Mitsubishi galant sport

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Apr 15, 2012 7:52 pm

Meenutus ühest talve hommikust

Pilt

Suverehvid kaks nädalat all olnud ja sõit palju mõnusam ja vaiksem kui talvekatega.

Hetkel kimbutab liiga suur küttekulu, ei ole enam alla 10 L/100-le saanud kordagi. Lähiajal pöördun diagnosti et teha kontrolli co-le ja vaadata kas auto kompu näitab millegi tõrget. Külmkäivitusel on tunda tugevat ja kirbet bensiini haisu kui mootor hakkab alles soojenema.

Lisaks lasen üle vaadata sillad ja puksid. Tagumistel õõtsadel, millest reguleeritakse silda, tundus esmasel vaatlusel, et õõtsa nr 41617 reguleerimis poldi (nr 41604) juures olev puks on "lilleks" läinud. Odav see õõts ise ei ole lisaks halvemal juhul peab ka poldid ja mutrid uued soetama, peale seda silla kontroll ja reguleerimine.

Pilt

Sain lahti ka tagasilla kriuksust, seda tekitas detaili nr 41305A otsas olev suur puks. Aitas WD-40-ga määretamine.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » P Apr 15, 2012 9:26 pm

neid pukse peaks 5 eur tk saama :P
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » N Mai 31, 2012 5:38 pm

Sai puhastatud õhulugeja, gaasiklapp, egr. Gaasiklapp oli enne puhastamist enamvähem puhas, kuid egr oli üpris tahma täis. Osade kokkuladumisel sai ka pistikud cleaneriga puhastatud. Testsõidul ei olnud vaja isegi autot "käima õpetada", pöörded jäid peale lühikest sõitu koheselt tühikäigul õigele tasemel (850 rpm-i), aku oli varem lahti ühendatud tööde teostamiseks. Enne oli ka sooja mootoriga kerge bensiini lehk taga, nüüd on OK.
Mai kuu alguses sai ka diagnostis käidud, "vilgukood" vigu ei näidanud, heitgaasid olid OK, kuid usun et nüüd veel parem :D

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » R Juun 15, 2012 6:15 pm

Sai alustatud heli täiustamisega. Kuna varem on saanud teha sellist lihtsamat n.ö plug and play meetodit siis seekord tahan proovida keerulisemat ja täiuslikumat lahendust. Olen siit foorumist lugenud et 8-gen galandi voolukaabli vedamine on väga lihtne ja ei tohiks üle 30 min võtta, kuid minul võttis see aega oma 1,5 h :lol: , kaabel ise 50 mm2.


Pilt

Hektel armatuur sellises seisus. Kõik lahti võetud et oleks mugavam toimetada, lisaks kliima pirnide olukord üle vaadata.


Pilt

Vean kõik uued kõlarite kaablid (1,5 mm2). Filtritele ka oma asukohad leitud, uste sisse ei soovitatud neid paigutada sestap juhi poolne hakkab asuma rooli all plastiku sisemisel küljel ja kõrvalistuja oma puhurit katva plastiku sisemisel küljel, kinntus tuleb kahepoolse teibiga. Tagumiste filtrite asukohtadest kirjutan hiljem.


Pilt

Enne kui hakkan teostama müra summutust tuleb tegeleda ka põhjaga ja seal pesitsevate roosteussidega. Buvanol ja hammerite on märksõnadeks. Pildile jäänud roostekohta katnud müramatt oli ligemärg :evil: nüüd juba kuiv.



Pilt

Kõik võimalikud kaablid üritan vedada nii et nad ei jääks näha või segama. Voolukaabel läheb juhi poolt, rca-d keskelt, kõlarikaablid kõrvalistuja poolt.



Pilt

Tagumine aknalaud läheb samuti müramati alla. Hetkel asetsevad seal mingisugused pistikud millele otstarvet ma ei ole leidnud, üks vist on piduritule oma.
Teha on veel väga palju, kuid siiamaani ei ole auto seisma jäänud selle ehituse pärast ja üritan nii et ei jääks ükski sõit tegemata.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » R Juun 15, 2012 6:54 pm

tubli, jälgime huviga :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » E Juul 09, 2012 10:34 pm

Tegemistest pilte ja juttu

Tweetri install korpusesse sai toimuda ainult sellisel viisil ehk silikooniga. Tweetri mark on DLS-Iridium 1. Muidugi oleks parim variant olnud A-piilaritesse teha poodiumid, kuid ise seda teha ei oska ja teha lasta oleks ikka väga kallis.

Pilt

Pilt

Lõpptulem näeb esmapilgul välja selline-nägu ei olekski midagi tehtud :lol:

Pilt

Natuke kummardades avaldub selline pilt- kaks alpine võimu. Alpine MRP F-242, 4-kanalit sillatud 2-kanali peale, tagumistele kõlaritele (DLS R6A). Woofrile (mis tuleb hiljem) on Alpine MRP M-500, woofriks saab kindlalt olema kunagi Alpine SWR 1224D ehk 2 ohm. Võimude ja aknalaua vahele on paigaldatud topelt kiht vett mitteimavat porolooni-et ei vibraks.

Pilt

Pilt

Tagumiste kõlarite filtrid- DLS R6A originaal. Filtrite taha on paigaldatud pigimatti et ei hakkaks vibrama.

Pilt

RCA-d on alfatec "parema otsa" omad. Ei tahtnud et kaablid hakkaks jalus töllerdama, algselt proovisin pigimatiga kaabli kinni suruda, kuid lootusetu üritus oli see. Appi tulid nipukad.

Pilt

Voolujaguri asukoht jääb samuti polstri taha peitu. Main kaabel veetud, võimud ootavad oma järge. Samuti jaguri tagumine pool pigitatud.

Pilt

Eesmiste kõlarite võimu asukoht on varuratta koopas kuna mujale seda ei tahtnud/saanud paigaldada. Võim ise Blaupunkt GTA 475 sillatuna 2-kanali peale. Hetkel koobas helimajanduse manti täis. Eesmistest kõlaritest kirjutan hiljem.

Pilt

Ette sai nagunii teised tweetrid siis tagumistele jäävad R6A originaal tweetrid. Ootavad paigaldust ukseposti alumise polstri külge. Kõlarijuhe on veetud ukse ülemisest servast, tihendi tagant-ruumi on selleks piisavalt.

Pilt

RCA-d on veetud auto kesktunneli juurest-lintkaabli põhimõttel, et ruumi kokku hoida. Pildil ei ole hästi näha, kuid kaabel hoiab ennast ilusti vastu tunnelit ja ei jää kellelegi jalgu.

Pilt

Main voolukaabel on veetud auto juhipoolselt küljelt. 50 mm2 ja firmaks Dietz. Kapoti all veel midagi ühendatud ei ole.

Pilt

Eesmised tweetrid ei tahtnud kohe kuidagi ära mahtuda originaalkorpusega. Tuli peegli kinnitust modida. Hiljem tuleb see mutter ära värvida et ei hakkaks roostetama.

Pilt

Üldist juttu. Põhiline aeg on kulunud kõikvõimalike juhtmete ning seadmete korrektsele paigutusele-et midagi kuskil puruks ei hõõruks, silma riivaks, kasuliku ruumi tarbiks. Ülilihtne oleks kõik vastu seljatuge visata kinni, kuid siis oleks ka palju väärtuslikku ruumi raisus. Võimud on sellised nagu nad on-ümber ei hakka vahetama 2-kanaliste vastu. Tööd on veel palju, kuid ma ei kiirusta kuhugi.


Lihtsalt pilte

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » T Juul 10, 2012 7:03 am

kompu :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Aug 05, 2012 10:21 pm

Vahepeal sõitnud 1400 km soome teid ja mis hämmastas, et nägin peale enda galandi ainult kahte sama seeria galanti millest üks oli soome numbritega. Soome kiirteedel 120 km/h muutus auto ikka väga mürarohkeks ja januseks sestap on eesti 90 km/h palju meeldivam :D.

Audio install jätkub....

Eesmisesd filtrid on hertz-i toodang. Asukohad soovitati leida kabiini, et oleks rohkem kaitstud. Juhipoolne filter asub rooli all, kõrvalistuja oma asub salongipuhuri läheduses. Filtrid on kinnitatud kahepoolse teibiga plastiku külge.

Pilt

Pilt

Kõige nürim töö on müra/vibra/nagina mattide paigaldus mille käigus tekib ohtralt prügi.

Pilt

Ukse "pigitamine". Välisplekil siseküljele STP silver+STP SPL04 (kumina vastu). Ei olnud eesmärgiks 100% plekk katta kuna sellel ei ole mõtet efektiivsuse kohapealt.

Pilt

Uksepleki sisemised pleki augud sai kaetud STP silveriga+STP SPL04+kogu pleki ulatuses STP BTP 5 gold (summutab polstri ja pleki vahelise nagina)

Eesmised uksepolstrid kaetud STP silveriga+STP SPL04, erilist tähelepanu said kõlarite ümbrused.

Pilt

Kokkuvõtteks on eesmised uksed 3X pigitatud. Enne suurte aukude sulgemist sai uste sisemuste alumised servad määrdega kokku teha, et vältida roostet.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Sander147 » K Aug 08, 2012 9:41 am

Mul on olnud filtrid 2a juba uksepolstri all. Ei juhtu nendega seal midagi.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » K Aug 08, 2012 11:25 am

Sander147 kirjutas:Mul on olnud filtrid 2a juba uksepolstri all. Ei juhtu nendega seal midagi.


Tegelikult on nendel filtritel ka väkesed seadistusvõimalused ja salongist on neid oluliselt kiirem ja mugavam kätte saada kui ukse seest.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » E Aug 20, 2012 6:25 pm

Helimajandus valmis ja päris mõnus on kuulata :D muidugi woofer on veel täiuslikust naudingust puudu. Kapoti all võtsin osadeks aku hoidiku ja selle ümbruse (eelmistel lehtedel näha mis seal ussitas). Puhastasin määrdest, käisin üle roostesurmaga, värvisin 2x korrostop plusiga ja pärast poolmatt musta värviga mis on metallile mõeldud, tulemus jäi silmale üsna OK. Eesmised tiivakoopad pesin surevekaga seest puhtaks, et saada aimu sealsest olukorrast. Esitiivad tuleb maha võtta kuna koobaste sisemused on kaetud pinnaroostega ning mõlemal pool rattakoobastes on amordikausi ümbruses samad kohad läbi ussitanud-vajavad uut plekki. See suvi seda enam teha ei jõua seega koopad määrde alla ja järgmist suve ootama. Järge ootab veel salongi põhi mis vajab traatharja, roostesurma, krunti ja värvi. Kõrvalistuja jalge alusel on vaja üks roostene koht välja lõigata ja asendada uue plekiga (pilt roostekohast LK 7).

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » E Aug 27, 2012 9:21 pm

Salongi voolas vesi ja lahenduse sai viewtopic.php?f=4&t=8863 Selle jamaga probleemid veel ei piirdunud. Pagasiruumis oli kõrvalistujapoolne karp vett täis KUNA KEEGI oli sealt kumimluti ära võtnud :o, sedaviisi on ta olnud ilmselt päris kaua. Ära kuivatades roostet alt välja ei tulnud, samas juhipoolne karp vajab parandamist kuigi ei ole vett saanud. Tiir romulasse ja vajalik kummilutt olemas, õnnestus saada ka korralik kapoti müramatt.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » T Aug 28, 2012 6:01 pm

LS 218 510

Vahetati hüdrotõukurid 16 tk Ajusa, klapisääre tihendid (karjuvat vajadust ei olnud) Victor Reinz, klapikambri kaane tihend Elring, mootori õli Castrol Magnatec 5w-40, õlifilter Bosch. Hea vaikne mootor nüüd!

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » N Okt 04, 2012 4:57 pm

Arvate et teie Galant`i kere on originaalis välisel vaatlusel suurepärases konditsioonis siis kahjuks see ikka nii ei ole!
Helisüsteemi ringivahetamisel tuli välja paar kohta, mis paistsid esmasel vaatlusel pinnaroostena. Plaan oli kabiini põhjalt roostesed kohad eemaldada ja üle värvida. Kruvikeerajaga rooste kompamisel läks too hoopiski läbi põhja.
Enda masinast pilti ei teinud, kuid asi näeb välja järgnevalt:

1. Augud mis vajavad kinni lappimist keevitamise näol
2. Piklik auk mis vajab lappimist, esialgselt asus põhja mastiksi all ja pealtnäha ei olnud midagi aru saada
3. Põhjapunnide ümbrused on kaetud pindmise roostega ja on kergemini eemaldatavad
4. Tagumised nurgad, augud läbi ja vajavad lappimist
5. Kere hereetiku alune on kõik kaetud pinnaroostega-esialgsel vaatlusel jällegi ei ole midagi näha, kuid kruvikaga hermeetiku eemaldades tuleb kurb tõde lagedale.

Pilt

Praeguseks põhi puhastatud ja haiged kohad kaetud roostesurmaga. Kuna ise tööruumi ja keevitust ei oma (kahjuks) peab laskma keevituse teha kuskil raha eest. Hilisema kruntimise (happekrunt+korrostop) ja hermeetiku paigalduse saan ise teha.



Põhja all samuti kohad millele tuleb tähelepanu pöörata:
1. Tagumised karbid-üks on korralik (vaid pinnarooste) teine läbi mädanenud ja vajab lappimist
2. Pukseerimiskonksu ümbrusese on pinnarooste
3. Raami poolne, varda kinnituspesa võib halvemal juhul olla täiesti läbi mädanenud, minu masinal vajab juhipoolne pesa lappimist
4. Väga hullusti roostes koht- sealt augukestest eemaldub vesi
5. Tagumised nurgad augulised
6. Küljekarpide alumised servad kaetud pinnaroostega
7. Jalge esistel läbivad augud
8. Koopaserva liite kohad on kaetud pinnaroostega


Pilt

Praeguseks sai põhi survepesuriga pestud ja roostesurmaga kaetud. Peale roostesurma põhi uuesti pestud ja haiged kohad mis ei vaja keevitust on kaetud määrdega (töötab nagu mastiks, kuid ei kivistu).

Soovin jõudu ja närvi kõigile Galant`i omanikele kes seda teemat sirvivad!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » N Okt 04, 2012 5:14 pm

Täpselt nii ongi. Meie sool ja talv on metsikud autotapjad.
Kusjuures ees istujate jalgealusele on üks lihtne seletus ka. Jalgade all on müra summutuseks viltmatt. Sügisel/talvel koguneb sinna omajagu palju vett ( reaalsuses on kohati tegu liitritega), mis ei taha sealt kuidagi kuivada. Osaliselt on aga ka see soolalumest tekkinud ja nii saab plekk juba mõlemalt poolt soolvett. Ise möödunud kevadel kuivatasin seda päevade kaupa. Lõpuks kiskusin selle vildi sealt alt ära kuna lootusetuna tundus selle lõplik kuivaks saamine. Ennem olgu müra rohkem aga natukene kauem see põhi säilib. Antud juhul oli varakevad ka muidugi ja välja päikese käes üritasin kuivatada.

Ma ei kujuta isegi ette, milline konserveerimismeetod meie oludes üldse aitaks :) Tutikal autol tuleks põhjaalune puhtaks võtta ja paksu mastiksikihi järel uuesti kokku laduda vist.

PS: Isegi mu venna 99a peugeot'l, millel muidu väga korralikult tsingitud kere, on küljekarbid täiesti läbi mädanenud :roll: Eestist uuena ostetud auto ja orig. läbisõitu nii 240kkm.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » R Okt 05, 2012 10:08 am

Kõige hämmastavam on hermeetiku aluse mädanemine mis oleks justkui tootja poolne praak, täna lähen keevitamise varianti uurima.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Okt 14, 2012 3:22 pm

Asjad hakkavad paremuse poole kulgema:
1. Põhi keevitatud ja ootab kruntimist+hermeetikut+värvi
2. Piduri jaoturklapi asmele minevad ühendused valmis ja ootavad külge panekut, vaja ka kõik pidurisadulad ära hooldada+taha uued klotsid


:D :D :D Sain enda käsutusse heas korras garaaži kus on olemas ka kanal. Nii et auto ei pea enam lageda taeva all vedelema :D :D :D

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Dets 09, 2012 6:43 pm

Talveseades

Pilt

Garaaži ees. Vahepeal ka tagatuled vahetatud, hetkel puudub vasak tagumine laiend seoses kere kõpitsemisega. Enne garaaži ajamist võtsin hetkeks tagumised rattad alt ära, et saada rattakoobastest kätte võimalikult palju lund ja jääd.

Pilt

Kehvade tagapidurite pärast asendasin pidurijaoturi torudega.

Pilt

Kapotialune.

Pilt

Tundub et klapikambrikaan on niiske, peab vist pisut polte pingutama kuna tihend on uus.

Pilt

Pidurite hooldus: taha uued klotsid ja käsipiduri reguleerimine lisaks pidurisadulate tikkpoltide määrmine. Nüüd vaja et TÜV hästi läheks :D

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas ökosohver » T Dets 11, 2012 12:31 am

need tagumised käsipidurid ja yldse kogu tagasilla piduri teema nimi ongi yks suur õu my god...aga arvestades sinu auto vanust ja seisukorda siis jh... tundub et järgmiseks autoks mulle galant ei sobiks, ja yldse eesti teedele mitsud ei kõlba absoluutselt,,, ja kõige hullem ongi see et pese ja mässa palju tahad, aina hullemaks läheb.audio värgist ma kahjuks aru ei saa... mulle on rohkem sattunud autod kus sinu tehtud töö sarnast asja olen pigem välja kiskunud kui peale installinud... valju kuulamisega eriti tihti ei tegele aga vajadusel matsuvad ustes olevad asjad ja aknalaual olevad ovaalsed ka piisavalt...

aga hea töö, tundub ,et auto vist niipea omanikku ei vaheta.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » T Dets 11, 2012 6:29 pm

Kuna auto on komplekteeritud väga vale käigukasti ja mootoriga siis neid järgi aidata ei ole mõtet seepärast on next best thing helisüsteem. Otsin hetkel talveautot, mis ei võtaks roostet ligi, galant jääks ainult suvel sõitmiseks. Paraku olen mõnest heast pakkumisest ilma jäänud ja pean hetkel ikkagi galandiga liikuma, omaette porisedes soolatatud teede pärast. Olles iga aastaga vanem, targem ja kogenum tean millist masinat tahaksin omada: see ei ole automaatkastiga, see ei ole esiveoline, see ei ole lahja mootoriga, see ei roosteta.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 81 külalist

cron