Arvate et teie Galant`i kere on originaalis välisel vaatlusel suurepärases konditsioonis siis kahjuks see ikka nii ei ole!
Helisüsteemi ringivahetamisel tuli välja paar kohta, mis paistsid esmasel vaatlusel pinnaroostena. Plaan oli kabiini põhjalt roostesed kohad eemaldada ja üle värvida. Kruvikeerajaga rooste kompamisel läks too hoopiski läbi põhja.
Enda masinast pilti ei teinud, kuid asi näeb välja järgnevalt:
1. Augud mis vajavad kinni lappimist keevitamise näol
2. Piklik auk mis vajab lappimist, esialgselt asus põhja mastiksi all ja pealtnäha ei olnud midagi aru saada
3. Põhjapunnide ümbrused on kaetud pindmise roostega ja on kergemini eemaldatavad
4. Tagumised nurgad, augud läbi ja vajavad lappimist
5. Kere hereetiku alune on kõik kaetud pinnaroostega-esialgsel vaatlusel jällegi ei ole midagi näha, kuid kruvikaga hermeetiku eemaldades tuleb kurb tõde lagedale.
Praeguseks põhi puhastatud ja haiged kohad kaetud roostesurmaga. Kuna ise tööruumi ja keevitust ei oma (kahjuks) peab laskma keevituse teha kuskil raha eest. Hilisema kruntimise (happekrunt+korrostop) ja hermeetiku paigalduse saan ise teha.
Põhja all samuti kohad millele tuleb tähelepanu pöörata:
1. Tagumised karbid-üks on korralik (vaid pinnarooste) teine läbi mädanenud ja vajab lappimist
2. Pukseerimiskonksu ümbrusese on pinnarooste
3. Raami poolne, varda kinnituspesa võib halvemal juhul olla täiesti läbi mädanenud, minu masinal vajab juhipoolne pesa lappimist
4. Väga hullusti roostes koht- sealt augukestest eemaldub vesi
5. Tagumised nurgad augulised
6. Küljekarpide alumised servad kaetud pinnaroostega
7. Jalge esistel läbivad augud
8. Koopaserva liite kohad on kaetud pinnaroostega
Praeguseks sai põhi survepesuriga pestud ja roostesurmaga kaetud. Peale roostesurma põhi uuesti pestud ja haiged kohad mis ei vaja keevitust on kaetud määrdega (töötab nagu mastiks, kuid ei kivistu).
Soovin jõudu ja närvi kõigile Galant`i omanikele kes seda teemat sirvivad!