Mitsubishi galant sport

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » T Okt 25, 2011 7:05 pm

Pilt

Talveveljed said liivapritsi ja uue värvikihi. Keskkapslite osas veel mõtlen kas panna kleeps sinna või mitte, kui siis võiks olla vaid punane mitsu embleemi osa.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Okt 30, 2011 5:56 pm

Täna sai roolivõimu ja kliimapumba rihma pingutusrullik vahetatud, nüüd mootor täitsa vaikne ei mingit kriginat ja sirinat, tegelikult külmalt ikka klõbiseb kaa :|

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » T Nov 01, 2011 7:51 pm

Nii, tuju natuke maas kuna ÜV läbi ei saanud. OV-ohtlik viga: esimesed küljeklaasid liiga tumedad (52% läbipaistvus), eks nädalavahetus tuleb maha kakkuda. Varem sain seal samas ÜV punktis läbi kuid seekord mingi uus tegelintski vaatas seal vastu ja tagasiteed enam ei olnud, muidugi pärast sain teada ka teise ÜV punkti kus oleks läbi saanud, kuid mis siis ikka auto iga ülevaatusega seadusekuulekamaks :wink: (enne oli ka xenon). Mingi kamm ka tagumiste sõidupidurtega: nimelt liiga madala efektiivsusega olid. Peab esmalt vedeliku vahetama ja korralikult õhutama kui viga jätkub siis vaatab edasi mis saab. Ülejäänud näitajad eeskujulikult korras :D Kordus ÜV tasuta.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » T Nov 01, 2011 8:03 pm

kile oleks ju saanud kohapeal ka maha tõmmata.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » T Nov 01, 2011 8:30 pm

Zafari kirjutas:kile oleks ju saanud kohapeal ka maha tõmmata.


See ei kile ei ole mingi odav pläust et säuh maha tuleks, küsisin ka kile paigaldajalt seda. Nädalavahetus rahulikult aega tegeleda sellega.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » R Nov 04, 2011 3:29 pm

Sai külge pandud spido plokile kroomrõngad, paremaks midagi eriti ei muutunud minu arvates, aga halvemaks ka mitte. Pildilt näen et digikas vaja hoopis puhastamist :) Kahju et sellele galandile ei saa uuema tüübi spidoplokki külge panna (bolt on).

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » E Dets 12, 2011 7:48 pm

LS kohe kohe 209 000

Tehtud:

1. Pisut jälle keretöid tagakoobaste ja kapote all (BLÄÄD MA EI VÕI) läks kena kopika maksma aga asjal garantii tehtud töödele 1.a, see siis ametlikult allkirjastatud paberil
2. ÜV läbitud, sai ka toonkile esiklaasidelt eemaldatud selle raames
3. Pidurivedeliku vahetus ja pidurite saagast saab lugeda siin viewtopic.php?f=3&t=13984
4. Üks vahetamata jäänud õõtshoob sai vahetatud
5. Silla regull. Esisild sai kenasti paika. Tagumine sild tahaks ka pisut sättimist kuid poldid olid liiga kinni ja ei julgendud hetkel väänama hakata sest kui puruks midagi läheks oleks jama kui palju ja aega parandada ei oleks. Üldjuhul jääb tagasild normi piiresse, kuid kevadel vaatab põhjalikumalt mis teha annab et ka see korralikult paika saada.
6. Eesmine mootoripadi vahetatud
7. Mootoriõli+filter vahetatud (Castrol magnatec 5w-40)

Üldiselt tahaks juba selle tehnilise poolega mingiks ajaks ühelepoole saada et tegeleda natuke vahvamate täiendustega milleks on nahksisu ostmine ja korraliku helisüsteemi paigaldus loomulikult müra vastu tuleb ka materjale soetada. Hektel olemas 3 x võim + 2 komplekti korralikke komposid ja muid vajalikke elemente vaatan jooksvalt juurde kui rahakott kannatab.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » N Dets 29, 2011 8:43 pm

Sai 2 päeva kasitud masinat :) :!: HOIATUS palju pilte :!:

Enne puhastamist:

Pilt

Pilt

Pilt

Alustasin kere pigipesuga peale seda shampooni pesu. 5 palli süsteemis tulemuseks tugev 3 kuna päris head tulemust ei saanud. Osa pigitäppe ei tulnud lihstalt maha ja esitiival olev mingisugune ollus (linnusitt võibolla) oli lihtsalt sisse imbunud ning esipamperi alaservas olevad putuka jäägid ei tulnud pesus "välja".

Pilt

Peale pesu selgus ka kurb tõsiasi, et hoia sa oma masinat kuidas tahad ikka leidub keegi keda see ei huvita mitte üks teps. Tagumine kõrvalistuja poolne uks päris korralikult sisse prõmmitud, heleda auto jäänused olid järgi kriimude näol.

Pilt

Peale esmast kuivatamist hakkasin tegelema interjööri puhastamisega. Jällegi ikaldus. Käigukangi ümber olev "carbon look" plastik oli määrdunud kokku õhuvärskendaja vedelikuga. Selle puhastamisel tundus et asi ei ole õige kui küünega lakikiht maha koorus. Kurat seda teab mis mürk see õhuvärskendaja vedelik siis on et nii teeb. Enda süü läbi see jama juhtus. Otsus: tuleb muretseda korralik plastik ja see üle tõmmata carbon kilega lisaks siis ka konsooli ülemine osa.

Pilt

Järgmine etapp oli vahatamine. Vältimaks värvimata plastosade määrdumist vahaga teipisin nad lihtsalt kinni kuigi tundus et see vaha tuleks kenasti ka neilt osadelt maha. Järgmine kord jääb see kinniteipine väiksema mahuliseks.

Pilt

Vaha sissehõõrumine sujus kiiremini kui olin eeldanud. Varem vältisin vahatamist kuna see oli tüütu ja vägagi aeganõudev tegevus. Nüüd tundub et võiks tihedamini vahatada kui kord aastas.

Pilt

Teadsin et mootoriruumis on roostet ja sellega "tuleb tegeleda". Kuna aega väga ei olnud läksin kergema vastupanu teed. Lahtine värv pealt minema ja määre peale. Määre kannatab ka suuri temperatuure ja ei hakka maha sulama. Suvel vast tuleb teha roostetõrje ja värvida.

Pilt

Pilt

Pilt


Määrde said peale ka tagumiste koobaste sisemused ja uste alumised servad. Sinna läks mobil weather shield.

Pilt

Vältimaks uste kinni jäätumist sai ka tihendid silikooniga üle tehtud.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » R Dets 30, 2011 8:00 am

Meie kliima kahjuks ei soosi vana auto pidamist. Muidu piltide pealt väga kena kompu :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Jaan 08, 2012 8:55 pm

Talverõõmud :?:. Rattakoopad paksult lund ja jääd täis.

Pilt

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Sander147 » P Jaan 08, 2012 9:01 pm

Väga uhke !

Ei näe igapäev, et niimodi hoolt kantakse auto eest. Mis sul kütusekulu ka muidu tuleb? Keskmised sõidud.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » E Jaan 09, 2012 9:52 pm

Tänan :D

Keskmine küttekulu robustselt: suvi 8,5/talv 9,5 kliima pidevalt taga automaat režiimil, rehv 17" aastaringselt. Mootor on päris särtsakas, pärssivaks teguriks on automaatkast.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » E Jaan 09, 2012 9:57 pm

krt mina ei saa aru kust nii väikesed kütusekulu numbrid võetakse :roll:
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » E Jaan 09, 2012 10:40 pm

Zafari kirjutas:krt mina ei saa aru kust nii väikesed kütusekulu numbrid võetakse :roll:


Härra Zafarile siis: sõidan täispaagiga kuni märguande tuli hakkab armatuuris põlema/hõõguma (vastavalt aastajale tean kui palju saan sõita), seejärel pöördun tanklasse milleks viimasel ajal on kujunenud alexela. Mahlaks valin tavaline 95. Paaki mahub robustselt igal tankimisel 52L. Odomeetri nullin tanklas ja alustan sõitu. Tean et suvisel ajal saan sõita ca 600-620 kilomeetrit, talvisel ajal tean et saan sõita ca 530-550 kilomeetrit. Seejärel lõbusasti sõites kuni lõpukilomeetritel märguande tuli hõõgub/põleb ja kogu protsess kordub taas. Tehke arvutustehe ja saate teada palju kulub minu masinal kütet suvel ja talvel. Ja nii lihtne ongi :D ei mingit seieri järgi arvestamist-välja arvatud märguande tuli.

Tegurid millega suudan saavutada sellise küttekulu: kontrollin rutiinselt rehvirõhku, hoian auto võimalikult kola vaba, olen liikluses sujuv kiirendaja ja jälgin foorides rohelisi laineid. Maanteel ei pressi üle 90 km/h, möödasõidud planeerin vastavalt marsuudile (ei harrasta stiili sõidan mööda ja keeran kohe tulevast ristmikust paremale). Üritan vältida lühikesi otsi talvel kuna ei ela linnas siis kõige lühemad otsad on ca 15 km. Auto on tehniliselt korras.

Loomulikult ei saa kõrvale jätta asjaolu: "kui vahest vaja siis ei hoia tagasi":D, kuid saan oma rallimise vajaduse ka mujal rahuldatud kui oma masina peal. Rallimisel kulu kaugelt üle 10l/100km-le.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » E Jaan 09, 2012 11:02 pm

kontrollin rutiinselt rehvirõhku, hoian auto võimalikult kola vaba, olen liikluses sujuv kiirendaja ja jälgin foorides rohelisi laineid. Maanteel ei pressi üle 90 km/h, möödasõidud planeerin vastavalt marsuudile (ei harrasta stiili sõidan mööda ja keeran kohe tulevast ristmikust paremale). Üritan vältida lühikesi otsi talvel kuna ei ela linnas siis kõige lühemad otsad on ca 15 km.


Siis on mõistetav.
Mõni mees väidab, et annab iga päev korralikult peale autole ja keskmine kulu ikka alla 10 sajale, siis kisub kahtlaseks. Igatahes kenasti põhjendatud :)
Tahaks ka nii hakkama saada :D endal. umbes mnt 8,5/linn12. 2.0v6 automaat siis.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Martinez » T Jaan 10, 2012 12:13 am

Minul pole nüüd lumega alla 15 vist küll langenud mitte ükski kord :D Muidu oli ka 8 - 10 vahel kui rahulikult sõita.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » E Jaan 30, 2012 10:33 pm

Aku hakkab ära väsima :( -18 teeb jonk jonk ja siis veab käima. Suvel peab kindlasti uue aku massi juhtme panema, on teine suht niitide otsas juba, 50 ruudune kaabel olemas selle tarbeks :D. Küttekulu 10+ l/100-le. Tagumised amordid vist kergelt jääs kuna tuleb tugev kolks just sealt kandist kui läbi augu juhtun sõitma, eelmine talv muidu oli samalaadne kolks tagumiste amortidega, suvel kõik OK.

Pean tegema ülestunnistuse et mina sain alles nüüd aru mida tähendab nupp HOLD :oops:. Talverežiim mis aitab masinal väga vaikselt startida (2-käiguga) ja käike vahetab sujuvalt 2300 rpm-i juures, ilma HOLDITA vahetab käike 2500-3000 rpm-i juures.

Sai soetatud nipet-näpet masinale:

Facelift Koito tagatuled. Plaan on neid kergelt tumendada aga hetkel see veel vaid plaan.

Pilt


Kuna xenon tuledega olid originaal pirnide kahvlid ära visatud siis tuli need uuesti soetada et asi ikka õige oleks. Hetkel on pirnid veel "emaste" ühenduste otsas aga see on halb lahendus.
Lisaks ostsin kõrvalistuja poolse ukselingi mis on musta nupuga.

Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Zafari » T Jaan 31, 2012 12:16 am

HOLD käitub jah nii ;) vanainimese režiim :P
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » E Veebr 13, 2012 11:32 pm

Aku ja mootor suutsid ennast välja vedada ka kõige külmemate ilmadega :D ilma igasuguse lisaabita. Vahepeal sõitnud ka mazda 6-ga: 2.0 bensiin, manuaal kast, universaal, 2003.a. Mõned plussid ja miinused mõlemal margil. Tegin omad järeldused.

Galant võrreldes mazda 6-ga:
6 plussid: vaiksem salong, rohkem ruumi põlvedele tagaistmel kui galandil, reisi kompuuter, jõulisem kiirendus, linnas sõites talub sõidutee auke paremini, udutuled väga head.
6 miinused: väga nõrk soojendusüsteem lisaks täisvõimsusel puhur imeb kõrvalistuja jalgadelt õhku tekitades sinna külma "tsooni" ehk kõrvalistuja külmetab oma jalad ära, gaasipedaal kiilus/toimis raskelt ja see mõjutas kiirendamist, rool suhteliselt tundetu, salongi materjalid tunduvad suht plässid. Millegipärast xenon tuled ei näidanud eriti hästi (pirnid vist hakkasid lõppema)

Galant plussid: salongi hakkab suhteliselt kiiresti sooja õhku puhuma, juhitavus, salongi üldiilme ja materjalid, auto välimus.
Galant miinused: lärmakas salong, auklikel teedel ebamugav ja põrutab (17" velg aitab kaasa kuid ka 15" põrutab liialt), automaat muudab auto kiirenduse jõuetuks ja lisab küttekulu kuid samas on temaga väga mõnus linnavahel sõita kui kiiret ei ole.

See võrdlus on vaid minu arvamus :!:
Viimati muutis SiimS, N Mär 15, 2012 6:40 pm, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » N Mär 15, 2012 6:37 pm

"Nobedate näppude voor" tõi väga hea hinnaga kätte uued suverehvid Michelin Primacy 225/45 17". Veljed saab ka sirutusest kätte siis võib varsti suvehooaeg rahulikult alata :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 144 külalist