähtsamad asjad enne (turbo kell, segu jms).

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: E Juul 20, 2015 1:08 pm
Postitas SiimS
Keegi oskab selgitada mis vahe on siledal ja kõrgete servadega hoorattal? Ostsin 2,5 Galandi hooratta et 225mm ketas sobitada, sel servad kõrgendatud. Olemas veel 2,0 Galandi hooratas (kirjade järgi ainult 215mm kettale) mis on pealt täitsa sile. Kõrvutasin mõlemad hoorattad ja läbimõõt neil identne. Pealtnäha saaks ka siledal variandil kasutada 225mm ketast. Ketast ja korvi ei ole veel ostnud aga kirjade järgi peaks EVO 1-3 ketas ja korv sobima (225mm).

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: E Juul 20, 2015 4:28 pm
Postitas Sander147
Loe lisaks ka hammasvöö hammaste arv ära. Et oleks automaatkasti omaga sama.
Siledale ei mahu 225mm korv peale. Vähemalt siiani on nii selgunud. Proovi 225mm korv panna siledale, kas korvi poltide augud kattuvad.
Lisaks mõõda hooratta kõrgus ära. Kui korvi pole, siis mõõda hooratta peal, ketta kontaktpinna diameeter, kas 225mm ketas hakkaks segama korvi poltede osa jne.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: E Juul 27, 2015 4:16 pm
Postitas SiimS
ATM-i vöö hambaid veel ei tea. Vaatasin nüüd uuesti 2.0;2,5 hoorattaid ja sobitasin 2,0 215mm korvi, ainuke erinevus on see et 2,5 hoorattal on kõrged ääred muus osas kõik identne (tööpinna kõrgus, hammaste arv, diameeter, korvi kinnitusaugud). Arusaamatuks jääb nende kõrgete äärte eesmärk :?: Sile hooratas on pisut kergem tänu äärte puudumisele.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: E Aug 24, 2015 10:00 pm
Postitas SiimS
Kasutan Mitsut aktiivselt, hea auto mis seal salata! Saaks oma teise „õnnetuse“ valmis saaks pühenduda Mitsule. Kasti pesin puhtaks, on näha märke et sidur on kojas laiali lennanud kuid midagi ära ei ole lõhkunud.
Pilt
Pilt

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Veebr 07, 2016 3:01 pm
Postitas SiimS
Leidsin aja ja soojema ilma, et mitsuga mängida.
Pilt
Pidevalt kaduma hakanud jahutusvedeliku põhjustas O-ring. Toru jookseb mootori tagant ja kätte seda saada ei ole lihtne.
Pilt
Pilt
Jubedat häält tegi ka üks pingutusrullikutest, ilma kronsata variant. Kas seda kronsaga rullikut ennast saab/võib eraldi vahetada?
Pilt
Maha roogitud asjad mida enam vaja ei lähe.
Pilt

Kui raske on roolilati kättesaamine rooliratta võlli otsast? Tahaks ta eemaldada.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Veebr 07, 2016 4:21 pm
Postitas Zafari
maha saamine on lihtsam kui pärast tagasi panek.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Veebr 07, 2016 7:27 pm
Postitas SiimS
Mingit juhist leidub?