Mitsubishi galant sport

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » N Juul 04, 2013 9:39 pm

Tegin kerele korraliku survepesu, et leida kinnitust kui mädaks mõni asi võib muutuda. Üritan ära moosida oma sugulase kes oskab teha sellest roostekäkist kõlbuliku kere (soovitas loomulikult auto maha müüa kuna teab hästi mida tähendab GALANT).

Ilustamata midagi tegin palju pilte :D

Juhipoolne amordikannu ümbrus ja koobas

Pilt

Pilt

Juhipoolne tagumine koobas kus raamis mädanik (tuleb välja lõigata)

Pilt
Pilt
Pilt

Kõrvalistuja poolne tagumine koobas. Üldiselt on kõrvalistuja poolne külg paremas seisus.

Pilt
Pilt

Eesmine koobas, amordikannu ümbrus

Pilt

Karbid korras, põhja piirkonnas mõni auguke. Suuremad keevitustööd peab teenusena võtma, pinnarooste eemaldamise ja hilisema mastiksi määrmisega saan ka kodustes tingmistes hakkama.

Hetkel toimub ralli sedasi, võetud sai ka üks ametlik SS katse (võistluse väliselt ilma ajata)
Pilt

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » L Sept 21, 2013 6:54 pm

Keevitus tehtud, nüüd alustan korrosioonitõrjega põhja kallal. Selleks et ligipääs oleks parem eemaldasin tagasilla, ootel on veel küttepaak ja summuti. Nüüd mugavam igasugu puksikesed ära vahetada, piltidel näha nende kehv seis. Samuti võtan laiali amordid et need korrastada, kunagi on alla pandud eibachi madaldusvedrud. Ilmselt läheb sillatala ja käänmikud liivapritsi, hiljem värv. Kogu töö teostasin üksi, nii et jõusaali ei peagi minema kui teemaks tagasilla eemaldamine :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » T Sept 24, 2013 6:44 pm

Võtan põhja ette sektsioonide kaupa tagaotsast alates. Eemaldan mastiksi ainult neist paikadest kus ta on lahtine ja on näha roostet- põhiliselt liitekohad. Protsess ise lihtne kuid aeganõudev ja tüütu: mastiks maha, roostesurm, veel traatharja, krunt, liitekohad hermeetikuga üle, värv ja siis mastiks. Uue mastiksi plaanin peale kanda järgmine kevad soojemate ilmadega. Tuli välja veel üks koht mis vajab tähelepanu.

Roostesurmatud
Pilt
Pilt

Järgmine sektsioon ootamas
Pilt

Halb!
Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » T Sept 24, 2013 8:21 pm

Oskan vaid jõudu soovida.
Et aega ja jõudu kokku hoida, siis soovitan kasutada relaka otsa käivat traatharja (selline ümmargune korvi moodi toode) juhul kui sa seda ei tee veel. Igale poole sellega küll ei pääse aga suuremate pindade puhul väga mugav.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » K Okt 16, 2013 6:07 pm

Töö ikka edeneb, kuigi varsti enam ilm ei luba värvimistöödega tegeleda. Esialgu tahaks murelikumad kohad vähemalt ühe kihi krundi alla saada et kevadel jätkata. Kollane värv on Hagmansi happekrunt ja hall Novakori metalli krunt. Kohal on ka tagasilla kõikvõimalikud puksid, eks kuskil pressi all tuleb nood ära vahetada, loomulikult tahan seda protsessi ise proovida.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » K Okt 16, 2013 6:27 pm

Vaata, et motivatsioon otsa ei saa :P Igatahes jõudu ja paksu rahakotti selle ürituse juures.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas morgan » R Okt 18, 2013 12:02 pm

Väga tubli ettevõtmine, edu sellega
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » R Okt 18, 2013 7:07 pm

Tänan, motti läheb tarvis siis tuleb ka ülejäänu.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » L Dets 07, 2013 5:32 pm

Kes ei küsi see ei saa :D. Swappisin ühe müügis olnud Galandiga mõned detailid ringi, loomulikult tuli ka pisut vaheraha maksta. Piduri sadulad GSR EVO 9-lt, ees Black Diamond pid.kettad ja predatori pid.klotsid, taga EBC pid.kettad ja klotsid. Rummud 5x114,3, veljed on Team Dynamics, mudel tundub olema ProRace (väga kerged) koos sõidetavate rehvidega. Kapoti alla VR-4 strut. Lisaks sobivad käänmikud.
Väga lihtsalt kõik ei läinud, teada tuntud rooste oli mõned detailid (tundus et igaveseks) kinni keevitanud. Juhipoolne veovõll tahtis kuuma ja pressi (pressgi pidi peaaegu otsad andma). Siis selgus et lihtsalt rummude vahetusega ei pääse (tänud info eest Sander), vaid tuleb ka käänmikud vahetada.
Miks, selgitab Sanderi kiri: Nii palju, kui ma siin Galantidel ja Evodel mõõtnud olen, siis Galantidel on sadula kinnitusvahe väiksem olnud. Alates 1999 lõpp on olnud suuremad, kuhu sobivad Evo pidurid 1:1. Seda ka 2-kolviga variandil.
2-kolviga on jah ka 97a alates, kuid nendel on kinnituste vahe 130mm. Evo 4-9 160mm.
Kõige lihtsam, kui mõõdad omajaol ära sadula kinnituse vahe (oligi 130 mm).
Sinu knuckle koodi järgi on see 1996-1998a vahemikus. Ehk siis ikkagi 130mm. Kuidas tean? Foorumlase Cool87 auto VIN koodi järgi on sama, tema omal mõõtsin ka kunagi ning mäletamist mööda oli 130mm. Tal ka 2-kolviga ja ketas 276mm.160mm knuckle on MR369425 Alates 1999-2003. Siis tuli Avance, 118kw V6, 98kw 2.0, 2.4GDI ja Tiptronic.
EDIT: Sinu knuckle kood ühtib ka 2G eclipsega, millel on 130mm kinnitusvahe. Sellepärast nad knuckle vahetust teevadki.

Algne plaan oligi koos käänmikutega vahetada, kuid šarniirid ei tahtnud end kätte anda ja kodused tööriistad on vahest puudulikud. Lõpuks kõik laabus! Soetama peab uued eesmised rattalaagrid, kuna need enam ei kära.
Uurides välismaa foorumeid selgus et mõistlik oleks ka vahetada piduri peasilinder ja võimendi. Suurenendud pidurite tõttu pidi pedaal pehmeks jääma seda siis originaal silindri ja võimuga. Hetkel uuringi ühe USA 3g eclipse silindri ja võimendi saadavust.

Pilte:

Veljed on pisut räpased kuid peaaegu veatud!

Pilt

Pilt

Pilt

Kõik mutrid on tegelikult olemas.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Sander147 » L Dets 07, 2013 5:50 pm

Hetkel nende uute piduritega on siis 100-0km/h kiirem, kui 0-100km/h automaatkastiga.
Selle mure lahendamiseks pead manuaalkasti ikka panema :mrgreen: :wink:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » L Dets 07, 2013 6:11 pm

Sander147 kirjutas:Hetkel nende uute piduritega on siis 100-0km/h kiirem, kui 0-100km/h automaatkastiga.
Selle mure lahendamiseks pead manuaalkasti ikka panema :mrgreen: :wink:


Nii on :) enne kasutame ikka selle atm-i ressursi ära ja siis kui kõik vajalikud detailid on olemas teostab vahetuse.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » L Dets 07, 2013 9:21 pm

kust sa selliste juppidega galandi veel leidsid?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Sander147 » L Dets 07, 2013 9:37 pm

Mis nendes juppides erilist? Kui teada, mida täpselt vaja, siis ainult korja kokku :D

Käänmikud 99-edasi Galanti alt, rummud koos laagritega poest uutena saada Eclipse nimekirjast, isegi VR4 Galanti alt, pidureid on Evonetis lademetes saada. Ainuke asi, mis siinkohal puudu tuleks, on finants.
Täpselt sama swap-kit sobib ka 93-96 Galant ja 95-99 Eclipse. Eclipse puhul on lihtsam, kuna rummud on juba 5x114.

Kui keegi müüks mulle 2-300€ eest 2.0 100kw manuaal 8 gen Galanti, mis igatepidi pekkis kere kohapealt. Võib ka ainult esimene ots olla. Ainuke mida vaja ,et võtmest käivitub ja liigub. Teeks koheselt ühe haruldase klubisse juurde. Ralliart nime alla :P
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » L Dets 07, 2013 10:55 pm

Eks ikka vaatan kuulutusi, et leida odavalt doonorit manuaali tegemiseks. Evo piduritega Galandi kuulutus oli nõksa aega ikka üleval ja mõtlesin pikalt enne kui küsisin (asukoht oli väga lähedal pealegi). Eraldi ostes oleks kõvasti kallim tulnud ja mul oleks jäänud mõtetult juppe üle mida keegi ei oleks tõenäoliselt osta tahtnud (käänmikud jne). Seega win-win situatsioon, ilmselt müüb ta seda Galanti varsti jälle, kuid siis juba tavalisena.

Kuulutus siis

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1581123

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » P Dets 08, 2013 9:17 am

muide pange tähele, et sellele 98 aasta autole on uuema mudeli kellaplokk tööle pandud ;) Kuidas? Minu teada isegi Breit ei saanud seda funktsioneerima.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Dets 08, 2013 11:15 am

Zafari kirjutas:muide pange tähele, et sellele 98 aasta autole on uuema mudeli kellaplokk tööle pandud ;) Kuidas? Minu teada isegi Breit ei saanud seda funktsioneerima.


Selle kohta on ka siin foorumis juhend olemas :). Ise otsin ka uuemat plokki aga ilma atm tähisdeta.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 08, 2013 11:19 am

Tol ajal polnud Breitil väga aega sellesse süveneda. Alati oli kellelgi selle ploki, auto või manualiga kiire. Tean, kuna viibisin nendel kordadel kõrval, kui seda asja uuriti.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Sander147 » L Dets 21, 2013 12:58 pm

Leidsin ühe hea pildi, mis kogu eelnevat juttu paremini kirjeldab.

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Dets 29, 2013 9:21 pm

Vahelduva eduga keretöödega edasi tegelenud, nüüd otsin kontakte keevituseks. Piltidel on punaselt tähistatud kohad mis vajavad lappimist, lõikasin läbiroostatanud metalli välja. Kruntimisel olen aru saanud kui oluline on pintsli valik, lendasin 2x orki ja tulemus kohe kannatas (palju krundi voolamist). Kuna kogu krunt läheb hiljem mastiksi jms alla siis pole hullu. Mõned pildid, posti alaosas veel mõnest asjast juttu pisut.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Minu jaoks täiesti müstiline koht kust roostet võiks leida
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tagumised käänmikud on puksidest tühjaks tehtud ja ootavad värvimist. Mõni puks end lihtsalt kätte ei andud, vaid tuli võtta abi sõber rellakas. Sillatala küljest ei ole hetkel kätte saanud reguleerimis õõtsasid, sinna tuleb läheneda tiigersaega.

Pilt

Pidurikettad olid pisut roostes ja häirisid mind. Rellakas jällegi!

Pilt

Brembode paremaks ära toitmiseks soovitatakse panna ka vastav piduri peasilinder koos võimendiga. Oli lähedalt saada 3 g Eclipse oma mis vastab nõuetele.

Pilt

Viimasena teostasin garage koristamise, et oleks meeldivam sinna siseneda uuel aastal! Auto on kattunud omaenda rooste tolmu alla, seda puhastan siis kui jälle oma ratastel.

Pilt

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Mär 23, 2014 8:06 pm

Kokku on ostetud palju erineivaid varuosi mis ootavad külge monteerimist, mõned asjad veel tulemas. Varuosa millel käisin täna järgi on kottis mootoriga 2.0 manuaal Galant. Jääb esialgu vedelma kuniks finants võimaldab swappi teha.

Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist

cron