1. leht 12-st

Mitsubishi galant sport

Postitatud: N Juun 03, 2010 11:13 pm
Postitas SiimS
Minu liikuriks siis galant 2.0 automaat sport 100kw tootmisaasta 1998. See on minu esimene jaapanlane. Ls hetkel 184 000km. Esimesed muljed positiivsed: suhteliselt vaikne, vedrud peaks sport olema kuid ei raputa hullu midagi, all originaal 17" velg, kliima töötab hästi, tempomaat on natuke närviline kuid seda tunnetab vaid rooli taga olles, juhitavus ka minu jaoks küllaltki täpne ja sportlik, lähituled on ksenoonid mis ei ole parim variant kuna pimestab teisi juhte ja kui keerata maha siis ei näe ise eriti midagi. Veidi paremini võiks automaatkast toimetada: kickdowni ei tee piisavalt kui nt 100 gaas põhja siis hakkab viimase käiguga kiirendama kuid võiks ikka käigu alla lüüa ja pöörded punasesse lasta. Kohalt kiirendades laseb pöörded ilusti lõppu ära ja on muidu sujuv. Ruumikuselt on galant enamvähem, taga veidi kitsas kui ees tahad end mõnusalt tunda :D Selle masina suureks plussiks on tema hea välimus mis ei jää ajale jalgu muidugi piinab ka seda isendit rooste ja vahetust vajaks mõlemad tagumised koopaservad, tulevikus kindasti saab see tehtud. Vahetus vajab veel tagumine stagne, sinna sobib avance paketi stagne, kerel väikesed mõlgid ja kapotil kriimud. Kui kõik välised vead likvideeritud siis peaks see auto ikka täitsa maasikas välja nägema :D
Esimene plaan on natuke bassi ja kõrgeid toone juurde saada, selleks läheb sinna auku pagassis 8" freeair ja ette tweetrid vb ka keskmistele uksepostidele tweetrid et taga istujad saaks häält mitte ei mõmiseks vaid tagant sound neile. Edasi läheb auto rooste ja kriimude eemaldusse.




Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: R Juun 04, 2010 12:44 am
Postitas SiimS
Sai vahatatud ka masin, võttis ikka omajagu aega ja tööd (käsitsi) kuid tulemus väga hea. Vaha mida kasutan ei väsi mind üllatamast olen seda kasutanud kolme erineva auto peal (kaks sinist ja nüüd must) ja tulemus on alati väga hea. Vaha maksis küll kesksmisest rohkem aga see on end ära õigustanud. Toote nimi turtlewax color magic for black paint.

Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: R Juun 04, 2010 9:35 am
Postitas jossike
Kle äkki sa tead mis on sinu esibumperi tehase kood või mingi märge? mul enndal ka sport aga stange on teine kahtlustan et pole jõutud osta seda õiget stanget ja mingi suvakas sinna asemele võetud. Auto nääb päris hea ja tipp topp korras välja:) edu sulle edasi arendamisel 8) 8)

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: R Juun 04, 2010 1:51 pm
Postitas Raghza
Auto on väga väga viisakas :)
Kui palju too vaha maksab, kui küsida tohib?

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: R Juun 04, 2010 3:10 pm
Postitas SiimS
Raghza kirjutas:Auto on väga väga viisakas :)
Kui palju too vaha maksab, kui küsida tohib?


Ca 120.-

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: T Juun 08, 2010 10:01 pm
Postitas SiimS
Hakkavad vist need tüüpilised galandi vead välja tulema (niipalju kui lugenud olen). Salongi kell hakkas jupsima aga juba tegelen sellega ja asi peaks kiiremas korras lahendatud saama ehk siis ülejootmine. Sai ostetud uus aku peale aga nüüd selline jama et soojast peast sureb mootor lihtsalt välja, pöörded kukuvad nulli. Külmalt on pöörded normaalsed ja ei ole mingisugust puterdamist kui mootor seisata ja uuesti käivitada ei hoia mootor üldse pöördeid, kohe sureb välja kui jala gaasilt võtan. Mõistus otsas ja vist tuleb Silberautole sajalisi hakata luftitama. Minu arusaama järgi on viga auto ajus mis kontrollib neid pöördeid ja viga tekkis hetkega. Jagage infi kelle juurde võiks sellise veaga veel pöörduda Rakvere lähiümbruses see oleks alternatiiv Silberile.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: K Juun 09, 2010 8:21 pm
Postitas kaitsik
Soovitaks kontrollida tühikäigu mootorit sellise vea puhul. Mõõda mähiste takistused üle ja uuri Googlest mis need olema peavad ja võrdle.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: K Juun 09, 2010 9:32 pm
Postitas Sander147
Selle tühikäigu kohapealt.

Ära mõõda midagi ning samuti jäta Silberautosse minemata.
Lihtsalt pane auto käima, hoia ISE pöördeid 2000 rpmi peal a la 2 min. Sellega õpetad auto uuesti pöördeid lugema. Natuke veel kukuvad pöörded pärast seda. Kuid siiani on kõik ilusti tööle jäänud. Kui esimese korraga ei toimi, tee uuesti.

Aku juhtme maha võtmine kustutab ajul tühikäigu lugemise. Pead ise uuesti õpetama. Muud midagi.

Kuid krdi ilus Galant on. Velg ka muhe( mul sama) :D

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: K Juun 09, 2010 10:48 pm
Postitas SiimS
Salongi kell nüüd timm :D ja auto aju sai õpetatud ka uuesti töötama, tänud Sander147-le kes aitas tühikäigu probleemiga. Küsimus veel automaat käigukasti kohta kas seda saab ka kuidagi õpetada sest jällegi enne aku vahetust töötas ta palju sujuvamalt.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Juun 13, 2010 3:12 pm
Postitas kristjan128
Tere!

Selle automaatkasti kohta niipalju, et lihtsalt sõida mõnda aega ja hakkab taas sujuvalt toimetama. Mul ka peale akujuhtme mahavõtmist teistmoodi käitunud ning peale mõningast sõitmist kõik endine. Ilus galant sul, see sport pakett vms näeb väga hea välja, ilusam kui avance minu silmis.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Juun 13, 2010 6:27 pm
Postitas SiimS
kristjan128 kirjutas:Tere!

Selle automaatkasti kohta niipalju, et lihtsalt sõida mõnda aega ja hakkab taas sujuvalt toimetama. Mul ka peale akujuhtme mahavõtmist teistmoodi käitunud ning peale mõningast sõitmist kõik endine. Ilus galant sul, see sport pakett vms näeb väga hea välja, ilusam kui avance minu silmis.


Tundubki et sõites läheb käikude vahetus sujuvamaks :D.

Tänud kasutajale Elts kellet sain avance pakett tagumise stange+laiendid. Sügise poole tuleb tagumised rattakoopad ära vahetada ja installida see avance stange+laiendid mis peaks välimust veel paremaks timmima, suure antitiiva plaani ei ole ega tule.

Autost: maha sõidetud u 850km ja siiani rahul. Esimene paagitäis oli puhtalt auto proovimiseks e küttekulust ei hoolinud. Nüüd vaatan kui palju kulub kütet rutiinsel sõidul.

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: P Juun 13, 2010 6:53 pm
Postitas SiimS
Lõpptulem taguosast peaks umbes välja nägema selline, tiib on väiksem ja küljelaiend pisut teistsugune.

Pilt

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: T Juul 06, 2010 11:13 am
Postitas SiimS
Paagitäiega saab läbida ca 600 km kulu u 8-8,5 ja enamus sõitu maanteel+kliima pidev töötamine, paaki jääb alles tavaliselt 10 l kütet.. Enne ei pressinud gaasi täiesti põhja kinni ja seetõttu ei teinud ka korralikku kickdowni nüüd gaas põhja, seal on väike andur mille klõpsatades lähevad pöörded punasesse :twisted:

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: R Juul 30, 2010 9:18 pm
Postitas ökosohver
päris sile masin

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: L Juul 31, 2010 5:44 am
Postitas SiimS
Tänan :D

Kas keegi on tähele pannud et sellel margil põleb kindalaeka tuli ka siis kui luuk on kinni?

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: L Juul 31, 2010 10:19 am
Postitas wilson
Kui tagumine luugi pealne tiib ära võtta ja number ära vahetada siis vaataks just kui enda autot :mrgreen:

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: L Juul 31, 2010 6:44 pm
Postitas Toivo
Peetrus kirjutas:Tänan :D

Kas keegi on tähele pannud et sellel margil põleb kindalaeka tuli ka siis kui luuk on kinni?

Mõtlesin ,et see on ainult minu auto viga aga hea teada ,et ma pole ainuke kellel selline asi silma jäänud. :P

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: R Aug 20, 2010 3:01 pm
Postitas SiimS
ökosohver kirjutas:päris sile masin



21 000.- ja saaks veel siledama masina. Hind sisaldab: tagumiste koobaste vahetus+värv (plekid olemas), tagumise stange vahetus+värv, mõlgid välja+värv, esipamperi parandus+värv, kapott värvida. Eks peab veidi raha säästma ja siis masin tegemisse :D

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: R Aug 20, 2010 4:09 pm
Postitas ökosohver
ulmeline hind minu jaoks, aaga jaksu

Re: Mitsubishi galant sport

Postitatud: R Aug 20, 2010 7:57 pm
Postitas aLLaN
Peetrus kirjutas:21 000.- ja saaks veel siledama masina. Hind sisaldab: tagumiste koobaste vahetus+värv (plekid olemas), tagumise stange vahetus+värv, mõlgid välja+värv, esipamperi parandus+värv, kapott värvida. Eks peab veidi raha säästma ja siis masin tegemisse :D

See küll ei ole asi mida nii väga siin teemas arutada, aga mina ei ütleks et see "ulme" hind on. Kui ma õigesti aru saan siis need "mõlgid välja+värv" on mõeldud terve kere pealt. Firmas kus ma tegutsen on jämedalt 2000-3000 eeku/detail. Kui nüüd arvutama hakata, siis need asjad mis loetletud detailide kaupa oleks kokku kuskil 12500.-(sellest ma ei tea kas tagastange on siin uus firma poolt kuhu viid või endal juba olemas), sellele summale siis lisaks need ülejäänud mõlkide eemaldus ning detailide värvimine ja lakkimine, ning kui terve auto tegemine on 21000.- siis see on täiesti mõistlik hind.